Hoezo natuurlijk niet? Over 3 dagen begint de competitie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar met bijv. Taghi en Borges op de bank heb je nog wel de nodige wapens om dat door te komen.
Is Derk wel bolt ?quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Feyenoord speelt mee om de titel.
Klopt, dat vind ik de slechtstequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind Lottomba niet zo goed... loopt te slapen en teveel met de bal..
Over 10 minuten dan weer de controle.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
We beginnen de tweede helft zoals we de eerste zijn geëindigd.
Ik heb bij Derk Bolt als producer aan een kwis mee gedaan, en ben al vanaf zijn schrijven in de Revu fan van Derk Sauer.quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb bij Derk Bolt als producer aan een kwis mee gedaan, en ben al vanaf zijn schrijven in de Revu fan van Derk Sauer.
amenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef tong80 het volgende:
Verder hier ook even melden dat het weer gruwelijk is met Sam en Joep als verslaggevers.![]()
Dennis & Dennis doen het nochtans weer ouderwets goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef tong80 het volgende:
Verder hier ook even melden dat het weer gruwelijk is met Sam en Joep als verslaggevers.![]()
Deze begrijp ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dennis & Dennis doen het nochtans weer ouderwets goed
Niet schrikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Feyenoord speelt mee om de titel.
Ik begrijp nooit waarom je naar chauvinisten gaat luisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn de verslaggevers van Radio Rijnmond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |