Ik hoor er hier drie.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Dat luchtalarm zou hier toch wel wat harder mogen.
Geloof dat wij er niet eens een hebben. Nog nooit gehoord iig sinds ik hier woon.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt je gehoorapparaat toch ook iets harder zetten?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Oh ja, da's wel wat onhandig.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier knallen de kerkklokken erdoorheen.
Ja da's belangrijker natuurlijk.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier knallen de kerkklokken erdoorheen.
Adem in, adem uitquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles voelt al rauw en dan nog effe lekker erin harken.
Maar daarom had ik ook meerdere sessies voor die ene nodig, anders kon het niet.
Haha nee, die tent die ik heb zou me een schildpad op fiets maken. Ziet er wel leuk uit maar minder praktischquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ben je daar dan ook heen gefietst?
Ja kan ik ook wel gebruiken 3 weken. Ik wil wat dingen vervangen aan de auto. En ik wil weg, maar nog niks gepland. En das zoals jij zei, alleen is wel een dingetje.....
Dus wanneer gaan we naar Wenen?
of voor mensen met een gehoorapparaat gewoon gehoorapparaat dat ook afgaat.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt je gehoorapparaat toch ook iets harder zetten?
1x in de maand maarquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef STING het volgende:
Oeh, het maandelijkse 'het is lunchtijd' alarm
Signaal kan toch ook al naar de telefoon, tadaaa.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of voor mensen met een gehoorapparaat gewoon gehoorapparaat dat ook afgaat.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik dacht aan zo'n massagetafel met een gat voor je hoofd.
Het is jammer dat die stoelen overeind staan als je aankomt, anders zouden mensen zich 's ochtends misschien wel eens vergissen.
echt niet? PANIEKquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat wij er niet eens een hebben. Nog nooit gehoord iig sinds ik hier woon.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ragertjes gehaald bij de kruidvat maar gewoon van eigen merk. Ze hadden het merk van mijn tandarts niet en hoeveel zou het nou uitmaken?
Ja, op een gegeven moment weet je gewoon even niet meer waar je het zoeken moet.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:03 schreef Crack_ het volgende:
Adem in, adem uit
dat ging soms wel echt lastig omdat het voelde alsof ze bezig was op de plek waar ik mn adem vandaan moest halen
En snap ik, en die van jou is ook gewoon.. groot. Dan heb je wat meer nodig dan 'oke nog vijf minuten, dat lukt wel'.
Laat wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris ook binnen![]()
Kan ik weer eten kopen.
Nooit zo aan gedacht, ben maandag meestal in Leiden natuurlijk.quote:
Wat is dat nou weer?quote:Een man is geëlektiseerd, nadat hij in Keulen op een trein was geklommen.
Een mooie maand?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Salaris ook binnen![]()
Kan ik weer eten kopen.
Zo'n caramel laagje eromheen wat je bij appels ook weleens zietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |