SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Tap tap tap
quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
5 jaar geleden alweer. En wat hebben we geleerd...
Ja, dat is echt wel ideaal.quote:
ja of 95quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is echt wel ideaal.![]()
![]()
Ik weet nog. Voorheen was het maar moeilijk, moeilijk. En nu is de regel 50%.
Ik ga ook maar 40 % naar kantoor, want ik ga niet voor een halve dag naar kantoor.quote:
Ja, naar de gym gaan.quote:
Voor wanneer wil je dat behaald hebben dan? Of gewoon uberhaupt?quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt aan het strugglen om onder de 73 kilo te komen
Ik ookquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:59 schreef bitterbal het volgende:
ik ben echt aan het strugglen om onder de 73 kilo te komen
gewoon uberhaubtquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor wanneer wil je dat behaald hebben dan? Of gewoon uberhaupt?
Ben je al gaan Muay Thaien?
Al jaren, maar als ik onder de 73 kilo kom zou dat wel zorgelijk zijn denk ikquote:
Ja? waarom wil je het dan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al jaren, maar als ik onder de 73 kilo kom zou dat wel zorgelijk zijn denk ik
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:cherrylips we gaan jou spek leren eten.
Ik wil eigenlijk naar de 56 maar dat weeg ik al 20 jaar niet meer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:06 schreef bitterbal het volgende:
ik wil het liefst naar 65 maar das denk ik wat teveel
wat weeg je nu?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar de 56 maar dat weeg ik al 20 jaar niet meer.
Dat was een grapje balquote:
Nee,quote:
*belt immigratie-dienstquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon uberhaubt
Nee nog niet gedaan :p
Dit klinkt heel naarquote:
Minder hapjes hoeft niet. Gewoon meer groente happen.quote:
Bij mij gaat het meestal een paar dagen goed, en dan heb ik opeens weer zo'n vreetdagquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik probeer de hapjes te minderen; lukt vaak niet
Ja, daar ga je al, jij bent een muis, ik een dikke draak.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weeg mijn hele leven al precies 1 ieniminimuis
Of nog meer stapjesquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder hapjes hoeft niet. Gewoon meer groente happen.
Ik las laatst dat je per dag 500 gram groenten moet knagenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ik zit meestal maar aan de 400quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je per dag 500 gram groenten moet knagen
Wanneer ga je daar mee beginnen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon uberhaubt
Nee nog niet gedaan :p
Nick change doen naar slanke den. Taadaaquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar ga je al, jij bent een muis, ik een dikke draak.
102quote:
Andere dingen happen. Maar laten dat nu net de minste lekkere dingen zijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heel veel piepen en eten?quote:
Wilde deze weekquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar mee beginnen dan?
Oh, hebben ze weer eens wat bijgesteld?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je per dag 500 gram groenten moet knagen
Het poepen heb ik al onder de knie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel veel piepen en eten?
Goals.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je ging zeggen dat je 100kg woogsorry
Zou ik zo voor tekenen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil eerst weer richting de 80.
192.quote:
Meeste groente vind ik daadwerkelijk lekker, dat helpt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Andere dingen happen. Maar laten dat nu net de minste lekkere dingen zijn
Ik ben geen groente-eterquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hebben ze weer eens wat bijgesteld?
Maar het is oprecht wel een van de beste eerste stappen (hahaa, stapjes/hapjes) die je kan doen, meer groente toevoegen. Eigenlijk alleen maar voordelen.
#lifehacksquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nick change doen naar slanke den. Taadaa
Dat is wel een goede combiquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste groente vind ik daadwerkelijk lekker, dat helpt.
En wat ik niet lekker vind, kan ik ook niet goed tegen, dus heuj.
Hmm, daar heb je een puntquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel veel piepen en eten?
Chocolade groeit toch ook aan een boom? Ook soort groentequote:Op maandag 4 augustus 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen groente-eterMoet het verzuipen in saus als een klein kind.
That's what she said.quote:
Ik kook vaak gewoon lui met een zak wokgroenten van 400 gram met wat vlees erbijquote:
Werken dingen als pasta vervangen door courgetteslierten of dat ook niet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen groente-eterMoet het verzuipen in saus als een klein kind.
Maar dan moet je dus wel het pure spul zonder de suiker.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chocolade groeit toch ook aan een boom? Ook soort groente
Dat is sowieso te veelquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kook vaak gewoon lui met een zak wokgroenten van 400 gram met wat vlees erbij
Cacao is een vrucht. We gebruiken geloof ik voorla de zaden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chocolade groeit toch ook aan een boom? Ook soort groente
Bloemkool tot rijst rapsenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werken dingen als pasta vervangen door courgetteslierten of dat ook niet?
quote:
En wat doen we met de achterla?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cacao is een vrucht. We gebruiken geloof ik voorla de zaden.
Ja, bijvoorbeeld, maar dan moet dat wel iets zijn wat je wegkrijgt ook.quote:
Daar gaat het chickonwingrekske in.quote:
BIEM @Haagsquote:Op maandag 4 augustus 2025 09:22 schreef bitterbal het volgende:
Die explosie in beroet is alweer 5 jaar geleden
Oke franskequote:Op maandag 4 augustus 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaat het chickonwingrekske in.
BOEMBATS
Als je af wilt vallen moet je overgeven buiten je mond.quote:
Hmm lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga straks wel bagels maken met avocado en tomaat en rucola, dat is toch weer 25 gram ofzo.
Ik hoor het u al denken, waar berg ik hem op? Heel gemakkelijk, in de laaiquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaat het chickonwingrekske in.
BOEMBATS
Nermquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga straks wel bagels maken met avocado en tomaat en rucola, dat is toch weer 25 gram ofzo.
Als je dat met nog wat andere groente en vlees mengt met een sausje proef je daar niks van hoorquote:
Klinkt als Dave England in Jackass die een omelet maakt door alle ingrediënten op te eten en daarna in de pan te kotsen en te bakken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je dat met nog wat andere groente en vlees mengt met een sausje proef je daar niks van hoor
Eh, 270ish.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Maar ja, die bagels hebben weer 1000 calorieën.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en uiteraard 3 courgettes mee ook.
Courgette-plant-bezitters weten waarom.
dag er na heb je weer 5 courgettesquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:40 schreef Crack_ het volgende:
Wat voor tomaten zijn het ijs?
Ik heb een zwarte cherry
Courgettes houden niet op, niet vanzelf.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, die had ik vlak daarvoor ook gezien en daar moest ik meteen aan denken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]zag zo’n grappig filmpje op insta van iemand die overal courgettes verstopt
Nice.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
En daarnaast dus nog een hele rits aan andere planten, die tuin is van voornamelijk gras naar PLANT gegaan de laatste paar jaar.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh zo'n salade met schillende tomaat soorten, buffelmozzarella en verse basilicum
quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh zo'n salade met schillende tomaat soorten, buffelmozzarella en verse basilicum
Oh whaaat, hahahah, dat zijn echt heel veel verschillende. Wat onwijs tofquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, die had ik vlak daarvoor ook gezien en daar moest ik meteen aan denken.![]()
En ik weet de verschillende niet, maar ik heb grote rode (vleestomaat?), iets minder grote rode (tros?), wat cherrytomaten en dan nog wat kleurtjes, soort van zebratomaat (groene streepjes), gele en paarse.
Ze had inderdaad ook zwarte, maar die waren nog niet klaar.
Die groeien niet uit de grontquote:
Als je bamboe hebt dan blijf je wel bezig inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral bezig met snoeien want wat moet je anders met dit weerdie bamboe @#%#$&$%@% dit zijn echt enkel gesnoeide takken, alles ligt vol. Moet nog wachten tot september tot het wordt opgehaald
![]()
En jaren niet bijgehouden dus het is redelijk bamboebosje geworden. Ik wil het eruit hebbenquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je bamboe hebt dan blijf je wel bezig inderdaad.
Eigen merk is ook te duurquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:05 schreef STING het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n zwak voor, gelukkig bijna nooit in huis
het is echt duivelseten, het is duur en veels te veel kcal in één zo'n ding alleen al maar zooo gruwelijk lekkerquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eigen merk is ook te duurKoop soms een klein zakje in de bios maar daar zitten er drie in voor m'n gevoel.
Oh oef, da's wel flink werk ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:59 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vooral bezig met snoeien want wat moet je anders met dit weerdie bamboe @#%#$&$%@% dit zijn echt enkel gesnoeide takken, alles ligt vol. Moet nog wachten tot september tot het wordt opgehaald
![]()
Ze is dol op d'r tomaten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh whaaat, hahahah, dat zijn echt heel veel verschillende. Wat onwijs tof![]()
kun je zo'n mooie tomatensalade van maken, dat ziet er zooo mooi uit
En ja is zo, mijn tomaten zijn allemaal nog niet klaareen plant moet uberhaupt nog tomaten maken?
geen goed tomatenjaar (bij mij)
Haha, wat snoezigquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh oef, da's wel flink werk ja.
[..]
Ze is dol op d'r tomaten.![]()
Maar ook boontjes, sla, spinazie, courgette, komkommer, pruimen, wortels, pepertjes, knoflook, appels, bramen... Echt van alles heeft ze staan.
Ja, best wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, wat snoezig![]()
is het een grote tuin?
![]()
En hoe gaat jouw braam?
wij ookquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat we zo gaan eten hier
Ik weet jouw tuin, die vind ik al niet klein. Wel veel tegelsquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, best wel.Denk zo'n 4-5 keer groter dan wat ik heb (ik heb 8x5m oid).
Braam gaat goed! We hebben er al zo'n 3kg uit geoogst.
heehoi!quote:
Opgegeten. Uitgedeeld.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet jouw tuin, die vind ik al niet klein. Wel veel tegels![]()
![]()
Damnwat heb je ermee gedaan?
[..]
heehoi!Ja, waarom niet?
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij ook
ik was van de week voor het eerst in jaren weer in centrum eindhoven, dat is anders joh. Station is wel echt een heeeel stuk verbeterd. Moest wel weer lachen om de draaimolen in het centrum die in al die jaren niet is veranderd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik weet niet wat met deze luie augurkenplantjes is. Sinds een week komen ze pas een beetje op gang. Maar ze zijn nog steeds zo klein. Misschien had ik de eerste augurkjes voortijdig moeten afknippen of zo.
Boontjes worden in ieder geval niet meer opgegeten met het netje er over nu. Aardbeien zijn aan het woekeren.🐙
Haiquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opgegeten. Uitgedeeld.
En die tegels moeten er nog uit, maar ik wilde niet eerst van alles planten en daarna de schutting nog moeten doen.MAAR: we werden vorige week oid even aangeschoten door de buren en die willen graag op korte termijn een andere schutting, dus daar zit beweging in.
Ik heb 't ook even over Arnol gehad, miste hem bij de oude V&Dquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.Wel jammer dat Arnol er al even niet meer is...
Zo heel vaak kom ik overigens niet in het centrum. Niet meer. Toen ik er vrijwel zelf in woonde natuurlijk wel. Maar tot voor een 2 weken terug woonde ik tegenover "Shopping Mall WoensXL" (/
) Dus daar deed ik wel wat winkelen...
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja tuintjes.
OEHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik weet niet wat met deze luie augurkenplantjes is. Sinds een week komen ze pas een beetje op gang. Maar ze zijn nog steeds zo klein. Misschien had ik de eerste augurkjes voortijdig moeten afknippen of zo.
Boontjes worden in ieder geval niet meer opgegeten met het netje er over nu. Aardbeien zijn aan het woekeren.![]()
![]()
Misschien geen optimaal augurkenplantjes weer? De hele warme dagen blijven een beetje uit. Mijn tomaten doen het dit jaar echt bar slecht![]()
Zo'n pompoen vind ik altijd echt net een babytjeduurt ook zo lang
oh, liefquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Hai
Ik zag je hier een tijdje niet en ik zie je nergens anders natuurlijk dus ik vroeg me af waar je gebleven wasik heb vakantie en ben vooral vakantie aan het vieren
![]()
Nu even niet, mn hele gezicht is scheef door een verdoving bij de tandarts![]()
Baby darling doll face honey
Dat ben ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:
oh, liefik heb vakantie en ben vooral vakantie aan het vieren
![]()
Ik heb zelf geen tomaten, maar bij anderen hier zie ik ze het wel goed doen. Die hadden wel al binnen een redelijke plant opgekweekt om in de grond te zetten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OEHHH![]()
![]()
Misschien geen optimaal augurkenplantjes weer? De hele warme dagen blijven een beetje uit. Mijn tomaten doen het dit jaar echt bar slecht![]()
Uhuh. We hebben een aantal plantjes. En het is zo leuk om ze te zien groeien.quote:Zo'n pompoen vind ik altijd echt net een babytjeduurt ook zo lang
Vakantie.quote:[..]
oh, liefik heb vakantie en ben vooral vakantie aan het vieren
![]()
Het is in ieder geval chill dat we beiden zoiets hebben van "hier moet wat anders", gewoon voor wat meer privacy.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
uitdelen is zo leuk om te doen he
Jaaaaaa, nieuwe tuin!!! Nieuwe plantjes uitzoeken!!!![]()
![]()
[..]
Ik heb 't ook even over Arnol gehad, miste hem bij de oude V&Dheeftie jou ook ooit gezegend?
![]()
Tsja, er zit ook niet echt iets bijzonders om er speciaal naar toe te gaan denk ik. Ik was bij vriendin in de schrijversbuurt. Verbaasde me erover hoe dichtbij het centrum was![]()
Moest aan je denken want zij heeft zo'n hele oude brievenbus waarbij de gleuf eigenlijk te klein is. Heb je daar wel eens problemen mee bij oudere huizen?
Nog drie wekenquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ben ik
Oe lekker, hoelang heb je nog? en ben/ga je nog op reis (geweest)?
Lekker kwijlen en op je wang bijten de rest van de ochtend
Oke, dan zijn het mijn tomatenquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen tomaten, maar bij anderen hier zie ik ze het wel goed doen. Die hadden wel al binnen een redelijke plant opgekweekt om in de grond te zetten.
[..]
Uhuh. We hebben een aantal plantjes. En het is zo leuk om ze te zien groeien.
[..]
Vakantie.
Tandarts.
Ik zag al wat dure wortelkanaalgedoetjes voorbijkomen ja. Zuur dat het nog een keer moest.
Ja, mooie samenkomstquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval chill dat we beiden zoiets hebben van "hier moet wat anders", gewoon voor wat meer privacy.
Wordt wel een simpel ding, maar dan kan ik m'n recent opgedane beits-skillz ook weer inzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Yay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk.
🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kijken wel mooi derpy. Je had even voor de foto op je buik gelegen, zo te zien.
Wat een luxe!quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog drie wekenIk ben heel even in Duitsland geweest. Ik twijfel om nog een keertje te gaan met wat tussentops om te wandelen en vervolgens in Wenen te eindigen. Maar moet het even uitstippelen, alleen op reis is wel beetje een ding
![]()
Heb jij nog vakantie?
Lol ja, dat bijten moet ik mezelf wel tegenhouden. Zo'n kapotte lip wil je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik kan niet stoppen met kijkenquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]Die kijken wel mooi derpy. Je had even voor de foto op je buik gelegen, zo te zien.
Met je armen over elkaar op je buik misschien? Of lag je de stoelleuningen fijn te knijpen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha, twee uur daarvoor
en ik lag dus wel in de tandartsstoel (niet op mn buik, dat is gek), misschien heb ik mezelf samengeknepen in combinatie met zweet oid
![]()
Er hoeft in ieder geval dan niet een laag oude bende vanaf geschuurd, dat zou al flink moeten schelen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, mooie samenkomstdaarover gedoe hebben met je buren lijkt me zo naar he
Als het maar functioneel isen lekker, oke weet niet hoeveel het precies is maar op het begin is dat altijd wel lekker ontspannend
Denk dat we een tekening nodig hebben om te verduidelijken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Met je armen over elkaar op je buik misschien? Of lag je de stoelleuningen fijn te knijpen?
MI van al het gekwijl.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
Lijkt me wel een goed idee eigenlijk, dat je op je buik ligt bij de tandarts en dat de tandarts dan van onderen moet prutsen alsof het een auto op de brug is bij een garage.
Een nachtje op bezoek geweest met mn tentje bij mn ouders die er aan het camperen waren. Gezellig burgerlijk gefietst samen, en een halve dag besteed aan boodschappen doen oidquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een luxe!Wat ben je in Duitsland gaan doen?
Ik moet deze week nog even doorbikkelen en dan mag ik genieten van 3 weken welverdiende vakantie
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:47 schreef DeZwabber het volgende:
Hoe ehh, leuk, was het om ze er op te krijgen?
Armen over elkaar ja. Stoelleuningen? Heeft dat ding stoelleuningen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Met je armen over elkaar op je buik misschien? Of lag je de stoelleuningen fijn te knijpen?
Ohhh beter, schuren is namelijk weer echt een kut klusquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er hoeft in ieder geval dan niet een laag oude bende vanaf geschuurd, dat zou al flink moeten schelen.En ik kan daar beter bij dan bij het stuk achterin, kan ik gewoon een krukje neerzetten voor de onderste helft enzo.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
Lijkt me wel een goed idee eigenlijk, dat je op je buik ligt bij de tandarts en dat de tandarts dan van onderen moet prutsen alsof het een auto op de brug is bij een garage.
Dan heet het een proctoloog geloof ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:50 schreef Recce het volgende:
Ik had 't nog niet eerder gehad, maar teringjantjechristus. Nee dat was niet grappigquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Shading is ook gewoon altijd een bitch.
Ja, maar echt heel lang geleden. Zal wel al iets van 30 jaar geleden zijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
uitdelen is zo leuk om te doen he
Jaaaaaa, nieuwe tuin!!! Nieuwe plantjes uitzoeken!!!![]()
![]()
[..]
Ik heb 't ook even over Arnol gehad, miste hem bij de oude V&Dheeftie jou ook ooit gezegend?
![]()
Ja, is inderdaad best dichtbij. Ik zit er natuurlijk nu ookquote:Tsja, er zit ook niet echt iets bijzonders om er speciaal naar toe te gaan denk ik. Ik was bij vriendin in de schrijversbuurt. Verbaasde me erover hoe dichtbij het centrum was![]()
Ja, helaas best vaak. Als het echt niet past, bel ik even aan. En als er niemand thuis is, krijgen ze een kaartje in de bus, dat ze naar ons moeten bellen voor de post.quote:Moest aan je denken want zij heeft zo'n hele oude brievenbus waarbij de gleuf eigenlijk te klein is. Heb je daar wel eens problemen mee bij oudere huizen?
Oh mooi. Hoe lang duurde het?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]het viel mee in vergelijking met hoe erg ik dacht dat het zou zijn. Er zaten wel momenten bij waarop het wel zo erg was als gedacht, dat was niet leuk
. Die shading, mygod
. Maar goed, het was dus niet de hele tijd zo en dat had ik wel verwacht dus beter!
Prima toch.quote:En we hebben het design aangepast. Het leeuwenhoofdje is groter want die is in het echt eigenlijk kleiner maar dat vond ik niet zo mooi uitkomen. Geen original
Toch een houding die heel moeilijk wordt op een tandartsstoel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan heet het een proctoloog geloof ik.
Alles voelt al rauw en dan nog effe lekker erin harken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik had 't nog niet eerder gehad, maar teringjantjechristus. Nee dat was niet grappigen daarna nog heel even terug die lijntjes doen, ik was er toen wel een beetje klaar mee ja
Ben je daar dan ook heen gefietst?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Een nachtje op bezoek geweest met mn tentje bij mn ouders die er aan het camperen waren. Gezellig burgerlijk gefietst samen, en een halve dag besteed aan boodschappen doen oid![]()
Oehhh, en drie weken. Lekker lang!! Heb je leuke dingen op de planning?
Shit, moet hier ook alweer iets van 18 jaar geleden zijn oid. Jeetjequote:Op maandag 4 augustus 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar echt heel lang geleden. Zal wel al iets van 30 jaar geleden zijn
[..]
Ja, is inderdaad best dichtbij. Ik zit er natuurlijk nu ook![]()
[..]
Ja, helaas best vaak. Als het echt niet past, bel ik even aan. En als er niemand thuis is, krijgen ze een kaartje in de bus, dat ze naar ons moeten bellen voor de post.
Ehhh, denk het zetten zelf 1,5 tot 2 uur per ding oid?quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh mooi. Hoe lang duurde het?
[..]
Prima toch.
Ik dacht aan zo'n massagetafel met een gat voor je hoofd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik had ook een MI bij op je buik liggen bij de tandarts, kan opzich wel als ie helemaal plat gaat?
Wil iemand het niet gewoon eens proberen als grapje? Binnenkomen en op je buik gaan liggen?
Ik hoor er hier drie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Dat luchtalarm zou hier toch wel wat harder mogen.
Geloof dat wij er niet eens een hebben. Nog nooit gehoord iig sinds ik hier woon.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt je gehoorapparaat toch ook iets harder zetten?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Oh ja, da's wel wat onhandig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier knallen de kerkklokken erdoorheen.
Ja da's belangrijker natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier knallen de kerkklokken erdoorheen.
Adem in, adem uitquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles voelt al rauw en dan nog effe lekker erin harken.
Maar daarom had ik ook meerdere sessies voor die ene nodig, anders kon het niet.
Haha nee, die tent die ik heb zou me een schildpad op fiets maken. Ziet er wel leuk uit maar minder praktischquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je daar dan ook heen gefietst?
Ja kan ik ook wel gebruiken 3 weken. Ik wil wat dingen vervangen aan de auto. En ik wil weg, maar nog niks gepland. En das zoals jij zei, alleen is wel een dingetje.....
Dus wanneer gaan we naar Wenen?
of voor mensen met een gehoorapparaat gewoon gehoorapparaat dat ook afgaat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt je gehoorapparaat toch ook iets harder zetten?
1x in de maand maarquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
Oeh, het maandelijkse 'het is lunchtijd' alarm
Signaal kan toch ook al naar de telefoon, tadaaa.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of voor mensen met een gehoorapparaat gewoon gehoorapparaat dat ook afgaat.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht aan zo'n massagetafel met een gat voor je hoofd.
Het is jammer dat die stoelen overeind staan als je aankomt, anders zouden mensen zich 's ochtends misschien wel eens vergissen.
echt niet? PANIEKquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat wij er niet eens een hebben. Nog nooit gehoord iig sinds ik hier woon.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ragertjes gehaald bij de kruidvat maar gewoon van eigen merk. Ze hadden het merk van mijn tandarts niet en hoeveel zou het nou uitmaken?
Ja, op een gegeven moment weet je gewoon even niet meer waar je het zoeken moet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Adem in, adem uit
dat ging soms wel echt lastig omdat het voelde alsof ze bezig was op de plek waar ik mn adem vandaan moest halen
En snap ik, en die van jou is ook gewoon.. groot. Dan heb je wat meer nodig dan 'oke nog vijf minuten, dat lukt wel'.
Laat wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris ook binnen![]()
Kan ik weer eten kopen.
Nooit zo aan gedacht, ben maandag meestal in Leiden natuurlijk.quote:
Wat is dat nou weer?quote:Een man is geëlektiseerd, nadat hij in Keulen op een trein was geklommen.
Een mooie maand?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris ook binnen![]()
Kan ik weer eten kopen.
Zo'n caramel laagje eromheen wat je bij appels ook weleens zietquote:
Slordig wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te laat. Mijn hypotheek was wel gewoon op tijd.
Oh, dat klinkt wel beter.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit, moet hier ook alweer iets van 18 jaar geleden zijn oid. Jeetje
Lijkt me echt heel irritant
[..]
Ehhh, denk het zetten zelf 1,5 tot 2 uur per ding oid?
We hebben er super relaxt hele dag voor genomen. Begonnen om 11:00 en ik ging om 17:00 weg.
Dat geloof ik best ja, dat het echt iets met je lichaam doet op dat moment.quote:Hoe je lichaam reageert op zoiets vind ik trouwens ook echt een interessante gewaarwording. Tijdens het zetten zat ik echt in een soort focus oid. En als het klaar is dan krijg ik het altijd even ijskoud
Aanbeveling was interprox, die prijzen hahatjesquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]Nou mevrouw, dat kan echt niet! Jarenlang moest het GUM zijn, maar dat is dus eigenlijk heel kut, dus nu moet je TePe hebben.
en interproxquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris ook binnen![]()
Kan ik weer eten kopen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment weet je gewoon even niet meer waar je het zoeken moet."Ja maar ik ben bijna klaar!" Gast, dat zei je een half uur geleden ook.
jullie dorp stroomt straks onderwater johquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit zo aan gedacht, ben maandag meestal in Leiden natuurlijk.
Denk dat ze er vanuit gaan dat de Duitsers ons overslaan omdat er niks is.
Ja, een alarm gaat daar niet tegen helpen denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat, en wel pauze willen maar eigenlijk ook weer niet want 'ben maar gewoon zo snel mogelijk klaar
'
[..]
jullie dorp stroomt straks onderwater joh
Ik heb wat collega's die dat minder goed op kunnen vangen. Vond het ook niet zo heel erg leuk.quote:
Ja, dat de zetter wel graag even pauze wil en je zelf zoiets hebt van "ja, maar... maak nou maar gewoon af.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat, en wel pauze willen maar eigenlijk ook weer niet want 'ben maar gewoon zo snel mogelijk klaar
'
[..]
jullie dorp stroomt straks onderwater joh
tandenragersquote:
kun je naar het dak rennenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een alarm gaat daar niet tegen helpen denk ik.
Nee, snap ik. Vaste lasten gaan gewoon door en als je al wat meer richting een "aan het eind van m'n geld hou ik een stuk maand over" zit, is het ineens wel erg krap.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wat collega's die dat minder goed op kunnen vangen. Vond het ook niet zo heel erg leuk.
Knapperig en bruin?quote:
Aaah jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tandenragers
[..]
kun je naar het dak rennen
de raggende KSCersquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tandenragers
[..]
Dat voel je dan ook vooral als je weer gaat bewegenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat de zetter wel graag even pauze wil en je zelf zoiets hebt van "ja, maar... maak nou maar gewoon af."
Al vond m'n rug het wel prettig om even wat te kunnen bewegen, artiest was heel blij met de houding die ik aan kon houden (beetje een rare hang-houding op m'n zij), maar m'n rug was het redelijk vlot zat.
Die van mij ook.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn twee pakketjes zijn ook onderweg
Komen vandaag
Binnen 2 uur
crispy bitterbal is wel beter dan een slappe bal:9quote:
die dingen zouden een week tot twee weken mee moeten gaan, die van mij is kaal na drie dagenquote:
Ragen over rageren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
ik word een beetje scheel van het woord rageren
Mijn nieuwe Bialetti komt vandaagquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn twee pakketjes zijn ook onderweg
Komen vandaag
Binnen 2 uur
Gnarf.quote:
misschien iets minder agressief raggerenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die dingen zouden een week tot twee weken mee moeten gaan, die van mij is kaal na drie dagenragen!!!!!
Ja, beetje aangespoelde walvis-vibes na een paar uur.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat voel je dan ook vooral als je weer gaat bewegendat het echt even nodig was
Hier hielp het wel echt om tussendoor goed bij te eten. Want bij die tweede heb je toch wat minder zin, is het eerste enthousiasme er wel een beetje af
hopelijk heeft het u gesmaaktquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Burrp
Iets met kip, rijst en salade
De ragerende mannequote:
Die van GUM knakken om en bij die van TePe laten stukjes plastic los na twee dagen of zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
die dingen zouden een week tot twee weken mee moeten gaan, die van mij is kaal na drie dagenragen!!!!!
ja smaakte goed. Nu nog even wat rusten. Woonbegeleiding van de andere woning komt zo langs..quote:
Eens per maand maar lunchen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
Oeh, het maandelijkse 'het is lunchtijd' alarm
quote:
ik wil evenaren hoe het klinkt bij de mondhygiënistquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien iets minder agressief raggeren
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tandenragers
[..]
Zei ik ook alquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens per maand maar lunchen.
Paar uurquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, beetje aangespoelde walvis-vibes na een paar uur.![]()
Goed eten is sowieso beter, het kost meer energie dan je zou verwachten.Ik ga meestal aan de krentenbollen.
Oh, klinkt heel goed ja. Welk merk moest jij hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die van GUM knakken om en bij die van TePe laten stukjes plastic los na twee dagen of zo.
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.
Bij je noodpakket, geen slecht ideequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.
Die heeft elke FOK!ker gelukkig standaard in huis.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.
Zulke repen werken daar ook goed voor ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Paar uur!!
Krentenbollen zijn altijd goedeik had nu een plenny bar van Jimmy joy, die vind ik echt heel fijn voor tussendoor
https://jimmyjoy.com/nl/products/plenny-bar
Einde van de middag? Duurt wel evenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is zo'n verdoving uitgewerkt joh
Verschilt, heb je de gingerverdoving gekregen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er nu net 2 in de AF liggen
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal zo even langs de Smullers lopen en een kiekje voor je maken.
...god-ver-dommequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zulke repen werken daar ook goed voor ja.Wel jammer dat ze bijna altijd wel iets hebben wat ik niet mag.
Geniet ervan zolang het duurt!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Je bent een kneusje of je bent het niet.quote:
Lol, dat doet me denken aan een instareel die ik zag. Wacht, ik stuur 'm even door.quote:
Oh, zo lang. Nou oke, even verwachting bijstellenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Einde van de middag? Duurt wel even
Ehhh, weet ik niet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt, heb je de gingerverdoving gekregen?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het duurt!
je lichaam is semi-kneusquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent een kneusje of je bent het niet.
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eetquote:
Kreeg je ook alle maten aangeraden of viel het bij jou mee?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moest ik ook interprox hebben.
Ik moest de rode gebruiken. Maar kon ze niet bij kruidvat vinden dus toen ben ik het weer vergeten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kreeg je ook alle maten aangeraden of viel het bij jou mee?
Roodharigen hebben blijkbaar een of andere afwijking waardoor ze meer/andere verdoving nodig hebben voor hetzelfde effect. Vriendin van me krijgt standaard de vraag of ze van nature ginger is, want dan passen ze de verdoving aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, zo lang. Nou oke, even verwachting bijstellen
[..]
Ehhh, weet ik niet?![]()
het is wel de eerste keer dat de verdoving aan de voorkant zit, denk dat dat ook scheelt? Mn hele lip is nu verdoofd. Vorige keren was altijd achterste kies want kan ik niet goed bij met poetsen, dit is het eerste gaatje waarvan ik dacht 'had niet gehoeven. Ragen!!!!
heyyy, team rood!!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest de rode gebruiken. Maar kon ze niet bij kruidvat vinden dus toen ben ik het weer vergeten.
Ja precies zoquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, dat doet me denken aan een instareel die ik zag. Wacht, ik stuur 'm even door.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eet
Hier, twee echte kroketten. Uit de airfryer, dat welquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eet
Wat erbij?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, twee echte kroketten. Uit de airfryer, dat wel![]()
[ afbeelding ]
Ohhhhh, wacht zo bedoel jequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roodharigen hebben blijkbaar een of andere afwijking waardoor ze meer/andere verdoving nodig hebben voor hetzelfde effect. Vriendin van me krijgt standaard de vraag of ze van nature ginger is, want dan passen ze de verdoving aan.
Maar voorin de mond is wel extra matig, heb ik ook wel eens gehad, m'n hele neus was verdoofd.
TePe.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, klinkt heel goed ja. Welk merk moest jij hebben?
Byeeequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, even mezelf uitlaten. Misschien krijg ik daarna nog wat nuttigs gedaan.
Het schijnt dat ze geen ziel hebben, dus dan heb je minder last van pijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roodharigen hebben blijkbaar een of andere afwijking waardoor ze meer/andere verdoving nodig hebben voor hetzelfde effect. Vriendin van me krijgt standaard de vraag of ze van nature ginger is, want dan passen ze de verdoving aan.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, twee echte kroketten. Uit de airfryer, dat wel![]()
[ afbeelding ]
Lol, afwijking.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar voorin de mond is wel extra matig, heb ik ook wel eens gehad, m'n hele neus was verdoofd.
Sowquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze geen ziel hebben, dus dan heb je minder last van pijn.
Waarbij zowel roodharigheid als pijnbeleving een gevolg zijn van dezelfde mutatie. Het is niet zo dat pijnbeleving een gevolg is van roodharigheid.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, afwijking.
Is een genetisch iets ja, waardoor roodharigen pijn anders ervaren. Best bijzonder.
https://www.nih.gov/news-(...)-hair-pain-threshold
Mijn broer is ginger-ish. Zou je niet zeggen als je mij kent btw.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, afwijking.
Is een genetisch iets ja, waardoor roodharigen pijn anders ervaren. Best bijzonder.
Als ik mijn baard laat groeien is hij ginger. Nu wil ik ook een andere verdovingquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik mijn baard laat groeien is hij ginger. Nu wil ik ook een andere verdoving
Oei, ze gaf je wel een subtiele hint eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Same.
Een vriendin van me noemde me recent kaneel daardoor.
Beter zit ze niet stiekem op fok.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mijn pruimensiroop is mislukt@:essnhills
schijnbaar hebben pruimen al veel pectine van zichzelf en had ik minder suiker moeten gebruiken. Het is jam geworden. Dat is niet erg.. maar het zit nu in flessen![]()
wel echt heeeeeeel lekker
Ja, er was nog iets wat ze zei wat me daaraan deed denken. Sindsdien zeg ik niks spannends meer!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, ze gaf je wel een subtiele hint eigenlijk
Ga je dan ook kwispelen als je je eigen halsband om doet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, even mezelf uitlaten. Misschien krijg ik daarna nog wat nuttigs gedaan.
* Doet haar in en staart en schud hoofdquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga je dan ook kwispelen als je je eigen halsband om doet?
Ik dacht al, mij niet gezien!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Haha nee, die tent die ik heb zou me een schildpad op fiets maken. Ziet er wel leuk uit maar minder praktisch![]()
Wat dingen vervangen aan de auto, haha ja leuk.
Volgende week!
Wil je niet zo starenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Doet haar in en staart en schud hoofd
En tegen je aanrijden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga je dan ook kwispelen als je je eigen halsband om doet?
Al hijgend?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En tegen je aanrijden?
Ja, dat wijkt dan toch af van de grote bups.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, afwijking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |