abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 augustus 2025 @ 16:54:40 #51
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218434295
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hou toch op met me, dat hele "ik heb niets tegen joden maar wel tegen zionisme" is gewoon weer een sterk staaltje Taqqiya, al dan niet overgenomen door westerlingen.

Maar trap er maar in hoor, brug kopen? :).
Ga toch weg man :')

Genoeg Joden (ja ook kuddes die in Israël wonen) die tegen zionisme zijn en zich daar openlijk over uitspreken.
Dat hele verhaaltje dat je niet tegen zionisme mag zijn, omdat je dan tegen Joden bent, is een mooi stukje beredenering wat rond gaat in Westerse landen omdat we de staat Israel niet mogen aanraken ivm Holocaust.
Ga weg, ga heen :')
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 6 augustus 2025 @ 16:55:20 #52
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_218434298
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:58 schreef Hexagon het volgende:
Kan Douwe niet gewoon een filmpje maken waar hij openlijk zijn kont afveegt met het VVD-programma.
Riskant wel, dalijk zien we perongeluk zijn vagina..
pi_218434308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Genoeg Joden (ja ook kuddes die in Israël wonen) die tegen zionisme zijn en zich daar openlijk over uitspreken.
Dat hele verhaaltje dat je niet tegen zionisme mag zijn, omdat je dan tegen Joden bent, is een mooi stukje beredenering wat rond gaat in Westerse landen omdat we de staat Israel niet mogen aanraken ivm Holocaust.
De scheidslijn tussen kritiek op zionisme en antisemitisme is onderhand flinterdun bij PvdA/GL: zo niet, al lang en breed overschreden. Dat is goed gedocumenteerd, en dit keer niet door het CIDI.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 16:57:55 #54
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218434317
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:56 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
De scheidslijn tussen kritiek op zionisme en antisemitisme is onderhand flinterdun bij PvdA/GL: zo niet, al lang en breed overschreden. Dat is goed gedocumenteerd, en dit keer niet door het CIDI.
Wat heeft PvdA/GL hier mee te maken?
Trotste mama van Ambar
pi_218434319
Hier zegt-ie het zelf: ( waar hij tegen is)

Bekijk deze YouTube-video
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 16:58:26 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218434320
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Nope, je kan blijven janken tot je een ons weegt, je mag van mij persoonlijk prima anti Israel zijn, waar zie je mij precies Pro-Israel zijn?

Maar om de overduidelijke propaganda over te nemen van "de moslims" vertik ik nog vele malen harder :).

Dus nee, ga jij maar weg, ga jij maar heen met je begrip voor terroristen :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:00:45 #57
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_218434330
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nope, je kan blijven janken tot je een ons weegt, je mag van mij persoonlijk prima anti Israel zijn, waar zie je mij precies Pro-Israel zijn?

Maar om de overduidelijke propaganda over te nemen van "de moslims" vertik ik nog vele malen harder :).

Dus nee, ga jij maar weg, ga jij maar heen met je begrip voor terroristen :).
Ga je nu woorden in mijn mond leggen? Waar staat er ook maar ergens dat ik pro - Hamas ben?
De discussie is niet altijd zo zwart-wit.
Ik maak alleen argument dat je anti-zionisme niet gelijk staat aan Jodenhaat. Klaar. Dat zou namelijk raar zijn, want dan zijn er Joden die zichzelf haten, terwijl het de meest orthodoxe Joden ever zijn.
Trotste mama van Ambar
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:08:12 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218434365
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Ga je nu woorden in mijn mond leggen? Waar staat er ook maar ergens dat ik pro - Hamas ben?
De discussie is niet altijd zo zwart-wit.
Ik maak alleen argument dat je anti-zionisme niet gelijk staat aan Jodenhaat. Klaar. Dat zou namelijk raar zijn, want dan zijn er Joden die zichzelf haten, terwijl het de meest orthodoxe Joden ever zijn.
Ja, en dat is allemaal leuk en goedgelovig van je, maar zoals Howard al zei, het is gewoon een manier om zonder meteen overduidelijk als jodenhater bestempeld te worden je haat naar joden te kunnen spuien, niets meer en niets minder door voornamelijk moslims.

En als je dat niet gelooft omdat er ook ergens wel een paar joden te vinden zijn die hetzelfde denken, nogmaals, brug kopen?

Bewijs?!;: Alle incidenten alleen al in Nederland waarbij joodse mensen op straat lastig gevallen worden, artiesten gecancelled, synagogen niet worden schoongemaakt etc etc

Of hadden die allemaal een ZIONIST shirt aan (of liever een gele ster?) Nee, het waren joden, meer was niet nodig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218434414
https://www.annefrank.org(...)lle-joden-zionisten/

Zijn alle Joden zionisten?

Het verschil tussen zionisten, Joden en Israëli’sTerug naar de vraag. Een zionist is dus iemand die streeft naar een onafhankelijke Joodse staat waar Joden veilig kunnen wonen. Voor veel gelovige Joden is Israël ‘het beloofde land’. Maar ook veel niet-gelovige Joden vinden het belangrijk dat er een land is waar Joden vrij en veilig kunnen wonen. En ook veel niet-Joden steunen het idee van een onafhankelijke Joodse staat of het bestaan van de staat Israël.Tegenwoordig wordt het woord zionist ook vaak gebruikt als scheldwoord. Als iets negatiefs. Door veel Palestijnen en aanhangers van de Palestijnse zaak wordt tussen de woorden ‘Jood’, ‘Israëli’ (inwoners van Israël) en ‘zionist’ geen onderscheid meer gemaakt. Dat is niet terecht. De meeste Joden wonen niet in Israël. Niet iedere inwoner van Israël is Joods; er wonen ook veel niet-Joden in Israël. En niet alle Joodse Israëli’s zijn ‘kolonisten’ die erop uit zijn om steeds meer Palestijns land te veroveren. Daarnaast zijn er ook nog eens grote onderlinge verschillen in ideeën over Israël en de Palestijnen tussen mensen die zich zionist noemen. De grote meerderheid van de Joden vindt dat de staat Israël moet blijven bestaan. Maar veel Joden, zowel binnen als buiten Israël, zijn voorstander van een Palestijnse staat naast Israël, als mogelijke oplossing voor het conflict. Datzelfde geldt voor zionisten.Om een lang verhaal samen te vatten: veel Joden herkennen zich in het zionisme, maar er zijn wel allerlei verschillende meningen en opvattingen, ook tussen zionisten onderling. Genoeg redenen om de woorden ‘Jood’, ‘Israëli’ en ‘zionist’ niet zomaar door elkaar te gebruiken.
pi_218434452
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Douwe Bob snapt wat we nodig hebben. Schadenfreude om de downfall van Yesilgöz.
De enige allochtone die links graag ziet omvallen :P

Ben overigens wel blij dat men in het verleden die middelen niet had. Stel je eens voor.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:17:45 #61
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218434458
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]
Hoe zit het dan met Joden die zich uitspreken tegen zionisme. Kan dat in jouw boekje?
Vind ik ook misselijkmakend religieus extremisme. Omdat je daarmee een hele groep mensen die leven in Israël dit ontzegt omdat je het hier vanuit religieus oogpunt niet mee eens bent.
pi_218434473
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:17 schreef damsco het volgende:

[..]
Vind ik ook misselijkmakend religieus extremisme. Omdat je daarmee een hele groep mensen die leven in Israël dit ontzegt omdat je het hier vanuit religieus oogpunt niet mee eens bent.
Onlangs trouwens nog op het werk gehoord dat men het belachelijk vond dat sommige mensen de hele Gaza situatie (deels) op het geloof wilde afschuiven _O-

Je kunt je bedenken dat ik mijn gezicht toen even goed moest afwenden.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:01:08 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218434773
In een persbericht laten de advocaten weten dat Yeşilgöz ondanks "herhaalde verzoeken" blijft weigeren de tweet in te trekken. "Douwe Bob ziet zich daarom nu genoodzaakt haar via de rechter te dwingen." Ook melden zij dat de artiest begin juli - in stilte - aangifte heeft gedaan tegen Yeşilgöz wegens smaad, laster en belediging. De VVD-fractie was niet direct bereikbaar voor een reactie.

"Het is natuurlijk absurd dat de rechter hieraan te pas moet komen", zegt het management van Douwe. "Dat Yeşilgöz als vooraanstaand politica zo achter haar foute tweet blijft staan is onbehoorlijk en onbegrijpelijk. Laat dit vooral niet normaal worden."

https://www.shownieuws.nl(...)lgoz-voor-de-rechter

_O_ _O_ _O_
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:03:09 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218434786
POLL
pi_218434820
Dilan kan eigenhandig een paar Joden afschieten en nog blijven er mensen op haar stemmen.
pi_218434840
quote:
14s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef MichaelScott het volgende:
Het houdt hem wel bezig, weinig optredens blijkbaar.
Lekker voor 'm
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218434846
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Het is geen antisemiet. Pure leugen om hem klem te zetten.
Hij wilde anders niet optreden voor Joden en liep weg omdat het Joden waren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218434861
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:06 schreef Aberkullie het volgende:
Dilan kan eigenhandig een paar Joden afschieten en nog blijven er mensen op haar stemmen.
Douwe Bob had het ook kunnen laten rusten.
pi_218434866
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:09 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Omdat hij dacht dat het Zionisten waren.
  Moderator woensdag 6 augustus 2025 @ 18:12:48 #70
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_218434868
quote:

[..]
Dat was niet de reden. Je wou dat dat de reden was lijkt het eerder op.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_218434869
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Douwe Bob had het ook kunnen laten rusten.
Dilan had ook haar tweet kunnen verwijderen. Of gewoon haar bek kunnen houden.
pi_218434871
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:12 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dilan had ook haar tweet kunnen verwijderen. Of gewoon haar bek kunnen houden.
Ja, maar lang verhaal kort, zo blijft een nog een hele tijd na-etteren.
pi_218434884
quote:

[..]
In het filmpje wat ik hierboven heb geplaatst zegt hij letterlijk "ik ben tegen Zionisten/Zionisme" op het moment dat hij op het podium staat. Kijk maar.
pi_218434905
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:13 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Ja, maar lang verhaal kort, zo blijft een nog een hele tijd na-etteren.
Tijd dat ze leert dat ze niet zomaar wegkomt met haar online opruiende verbale kots.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:20:50 #75
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_218434915
POLL
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')