Tja, tot nu toe hebben we de VAR niet mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig.
Dit zou wel weer typisch Mourinho zijn geweest
Snap ik ook wel. Had de eerste 40 minuten vrijwel niks in te brengen.quote:
Zal wel des Feyenoords zijn iddquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Had de eerste 40 minuten vrijwel niks in te brengen.
Dus het wordt nog wel 1-1.
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Jammer dat ons aanvalsspel nog niet gepolijst is, genoeg mogelijkheden om er meer uit te halen.
Nou, meer des Mourinho’squote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zal wel des Feyenoords zijn idd
Stukje Younes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.
Eens, Moussa drijf t het nog veel te ver door allemaal. Sauer komt in het eind duel vaak nog net tekort.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.
Europees altijd geel geloof ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Rare aanvoerdersband trouwens, waar is het groen-wit gebleven?
Vanaf het eerste moment dat hij bij Feyenoord speelde verbaasde ik me over het feit dat hij tot zn 27e in Tsjechie speelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede vraag en goed punt.
Hwang veruit de beste.
Borges mag vanaf de 70e minuut schroeien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, Moussa drijf t het nog veel te ver door allemaal. Sauer komt in het eind duel vaak nog net tekort.
Verrek, klopt ja, nooit opgevallen.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat dat Fener een luizenploeg is he... Ze laten de tegenstander spelen en denken dat ze goed zijn en dan scoren ze in een schijt-counter... Mourinho-aanpak...
Precies. We worden dit jaar kampioenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:52 schreef PollosHermanos het volgende:
Laat dit team meer op elkaar ingespeeld raken en je hebt echt een goede ploeg. Met nog hele leuke spelers om in te brengen ook.
Tsjechië?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment dat hij bij Feyenoord speelde verbaasde ik me over het feit dat hij tot zn 27e in Tsjechie speelde.
Toch wel lekker dat je wat te kiezen hebt nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Borges mag vanaf de 70e minuut schroeien.
Enorm overdreven. Ja hij speelt prima.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede vraag en goed punt.
Hwang veruit de beste.
Aanvallend is Read wel beter. Gaat ook vaker over Moussa heen. Maar denk dat RvP vooral voor de defensieve zekerheid heeft gekozen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind Lottomba niet zo goed... loopt te slapen en teveel met de bal..
Even opgezocht;quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dacht dat ie van Sparta Praag kwam.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hwang_In-beomquote:Hwang speelde voor Daejeon Hana Citizen, Asan Mugunghwa, Vancouver Whitecaps, Roebin Kazan, FC Seoul en Olympiakos Piraeus voordat hij in september 2023 voor naar verluidt ¤ 5 miljoen de overstap maakte naar Rode Ster Belgrado, waarmee hij in zijn enige seizoen de dubbel won. In september 2024 ondertekende hij een vierjarig contract bij Feyenoord.
Die speelt voor het eerst in 8 maanden of zo? Read is nog niet volledig fit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als jij net zo snel kan denken als dat je kan zeiken, stond je zelf in Oranjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies. We worden dit jaar kampioenEn Steijn in Oranje
of zow
Nah ja, dit is een team wat totaal niet is ingespeeld op elkaar. Is zeker een goed uitgangspunt, imoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Fair is fair, dit valt alles mee. Nog geen potje om kampioenskoorts van te krijgen, maar het is alleraardigst, zeker als je alle (last minute) mutaties meetelt.
Degelijk centrum, mooi dat je Ahmed last minute nog hebt kunnen binnenhengelen, Watanabe ook prima.
Lotomba is terug en alleraardigst, sluit goed aan zonder z'n taak uit het oog te verliezen, maar zal zijn plek snel kwijtraken aan Read, vooral omdat hij af en toe teveel ruimte weggeeft.
Hwang en Timber spelen op wat kleine momentjes na een prima pot. Ik ben fan van Hwang.
Steijn doet precies wat je verwacht - kan er zo een inrammen, maar voegt voetballend weinig toe.
Ueda voetbalt redelijk maar gaat op deze manier 1 op 10 lopen.
Leo heeft ontzettend veel potentie, maar het is eigenlijk net nog te vroeg voor een onvoorwaardelijke basisplaats, loopt zich vaak vast, verspeelt vaak de bal.
Hasj Moussa is technisch een geweldenaar, maar mist echt wat overzicht. Maargoed, anders zou hij nu ook niet bij ons spelen, maar bij ManCity.
Ik krijg alleen structureel hartkloppingen als ik de bal op <25m van die mafklapper in het paars zie.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
https://www.feyenoord.com/nl/teams/feyenoord-1/selectiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.feyenoord.com/en/feyenoord-1/squad
De webmaster leg te slapen.
Inderdaad echt een Mourinho-ploeg. Continu huilen en drammen. Fysiek ook gewoon een maatje groter. Loeren op het moment. Uitkijken dat je niet weer in het mes loopt. Hopen dat je nog een 2e kan maken, want in Constantinopel wordt het een stuk lastiger.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat dat Fener een luizenploeg is he... Ze laten de tegenstander spelen en denken dat ze goed zijn en dan scoren ze in een schijt-counter... Mourinho-aanpak...
Eens. Eigenlijk wel blij dat we eerst thuis spelen, volgende week ben je toch weer iets verder.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah ja, dit is een team wat totaal niet is ingespeeld op elkaar. Is zeker een goed uitgangspunt, imo
Ik vond het ook wat overdreven hoe goed hij was afgelopen zaterdag. Aanvallend was het prima, maar verdedigend vond ik hem niet geweldig. Heb liever Read, maar hij is wel een prima back-up. Zal niet zo snel volledig door het ijs zakken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Haha, nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn ze nu wel Slotfit? Anders wordt het een kuteinde.
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Geeft de burger toch wel moed voor het seizoen. Kan een leuk team worden.
Wel benieuwd naar de uitleg omtrent Timber die in de voorbereiding wel aanvoerder was als hij speelde. Denk dat het daarom ook in onderling overleg is geweest, iets in de trant van "ik heb tijdens de voorbereiding gemerkt dat ik na zo'n lange blessure toch vooral met mezelf bezig moet zijn en de band teveel een afleiding is". Anders had ie toch zeker tweede aanvoerder geweest zou je zeggen.
Je bent de huisregels vergeten...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Zo ik was genoodzaakt om wat wijzigingen door te voeren in de OP
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Feyenoord speelt mee om de titel.
Ik heb me eigen huisregels.....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je bent de huisregels vergeten...
Eerst maar eens de uitleg afwachten, wellicht wilde Timber zelf niet meer? Kan ook. Hoe dan ook, je moet geen ruimte laten voor speculatie, meteen uitleggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb me eigen huisregels.....
Nee, natuurlijk niet. Maar met bijv. Taghi en Borges op de bank heb je nog wel de nodige wapens om dat door te komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn ze nu wel Slotfit? Anders wordt het een kuteinde.
Daarom is het voor mij het meest logisch dat hij het zelf niet meer wilde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.
Hoezo natuurlijk niet? Over 3 dagen begint de competitie.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar met bijv. Taghi en Borges op de bank heb je nog wel de nodige wapens om dat door te komen.
Is Derk wel bolt ?quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Klopt, dat vind ik de slechtstequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Over 10 minuten dan weer de controle.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef bbuddybb het volgende:
We beginnen de tweede helft zoals we de eerste zijn geëindigd.
Ik heb bij Derk Bolt als producer aan een kwis mee gedaan, en ben al vanaf zijn schrijven in de Revu fan van Derk Sauer.quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb bij Derk Bolt als producer aan een kwis mee gedaan, en ben al vanaf zijn schrijven in de Revu fan van Derk Sauer.
amenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef tong80 het volgende:
Verder hier ook even melden dat het weer gruwelijk is met Sam en Joep als verslaggevers.![]()
Dennis & Dennis doen het nochtans weer ouderwets goedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:13 schreef tong80 het volgende:
Verder hier ook even melden dat het weer gruwelijk is met Sam en Joep als verslaggevers.![]()
Deze begrijp ik niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Dennis & Dennis doen het nochtans weer ouderwets goed
Niet schrikkenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Ik begrijp nooit waarom je naar chauvinisten gaat luisteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn de verslaggevers van Radio Rijnmond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |