Ragen over rageren.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:18 schreef Crack_ het volgende:
ik word een beetje scheel van het woord rageren
Mijn nieuwe Bialetti komt vandaagquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Mijn twee pakketjes zijn ook onderweg
Komen vandaag
Binnen 2 uur
Gnarf.quote:
misschien iets minder agressief raggerenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die dingen zouden een week tot twee weken mee moeten gaan, die van mij is kaal na drie dagenragen!!!!!
Ja, beetje aangespoelde walvis-vibes na een paar uur.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat voel je dan ook vooral als je weer gaat bewegendat het echt even nodig was
Hier hielp het wel echt om tussendoor goed bij te eten. Want bij die tweede heb je toch wat minder zin, is het eerste enthousiasme er wel een beetje af
hopelijk heeft het u gesmaaktquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Burrp
Iets met kip, rijst en salade
De ragerende mannequote:
Die van GUM knakken om en bij die van TePe laten stukjes plastic los na twee dagen of zo.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
die dingen zouden een week tot twee weken mee moeten gaan, die van mij is kaal na drie dagenragen!!!!!
ja smaakte goed. Nu nog even wat rusten. Woonbegeleiding van de andere woning komt zo langs..quote:
Eens per maand maar lunchen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
Oeh, het maandelijkse 'het is lunchtijd' alarm
quote:
ik wil evenaren hoe het klinkt bij de mondhygiënistquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien iets minder agressief raggeren
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
tandenragers
[..]
kun je naar het dak rennen
Zei ik ook alquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens per maand maar lunchen.
Paar uurquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, beetje aangespoelde walvis-vibes na een paar uur.![]()
Goed eten is sowieso beter, het kost meer energie dan je zou verwachten.Ik ga meestal aan de krentenbollen.
Oh, klinkt heel goed ja. Welk merk moest jij hebben?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Die van GUM knakken om en bij die van TePe laten stukjes plastic los na twee dagen of zo.
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.
Bij je noodpakket, geen slecht ideequote:Op maandag 4 augustus 2025 12:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien maar een opblaasboot op zolder leggen.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.
Die heeft elke FOK!ker gelukkig standaard in huis.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Opblaaspop. Heb je ook nog plezier van als er geen noodsituatie is.
Zulke repen werken daar ook goed voor ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Paar uur!!
Krentenbollen zijn altijd goedeik had nu een plenny bar van Jimmy joy, die vind ik echt heel fijn voor tussendoor
https://jimmyjoy.com/nl/products/plenny-bar
Einde van de middag? Duurt wel evenquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:25 schreef Crack_ het volgende:
Wanneer is zo'n verdoving uitgewerkt joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |