quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:52 schreef Haringkop het volgende:
Wij creëren overigens de tweede helft ook niks. Rendement op de flanken moet in dit soort wedstrijden omhoog.
Gohquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
User De_Pel zit er wel vaker naast
Op je wenken bediend.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:52 schreef Haringkop het volgende:
Wij creëren overigens de tweede helft ook niks. Rendement op de flanken moet in dit soort wedstrijden omhoog.
Direct mee laten kijken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
JAAAAAAA GENOT![]()
wel jammer dat m'n baby nu wakker is
Ik zit m'n oppashond te knuffelen nuquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
JAAAAAAA GENOT![]()
wel jammer dat m'n baby nu wakker is
Bosnaldo?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bos zit ook al op SmalBall.
Goed zo, da's een goede opvoeding.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft ze al genoeg gedaan hoor(ze is eigenlijk stiekem ook al 1)
Hontquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik zit m'n oppashond te knuffelen nuschrok zich de pleuris
Dan is ze nuttiger dan mijn kat. Die weigert mijn emotional support animal te zijn en ik mag haar ook al niet half rood vervenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heeft ze al genoeg gedaan hoor(ze is eigenlijk stiekem ook al 1)
Er kan eigenlijk geen voetbal op tv zijn, zodra er zo'n veld op de tv te zien is doet ze niks anders meerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan is ze nuttiger dan mijn kat. Die weigert mijn emotional support animal te zijn en ik mag haar ook al niet half rood verven
Bedankt vriend.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd beste Feyenoord vrienden![]()
Jullie weten wie jullie zijn.
Bedankt makkerquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:57 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd beste Feyenoord vrienden![]()
Jullie weten wie jullie zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |