Lolquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Gooi die Deen er maar in, je hebt geen reet aan die Jap.
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ueda lijkt inmiddels wel een beetje op. Lekker wisselen, zodat hij zaterdag & volgende week weer kan startenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.
Goede eerste helft, mindere tweede helft.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vind ik wel prima spelen. En ik ben geen fan.
Geldt voor de hele ploeg, dus da's geen argument imoquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Goede eerste helft, mindere tweede helft.
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.quote:
Ueda speelde prima vandaag hoor.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik dacht eerder aan John de Wolf.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.
Dat was anders een heel lief lachjequote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:38 schreef bbuddybb het volgende:
Ueda is een schatje en hij is absoluut nuttig vandaag, maar mijn hemel, wat een dooie.
Geef mij dan maar Dessers.
Like gegevenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:39 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee of hij van de herenliefde is Hans.
Ik help het hopenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doet hij al de hele voorbereiding.
Dit wordt zijn seizoen.
Gebakken vleermuis staat klaar.quote:
Dat was qua druk zetten de eerste helft uitstekend, en ook wel de reden dat we zo veel beter waren. Maar de tweede helft was het op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |