Die speelt voor het eerst in 8 maanden of zo? Read is nog niet volledig fit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind Lottomba niet zo goed... loopt te slapen en teveel met de bal..
Als jij net zo snel kan denken als dat je kan zeiken, stond je zelf in Oranjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies. We worden dit jaar kampioenEn Steijn in Oranje
of zow
Nah ja, dit is een team wat totaal niet is ingespeeld op elkaar. Is zeker een goed uitgangspunt, imoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:59 schreef De_Pel het volgende:
Fair is fair, dit valt alles mee. Nog geen potje om kampioenskoorts van te krijgen, maar het is alleraardigst, zeker als je alle (last minute) mutaties meetelt.
Degelijk centrum, mooi dat je Ahmed last minute nog hebt kunnen binnenhengelen, Watanabe ook prima.
Lotomba is terug en alleraardigst, sluit goed aan zonder z'n taak uit het oog te verliezen, maar zal zijn plek snel kwijtraken aan Read, vooral omdat hij af en toe teveel ruimte weggeeft.
Hwang en Timber spelen op wat kleine momentjes na een prima pot. Ik ben fan van Hwang.
Steijn doet precies wat je verwacht - kan er zo een inrammen, maar voegt voetballend weinig toe.
Ueda voetbalt redelijk maar gaat op deze manier 1 op 10 lopen.
Leo heeft ontzettend veel potentie, maar het is eigenlijk net nog te vroeg voor een onvoorwaardelijke basisplaats, loopt zich vaak vast, verspeelt vaak de bal.
Hasj Moussa is technisch een geweldenaar, maar mist echt wat overzicht. Maargoed, anders zou hij nu ook niet bij ons spelen, maar bij ManCity.
Ik krijg alleen structureel hartkloppingen als ik de bal op <25m van die mafklapper in het paars zie.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
https://www.feyenoord.com/nl/teams/feyenoord-1/selectiequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:01 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.feyenoord.com/en/feyenoord-1/squad
De webmaster leg te slapen.
Inderdaad echt een Mourinho-ploeg. Continu huilen en drammen. Fysiek ook gewoon een maatje groter. Loeren op het moment. Uitkijken dat je niet weer in het mes loopt. Hopen dat je nog een 2e kan maken, want in Constantinopel wordt het een stuk lastiger.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het is natuurlijk wel zo dat dat Fener een luizenploeg is he... Ze laten de tegenstander spelen en denken dat ze goed zijn en dan scoren ze in een schijt-counter... Mourinho-aanpak...
Eens. Eigenlijk wel blij dat we eerst thuis spelen, volgende week ben je toch weer iets verder.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:02 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nah ja, dit is een team wat totaal niet is ingespeeld op elkaar. Is zeker een goed uitgangspunt, imo
Ik vond het ook wat overdreven hoe goed hij was afgelopen zaterdag. Aanvallend was het prima, maar verdedigend vond ik hem niet geweldig. Heb liever Read, maar hij is wel een prima back-up. Zal niet zo snel volledig door het ijs zakken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 21:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Haha, nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn ze nu wel Slotfit? Anders wordt het een kuteinde.
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Geeft de burger toch wel moed voor het seizoen. Kan een leuk team worden.
Wel benieuwd naar de uitleg omtrent Timber die in de voorbereiding wel aanvoerder was als hij speelde. Denk dat het daarom ook in onderling overleg is geweest, iets in de trant van "ik heb tijdens de voorbereiding gemerkt dat ik na zo'n lange blessure toch vooral met mezelf bezig moet zijn en de band teveel een afleiding is". Anders had ie toch zeker tweede aanvoerder geweest zou je zeggen.
Je bent de huisregels vergeten...quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Zo ik was genoodzaakt om wat wijzigingen door te voeren in de OP
Ik hoop hetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Feyenoord speelt mee om de titel.
Ik heb me eigen huisregels.....quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Je bent de huisregels vergeten...
Eerst maar eens de uitleg afwachten, wellicht wilde Timber zelf niet meer? Kan ook. Hoe dan ook, je moet geen ruimte laten voor speculatie, meteen uitleggen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.
quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb me eigen huisregels.....
Nee, natuurlijk niet. Maar met bijv. Taghi en Borges op de bank heb je nog wel de nodige wapens om dat door te komen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Zijn ze nu wel Slotfit? Anders wordt het een kuteinde.
Daarom is het voor mij het meest logisch dat hij het zelf niet meer wilde.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat hij geen aanvoerder is, daar snap ik best wat bij. Maar dat hij ook geen tweede en derde keuze is, en dat je dan Steijn, Moussa en Read kiest... daar snap ik echt geen ene kut van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |