Ga toch weg manquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hou toch op met me, dat hele "ik heb niets tegen joden maar wel tegen zionisme" is gewoon weer een sterk staaltje Taqqiya, al dan niet overgenomen door westerlingen.
Maar trap er maar in hoor, brug kopen?.
Riskant wel, dalijk zien we perongeluk zijn vagina..quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:58 schreef Hexagon het volgende:
Kan Douwe niet gewoon een filmpje maken waar hij openlijk zijn kont afveegt met het VVD-programma.
De scheidslijn tussen kritiek op zionisme en antisemitisme is onderhand flinterdun bij PvdA/GL: zo niet, al lang en breed overschreden. Dat is goed gedocumenteerd, en dit keer niet door het CIDI.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga toch weg man
Genoeg Joden (ja ook kuddes die in Israël wonen) die tegen zionisme zijn en zich daar openlijk over uitspreken.
Dat hele verhaaltje dat je niet tegen zionisme mag zijn, omdat je dan tegen Joden bent, is een mooi stukje beredenering wat rond gaat in Westerse landen omdat we de staat Israel niet mogen aanraken ivm Holocaust.
Ga weg, ga heen
Wat heeft PvdA/GL hier mee te maken?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:56 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
De scheidslijn tussen kritiek op zionisme en antisemitisme is onderhand flinterdun bij PvdA/GL: zo niet, al lang en breed overschreden. Dat is goed gedocumenteerd, en dit keer niet door het CIDI.
Nope, je kan blijven janken tot je een ons weegt, je mag van mij persoonlijk prima anti Israel zijn, waar zie je mij precies Pro-Israel zijn?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga toch weg man
Genoeg Joden (ja ook kuddes die in Israël wonen) die tegen zionisme zijn en zich daar openlijk over uitspreken.
Dat hele verhaaltje dat je niet tegen zionisme mag zijn, omdat je dan tegen Joden bent, is een mooi stukje beredenering wat rond gaat in Westerse landen omdat we de staat Israel niet mogen aanraken ivm Holocaust.
Ga weg, ga heen
Ga je nu woorden in mijn mond leggen? Waar staat er ook maar ergens dat ik pro - Hamas ben?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, je kan blijven janken tot je een ons weegt, je mag van mij persoonlijk prima anti Israel zijn, waar zie je mij precies Pro-Israel zijn?
Maar om de overduidelijke propaganda over te nemen van "de moslims" vertik ik nog vele malen harder.
Dus nee, ga jij maar weg, ga jij maar heen met je begrip voor terroristen.
Ja, en dat is allemaal leuk en goedgelovig van je, maar zoals Howard al zei, het is gewoon een manier om zonder meteen overduidelijk als jodenhater bestempeld te worden je haat naar joden te kunnen spuien, niets meer en niets minder door voornamelijk moslims.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je nu woorden in mijn mond leggen? Waar staat er ook maar ergens dat ik pro - Hamas ben?
De discussie is niet altijd zo zwart-wit.
Ik maak alleen argument dat je anti-zionisme niet gelijk staat aan Jodenhaat. Klaar. Dat zou namelijk raar zijn, want dan zijn er Joden die zichzelf haten, terwijl het de meest orthodoxe Joden ever zijn.
De enige allochtone die links graag ziet omvallenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Douwe Bob snapt wat we nodig hebben. Schadenfreude om de downfall van Yesilgöz.
Vind ik ook misselijkmakend religieus extremisme. Omdat je daarmee een hele groep mensen die leven in Israël dit ontzegt omdat je het hier vanuit religieus oogpunt niet mee eens bent.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met Joden die zich uitspreken tegen zionisme. Kan dat in jouw boekje?
Onlangs trouwens nog op het werk gehoord dat men het belachelijk vond dat sommige mensen de hele Gaza situatie (deels) op het geloof wilde afschuivenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:17 schreef damsco het volgende:
[..]
Vind ik ook misselijkmakend religieus extremisme. Omdat je daarmee een hele groep mensen die leven in Israël dit ontzegt omdat je het hier vanuit religieus oogpunt niet mee eens bent.
Lekker voor 'mquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:47 schreef MichaelScott het volgende:
Het houdt hem wel bezig, weinig optredens blijkbaar.
Hij wilde anders niet optreden voor Joden en liep weg omdat het Joden waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is geen antisemiet. Pure leugen om hem klem te zetten.
Douwe Bob had het ook kunnen laten rusten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:06 schreef Aberkullie het volgende:
Dilan kan eigenhandig een paar Joden afschieten en nog blijven er mensen op haar stemmen.
Omdat hij dacht dat het Zionisten waren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij wilde anders niet optreden voor Joden en liep weg omdat het Joden waren.
Dat was niet de reden. Je wou dat dat de reden was lijkt het eerder op.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dilan had ook haar tweet kunnen verwijderen. Of gewoon haar bek kunnen houden.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Douwe Bob had het ook kunnen laten rusten.
Ja, maar lang verhaal kort, zo blijft een nog een hele tijd na-etteren.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:12 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dilan had ook haar tweet kunnen verwijderen. Of gewoon haar bek kunnen houden.
In het filmpje wat ik hierboven heb geplaatst zegt hij letterlijk "ik ben tegen Zionisten/Zionisme" op het moment dat hij op het podium staat. Kijk maar.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Tijd dat ze leert dat ze niet zomaar wegkomt met haar online opruiende verbale kots.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar lang verhaal kort, zo blijft een nog een hele tijd na-etteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |