Zetels die naar het CDA gaan. Of je daar nou blij van moet worden.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
16 en dalende![]()
![]()
En de VVD is verder met 3 zetels gedaald en staat nog maar op 16 zetels. Dat is slechts 2 zetels hoger dan kort na de verkiezingen toen de VVD had aangekondigd niet deel te nemen aan een regering, maar die te gaan gedogen. Dat was toen de laagste score voor de VVD sinds 2010.
https://www.maurice.nl/20(...)d-valt-verder-terug/
CDA knijpt de kat in het donkerquote:Op maandag 11 augustus 2025 15:58 schreef RotatoR het volgende:
Zetels die naar het CDA gaan. Of je daar nou blij van moet worden.
Mooi, en tijd om serieus te gaan kijken naar vervolging van Mark Rutte.🙂👍quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
16 en dalende![]()
![]()
En de VVD is verder met 3 zetels gedaald en staat nog maar op 16 zetels. Dat is slechts 2 zetels hoger dan kort na de verkiezingen toen de VVD had aangekondigd niet deel te nemen aan een regering, maar die te gaan gedogen. Dat was toen de laagste score voor de VVD sinds 2010.
https://www.maurice.nl/20(...)d-valt-verder-terug/
Natuurlijk niet: Bontenbal is feitelijk vlees nog vis.quote:Op maandag 11 augustus 2025 15:58 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Zetels die naar het CDA gaan. Of je daar nou blij van moet worden.
Bontenbal heb ik op geen enkel dossier met een denkrichting zien komen. Maar hij is zo 'lekker normaal en fatsoenlijk'. En komt weer met oude wijn in nieuwe zakken, het gezin is de hoeksteen van de maatschappij enzo.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:36 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Natuurlijk niet: Bontenbal is feitelijk vlees nog vis.
Die neoliberale klootzakken van de VVD gaan in ieder geval niet meer meeregeren. Dat hebben we dan 'gewonnen.'
Calvinistisch Nederland ten voeten uit.quote:Op maandag 11 augustus 2025 16:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bontenbal heb ik op geen enkel dossier met een denkrichting zien komen. Maar hij is zo 'lekker normaal en fatsoenlijk'. En komt weer met oude wijn in nieuwe zakken, het gezin is de hoeksteen van de maatschappij enzo.
Dan hoef je er niets van te kunnen.
Dat wil hij wel. Hij wist dat het een Joods evenement was.quote:Op maandag 11 augustus 2025 11:12 schreef Homey het volgende:
En de grap is: douwe bob wil echt niet voor joden optreden.
Als dat anders zou zijn, had ie als goedmaker nog een show gegeven aan een joodse instelling of zo. Dat heeft hij niet gedaan en gaat dat ook niet doen: ergo, optreden voor joden is verboden.
Omdat Douwe Bob pas recent heeft gezegd een kort geding aan te spannen. Daarvoor was er dus 'geen noodzaak voor excuses'quote:Op maandag 11 augustus 2025 10:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Allicht. Al vraag ik me dan wel af waarom dit dan zes weken heeft moeten duren…
Gelukkig al bezigquote:Op maandag 11 augustus 2025 16:28 schreef Mathijsco het volgende:
Mooi, en tijd om serieus te gaan kijken naar vervolging van Mark Rutte.🙂👍
Nou heb ik niet zoveel op met die Aachboun, maar het is een begin.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |