abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218413523
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Oh oef, da's wel flink werk ja. :'(
[..]
Ze is dol op d'r tomaten. _O- _O_ Maar ook boontjes, sla, spinazie, courgette, komkommer, pruimen, wortels, pepertjes, knoflook, appels, bramen... Echt van alles heeft ze staan. O+
Haha, wat snoezig O+ O+ is het een grote tuin? :9

En hoe gaat jouw braam? :D
Baby darling doll face honey
  roze maandag 4 augustus 2025 @ 11:09:34 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_218413531
:W
Your beauty never ever scared me.
pi_218413532
En thuis
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_218413534
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
:W
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
En thuis
Hmmmmmm
pi_218413546
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:09 schreef Crack_ het volgende:

[..]
[..]
Hmmmmmm
Ben benieuwd wat we zo gaan eten hier
  maandag 4 augustus 2025 @ 11:13:16 #131
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_218413557
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:08 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Haha, wat snoezig O+ O+ is het een grote tuin? :9

En hoe gaat jouw braam? :D
Ja, best wel. :Y Denk zo'n 4-5 keer groter dan wat ik heb (ik heb 8x5m oid).

Braam gaat goed! We hebben er al zo'n 3kg uit geoogst. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_218413560
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:57 schreef Crack_ het volgende:

Je leeft nog *O*
pi_218413561
quote:
88s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:11 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ben benieuwd wat we zo gaan eten hier
wij ook :9

ik was van de week voor het eerst in jaren weer in centrum eindhoven, dat is anders joh. Station is wel echt een heeeel stuk verbeterd. Moest wel weer lachen om de draaimolen in het centrum die in al die jaren niet is veranderd _O- :D
pi_218413569
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, best wel. :Y Denk zo'n 4-5 keer groter dan wat ik heb (ik heb 8x5m oid).

Braam gaat goed! We hebben er al zo'n 3kg uit geoogst. _O-
Ik weet jouw tuin, die vind ik al niet klein. Wel veel tegels :6 ;)

Damn _O_ wat heb je ermee gedaan?
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:14 schreef rival het volgende:

[..]
Je leeft nog *O*
heehoi! :D Ja, waarom niet? :@
  maandag 4 augustus 2025 @ 11:17:18 #135
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_218413577
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ik weet jouw tuin, die vind ik al niet klein. Wel veel tegels :6 ;)

Damn _O_ wat heb je ermee gedaan?
[..]
Opgegeten. Uitgedeeld. :9

En die tegels moeten er nog uit, maar ik wilde niet eerst van alles planten en daarna de schutting nog moeten doen. :6 MAAR: we werden vorige week oid even aangeschoten door de buren en die willen graag op korte termijn een andere schutting, dus daar zit beweging in. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_218413587
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:14 schreef Crack_ het volgende:

[..]
wij ook :9

ik was van de week voor het eerst in jaren weer in centrum eindhoven, dat is anders joh. Station is wel echt een heeeel stuk verbeterd. Moest wel weer lachen om de draaimolen in het centrum die in al die jaren niet is veranderd _O- :D
Ja. _O- Wel jammer dat Arnol er al even niet meer is...

Zo heel vaak kom ik overigens niet in het centrum. Niet meer. Toen ik er vrijwel zelf in woonde natuurlijk wel. Maar tot voor een 2 weken terug woonde ik tegenover "Shopping Mall WoensXL" ( :') / :r ) Dus daar deed ik wel wat winkelen...
  Designer maandag 4 augustus 2025 @ 11:19:34 #137
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_218413589
Oh ja tuintjes. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet niet wat met deze luie augurkenplantjes is. Sinds een week komen ze pas een beetje op gang. Maar ze zijn nog steeds zo klein. Misschien had ik de eerste augurkjes voortijdig moeten afknippen of zo. :')

Boontjes worden in ieder geval niet meer opgegeten met het netje er over nu. Aardbeien zijn aan het woekeren.
🐙
pi_218413591
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:15 schreef Crack_ het volgende:

Hai :D
Ik zag je hier een tijdje niet en ik zie je nergens anders natuurlijk dus ik vroeg me af waar je gebleven was :7
pi_218413599
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Opgegeten. Uitgedeeld. :9

En die tegels moeten er nog uit, maar ik wilde niet eerst van alles planten en daarna de schutting nog moeten doen. :6 MAAR: we werden vorige week oid even aangeschoten door de buren en die willen graag op korte termijn een andere schutting, dus daar zit beweging in. *O*
:9 :9 uitdelen is zo leuk om te doen he O+

Jaaaaaa, nieuwe tuin!!! Nieuwe plantjes uitzoeken!!! *O* *O* *O*
quote:
88s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:19 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Ja. _O- Wel jammer dat Arnol er al even niet meer is...

Zo heel vaak kom ik overigens niet in het centrum. Niet meer. Toen ik er vrijwel zelf in woonde natuurlijk wel. Maar tot voor een 2 weken terug woonde ik tegenover "Shopping Mall WoensXL" ( :') / :r ) Dus daar deed ik wel wat winkelen...
Ik heb 't ook even over Arnol gehad, miste hem bij de oude V&D :'( heeftie jou ook ooit gezegend? :P

Tsja, er zit ook niet echt iets bijzonders om er speciaal naar toe te gaan denk ik. Ik was bij vriendin in de schrijversbuurt. Verbaasde me erover hoe dichtbij het centrum was _O-

Moest aan je denken want zij heeft zo'n hele oude brievenbus waarbij de gleuf eigenlijk te klein is. Heb je daar wel eens problemen mee bij oudere huizen?
pi_218413607
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:19 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ja tuintjes. O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik weet niet wat met deze luie augurkenplantjes is. Sinds een week komen ze pas een beetje op gang. Maar ze zijn nog steeds zo klein. Misschien had ik de eerste augurkjes voortijdig moeten afknippen of zo. :')

Boontjes worden in ieder geval niet meer opgegeten met het netje er over nu. Aardbeien zijn aan het woekeren.
OEHHH O+ O+

Misschien geen optimaal augurkenplantjes weer? De hele warme dagen blijven een beetje uit. Mijn tomaten doen het dit jaar echt bar slecht -O-

Zo'n pompoen vind ik altijd echt net een babytje :D duurt ook zo lang _O-
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:20 schreef rival het volgende:

[..]
Hai :D
Ik zag je hier een tijdje niet en ik zie je nergens anders natuurlijk dus ik vroeg me af waar je gebleven was :7
oh, lief O+ ik heb vakantie en ben vooral vakantie aan het vieren *)

Nu even niet, mn hele gezicht is scheef door een verdoving bij de tandarts :{ _O-
pi_218413612
Ohja, mijn pruimensiroop is mislukt (8> @essnhills
schijnbaar hebben pruimen al veel pectine van zichzelf en had ik minder suiker moeten gebruiken. Het is jam geworden. Dat is niet erg.. maar het zit nu in flessen :') _O- wel echt heeeeeeel lekker
pi_218413619
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:

Nu even niet, mn hele gezicht is scheef door een verdoving bij de tandarts :{ _O-
Dat ben ik :7

Oe lekker, hoelang heb je nog? en ben/ga je nog op reis (geweest)?

Lekker kwijlen en op je wang bijten de rest van de ochtend :D
  Designer maandag 4 augustus 2025 @ 11:29:54 #143
266257 crew  DeZwabber
pi_218413626
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:24 schreef Crack_ het volgende:

[..]
OEHHH O+ O+

Misschien geen optimaal augurkenplantjes weer? De hele warme dagen blijven een beetje uit. Mijn tomaten doen het dit jaar echt bar slecht -O-
Ik heb zelf geen tomaten, maar bij anderen hier zie ik ze het wel goed doen. Die hadden wel al binnen een redelijke plant opgekweekt om in de grond te zetten.
quote:
Zo'n pompoen vind ik altijd echt net een babytje :D duurt ook zo lang _O-
Uhuh. We hebben een aantal plantjes. En het is zo leuk om ze te zien groeien. O+
quote:
[..]

Vakantie. *O*

Tandarts. -O-

Ik zag al wat dure wortelkanaalgedoetjes voorbijkomen ja. Zuur dat het nog een keer moest. ;(
🐙
  maandag 4 augustus 2025 @ 11:31:33 #144
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_218413631
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]
:9 :9 uitdelen is zo leuk om te doen he O+

Jaaaaaa, nieuwe tuin!!! Nieuwe plantjes uitzoeken!!! *O* *O* *O*
[..]
Ik heb 't ook even over Arnol gehad, miste hem bij de oude V&D :'( heeftie jou ook ooit gezegend? :P

Tsja, er zit ook niet echt iets bijzonders om er speciaal naar toe te gaan denk ik. Ik was bij vriendin in de schrijversbuurt. Verbaasde me erover hoe dichtbij het centrum was _O-

Moest aan je denken want zij heeft zo'n hele oude brievenbus waarbij de gleuf eigenlijk te klein is. Heb je daar wel eens problemen mee bij oudere huizen?
Het is in ieder geval chill dat we beiden zoiets hebben van "hier moet wat anders", gewoon voor wat meer privacy.

Wordt wel een simpel ding, maar dan kan ik m'n recent opgedane beits-skillz ook weer inzetten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_218413669
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:28 schreef rival het volgende:

[..]
Dat ben ik :7

Oe lekker, hoelang heb je nog? en ben/ga je nog op reis (geweest)?

Lekker kwijlen en op je wang bijten de rest van de ochtend :D
Nog drie weken O+ Ik ben heel even in Duitsland geweest. Ik twijfel om nog een keertje te gaan met wat tussentops om te wandelen en vervolgens in Wenen te eindigen. Maar moet het even uitstippelen, alleen op reis is wel beetje een ding :{

Heb jij nog vakantie? :9

Lol ja, dat bijten moet ik mezelf wel tegenhouden. Zo'n kapotte lip wil je niet :{
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:

[..]
Ik heb zelf geen tomaten, maar bij anderen hier zie ik ze het wel goed doen. Die hadden wel al binnen een redelijke plant opgekweekt om in de grond te zetten.
[..]
Uhuh. We hebben een aantal plantjes. En het is zo leuk om ze te zien groeien. O+
[..]
Vakantie. *O*

Tandarts. -O-

Ik zag al wat dure wortelkanaalgedoetjes voorbijkomen ja. Zuur dat het nog een keer moest. ;(
Oke, dan zijn het mijn tomaten _O- :( er groeit wel iets, misschien zijn ze dit jaar gewoon wat trager.

Ja, is een beetje jammer -O- laten we vooral hopen dat het net zo chill gaat als de vorige keer, toen deed het tenminste geen pijn *O*
pi_218413674
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 10:27 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
BIEM @:HAAGS
Van Beiroet naar Bankroet
Zonder wrijving geen glans
pi_218413676
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het is in ieder geval chill dat we beiden zoiets hebben van "hier moet wat anders", gewoon voor wat meer privacy.

Wordt wel een simpel ding, maar dan kan ik m'n recent opgedane beits-skillz ook weer inzetten. :+
Ja, mooie samenkomst O+ daarover gedoe hebben met je buren lijkt me zo naar he

Als het maar functioneel is :D en lekker, oke weet niet hoeveel het precies is maar op het begin is dat altijd wel lekker ontspannend :9
pi_218413682
SPOILER
  Designer maandag 4 augustus 2025 @ 11:44:05 #149
266257 crew  DeZwabber
pi_218413687
quote:
17s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
SPOILER
Yay. *O*

Leuk. O+
🐙
pi_218413691
quote:
17s.gif Op maandag 4 augustus 2025 11:42 schreef Crack_ het volgende:
SPOILER
_O- Die kijken wel mooi derpy. Je had even voor de foto op je buik gelegen, zo te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')