wat weeg je nu?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk naar de 56 maar dat weeg ik al 20 jaar niet meer.
Dat was een grapje balquote:
Nee,quote:
*belt immigratie-dienstquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon uberhaubt
Nee nog niet gedaan :p
Dit klinkt heel naarquote:
Minder hapjes hoeft niet. Gewoon meer groente happen.quote:
Bij mij gaat het meestal een paar dagen goed, en dan heb ik opeens weer zo'n vreetdagquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik probeer de hapjes te minderen; lukt vaak niet
Ja, daar ga je al, jij bent een muis, ik een dikke draak.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weeg mijn hele leven al precies 1 ieniminimuis
Of nog meer stapjesquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder hapjes hoeft niet. Gewoon meer groente happen.
Ik las laatst dat je per dag 500 gram groenten moet knagenquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder hapjes hoeft niet. Gewoon meer groente happen.
Oh ik zit meestal maar aan de 400quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las laatst dat je per dag 500 gram groenten moet knagen
Wanneer ga je daar mee beginnen dan?quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon uberhaubt
Nee nog niet gedaan :p
Nick change doen naar slanke den. Taadaaquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daar ga je al, jij bent een muis, ik een dikke draak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |