abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218434929
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:40 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Oké. Maar als je tegen zionisme bent zegt dat alsnog niks over tegen joden zijn.
Dan ben je dus effectief gezien tegen het bestaan van de staat Israël. Het enige Joodse land ter wereld.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Pro-palestijnse rechters, heb je daar nog een onderbouwing van? Of is het de onderbuik?
Laten we het zo zeggen: binnen de juridische wereld is er het nodige pro-Palestijnse activisme. Zie bijvoorbeeld:
quote:
Oud-rechters lopen mee met Rode Lijn-mars door Den Haag en roepen Schoof op: ‘Rechtsorde is in gevaar’

Zelfs buiten de rechtszaal maken rechters hun mening niet snel wereldkundig. Maar bijna honderd oud-rechters spreken vrijdag voor het eerst openlijk hun bezorgdheid over de catastrofe in Gaza uit. „De internationale rechtsorde valt anders uit elkaar.”

...
Pro-Palestina demonstratie Amsterdam 2024:

'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218434941
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:12 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dilan had ook haar tweet kunnen verwijderen. Of gewoon haar bek kunnen houden.
Douwe Bob had natuurlijk ook zich kunnen inlezen over wat 'zionisme' betekent en geen random optreden voor een stel kinderen afzeggen zonder enige aanleiding.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218434943
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:19 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Tijd dat ze leert dat ze niet zomaar wegkomt met haar online opruiende verbale kots.
Ik ben wel heel benieuwd wie dat kort geding wint.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218434956
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Douwe Bob had natuurlijk ook zich kunnen inlezen over wat 'zionisme' betekent en geen random optreden voor een stel kinderen afzeggen zonder enige aanleiding.
Dat moet hij geweten hebben want in dat filmpje zegt hij letterlijk "ik ben tegen Zionisme."

Dan moet hij toch geweten hebben wat dat is?
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:27:01 #80
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218434963
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dan ben je dus effectief gezien tegen het bestaan van de staat Israël. Het enige Joodse land ter wereld.
[..]
Laten we het zo zeggen: binnen de juridische wereld is er het nodige pro-Palestijnse activisme. Zie bijvoorbeeld:
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ah, de rechtspraak bekent eindelijk kleur.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_218434969
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:25 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat moet hij geweten hebben want in dat filmpje zegt hij letterlijk "ik ben tegen Zionisme."

Dan moet hij toch geweten hebben wat dat is?
Helaas, zo werkt het niet. Zionisme/zionist is een woord dat velen tegenwoordig gebruiken en door alle propaganda in de media en op sociale media een negatieve connotatie van hebben, maar weinigen kunnen de definitie van deze term geven. Wat natuurlijk ook weer veelzeggend is.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:24 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ik ben wel heel benieuwd wie dat kort geding wint.
Douwe Bob heeft een goede kans omdat er juridisch gezien geen concrete bewijzen zijn dat hij een daadwerkelijk 'Jodenhater' is, waardoor haar opmerking als laster kan worden gezien.
pi_218434973
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:22 schreef HowardRoark het volgende:.
[..]
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Haha jij bent weer eens zo ongelooflijk zielig aan het discussiëren. Het ging hier over rechters die jij beschuldigt van het zijn van pro-Palestijns.

Je komt nu met een artikel waarin staat dat niet alleen OUD-RECHTERS, maar ook andere mensen uit de juridische wereld meeliepen. Uit je eigen bron:
quote:
We lopen aanstaande zondag met een groep oud-rechters, wetenschappers, advocaten, hoogleraren en andere juristen met een spandoek mee met de Rode Lijn-mars door Den Haag”, vertelt Hofhuis.
Uiteraard voeg jij er dan weer wat foto’s van buutnlanders met hoofddoekjes aan toe om HUIDIGE RECHTERS in een kwaad daglicht te stellen.

Je mag van alles vinden van die oud rechters maar het zegt niets over rechters in het algemeen.
pi_218434982
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:28 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haha jij bent weer eens zo ongelooflijk zielig aan het discussiëren. Het ging hier over rechters die jij beschuldigt van het zijn van pro-Palestijns.

Je komt nu met een artikel waarin staat dat niet alleen oud rechters, maar ook andere mensen uit de juridische wereld meeliepen. Uit je eigen bron:
[..]
Uiteraard voeg jij er dan weer wat foto’s van buutnlanders met hoofddoekjes aan toe om HUIDIGE RECHTERS in een kwaad daglicht te stellen.

Je mag van alles vinden van die oud rechters maar het zegt niets over rechters in het algemeen.
Daarom zeg ik dus ook dat het over de juridische wereld gaat. En deze sentimenten leven daar zeker. Oud-rechters maken nog altijd deel uit van die contreien en advocaten zitten er natuurlijk in.

Als zulke mensen blijk willen geven van enige neutraliteit mbt dit conflict houdt men gewoon de mond dicht, laat staan dat er mensen in toga gaan demonstreren. Het wekt de indruk van een duidelijke partijdigheid.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:32:59 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218434994
POLL
pi_218434995
Ja stel je voor dat een advocaat partij kiest voor iemand inderdaad. Brr!
pi_218434998
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:06 schreef Aberkullie het volgende:
Dilan kan eigenhandig een paar Joden afschieten en nog blijven er mensen op haar stemmen.
Dat zal gelden voor elke partijleider.

Zelf hoop ik dat ze wel blijft tot aan de verkiezingen. Links die uitgerekend op haar een heksenjacht aan het organiseren is gewoon geweldig. En dan de vertwijfeling vooral waarom dat grappig is.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218435003
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:31 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Daarom zeg ik dus ook dat het over de juridische wereld gaat. En deze sentimenten leven daar zeker. Oud-rechters maken nog altijd deel uit van die contreien en advocaten zitten er natuurlijk in.

Als zulke mensen blijk willen geven van enige neutraliteit mbt dit conflict houdt men gewoon de mond dicht, laat staan dat er mensen in toga gaan demonstreren. Het wekt de indruk van een duidelijke partijdigheid.
Het ging over oud-rechters en doorzichtig als je bent trek je de discussie dan breder terwijl het daar helemaal niet over ging.
pi_218435010
Mag je nog mee met D-Reizen als je Joods bent ? :o :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218435012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:34 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het ging over oud-rechters en doorzichtig als je bent trek je de discussie dan breder terwijl het daar helemaal niet over ging.
Oud-rechters en advocaten.

En zoals ik al aangaf wil het niet zeggen dat een voormalig rechter helemaal geen banden of netwerk meer heeft binnen die wereld. Een voormalig profvoetballer maakt vaak ook nog onderdeel uit van de voetballerij om maar een voorbeeld te noemen, dat geldt voor tig beroepen.

De realiteit is dat met dit activisme dat dus wel degelijk leeft binnen de bredere juridische contreien mensen deze wereld geen dienst doen. En door vervolgens heel boos te worden op degenen die dit opmerken los het ook niet op. Stel eerder de vraag waarom zulke mensen zich bemoeien met activisme en waarom sommigen zelfs in een toga gaan demonstreren.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:37:36 #90
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218435014
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:33 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf hoop ik dat ze wel blijft tot aan de verkiezingen. Links die uitgerekend op haar een heksenjacht aan het organiseren is gewoon geweldig. En dan de vertwijfeling vooral waarom dat grappig is.
En dan heeft ze Wilders al uitgesloten :|W
En pensioenen lager en aow leeftijd omhoog :|W
Bezuinigen op zorg :|W

Hoeveel meer heb je nodig om de partij te begraven :?
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:39:09 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218435023
Rare uitslag van de polls ?

Ze denken dat Douwe gaat winnen, maar ze zijn voor Dylan 8)7
pi_218435041
quote:
6s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

Vast door al die propalestijnse D66 rechters.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:42:27 #93
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218435051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:36 schreef TLC het volgende:
Mag je nog mee met D-Reizen als je Joods bent ? :o :{
Die zullen vast treinreizen hebben
pi_218435081
quote:
6s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:39 schreef ikweethetookniet het volgende:

Omdat Douwe Bob ook een haarbal is.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:46:26 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218435090
Ah HR komt smerige leugens verspreiden over rechters. Dat past in een patroon.
pi_218435129
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:37 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oud-rechters en advocaten.

En zoals ik al aangaf wil het niet zeggen dat een voormalig rechter helemaal geen banden of netwerk meer heeft binnen die wereld. Een voormalig profvoetballer maakt vaak ook nog onderdeel uit van de voetballerij om maar een voorbeeld te noemen, dat geldt voor tig beroepen.

De realiteit is dat met dit activisme dat dus wel degelijk leeft binnen de bredere juridische contreien mensen deze wereld geen dienst doen. En door vervolgens heel boos te worden op degenen die dit opmerken los het ook niet op. Stel eerder de vraag waarom zulke mensen zich bemoeien met activisme en waarom sommigen zelfs in een toga gaan demonstreren.
Niet liegen, Howard. Het begon met deze post over 'pro-pally rechters':
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:00 schreef RotatoR het volgende:
Progressieve pro-pally rechters smullen hiervan. Dilan heeft een probleem.
Vervolgens reageerde iemand daarop met deze vraag die toch echt nog steeds over rechters gaat:
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:00 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Pro-palestijnse rechters, heb je daar nog een onderbouwing van? Of is het de onderbuik?
Jij reageert daar vervolgens op met 'bewijs' met een artikel waarin oud-rechters genoemd worden (1. dat zegt niets over huidige rechters) (2. het zegt niets over hoe breed dit sentiment leeft onder oud-rechters, vermoedelijk kan je ook genoeg oud-rechters vinden die hier anders over denken). Het artikel gaat duideijk over allerlei mensen uit de juridische wereld. Oud-rechters, maar ook advocaten, juristen en wetenschappers. Uiteraard voeg jij daar nog even wat foto's van hoofddoekjes aan toe om je punt dat rechters pro-pally zijn nog wat kracht bij te zetten.

De discussie ging niet over de juridische wereld, maar over oud-rechters. Het is die smerige discussietechniek die we van je kennen: zorg ervoor dat een heel klein deel van je post waar is zodat je andere kak geloofwaardiger wordt. Daar trappen we niet in vriend.
pi_218435193
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:52 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Niet liegen, Howard. Het begon met deze post over 'pro-pally rechters':
[..]
Vervolgens reageerde iemand daarop met deze vraag die toch echt nog steeds over rechters gaat:
[..]
Jij reageert daar vervolgens op met 'bewijs' met een artikel waarin oud-rechters genoemd worden (1. dat zegt niets over huidige rechters) (2. het zegt niets over hoe breed dit sentiment leeft onder oud-rechters, vermoedelijk kan je ook genoeg oud-rechters vinden die hier anders over denken). Het artikel gaat duideijk over allerlei mensen uit de juridische wereld. Oud-rechters, maar ook advocaten, juristen en wetenschappers. Uiteraard voeg jij daar nog even wat foto's van hoofddoekjes aan toe om je punt dat rechters pro-pally zijn nog wat kracht bij te zetten.

De discussie ging niet over de juridische wereld, maar over oud-rechters. Het is die smerige discussietechniek die we van je kennen: zorg ervoor dat een heel klein deel van je post waar is zodat je andere kak geloofwaardiger wordt. Daar trappen we niet in vriend.
Nee hoor, ik ben in mijn eerste reactie meteen duidelijk:
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Daar is geen woord aan gelogen en is een andere insteek dan 'Pro-Palestijnse rechters' wat ik net een te ongenuanceerde verwoording vind. En zoals ik net al zei je kunt dan vervolgens op mij boos worden of het benoemen van feiten wegzetten als een 'smerige discussietactiek', maar van een beroepsgroep waar we allemaal absolute neutraliteit en objectieve toepassing van het recht moeten verwachten, is activisme in welke vorm dan ook simpelweg niet wenselijk.

En ik ben zoals bekend openlijk uitgesproken pro-Israël, maar zou het beschamend vinden als er bij die demonstraties oud-rechters, advocaten of andere mensen uit de juridische wereld in toga zouden staan. Dat moet je gewoon echt niet willen.
pi_218435196
Wat je ook van deze ‘kwestie’ mag vinden:

Het gaat de Dilan helemaal niet om Israël. Haar partij stemde onlangs nog in met stevige maatregelen tegen datzelfde land.

Het gaat haar om een kleine mini-soap.

Het is theater van een zwabberende, neoliberale club met vuile handen, die wanhopig op zoek is naar kiezers.
pi_218435213
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:59 schreef Mathijsco het volgende:
Wat je ook van deze ‘kwestie’ mag vinden:

Het gaat de Dilan helemaal niet om Israël. Haar partij stemde onlangs nog in met stevige maatregelen tegen datzelfde land.

Het gaat haar om een kleine mini-soap.

Het is theater van een zwabberende, neoliberale club met vuile handen, die wanhopig op zoek is naar kiezers.
Dilan heeft het wellicht een beetje te persoonlijk genomen vanwege haar Joodse echtgenoot. Ze bedoelt het goed, maar de ophef na aanleiding van deze tweet had ze anders moeten oplossen.
pi_218435234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:46 schreef Hexagon het volgende:
Ah HR komt smerige leugens verspreiden over rechters. Dat past in een patroon.
Rare claim, want ik verspreid dus helemaal geen leugens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')