Vast door al die propalestijnse D66 rechters.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rare uitslag van de polls ?
Ze denken dat Douwe gaat winnen, maar ze zijn voor Dylan
Die zullen vast treinreizen hebbenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:36 schreef TLC het volgende:
Mag je nog mee met D-Reizen als je Joods bent ?![]()
Omdat Douwe Bob ook een haarbal is.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rare uitslag van de polls ?
Ze denken dat Douwe gaat winnen, maar ze zijn voor Dylan
Niet liegen, Howard. Het begon met deze post over 'pro-pally rechters':quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oud-rechters en advocaten.
En zoals ik al aangaf wil het niet zeggen dat een voormalig rechter helemaal geen banden of netwerk meer heeft binnen die wereld. Een voormalig profvoetballer maakt vaak ook nog onderdeel uit van de voetballerij om maar een voorbeeld te noemen, dat geldt voor tig beroepen.
De realiteit is dat met dit activisme dat dus wel degelijk leeft binnen de bredere juridische contreien mensen deze wereld geen dienst doen. En door vervolgens heel boos te worden op degenen die dit opmerken los het ook niet op. Stel eerder de vraag waarom zulke mensen zich bemoeien met activisme en waarom sommigen zelfs in een toga gaan demonstreren.
Vervolgens reageerde iemand daarop met deze vraag die toch echt nog steeds over rechters gaat:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:00 schreef RotatoR het volgende:
Progressieve pro-pally rechters smullen hiervan. Dilan heeft een probleem.
Jij reageert daar vervolgens op met 'bewijs' met een artikel waarin oud-rechters genoemd worden (1. dat zegt niets over huidige rechters) (2. het zegt niets over hoe breed dit sentiment leeft onder oud-rechters, vermoedelijk kan je ook genoeg oud-rechters vinden die hier anders over denken). Het artikel gaat duideijk over allerlei mensen uit de juridische wereld. Oud-rechters, maar ook advocaten, juristen en wetenschappers. Uiteraard voeg jij daar nog even wat foto's van hoofddoekjes aan toe om je punt dat rechters pro-pally zijn nog wat kracht bij te zetten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Pro-palestijnse rechters, heb je daar nog een onderbouwing van? Of is het de onderbuik?
Nee hoor, ik ben in mijn eerste reactie meteen duidelijk:quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:52 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Niet liegen, Howard. Het begon met deze post over 'pro-pally rechters':
[..]
Vervolgens reageerde iemand daarop met deze vraag die toch echt nog steeds over rechters gaat:
[..]
Jij reageert daar vervolgens op met 'bewijs' met een artikel waarin oud-rechters genoemd worden (1. dat zegt niets over huidige rechters) (2. het zegt niets over hoe breed dit sentiment leeft onder oud-rechters, vermoedelijk kan je ook genoeg oud-rechters vinden die hier anders over denken). Het artikel gaat duideijk over allerlei mensen uit de juridische wereld. Oud-rechters, maar ook advocaten, juristen en wetenschappers. Uiteraard voeg jij daar nog even wat foto's van hoofddoekjes aan toe om je punt dat rechters pro-pally zijn nog wat kracht bij te zetten.
De discussie ging niet over de juridische wereld, maar over oud-rechters. Het is die smerige discussietechniek die we van je kennen: zorg ervoor dat een heel klein deel van je post waar is zodat je andere kak geloofwaardiger wordt. Daar trappen we niet in vriend.
Daar is geen woord aan gelogen en is een andere insteek dan 'Pro-Palestijnse rechters' wat ik net een te ongenuanceerde verwoording vind. En zoals ik net al zei je kunt dan vervolgens op mij boos worden of het benoemen van feiten wegzetten als een 'smerige discussietactiek', maar van een beroepsgroep waar we allemaal absolute neutraliteit en objectieve toepassing van het recht moeten verwachten, is activisme in welke vorm dan ook simpelweg niet wenselijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:22 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan ben je dus effectief gezien tegen het bestaan van de staat Israël. Het enige Joodse land ter wereld.
[..]
Laten we het zo zeggen: binnen de juridische wereld is er het nodige pro-Palestijnse activisme. Zie bijvoorbeeld:
[..]
Pro-Palestina demonstratie Amsterdam 2024:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dilan heeft het wellicht een beetje te persoonlijk genomen vanwege haar Joodse echtgenoot. Ze bedoelt het goed, maar de ophef na aanleiding van deze tweet had ze anders moeten oplossen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:59 schreef Mathijsco het volgende:
Wat je ook van deze ‘kwestie’ mag vinden:
Het gaat de Dilan helemaal niet om Israël. Haar partij stemde onlangs nog in met stevige maatregelen tegen datzelfde land.
Het gaat haar om een kleine mini-soap.
Het is theater van een zwabberende, neoliberale club met vuile handen, die wanhopig op zoek is naar kiezers.
Rare claim, want ik verspreid dus helemaal geen leugens.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:46 schreef Hexagon het volgende:
Ah HR komt smerige leugens verspreiden over rechters. Dat past in een patroon.
Je had een punt gehad als huidige rechters daar hadden gestaan. DAN had je iets kunnen zeggen over de pro-pally-sentimenten in die contreien. En je eerdere voorbeeld over voetballers was natuurlijk lachwekkend. Ja oud-voetballers behoren nog tot 'de voetbalwereld', maar als we die logica aanhouden dan is het alsof een Heitinga/Bosz wel hetzelfde zullen denken als Swart/vd. Kerkhof omdat zij allemaal tot die voetbalwereld behoren. Onzin natuurlijk.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:58 schreef HowardRoark het volgende:
maar van een beroepsgroep waar we allemaal absolute neutraliteit en objectieve toepassing van het recht moeten verwachten, is activisme in welke vorm dan ook simpelweg niet wenselijk.
Het is overduidelijk geregisseerd, doorzichtig theater.quote:b]Op woensdag 6 augustus 2025 19:00 schreef HowardRoark het volgende:[/b]
[..]
Dilan heeft het wellicht een beetje te persoonlijk genomen vanwege haar Joodse echtgenoot. Ze bedoelt het goed, maar de ophef na aanleiding van deze tweet had ze anders moeten oplossen.
Dat bedoel ik dus van het liefst een rechtszaak na de verkiezingen. Anders gaat de VVD weer stemmen proberen te scoren met een non-issue en horden zullen er weer in stinken. Net als met die turkse minister die Rutte destijds weigerde. Ook vlak voor de verkiezingen. We kennen de trucjes.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:10 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Het is overduidelijk geregisseerd, doorzichtig theater.
Feitelijk gaat het nergens over: de rechter doet er niks mee. Maar het levert bruikbaar aanhaakmateriaal op voor VVD-mediapartners als VI en Harry Mens.
Met gevaar voor Thierry-achtige trekjes, betrap ik mezelf haast op de gedachte: zou Bob de Douwe niet gewoon in het complot zitten? Iedereen blij. Win-win.
Exact.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus van het liefst een rechtszaak na de verkiezingen. Anders gaat de VVD weer stemmen proberen te scoren met een non-issue en horden zullen er weer in stinken. Net als met die turkse minister die Rutte destijds weigerde. Ook vlak voor de verkiezingen. We kennen de trucjes.
De verkiezingen gaat Dilan niet overleven en gebruikt de vvd om haar te lozenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Dutchguy het volgende:
Dat bedoel ik dus van het liefst een rechtszaak na de verkiezingen.
Ze stapt w.s. zelf op. Voor de VVD was de schade sowieso al onvermijdelijk na jaren vernietigende sloop van het land: mensen kotsen die club massaal uit.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
De verkiezingen gaat Dilan niet overleven en gebruikt de vvd om haar te lozen![]()
.quote:Je kunt Douwe Bob niet van antisemitisme beschuldigen.
Hij trad op tijdens de opening van het Holocaust museum en dat weet Yesilgöz ook, die zat op de voorste rij
Nee, jouw reacties getuigen van intelligentie en beschaafdheid 🤫quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het is gewoon een hele domme vrouw
[..]
.
Dan ben je gewoon moker dom en het ambt niet waard
Ik ziet niet in de politiek en kan wel zeggen wat ik wilquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:22 schreef matspontius het volgende:
Nee, jouw reacties getuigen van intelligentie en beschaafdheid 🤫
Dat kan iedereen in Nederland!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik ziet niet in de politiek en kan wel zeggen wat ik wil
Nee, dusquote:
Goed geknipt en geplakt - chapeau 🙏quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 16:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nee, dus
In de inleiding van het vonnis stelt de rechtbank voorop dat de vrijheid van meningsuiting één van de fundamenten van onze democratische samenleving vormt. Een democratische samenleving kenmerkt zich door pluralisme, tolerantie en ruimdenkendheid en vergt daarom dat er ook ruimte is voor het uitdragen van informatie, denkbeelden en opvattingen die de Staat of een groot deel van de bevolking choqueren, kwetsen of verontrusten. Aan de uitoefening van deze vrijheid kunnen echter beperkingen worden gesteld, onder meer ter bescherming van de rechten en vrijheden van anderen.
https://www.njb.nl/nieuws(...)n-tot-discriminatie/
Daar kan je hem ook wel voor aanklagen ja, voor die reclame. Ik heb daar mentale schade van opgelopen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 12:21 schreef matspontius het volgende:
Ik span een kort geding aan tegen D Bob zodat ik dit soort geleuter niet meer hoef te horen en dat we die vreselijke kop niet in elke k... reclame terugzien 🤮🤮🤮
Tja, maar zoals we kunnen verwachten blijft dat zonder enige gevolgen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 21:01 schreef AchJa het volgende:
Gezien de uitspraken van Stephan van Baarle bij dat Gaza debat van laatst heeft niemand wat te vrezen lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |