Tja, maar zoals we kunnen verwachten blijft dat zonder enige gevolgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef AchJa het volgende:
Gezien de uitspraken van Stephan van Baarle bij dat Gaza debat van laatst heeft niemand wat te vrezen lijkt me.
lijkt me nietquote:Op maandag 11 augustus 2025 09:55 schreef MissButterflyy het volgende:
Blijft zijn aangifte tegen haar staan?
Allicht. Al vraag ik me dan wel af waarom dit dan zes weken heeft moeten duren…quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:00 schreef Netsplitter het volgende:
Damage control vanuit de top van de VVD. Niks meer en niks minder.
Ze heeft vermoedelijk flink de wind van voren gekregen. Wat niet meer dan terecht was/is.
Als het een rechtszaak zou worden dan zou dat allemaal niet zo goed uitkomen vlak voor de verkiezingen en met zoveel zetels verliesquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Allicht. Al vraag ik me dan wel af waarom dit dan zes weken heeft moeten duren…
Zelfreflectie en VVDquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:03 schreef KareldeStoute het volgende:
Allicht. Al vraag ik me dan wel af waarom dit dan zes weken heeft moeten duren…
Dacht meer aan het onder het tapijt schuiven en doen of het nooit gebeurd isquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zelfreflectie en VVD![]()
![]()
Lastige combinatie
Dat tapijt zit inmiddels al strak tegen het plafond sinds Ruttequote:Op maandag 11 augustus 2025 10:40 schreef KareldeStoute het volgende:
Dacht meer aan het onder het tapijt schuiven en doen of het nooit gebeurd is.
Klopt als een bus, alleen denkt één iemand daar anders overquote:Op maandag 11 augustus 2025 10:44 schreef BeriBeri het volgende:
Jaja totaal ongeloofwaardig.
Die gaat het niet redden tot de verkiezingen.
En dat allemaal omdat de VVD de eerste vrouwelijke premier wil leveren.quote:Op maandag 11 augustus 2025 09:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
VVD onder leiding van Yeşilgöz op weg naar historische nederlaag
Bij de laatste verkiezing onder leiding van Mark Rutte haalde de VVD 33 zetels en daarmee was de VVD de grootste partij. Onder Rutte scoorde de VVD zelfs een keer 41 zetels. Sinds Yeşilgöz het roer overnam en scherp naar rechts stuurde, zakt de VVD steeds verder in. In 2023 waren van de 33 zetels van Rutte er nog 24 over.
In de peilingen sinds de val van het kabinet scoort de VVD minder dan 20 zetels. In de peiling van De Hond van dit weekeinde zijn er nog 16 zetels over. Daarmee zakt de VVD terug naar het niveau Toxopeus in 1963. Wiegel, Nijpels, Bolkestein en Rutte bouwden sindsdien de VVD uit tot volkspartij. Maar het lijkt er op dat Yeşilgöz die status in drie jaar weet te verspelen.
https://www.welingelichte(...)istorische-nederlaag
Best knap![]()
Als dat het hoofddoel was, dan hadden ze beter een Sophie Hermans oid naar voren kunnen schuiven en de deur naar de PVV op slot gehouden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:02 schreef superniger het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat de VVD de eerste vrouwelijke premier wil leveren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |