Je had een punt gehad als huidige rechters daar hadden gestaan. DAN had je iets kunnen zeggen over de pro-pally-sentimenten in die contreien. En je eerdere voorbeeld over voetballers was natuurlijk lachwekkend. Ja oud-voetballers behoren nog tot 'de voetbalwereld', maar als we die logica aanhouden dan is het alsof een Heitinga/Bosz wel hetzelfde zullen denken als Swart/vd. Kerkhof omdat zij allemaal tot die voetbalwereld behoren. Onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
maar van een beroepsgroep waar we allemaal absolute neutraliteit en objectieve toepassing van het recht moeten verwachten, is activisme in welke vorm dan ook simpelweg niet wenselijk.
Het is overduidelijk geregisseerd, doorzichtig theater.quote:b]Op woensdag 6 augustus 2025 19:00 schreef HowardRoark het volgende:[/b]
[..]
Dilan heeft het wellicht een beetje te persoonlijk genomen vanwege haar Joodse echtgenoot. Ze bedoelt het goed, maar de ophef na aanleiding van deze tweet had ze anders moeten oplossen.
Dat bedoel ik dus van het liefst een rechtszaak na de verkiezingen. Anders gaat de VVD weer stemmen proberen te scoren met een non-issue en horden zullen er weer in stinken. Net als met die turkse minister die Rutte destijds weigerde. Ook vlak voor de verkiezingen. We kennen de trucjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Het is overduidelijk geregisseerd, doorzichtig theater.
Feitelijk gaat het nergens over: de rechter doet er niks mee. Maar het levert bruikbaar aanhaakmateriaal op voor VVD-mediapartners als VI en Harry Mens.
Met gevaar voor Thierry-achtige trekjes, betrap ik mezelf haast op de gedachte: zou Bob de Douwe niet gewoon in het complot zitten? Iedereen blij. Win-win.
Exact.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus van het liefst een rechtszaak na de verkiezingen. Anders gaat de VVD weer stemmen proberen te scoren met een non-issue en horden zullen er weer in stinken. Net als met die turkse minister die Rutte destijds weigerde. Ook vlak voor de verkiezingen. We kennen de trucjes.
De verkiezingen gaat Dilan niet overleven en gebruikt de vvd om haar te lozenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Dutchguy het volgende:
Dat bedoel ik dus van het liefst een rechtszaak na de verkiezingen.
Ze stapt w.s. zelf op. Voor de VVD was de schade sowieso al onvermijdelijk na jaren vernietigende sloop van het land: mensen kotsen die club massaal uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De verkiezingen gaat Dilan niet overleven en gebruikt de vvd om haar te lozen![]()
.quote:Je kunt Douwe Bob niet van antisemitisme beschuldigen.
Hij trad op tijdens de opening van het Holocaust museum en dat weet Yesilgöz ook, die zat op de voorste rij
Nee, jouw reacties getuigen van intelligentie en beschaafdheid 🤫quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is gewoon een hele domme vrouw
[..]
.
Dan ben je gewoon moker dom en het ambt niet waard
Ik ziet niet in de politiek en kan wel zeggen wat ik wilquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:22 schreef matspontius het volgende:
Nee, jouw reacties getuigen van intelligentie en beschaafdheid 🤫
Dat kan iedereen in Nederland!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ziet niet in de politiek en kan wel zeggen wat ik wil
Nee, dusquote:
Goed geknipt en geplakt - chapeau 🙏quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee, dus
In de inleiding van het vonnis stelt de rechtbank voorop dat de vrijheid van meningsuiting één van de fundamenten van onze democratische samenleving vormt. Een democratische samenleving kenmerkt zich door pluralisme, tolerantie en ruimdenkendheid en vergt daarom dat er ook ruimte is voor het uitdragen van informatie, denkbeelden en opvattingen die de Staat of een groot deel van de bevolking choqueren, kwetsen of verontrusten. Aan de uitoefening van deze vrijheid kunnen echter beperkingen worden gesteld, onder meer ter bescherming van de rechten en vrijheden van anderen.
https://www.njb.nl/nieuws(...)n-tot-discriminatie/
Daar kan je hem ook wel voor aanklagen ja, voor die reclame. Ik heb daar mentale schade van opgelopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:21 schreef matspontius het volgende:
Ik span een kort geding aan tegen D Bob zodat ik dit soort geleuter niet meer hoef te horen en dat we die vreselijke kop niet in elke k... reclame terugzien 🤮🤮🤮
Tja, maar zoals we kunnen verwachten blijft dat zonder enige gevolgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef AchJa het volgende:
Gezien de uitspraken van Stephan van Baarle bij dat Gaza debat van laatst heeft niemand wat te vrezen lijkt me.
lijkt me nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Blijft zijn aangifte tegen haar staan?
Allicht. Al vraag ik me dan wel af waarom dit dan zes weken heeft moeten duren…quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
Damage control vanuit de top van de VVD. Niks meer en niks minder.
Ze heeft vermoedelijk flink de wind van voren gekregen. Wat niet meer dan terecht was/is.
Als het een rechtszaak zou worden dan zou dat allemaal niet zo goed uitkomen vlak voor de verkiezingen en met zoveel zetels verliesquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Allicht. Al vraag ik me dan wel af waarom dit dan zes weken heeft moeten duren…
Zelfreflectie en VVDquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:03 schreef KareldeStoute het volgende:
Dacht meer aan het onder het tapijt schuiven en doen of het nooit gebeurd isquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zelfreflectie en VVD![]()
![]()
Lastige combinatie
Dat tapijt zit inmiddels al strak tegen het plafond sinds Ruttequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:40 schreef KareldeStoute het volgende:
Dacht meer aan het onder het tapijt schuiven en doen of het nooit gebeurd is.
Klopt als een bus, alleen denkt één iemand daar anders overquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:44 schreef BeriBeri het volgende:
Jaja totaal ongeloofwaardig.
Die gaat het niet redden tot de verkiezingen.
En dat allemaal omdat de VVD de eerste vrouwelijke premier wil leveren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
VVD onder leiding van Yeşilgöz op weg naar historische nederlaag
Bij de laatste verkiezing onder leiding van Mark Rutte haalde de VVD 33 zetels en daarmee was de VVD de grootste partij. Onder Rutte scoorde de VVD zelfs een keer 41 zetels. Sinds Yeşilgöz het roer overnam en scherp naar rechts stuurde, zakt de VVD steeds verder in. In 2023 waren van de 33 zetels van Rutte er nog 24 over.
In de peilingen sinds de val van het kabinet scoort de VVD minder dan 20 zetels. In de peiling van De Hond van dit weekeinde zijn er nog 16 zetels over. Daarmee zakt de VVD terug naar het niveau Toxopeus in 1963. Wiegel, Nijpels, Bolkestein en Rutte bouwden sindsdien de VVD uit tot volkspartij. Maar het lijkt er op dat Yeşilgöz die status in drie jaar weet te verspelen.
https://www.welingelichte(...)istorische-nederlaag
Best knap![]()
Als dat het hoofddoel was, dan hadden ze beter een Sophie Hermans oid naar voren kunnen schuiven en de deur naar de PVV op slot gehouden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:02 schreef superniger het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat de VVD de eerste vrouwelijke premier wil leveren.
Ja, daarom had hij ook een boeking geaccepteerd bij een Joods voetbaltoernooi. Omdat hij niet voor Joden wil optreden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef Homey het volgende:
En de grap is: douwe bob wil echt niet voor joden optreden.
Als dat anders zou zijn, had ie als goedmaker nog een show gegeven aan een joodse instelling of zo. Dat heeft hij niet gedaan en gaat dat ook niet doen: ergo, optreden voor joden is verboden.
Boeking wel geaccepteerd, maar toen hij voor joden stond liep ie weg. Daarna heeft hij joden gemeden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:19 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, daarom had hij ook een boeking geaccepteerd bij een Joods voetbaltoernooi. Omdat hij niet voor Joden wil optreden.
Gast bij jij nou zo dom of ben ik nou zo slim ?quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef Homey het volgende:
Als dat anders zou zijn, had ie als goedmaker nog een show gegeven aan een joodse instelling of zo. Dat heeft hij niet gedaan en gaat dat ook niet doen: ergo, optreden voor joden is verboden.
En net nadat we Kaag hadden gehadquote:Op maandag 11 augustus 2025 11:02 schreef superniger het volgende:
En dat allemaal omdat de VVD de eerste vrouwelijke premier wil leveren.
Gelukkig hebben mannen in de politiek daar totaal geen last van.quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En net nadat we Kaag hadden gehad![]()
Ook zo een misbaksel met de staart tussen de benen vertrokken en horen we nooit meer iets van
En al die vrouwelijke burgemeesters uit de politiek Amsterdam en Utrecht![]()
Ook zo een daverend succes![]()
Sophie Hermans dan![]()
En gewoon niks leren van fouten en opnieuw proberen net zo lang tot het wel lukt
Ed Nijpels, Ad Melkert, maar de topper blijft Loek Hermansquote:Op maandag 11 augustus 2025 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Gelukkig hebben mannen in de politiek daar totaal geen last van.
Dat hoefde niet gevraagd te worden want dat had hij al bij Renze gezegd:quote:Op maandag 11 augustus 2025 12:08 schreef Homey het volgende:
[..]
Boeking wel geaccepteerd, maar toen hij voor joden stond liep ie weg. Daarna heeft hij joden gemeden.
Waarom heeft hij alsnog niet later voor een groep Joodse kinderen opgetreden?
Merk op dat de media die vraag nooit aan hem heeft gesteld: hey Douwe, zou je alsnog een show kunnen geven aan een Joodse kinderklas?
https://www.rtl.nl/boulev(...)na-afzeggen-optredenquote:De kinderen die het optreden van Douwe Bob hebben gemist, wil hij graag tegemoetkomen. "Ik nodig de kids bij dezen ook van harte uit om bij mij thuis te komen en dan ga ik zingen voor iedereen. Daar gaat het niet om. Het gaat puur om het feit dat je een afspraak maakt", zei Douwe Bob, doelend op de 'zionistische posters en pamfletten'.
Gezegd.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:15 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat hoefde niet gevraagd te worden want dat had hij al bij Renze gezegd:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)na-afzeggen-optreden
Er staat ook geen termijn in, net als er geen termijn in jouw naar de bekende-weg-vragende post stond. Jouw opmerking was namelijk dat niemand van de media gevraagd had aan Douwe Bob of hij nog wat voor die kinderen wilde doen. Dat hoefde niet gevraagd want iedereen die deze saga 2 minuten heeft gevolgd wist namelijk al dat Douwe Bob het al lang aangeboden had.quote:
Absoluut. De VVD gaat keihard door het ijs: gezakt naar 18 zetels in de peilingen.quote:Op maandag 11 augustus 2025 13:38 schreef Homey het volgende:
Overigens is yezilgoz een lichtgewicht die uit vrees voor zetelverlies opeens excuses maakt voor een domme tweet. Gaat haar niet redden.
16 en dalendequote:Op maandag 11 augustus 2025 14:03 schreef Mathijsco het volgende:
Absoluut. De VVD gaat keihard door het ijs: gezakt naar 18 zetels in de peilingen.
Bij de voetbal-opa's van VI en Harry mens vinden ze nog wat emplooi.
Als alle mensen die een pesthekel aan haar hebben op haar zouden stemmen had ze 80 zetelsquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Jeetje, Dilan met een stalker.
Zetels die naar het CDA gaan. Of je daar nou blij van moet worden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
16 en dalende![]()
![]()
En de VVD is verder met 3 zetels gedaald en staat nog maar op 16 zetels. Dat is slechts 2 zetels hoger dan kort na de verkiezingen toen de VVD had aangekondigd niet deel te nemen aan een regering, maar die te gaan gedogen. Dat was toen de laagste score voor de VVD sinds 2010.
https://www.maurice.nl/20(...)d-valt-verder-terug/
CDA knijpt de kat in het donkerquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:58 schreef RotatoR het volgende:
Zetels die naar het CDA gaan. Of je daar nou blij van moet worden.
Mooi, en tijd om serieus te gaan kijken naar vervolging van Mark Rutte.🙂👍quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
16 en dalende![]()
![]()
En de VVD is verder met 3 zetels gedaald en staat nog maar op 16 zetels. Dat is slechts 2 zetels hoger dan kort na de verkiezingen toen de VVD had aangekondigd niet deel te nemen aan een regering, maar die te gaan gedogen. Dat was toen de laagste score voor de VVD sinds 2010.
https://www.maurice.nl/20(...)d-valt-verder-terug/
Natuurlijk niet: Bontenbal is feitelijk vlees nog vis.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zetels die naar het CDA gaan. Of je daar nou blij van moet worden.
Bontenbal heb ik op geen enkel dossier met een denkrichting zien komen. Maar hij is zo 'lekker normaal en fatsoenlijk'. En komt weer met oude wijn in nieuwe zakken, het gezin is de hoeksteen van de maatschappij enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:36 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet: Bontenbal is feitelijk vlees nog vis.
Die neoliberale klootzakken van de VVD gaan in ieder geval niet meer meeregeren. Dat hebben we dan 'gewonnen.'
Calvinistisch Nederland ten voeten uit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bontenbal heb ik op geen enkel dossier met een denkrichting zien komen. Maar hij is zo 'lekker normaal en fatsoenlijk'. En komt weer met oude wijn in nieuwe zakken, het gezin is de hoeksteen van de maatschappij enzo.
Dan hoef je er niets van te kunnen.
Dat wil hij wel. Hij wist dat het een Joods evenement was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef Homey het volgende:
Omdat Douwe Bob pas recent heeft gezegd een kort geding aan te spannen. Daarvoor was er dus 'geen noodzaak voor excuses'quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gelukkig al bezigquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:28 schreef Mathijsco het volgende:
Mooi, en tijd om serieus te gaan kijken naar vervolging van Mark Rutte.🙂👍
Nou heb ik niet zoveel op met die Aachboun, maar het is een begin.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |