Pauze knop, doet wonderen. Ik heb 'm nu binnen de seconde synchroonquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
het lastige is alleen het geluid van radio rijnmond te syncen op het beeld van ziggo
Tja, ik heb zelden te klagen over het commentaar, jij klaagt daar met grote regelmaat over. Ik begrijp niet waarom jij blijft luisteren naar mensen waar je een grafhekel aan hebt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit waarom je naar chauvinisten gaat luisteren.
Simpel voetballen is het moeilijkste wat er isquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef klaasweetalles het volgende:
ga is gewoon simpel die bal naar elkaar tikken....
Ik klaag daar zelden over. Ik ben juist fan van Leo, Wietse of Frank etc..... Verder weet ik niet hoe ik commentaren moet omzeilen tijdens live-tv wedstrijden. Zelfde als de TOP-2000 dat vervuild wordt door 40 keer Blöff. "Dan luister je toch niet."quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Tja, ik heb zelden te klagen over het commentaar, jij klaagt daar met grote regelmaat over. Ik begrijp niet waarom jij blijft luisteren naar mensen waar je een grafhekel aan hebt.
Hoofdverantwoordelijke voor de 2 grote kansen tegen eind eerste helft ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, dat vind ik de slechtste
Simpel. RRijnmond aan, geluid van de TV/stream uit, syncen met pauze => Genieten met de hoofdletter Gquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik klaag daar zelden over. Ik ben juist fan van Leo, Wietse of Frank etc..... Verder weet ik niet hoe ik commentaren moet omzeilen tijdens live-tv wedstrijden. Zelfde als de TOP-2000 dat vervuild wordt door 40 keer Blöff. "Dan luister je toch niet."
Diarree er in om het initiatief terug te grijpenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sauer is rijp voor een wissel
Dat doe ik al in de overmodule in de sec. print. Dan gruist ie steeds over het finetune contact. Dus geen optie voor mij.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:20 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Simpel. RRijnmond aan, geluid van de TV/stream uit, syncen met pauze => Genieten met de hoofdletter G
Vorig jaar hebben ze het hele jaar blessures gehad door twee weken verkeerd te trainenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hard trainen is altijd lastig voor oud-voetballers als trainer. Dus inhoud is een probleem.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Binge-watch het volgende:
Tijd voor wat verse benen, Robin.
M'n frietjes ookquote:
Twee weken? Twee dagenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Vorig jaar hebben ze het hele jaar blessures gehad door twee weken verkeerd te trainen
Ik snap de voorzichtigheid wel
vind ik ook opvallend, kan me alleen voorstellen dat het aan fitheid moet liggen om blessures te voorkomen.quote:
Valente voor Quinten vind ik minder logisch dan deze.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Diarree er in om het initiatief terug te grijpen
Is ie al 100% fit?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:25 schreef Haringkop het volgende:
De wissel van Timber moet haast wel vooraf gesproken werk zijn.
Hij mist wedstrijdritmequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:24 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat verbaast mij ook. Zat er toch steeds heel krachtig tussen.
Lolquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Gooi die Deen er maar in, je hebt geen reet aan die Jap.
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ueda lijkt inmiddels wel een beetje op. Lekker wisselen, zodat hij zaterdag & volgende week weer kan startenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.
Goede eerste helft, mindere tweede helft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.
Geldt voor de hele ploeg, dus da's geen argument imoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede eerste helft, mindere tweede helft.
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.quote:
Ueda speelde prima vandaag hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht eerder aan John de Wolf.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.
Dat was anders een heel lief lachjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ueda is een schatje en hij is absoluut nuttig vandaag, maar mijn hemel, wat een dooie.
Geef mij dan maar Dessers.
Like gegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.
Ik help het hopenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doet hij al de hele voorbereiding.
Dit wordt zijn seizoen.
Gebakken vleermuis staat klaar.quote:
Dat was qua druk zetten de eerste helft uitstekend, en ook wel de reden dat we zo veel beter waren. Maar de tweede helft was het op.quote:
Ozzy is dood, vleermuis zat beschikbaar iddquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gebakken vleermuis staat klaar.
Beter dan 1-1quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
Met 1-0 naar Istanbul is niet geheel ideaal.
Orgineel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Gebakken vleermuis staat klaar.
Die ken er niks van.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd voor wat MoussaMagic.
2 goals verschil is wel fijner jaquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
opgefokte turken kapoet counteren gg ezquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |