Andere dingen happen. Maar laten dat nu net de minste lekkere dingen zijnquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder hapjes hoeft niet. Gewoon meer groente happen.
Heel veel piepen en eten?quote:
Wilde deze weekquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer ga je daar mee beginnen dan?
Oh, hebben ze weer eens wat bijgesteld?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je per dag 500 gram groenten moet knagen
Het poepen heb ik al onder de knie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel veel piepen en eten?
Goals.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je ging zeggen dat je 100kg woogsorry
Zou ik zo voor tekenen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil eerst weer richting de 80.
192.quote:
Meeste groente vind ik daadwerkelijk lekker, dat helpt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Andere dingen happen. Maar laten dat nu net de minste lekkere dingen zijn
Ik ben geen groente-eterquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, hebben ze weer eens wat bijgesteld?
Maar het is oprecht wel een van de beste eerste stappen (hahaa, stapjes/hapjes) die je kan doen, meer groente toevoegen. Eigenlijk alleen maar voordelen.
#lifehacksquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nick change doen naar slanke den. Taadaa
Dat is wel een goede combiquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meeste groente vind ik daadwerkelijk lekker, dat helpt.
En wat ik niet lekker vind, kan ik ook niet goed tegen, dus heuj.
Hmm, daar heb je een puntquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel veel piepen en eten?
Chocolade groeit toch ook aan een boom? Ook soort groentequote:Op maandag 4 augustus 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen groente-eterMoet het verzuipen in saus als een klein kind.
That's what she said.quote:
Ik kook vaak gewoon lui met een zak wokgroenten van 400 gram met wat vlees erbijquote:
Werken dingen als pasta vervangen door courgetteslierten of dat ook niet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben geen groente-eterMoet het verzuipen in saus als een klein kind.
Maar dan moet je dus wel het pure spul zonder de suiker.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chocolade groeit toch ook aan een boom? Ook soort groente
Dat is sowieso te veelquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kook vaak gewoon lui met een zak wokgroenten van 400 gram met wat vlees erbij
Cacao is een vrucht. We gebruiken geloof ik voorla de zaden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Chocolade groeit toch ook aan een boom? Ook soort groente
Bloemkool tot rijst rapsenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Werken dingen als pasta vervangen door courgetteslierten of dat ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |