Tja, tot nu toe hebben we de VAR niet mee...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig.
Dit zou wel weer typisch Mourinho zijn geweest
Snap ik ook wel. Had de eerste 40 minuten vrijwel niks in te brengen.quote:
Zal wel des Feyenoords zijn iddquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Had de eerste 40 minuten vrijwel niks in te brengen.
Dus het wordt nog wel 1-1.
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:44 schreef Haringkop het volgende:
Jammer dat ons aanvalsspel nog niet gepolijst is, genoeg mogelijkheden om er meer uit te halen.
Nou, meer des Mourinho’squote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zal wel des Feyenoords zijn idd
Stukje Younes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.
Eens, Moussa drijf t het nog veel te ver door allemaal. Sauer komt in het eind duel vaak nog net tekort.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De voortzetting bij Sauer en Moussa is vaak niet goed. Hun acties daarvoor overigens wel.
Europees altijd geel geloof ik.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef TweedeKlum het volgende:
Rare aanvoerdersband trouwens, waar is het groen-wit gebleven?
Vanaf het eerste moment dat hij bij Feyenoord speelde verbaasde ik me over het feit dat hij tot zn 27e in Tsjechie speelde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede vraag en goed punt.
Hwang veruit de beste.
Borges mag vanaf de 70e minuut schroeien.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, Moussa drijf t het nog veel te ver door allemaal. Sauer komt in het eind duel vaak nog net tekort.
Verrek, klopt ja, nooit opgevallen.quote:
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat dat Fener een luizenploeg is he... Ze laten de tegenstander spelen en denken dat ze goed zijn en dan scoren ze in een schijt-counter... Mourinho-aanpak...
Precies. We worden dit jaar kampioenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:52 schreef PollosHermanos het volgende:
Laat dit team meer op elkaar ingespeeld raken en je hebt echt een goede ploeg. Met nog hele leuke spelers om in te brengen ook.
Tsjechië?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment dat hij bij Feyenoord speelde verbaasde ik me over het feit dat hij tot zn 27e in Tsjechie speelde.
Toch wel lekker dat je wat te kiezen hebt nu.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Borges mag vanaf de 70e minuut schroeien.
Enorm overdreven. Ja hij speelt prima.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Goede vraag en goed punt.
Hwang veruit de beste.
Aanvallend is Read wel beter. Gaat ook vaker over Moussa heen. Maar denk dat RvP vooral voor de defensieve zekerheid heeft gekozen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind Lottomba niet zo goed... loopt te slapen en teveel met de bal..
Even opgezocht;quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:56 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dacht dat ie van Sparta Praag kwam.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hwang_In-beomquote:Hwang speelde voor Daejeon Hana Citizen, Asan Mugunghwa, Vancouver Whitecaps, Roebin Kazan, FC Seoul en Olympiakos Piraeus voordat hij in september 2023 voor naar verluidt ¤ 5 miljoen de overstap maakte naar Rode Ster Belgrado, waarmee hij in zijn enige seizoen de dubbel won. In september 2024 ondertekende hij een vierjarig contract bij Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |