Slordig wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Te laat. Mijn hypotheek was wel gewoon op tijd.
Oh, dat klinkt wel beter.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Shit, moet hier ook alweer iets van 18 jaar geleden zijn oid. Jeetje
Lijkt me echt heel irritant
[..]
Ehhh, denk het zetten zelf 1,5 tot 2 uur per ding oid?
We hebben er super relaxt hele dag voor genomen. Begonnen om 11:00 en ik ging om 17:00 weg.
Dat geloof ik best ja, dat het echt iets met je lichaam doet op dat moment.quote:Hoe je lichaam reageert op zoiets vind ik trouwens ook echt een interessante gewaarwording. Tijdens het zetten zat ik echt in een soort focus oid. En als het klaar is dan krijg ik het altijd even ijskoud
Aanbeveling was interprox, die prijzen hahatjesquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Recce het volgende:
[..]Nou mevrouw, dat kan echt niet! Jarenlang moest het GUM zijn, maar dat is dus eigenlijk heel kut, dus nu moet je TePe hebben.
en interproxquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris ook binnen![]()
Kan ik weer eten kopen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, op een gegeven moment weet je gewoon even niet meer waar je het zoeken moet."Ja maar ik ben bijna klaar!" Gast, dat zei je een half uur geleden ook.
jullie dorp stroomt straks onderwater johquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit zo aan gedacht, ben maandag meestal in Leiden natuurlijk.
Denk dat ze er vanuit gaan dat de Duitsers ons overslaan omdat er niks is.
Ja, een alarm gaat daar niet tegen helpen denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat, en wel pauze willen maar eigenlijk ook weer niet want 'ben maar gewoon zo snel mogelijk klaar
'
[..]
jullie dorp stroomt straks onderwater joh
Ik heb wat collega's die dat minder goed op kunnen vangen. Vond het ook niet zo heel erg leuk.quote:
Ja, dat de zetter wel graag even pauze wil en je zelf zoiets hebt van "ja, maar... maak nou maar gewoon af.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]ja dat, en wel pauze willen maar eigenlijk ook weer niet want 'ben maar gewoon zo snel mogelijk klaar
'
[..]
jullie dorp stroomt straks onderwater joh
tandenragersquote:
kun je naar het dak rennenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, een alarm gaat daar niet tegen helpen denk ik.
Nee, snap ik. Vaste lasten gaan gewoon door en als je al wat meer richting een "aan het eind van m'n geld hou ik een stuk maand over" zit, is het ineens wel erg krap.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wat collega's die dat minder goed op kunnen vangen. Vond het ook niet zo heel erg leuk.
Knapperig en bruin?quote:
Aaah jaquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tandenragers
[..]
kun je naar het dak rennen
de raggende KSCersquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tandenragers
[..]
Dat voel je dan ook vooral als je weer gaat bewegenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, dat de zetter wel graag even pauze wil en je zelf zoiets hebt van "ja, maar... maak nou maar gewoon af."
Al vond m'n rug het wel prettig om even wat te kunnen bewegen, artiest was heel blij met de houding die ik aan kon houden (beetje een rare hang-houding op m'n zij), maar m'n rug was het redelijk vlot zat.
Die van mij ook.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn twee pakketjes zijn ook onderweg
Komen vandaag
Binnen 2 uur
crispy bitterbal is wel beter dan een slappe bal:9quote:
die dingen zouden een week tot twee weken mee moeten gaan, die van mij is kaal na drie dagenquote:
Ragen over rageren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
ik word een beetje scheel van het woord rageren
Mijn nieuwe Bialetti komt vandaagquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn twee pakketjes zijn ook onderweg
Komen vandaag
Binnen 2 uur
Gnarf.quote:
misschien iets minder agressief raggerenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die dingen zouden een week tot twee weken mee moeten gaan, die van mij is kaal na drie dagenragen!!!!!
Ja, beetje aangespoelde walvis-vibes na een paar uur.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat voel je dan ook vooral als je weer gaat bewegendat het echt even nodig was
Hier hielp het wel echt om tussendoor goed bij te eten. Want bij die tweede heb je toch wat minder zin, is het eerste enthousiasme er wel een beetje af
hopelijk heeft het u gesmaaktquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Burrp
Iets met kip, rijst en salade
De ragerende mannequote:
Die van GUM knakken om en bij die van TePe laten stukjes plastic los na twee dagen of zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
die dingen zouden een week tot twee weken mee moeten gaan, die van mij is kaal na drie dagenragen!!!!!
ja smaakte goed. Nu nog even wat rusten. Woonbegeleiding van de andere woning komt zo langs..quote:
Eens per maand maar lunchen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
Oeh, het maandelijkse 'het is lunchtijd' alarm
quote:
ik wil evenaren hoe het klinkt bij de mondhygiënistquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien iets minder agressief raggeren
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tandenragers
[..]
Zei ik ook alquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens per maand maar lunchen.
Paar uurquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, beetje aangespoelde walvis-vibes na een paar uur.![]()
Goed eten is sowieso beter, het kost meer energie dan je zou verwachten.Ik ga meestal aan de krentenbollen.
Oh, klinkt heel goed ja. Welk merk moest jij hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die van GUM knakken om en bij die van TePe laten stukjes plastic los na twee dagen of zo.
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.
Bij je noodpakket, geen slecht ideequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.
Die heeft elke FOK!ker gelukkig standaard in huis.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.
Zulke repen werken daar ook goed voor ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Paar uur!!
Krentenbollen zijn altijd goedeik had nu een plenny bar van Jimmy joy, die vind ik echt heel fijn voor tussendoor
https://jimmyjoy.com/nl/products/plenny-bar
Einde van de middag? Duurt wel evenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is zo'n verdoving uitgewerkt joh
Verschilt, heb je de gingerverdoving gekregen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik heb er nu net 2 in de AF liggen
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal zo even langs de Smullers lopen en een kiekje voor je maken.
...god-ver-dommequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zulke repen werken daar ook goed voor ja.Wel jammer dat ze bijna altijd wel iets hebben wat ik niet mag.
Geniet ervan zolang het duurt!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Je bent een kneusje of je bent het niet.quote:
Lol, dat doet me denken aan een instareel die ik zag. Wacht, ik stuur 'm even door.quote:
Oh, zo lang. Nou oke, even verwachting bijstellenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Einde van de middag? Duurt wel even
Ehhh, weet ik niet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verschilt, heb je de gingerverdoving gekregen?
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geniet ervan zolang het duurt!
je lichaam is semi-kneusquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent een kneusje of je bent het niet.
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eetquote:
Kreeg je ook alle maten aangeraden of viel het bij jou mee?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij moest ik ook interprox hebben.
Ik moest de rode gebruiken. Maar kon ze niet bij kruidvat vinden dus toen ben ik het weer vergeten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kreeg je ook alle maten aangeraden of viel het bij jou mee?
Roodharigen hebben blijkbaar een of andere afwijking waardoor ze meer/andere verdoving nodig hebben voor hetzelfde effect. Vriendin van me krijgt standaard de vraag of ze van nature ginger is, want dan passen ze de verdoving aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, zo lang. Nou oke, even verwachting bijstellen
[..]
Ehhh, weet ik niet?![]()
het is wel de eerste keer dat de verdoving aan de voorkant zit, denk dat dat ook scheelt? Mn hele lip is nu verdoofd. Vorige keren was altijd achterste kies want kan ik niet goed bij met poetsen, dit is het eerste gaatje waarvan ik dacht 'had niet gehoeven. Ragen!!!!
heyyy, team rood!!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest de rode gebruiken. Maar kon ze niet bij kruidvat vinden dus toen ben ik het weer vergeten.
Ja precies zoquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, dat doet me denken aan een instareel die ik zag. Wacht, ik stuur 'm even door.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eet
Hier, twee echte kroketten. Uit de airfryer, dat welquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kom alleen niet echt langs de Smullers. Dus dan moet ik doen alsof ik een foto maak en dan kan jij doen alsof je de kroket eet
Wat erbij?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, twee echte kroketten. Uit de airfryer, dat wel![]()
[ afbeelding ]
Ohhhhh, wacht zo bedoel jequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roodharigen hebben blijkbaar een of andere afwijking waardoor ze meer/andere verdoving nodig hebben voor hetzelfde effect. Vriendin van me krijgt standaard de vraag of ze van nature ginger is, want dan passen ze de verdoving aan.
Maar voorin de mond is wel extra matig, heb ik ook wel eens gehad, m'n hele neus was verdoofd.
TePe.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, klinkt heel goed ja. Welk merk moest jij hebben?
Byeeequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, even mezelf uitlaten. Misschien krijg ik daarna nog wat nuttigs gedaan.
Het schijnt dat ze geen ziel hebben, dus dan heb je minder last van pijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Roodharigen hebben blijkbaar een of andere afwijking waardoor ze meer/andere verdoving nodig hebben voor hetzelfde effect. Vriendin van me krijgt standaard de vraag of ze van nature ginger is, want dan passen ze de verdoving aan.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, twee echte kroketten. Uit de airfryer, dat wel![]()
[ afbeelding ]
Lol, afwijking.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar voorin de mond is wel extra matig, heb ik ook wel eens gehad, m'n hele neus was verdoofd.
Sowquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze geen ziel hebben, dus dan heb je minder last van pijn.
Waarbij zowel roodharigheid als pijnbeleving een gevolg zijn van dezelfde mutatie. Het is niet zo dat pijnbeleving een gevolg is van roodharigheid.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lol, afwijking.
Is een genetisch iets ja, waardoor roodharigen pijn anders ervaren. Best bijzonder.
https://www.nih.gov/news-(...)-hair-pain-threshold
Mijn broer is ginger-ish. Zou je niet zeggen als je mij kent btw.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lol, afwijking.
Is een genetisch iets ja, waardoor roodharigen pijn anders ervaren. Best bijzonder.
https://www.nih.gov/news-(...)-hair-pain-threshold
Als ik mijn baard laat groeien is hij ginger. Nu wil ik ook een andere verdovingquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Same.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik mijn baard laat groeien is hij ginger. Nu wil ik ook een andere verdoving
Oei, ze gaf je wel een subtiele hint eigenlijkquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Same.
Een vriendin van me noemde me recent kaneel daardoor.
Beter zit ze niet stiekem op fok.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, mijn pruimensiroop is mislukt@:essnhills
schijnbaar hebben pruimen al veel pectine van zichzelf en had ik minder suiker moeten gebruiken. Het is jam geworden. Dat is niet erg.. maar het zit nu in flessen![]()
wel echt heeeeeeel lekker
Ja, er was nog iets wat ze zei wat me daaraan deed denken. Sindsdien zeg ik niks spannends meer!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, ze gaf je wel een subtiele hint eigenlijk
Ga je dan ook kwispelen als je je eigen halsband om doet?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, even mezelf uitlaten. Misschien krijg ik daarna nog wat nuttigs gedaan.
* Doet haar in en staart en schud hoofdquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga je dan ook kwispelen als je je eigen halsband om doet?
Ik dacht al, mij niet gezien!quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Haha nee, die tent die ik heb zou me een schildpad op fiets maken. Ziet er wel leuk uit maar minder praktisch![]()
Wat dingen vervangen aan de auto, haha ja leuk.
Volgende week!
Wil je niet zo starenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
* Doet haar in en staart en schud hoofd
En tegen je aanrijden?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ga je dan ook kwispelen als je je eigen halsband om doet?
Al hijgend?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En tegen je aanrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |