Haha, wat snoezigquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh oef, da's wel flink werk ja.
[..]
Ze is dol op d'r tomaten.![]()
Maar ook boontjes, sla, spinazie, courgette, komkommer, pruimen, wortels, pepertjes, knoflook, appels, bramen... Echt van alles heeft ze staan.
Ja, best wel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, wat snoezig![]()
is het een grote tuin?
![]()
En hoe gaat jouw braam?
wij ookquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat we zo gaan eten hier
Ik weet jouw tuin, die vind ik al niet klein. Wel veel tegelsquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, best wel.Denk zo'n 4-5 keer groter dan wat ik heb (ik heb 8x5m oid).
Braam gaat goed! We hebben er al zo'n 3kg uit geoogst.
heehoi!quote:
Opgegeten. Uitgedeeld.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet jouw tuin, die vind ik al niet klein. Wel veel tegels![]()
![]()
Damnwat heb je ermee gedaan?
[..]
heehoi!Ja, waarom niet?
Ja.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wij ook
ik was van de week voor het eerst in jaren weer in centrum eindhoven, dat is anders joh. Station is wel echt een heeeel stuk verbeterd. Moest wel weer lachen om de draaimolen in het centrum die in al die jaren niet is veranderd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik weet niet wat met deze luie augurkenplantjes is. Sinds een week komen ze pas een beetje op gang. Maar ze zijn nog steeds zo klein. Misschien had ik de eerste augurkjes voortijdig moeten afknippen of zo.
Boontjes worden in ieder geval niet meer opgegeten met het netje er over nu. Aardbeien zijn aan het woekeren.🐙
Haiquote:
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Opgegeten. Uitgedeeld.
En die tegels moeten er nog uit, maar ik wilde niet eerst van alles planten en daarna de schutting nog moeten doen.MAAR: we werden vorige week oid even aangeschoten door de buren en die willen graag op korte termijn een andere schutting, dus daar zit beweging in.
Ik heb 't ook even over Arnol gehad, miste hem bij de oude V&Dquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.Wel jammer dat Arnol er al even niet meer is...
Zo heel vaak kom ik overigens niet in het centrum. Niet meer. Toen ik er vrijwel zelf in woonde natuurlijk wel. Maar tot voor een 2 weken terug woonde ik tegenover "Shopping Mall WoensXL" (/
) Dus daar deed ik wel wat winkelen...
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja tuintjes.
OEHHHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik weet niet wat met deze luie augurkenplantjes is. Sinds een week komen ze pas een beetje op gang. Maar ze zijn nog steeds zo klein. Misschien had ik de eerste augurkjes voortijdig moeten afknippen of zo.
Boontjes worden in ieder geval niet meer opgegeten met het netje er over nu. Aardbeien zijn aan het woekeren.![]()
![]()
Misschien geen optimaal augurkenplantjes weer? De hele warme dagen blijven een beetje uit. Mijn tomaten doen het dit jaar echt bar slecht![]()
Zo'n pompoen vind ik altijd echt net een babytjeduurt ook zo lang
oh, liefquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Hai
Ik zag je hier een tijdje niet en ik zie je nergens anders natuurlijk dus ik vroeg me af waar je gebleven wasik heb vakantie en ben vooral vakantie aan het vieren
![]()
Nu even niet, mn hele gezicht is scheef door een verdoving bij de tandarts![]()
Baby darling doll face honey
Dat ben ikquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:
oh, liefik heb vakantie en ben vooral vakantie aan het vieren
![]()
Ik heb zelf geen tomaten, maar bij anderen hier zie ik ze het wel goed doen. Die hadden wel al binnen een redelijke plant opgekweekt om in de grond te zetten.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
OEHHH![]()
![]()
Misschien geen optimaal augurkenplantjes weer? De hele warme dagen blijven een beetje uit. Mijn tomaten doen het dit jaar echt bar slecht![]()
Uhuh. We hebben een aantal plantjes. En het is zo leuk om ze te zien groeien.quote:Zo'n pompoen vind ik altijd echt net een babytjeduurt ook zo lang
Vakantie.quote:[..]
oh, liefik heb vakantie en ben vooral vakantie aan het vieren
![]()
Het is in ieder geval chill dat we beiden zoiets hebben van "hier moet wat anders", gewoon voor wat meer privacy.quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
uitdelen is zo leuk om te doen he
Jaaaaaa, nieuwe tuin!!! Nieuwe plantjes uitzoeken!!!![]()
![]()
[..]
Ik heb 't ook even over Arnol gehad, miste hem bij de oude V&Dheeftie jou ook ooit gezegend?
![]()
Tsja, er zit ook niet echt iets bijzonders om er speciaal naar toe te gaan denk ik. Ik was bij vriendin in de schrijversbuurt. Verbaasde me erover hoe dichtbij het centrum was![]()
Moest aan je denken want zij heeft zo'n hele oude brievenbus waarbij de gleuf eigenlijk te klein is. Heb je daar wel eens problemen mee bij oudere huizen?
Nog drie wekenquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ben ik
Oe lekker, hoelang heb je nog? en ben/ga je nog op reis (geweest)?
Lekker kwijlen en op je wang bijten de rest van de ochtend
Oke, dan zijn het mijn tomatenquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen tomaten, maar bij anderen hier zie ik ze het wel goed doen. Die hadden wel al binnen een redelijke plant opgekweekt om in de grond te zetten.
[..]
Uhuh. We hebben een aantal plantjes. En het is zo leuk om ze te zien groeien.
[..]
Vakantie.
Tandarts.
Ik zag al wat dure wortelkanaalgedoetjes voorbijkomen ja. Zuur dat het nog een keer moest.
Ja, mooie samenkomstquote:Op maandag 4 augustus 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in ieder geval chill dat we beiden zoiets hebben van "hier moet wat anders", gewoon voor wat meer privacy.
Wordt wel een simpel ding, maar dan kan ik m'n recent opgedane beits-skillz ook weer inzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
Yay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk.
🐙
quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die kijken wel mooi derpy. Je had even voor de foto op je buik gelegen, zo te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |