abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218416199
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar wat vind je er nou eigenlijk zelf van?
Wat ik er van vind?

Ik vind het kinderachtige scheitlolligheid. De gemiddelde moslim haalt er volgens mij zijn schouders over op, terwijl Wilders smult van de morele verontwaardiging en de kramp reflex die hij oogst bij 'moreel weldenkend' Nederland. Als Timmermans er dan straks óók nog even over begint, is het electoraal cashen.
  maandag 4 augustus 2025 @ 16:22:52 #102
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218416214
Ronduit walgelijk. Wil ook niets te maken hebben met zijn kiezers.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
  maandag 4 augustus 2025 @ 16:31:05 #103
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218416266
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:20 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
Wat ik er van vind?

Ik vind het kinderachtige scheitlolligheid. De gemiddelde moslim haalt er volgens mij zijn schouders over op, terwijl Wilders smult van de morele verontwaardiging en de kramp reflex die hij oogst bij 'moreel weldenkend' Nederland. Als Timmermans er dan straks óók nog even over begint, is het electoraal cashen.
Vooralsnog heeft niemand die er toe doet het erover.
pi_218416327
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Vooralsnog heeft niemand die er toe doet het erover.
Maar hopelijk wordt de post door zoveel mogelijk Twitteraars gerapporteerd.
Ben benieuwd wat de door het genie Musk aangestuurde groep van AI-moderatoren er dan mee gaat doen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_218416448
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 12:59 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nou, nee. Het propageert een hoop liberalisme ten gunste van de eigen achterban, en een sloot regelzucht voor anderen. Dat is niet hoe klassiek-liberalisme werkt.
Degenen die zich als klassiek-liberaal verkopen hebben het toch vooral niet zo op buitenlanders en links?
Met wat we klassiek als liberaal zien heeft het in elk geval zelden wat te maken.
pi_218416496
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:04 schreef capricia het volgende:
Partij van de dieren valt uit elkaar.

Defensiediscussie in Partij voor de Dieren leidt tot afsplitsing - https://nos.nl/l/2577542
Missen we niks aan.
  maandag 4 augustus 2025 @ 17:04:54 #107
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218416551
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:52 schreef KareldeStoute het volgende:
Degenen die zich als klassiek-liberaal verkopen hebben het toch vooral niet zo op buitenlanders en links?
Ik mag niet hopen dat je hiermee op mij doelt?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218416600
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:04 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ik mag niet hopen dat je hiermee op mij doelt?
Zeker niet. Meer op dat clubje binnen de VVD die zich zo noemt.
Of stukjes FVD en JA21 die zich als zodanig profileerden.
pi_218416741
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
:o Zeg je nu dat Wilders een opruier en een rascist is?
Nou ja... het is al 20 jaar bekend dat die man een opruier is.
Is hij ook een racist ? Dat is de vraag, vandaar dat ik een vraagteken zet
pi_218416777
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:27 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Nou ja... het is al 20 jaar bekend dat die man een opruier is.
Is hij ook een racist ? Dat is de vraag, vandaar dat ik een vraagteken zet
Verdorie.... alweer een blanke blonde vrouw met blanke aanhang.
En die groep moet de Nederlandse bevolking symboliseren?
twitter

Nog meer de Nederlandse bevolking verbeeld als vooral blond
... door de zeer geblondeerde opruier
twitter

Heee er zijn ook mannen in Nederland die wat donkerblond haar hebben.
https://x.com/geertwilderspvv/status/1798234672339792057

Maar zulke vrouwen zijn niet Nederlands ?

[ Bericht 17% gewijzigd door Bluesdude op 04-08-2025 17:48:56 ]
  maandag 4 augustus 2025 @ 18:08:09 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_218417083
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:48 schreef Hexagon het volgende:
Ik verwacht overigens wel dat de VVD een andere partijnaam afdwingt voor Vrede voor dieren.
Misschien Vrede & Dieren B-)
  maandag 4 augustus 2025 @ 18:15:26 #112
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218417169
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 17:32 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Verdorie.... alweer een blanke blonde vrouw met blanke aanhang.
En die groep moet de Nederlandse bevolking symboliseren?
[ x ]

Nog meer de Nederlandse bevolking verbeeld als vooral blond
... door de zeer geblondeerde opruier[ x ]

Heee er zijn ook mannen in Nederland die wat donkerblond haar hebben.
https://x.com/geertwilderspvv/status/1798234672339792057
[ afbeelding ]

Maar zulke vrouwen zijn niet Nederlands ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En dan komt ie in de regering en zitten we tegen de kop van Faber aan te kijken.
pi_218417358
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat heet opruien..... bepaalde etnische groepen systematisch wegzetten als slecht, minderwaardig, geen recht van leven in dit land.
Valt me op dat "ons" weer afgebeeld is als een blond jong mens in de wilderspropaganda.
Toch een stiekem racisme ?
Weg met Sydney Sweeney!

(zou trouwens wel de ultieme test zijn voor de linkse hetero man)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218418180
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 18:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Weg met Sydney Sweeney!

(zou trouwens wel de ultieme test zijn voor de linkse hetero man)
Je zult altijd blonde pick-me vrouwen hebben. De hype erover is nogal gemaakt. Ik zag al rechtse bronnen schuimen over hoe boos links hierover zou zijn nog voordat ik ooit die reclame zag. Dat zeiden ze in Soviet Rusland natuurlijk ook al, goede propaganda gaat erover om mensen te laten weten wat anderen zouden denken.
Dus in dit geval dat links boos zou zijn op Sweeney ofzo. Het is toch echt meer trademark rechts om over de zeik te gaan als er een dikke of oude vrouw in een reclame wordt gebruikt of dat soort ophef. Van dat gezeur over go Woke go broke enzo.
pi_218418886
Er is dringend behoefte aan een partij die exclusief voor dieren opkomt en zich niet laat afleiden door geopolitieke vraagstukken.

Afleiden
There'll be no one to save with the world in a grave
pi_218419281
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dus in dit geval dat links boos zou zijn op Sweeney ofzo.
Dat is dan ook gewoon waar, in de zin van het Amerikaanse links. Backlash zal er altijd zijn.
pi_218419447
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 19:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Je zult altijd blonde pick-me vrouwen hebben. De hype erover is nogal gemaakt. Ik zag al rechtse bronnen schuimen over hoe boos links hierover zou zijn nog voordat ik ooit die reclame zag. Dat zeiden ze in Soviet Rusland natuurlijk ook al, goede propaganda gaat erover om mensen te laten weten wat anderen zouden denken.
Dus in dit geval dat links boos zou zijn op Sweeney ofzo. Het is toch echt meer trademark rechts om over de zeik te gaan als er een dikke of oude vrouw in een reclame wordt gebruikt of dat soort ophef. Van dat gezeur over go Woke go broke enzo.
Dit alleen al is bewijs dat je er heel weinig van hebt meegekregen.

Maar gelukkig is Sydney een blonde pick-me vrouw. Benieuwd hoeveel vrouwen dit hebben gehoord die voor meerdere Emmy's zijn genomineerd (lichte spoiler) :7

En het rare is dat ik dit als allochtoon zou moeten toejuichen. Maar ja, blijkbaar heb ik in tegenstelling tot anderen dat trauma al achter me gelaten.

En om het terug te brengen naar de NL politiek, gelukkig hebben we daar niet veel witte blanke blondines die daar voor zulke controversies kunnen zorgen. Mensen hebben het over teruggaan naar de jaren '30, maar ik zie het meer als de terugkeer van de jaren '50 (vrouwen, ken je plaats).
pi_218420760
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Dit alleen al is bewijs dat je er heel weinig van hebt meegekregen.

Maar gelukkig is Sydney een blonde pick-me vrouw. Benieuwd hoeveel vrouwen dit hebben gehoord die voor meerdere Emmy's zijn genomineerd (lichte spoiler) :7

En het rare is dat ik dit als allochtoon zou moeten toejuichen. Maar ja, blijkbaar heb ik in tegenstelling tot anderen dat trauma al achter me gelaten.

En om het terug te brengen naar de NL politiek, gelukkig hebben we daar niet veel witte blanke blondines die daar voor zulke controversies kunnen zorgen. Mensen hebben het over teruggaan naar de jaren '30, maar ik zie het meer als de terugkeer van de jaren '50 (vrouwen, ken je plaats).
Nee we hebben inderdaad geen blanke blondines als Eva Vlaardingebroek of alle vrouwen op campagne spotjes van PVV in Nederland. Inderdaad zo'n spotje laat een vrouw haar plaats wel kennen als sex object. Dat vind Sweeney prima dus wat is dan het probleem. Ik geloof dat mensen nogal vallen over het component opscheppen over genen?
Waarom je iets als allochtoon toe moet juichen geen idee, wat boeit een Amerikaanse reclame die groep dan?
In elk geval is het viral gaan van zon reclame succesvol gelukt, de relevantie met Nederlandse politiek ontgaat me. Van die jaren 50 spotjes zoals dat hoeft van mij niet zo maar als het werkt dan werkt het.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 06:14:22 #119
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218421174
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Dit kan toch niet jongons :`) _O-
Dit is inderdaad nogal gênant.
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 15:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Dat heet opruien..... bepaalde etnische groepen systematisch wegzetten als slecht, minderwaardig, geen recht van leven in dit land.
Valt me op dat "ons" weer afgebeeld is als een blond jong mens in de wilderspropaganda.
Toch een stiekem racisme ?
En welke etnische groepen hebben we het hier precies over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 06:49:36 #120
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218421199
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2025 16:20 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
Wat ik er van vind?

Mooi, de VVD dus weer wat kleiner en wat klootjesvolk dat zichzelf irrelevant stemt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218421515
quote:
[ x ]

Kies links?
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218422106
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 06:14 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is inderdaad nogal gênant.
[..]
En welke etnische groepen hebben we het hier precies over?
Blonde jonge vrouwen. Want die associeer ik nu met de PVV
Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:38:51 #123
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218422148
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:

[..]
Blonde jonge vrouwen. Want die associeer ik nu met de PVV
Hmm, ik associeer laagopgeleide bejaarden met PVV. Vreemd.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 08:57:09 #124
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218422317
Belgie wil geen asielzoekers meer opvangen ze zijn het zat en sturen ze door naar Nederland
https://www.telegraaf.nl/(...)oorden/81590179.html

Kennelijk heeft de Belgische Groen Links wel wat hersens
quote:
In Brussel, waar het ’Ter Apel van België’ staat, belanden al jaren asielaanvragers op straat vanwege een gebrek aan opvangplekken.

De vorige Belgische regering – met zusterpartijen van GL en PvdA aan het roer – besloot zelfs even om alleenstaande mannelijke asielzoekers helemaal niet meer op te vangen.

Deurwaarder haalde koffiemachine weg bij staatssecretaris van Asiel
Asieladvocaten behalen overwinning na overwinning, maar de autoriteiten haalden de schouders op.

Zelfs dwangsommen voor het niet opvangen van asielzoekers die de procedure hadden doorlopen werden niet betaald: een deurwaarder heeft daarop een diepvriezer en koffiemachine van de toenmalige staatssecretaris in beslag genomen.

De huidige Belgische regering zegt dat er niet genoeg plek is om alle alleenstaande mannelijke asielzoekers op te vangen en werkt daarom met een wachtlijst.
Belgische minister is het niet eens met kritiek Raad van State
Ze hekelt dat de hoogste bestuursrechter in Nederland spreekt van ’onverschilligheid’.

Nederland mag van rechter geen mannelijke asielzoekers terugsturen naar België: ’Enorm frustrerend’
Mannelijke asielzoekers komen in België veelal terecht op straat, zoals hier in Brussel, waar ze in tentjes leven.
„Dit is een moeilijke zaak voor zowel België als voor ons buurland,” aldus de bewindsvrouw in een verklaring. „Ik heb een asielcrisis geërfd. Dit land neemt vandaag al meer verantwoordelijkheid dan proportioneel is binnen Europa. Onze samenleving kan dit niet meer dragen.”

Maar vooralsnog maakt België geen aanstalten om te zorgen dat de zogenoemde Dublinclaimanten uit Nederland per direct een dak boven hun hoofd krijgen.

Nederland blijft wel asielzoekers overnemen
Vanuit het Nederlandse ministerie van Asiel en Migratie blijft de toon diplomatiek. „Nederland is in contact met België om te bekijken wat er nodig is om overdrachten van deze groep alsnog mogelijk te maken”, zegt een woordvoerder. „Intussen worden Dublinclaimanten vanuit België nog wel overgenomen.’

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 05-08-2025 09:38:37 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:26:41 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218423170
D66 komt morgen met de nieuwe lijst en laat een teaser los.
https://www.ad.nl/politie(...)-ten-goede~acc43aca/

De topvrouw van het UWV staat op nummertje 2.
pi_218423173
Het ergste is nog dat de raad van state het vervolgens weer een probleem van Nederland maakt.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 10:35:24 #127
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218423304

Niet van mij, wel leuk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218423344
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Het ergste is nog dat de raad van state het vervolgens weer een probleem van Nederland maakt.
Ze zouden die mensen ergens in een exclave in Baarle Hertog moeten dumpen?
pi_218424013
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Ach ja, verdragen hé. Die moeten vanuit de ivoren toren geïnterpreteerd worden. Daar worden we door geregeerd.
pi_218424054
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef Hexagon het volgende:

Klinkt allemaal heel goed en ze heeft uiteraard volledig gelijk. Ik ben blij dat D66 op deze tour gaat, maar ik zie geen enkele reden om Jetten te vertrouwen. Alleen al omdat een eventuele coalitie met PvdA/GL al deze plannen meteen dwarsboomt.

Wel heel frustrerend dat dit soort dingen juist prima passen bij een liberale rechtse partij maar ja, dat is de VVD onder Yesligoz niet.
pi_218424062
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef Hexagon het volgende:

"Teaser van D66." "De topvrouw van het UWV."

😄
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:41:11 #132
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218424079
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:39 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
"Teaser van D66." "De topvrouw van het UWV."

😄
Tja het is wat verfrissender dan het voor de zoveelste keer recyclen van PVV-zetelklevers die daar alleen weggaan als ze niet loyaal zijn naar de grote baas.
pi_218424133
Lijkt me geen verkeerde keus, wel bijzonder waar die verrechtsing van D66 ineens vandaan komt.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 11:54:06 #134
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218424228
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:45 schreef nostra het volgende:
Lijkt me geen verkeerde keus, wel bijzonder waar die verrechtsing van D66 ineens vandaan komt.
Ik denk dat het vertrek van Kaag de verhoudingen weer wat terugbrengt naar de Pechtold tijd.

Kaag was niet eens zo super links, maar trok een hoop lui aan die eigenlijk meer bij PvdA/GL pasten, omdat die partijen op hun gat lagen. Dat lijkt zich nu weer wat te herstellen.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 12:10:55 #135
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218424348
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 11:45 schreef nostra het volgende:
Zijn aan het vissen in de vijver van de linkerflank van VVD. Niet dat ik er blij mee ben.
pi_218424669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 08:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Hmm, ik associeer laagopgeleide bejaarden met PVV. Vreemd.
Dan maar hopen dat ze geen van die groepen in hun familie hebben :{
pi_218424751
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 10:37 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Ze zouden die mensen ergens in een exclave in Baarle Hertog moeten dumpen?
Stuur ze terug naar België, of beter laat België zorgen dat ze niet hierheen komen.

Maar misschien kunnen we ze ook anders een gratis woning aanbieden.
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 13:13:21 #138
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218424759
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 12:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Zijn aan het vissen in de vijver van de linkerflank van VVD. Niet dat ik er blij mee ben.
D66 is af van de drang om het wereldklimaat te redden met ons belastinggeld , en wil nu een verstandige jongetje zijn
D66 is niet meer woke en niet voor inclusie en differentiatie in biodiversiteit en niet meer tegen dierentuinen en bloemen.
Van voedselbossen moet D66 helemaal niets hebben, liever peultjes en tomaten uit het Westland
Rob zegt het ook gewoon op X als ie naar Argentinië vliegt
Hij heeft het zelfs over woningbouw met nieuwe steden voor jongeren, ongekend
Vastplakken op de snelweg tegen fossiel doen ze ook niet aan mee
https://www.bnnvara.nl/jo(...)vige-ruk-naar-rechts
quote:
Rob Jetten lijkt te willen afrekenen met de hardnekkige fabel dat D66 een linkse partij is.
Daarom slaat hij in aanloop naar de nieuwe Kamerverkiezingen een nieuw pad in, weg van linksige en zogenaamd "woke" standpunten naar een uitgesproken rechts geluid.

Daarmee hoopt D66 meer kiezers aan te spreken na de zware verkiezingsnederlaag van november 2023.

De voormalige "klimaatdrammer" presenteert zich nu als "Rob de Bouwer", zo blijkt uit een verslag in NRC, en wil "de bezem halen" door de vastgelopen overheid.

Deze week kondigde Jetten een koerswijziging aan op asiel en migratie, waarbij hij opvallend rechtse taal gebruikte. "Aso's" moeten worden aangepakt, internationale verdragen mogen worden opengebroken en D66 pleit voor het eerst voor een Canadees migratiemodel waarbij asielzoekers alleen op uitnodiging komen. "

Ik kan eigenlijk geen regenboogzebrapad meer zien," aldus Jetten die "minder discussie [wil] voeren over de symboliek".

[ Bericht 0% gewijzigd door michaelmoore op 05-08-2025 17:53:25 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218424844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 12:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Een versimpeling van de regels/minder uitzonderingen is wel noodzakelijk wil je het allemaal behapbaar maken.

En dat daar iemand op achteruit kan gaan is daar ook een gevolg van, dus dat klinkt allemaal prima.

Totdat de media ermee aan de haal gaan en/of jij diegene bent die van de regel gebruik maakt.

Want dat is het ineens de politiek/elite die je direct in de portemonnee raakt. Want als directeur van het UWV maak je vast geen gebruik van die regelingen.
pi_218424871
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
D66 is af van de drang om het wereldklimaat te redden met ons belastinggeld , en wil nu een verstandige jongetje zijn
D66 is niet meer woke en niet voor inclusie en differentiatie in biodiversiteit en niet meer tegen dierentuinen en bloemen.
Van voedselbossen moet D66 helemaal niets meer hebben
Rob zegt het ook gewoon als ie naar Argentinie vliegt
Hij heeft het zelfs over woningbouw in nieuwe steden voor jongeren, ongekend
[..]

Een opportunistisch managertje van ProRail, dat zich graag laat voorstaan op een academische graad van bedenkelijke relevantie. Typisch D66: als het even kon, plakten ze ‘drs.’ achterop hun Volvo V70 - als vervanging van de Bobbejaanland-sticker.

De Ruttiaanse tijden van dit soort gebakkenluchtgepoos zijn voorbij, en ook het fop-ministerie van klimaat keert
niet meer terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mathijsco op 05-08-2025 13:39:16 ]
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 14:04:00 #141
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218425019
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:32 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
Een opportunistisch managertje van ProRail, dat zich graag laat voorstaan op een academische graad van bedenkelijke relevantie. Typisch D66: als het even kon, plakten ze ‘drs.’ achterop hun Volvo V70 - als vervanging van de Bobbejaanland-sticker.

De Ruttiaanse tijden van dit soort gebakkenluchtgepoos zijn voorbij, en ook het fop-ministerie van klimaat keert
niet meer terug.
Ook maar op ignore. Ik twijfelde nog een paar dagen geleden. :W
pi_218425035
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat lees ik hier over voedselbossen :?

Zitten we nou dingen te verzinnen?
Die baggeraar blijft ook maar bezig over zijn voedselbossen. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218425227
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ook maar op ignore. Ik twijfelde nog een paar dagen geleden. :W
Een aantal van die types is inderdaad echt niet te doen. Constante herhaling van dezelfde bagger. En als ze overhand krijgen is een topic als dit niet heel leesbaar meer…
pi_218425517
quote:
[ x ]

https://www.bnnvara.nl/jo(...)leine-blonde-kutland
Tante Theodora is boos
pi_218425625
quote:
Voor wie is dit soort willekeurige letterbrij?

Edit: oooh ik zie het al, Joop :')
pi_218425647
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 13:13 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Van voedselbossen moet D66 helemaal niets hebben, liever peultjes en tomaten uit het Westland
Rob zegt het ook gewoon op X als ie naar Argentinië vliegt
Hij heeft het zelfs over woningbouw in nieuwe steden voor jongeren, ongekend
Vastplakken op de snelweg tegen fossiel doen ze ook niet aan mee
[..]

Je hebt het over "ons" belastinggeld, maar jij woont toch al zeer geruime tijd in het buitenland?
  dinsdag 5 augustus 2025 @ 16:39:03 #147
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218426058
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 14:34 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Een aantal van die types is inderdaad echt niet te doen. Constante herhaling van dezelfde bagger. En als ze overhand krijgen is een topic als dit niet heel leesbaar meer…
De PVV zal riazop wel hebben ingehuurd om hier te komen galbakken.
pi_218426063
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 16:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Neuh, dit is te “bijzonder” om ingehuurd te zijn :+.
pi_218426122
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2025 16:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ad hominems en brigading. Het is geen 2002 meer.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 14:33:24 #150
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218433236
Dilan weigert haar video over jodenhaat offline te halen dus gaat Douwe Bob naar de rechter
https://www.nu.nl/muziek/(...)-over-jodenhaat.html
pi_218433379
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef Hexagon het volgende:
Dilan weigert haar video over jodenhaat offline te halen dus gaat Douwe Bob naar de rechter
Morgen loopt ze weer mee in een River to the sea-protest. Niemand gelóóft de zwabberende opportunisten van de VVD nog. Behalve Timmermans natuurlijk: die blijft structureel weigeren om de VVD uit te sluiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cyan9 op 06-08-2025 19:01:34 ]
pi_218433496
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef Hexagon het volgende:
Die zaak verliest Douwe Bob... maar vooral doen en de jodenhaatroepers aan de kaak stellen.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 15:07:48 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218433511
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Die zaak verliest Douwe Bob... maar vooral doen en de jodenhaatroepers aan de kaak stellen.
Waarom zou hij dat verliezen?
pi_218433554
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:07 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Waarom zou hij dat verliezen?
Jurisprudentie over meningsuiting.
Het is toegestaan iemand racisme te verwijten... dus ook jodenhaat verwijten.
Daarnaast - wat kan meespelen in de mind van de rechters- is er een cultureel holocausttrauma, waardoor mensen extra joden willen beschermen, ook al zijn het smeerlappen zoals de Israelische regering

Terzijde.... morgen een kamerdebat over boycot en druk zetten op Israel.
VVD zal enigszins meegaan, maar verder zal hun stellingname slappe was zijn. Idem cu, cda, ja 21, sgp
En de nationale partijdictator? Die blijf de terroristen openlijk steunen.
De linkse partijen willen wel steviger Israel aanpakken, maar ik vrees dat ook zij niet ver genoeg gaan.
Wat nodig is een politieke, militaire, culturele, economische boycot van Israel. Dwingend door de staat opgelegd.
Samen met andere EU-landen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Bluesdude op 06-08-2025 15:20:56 ]
pi_218434039
Je kunt zeggen wat je wilt van Schoof 1, maar zoals ik het hier lees zijn alle problemen in Nederland opgelost want het draait alleen om Gaza.
pi_218434106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt van Schoof 1, maar zoals ik het hier lees zijn alle problemen in Nederland opgelost want het draait alleen om Gaza.
Gaza, het klimaat, voedselbanken voor bijen, bed, bad, brood. Handig ezelsbruggetje: zolang het maar niet ten goede komt aan die walgelijke, xenofobe Nederlander. Of 'GL/PvdA', dat mag ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mathijsco op 06-08-2025 16:48:47 ]
pi_218434314
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:19 schreef Kickinalfa het volgende:
In die zin lukt de framing vanuit de VVD heel aardig.
Daarnaast ligt de Nederlandse politiek nu ook gewoon zo goed als stil. Het is volop reces.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:06:36 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218434355
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Daarnaast ligt de Nederlandse politiek nu ook gewoon zo goed als stil. Het is volop reces.
Nouja Gaza is voor de VVD nou niet het meest aantrekkelijke om bij de verkiezingen over te gaan hebben.
pi_218434393
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Helemaal mee eens.......met al mijn bloed *O*
pi_218434533
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja Gaza is voor de VVD nou niet het meest aantrekkelijke om bij de verkiezingen over te gaan hebben.
Tja, dat hadden ze een paar maand terug moeten bedenken.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:42:47 #161
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218434611
quote:
7s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 14:50 schreef Mathijsco het volgende:

[..]
Morgen loopt ze weer mee in een River to the sea-protest. Niemand gelóóft de zwabberende opportunisten van de VVD nog. Behalve Frenske natuurlijk: die blijft structureel weigeren om de VVD uit te sluiten.
Dus jouw voorkeur is dat twee grote democratische partijen elkaar uitsluiten, zodat de formatie lekker lang kan duren en er grote kans is dat we weer eindigen met zo’n lappendekenkabinet als Schoof?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218434735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]
We zullen zien of ze dat gaan proberen. Als ze weer graag met de pvv in zee willen gaan zullen ze zeker doen.
pi_218434771
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 15:14 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Jurisprudentie over meningsuiting.
Heb je linkjes naar wat uitspraken hierover?
pi_218434824
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:00 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Heb je linkjes naar wat uitspraken hierover?
Nee... ga zoeken op het internet
pi_218434890
quote:
10s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 16:57 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Reces inderdaad, het verschil met geen reces is nauwelijks te merken in dit kabinet wat niks doet behalve moddergooien
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:17:43 #166
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218434899
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 17:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
We zullen zien of ze dat gaan proberen. Als ze weer graag met de pvv in zee willen gaan zullen ze zeker doen.
Maar wat schieten ze ermee op? Voor mensen die "AlLe kRiTiEk oP IsRaEl iS jOdEnHaAt" als visie hebben blijft de PVV de betere optie dan een slap aftreksel. En voor een genuanceerd standpunt heeft Dilan zich al teveel belachelijk gemaakt.
pi_218434901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:06 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Nee... ga zoeken op het internet
Jij haalt het toch aan? Kom maar door met die ECLI nummers want ik vind het zo 123 niet
pi_218434972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:17 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Jij haalt het toch aan? Kom maar door met die ECLI nummers want ik vind het zo 123 niet
http://www.willemvandinth(...)-gij-zult-vinden.png
  woensdag 6 augustus 2025 @ 18:30:11 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218434980
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk niet zo heel sterk.
pi_218434981
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:28 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nee nee zo makkelijk kom je er niet vanaf. Laat nou eens zien op welke uitspraken jij je stellingen baseert.
pi_218434986
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:30 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Nee nee zo makkelijk kom je er niet vanaf. Laat nou eens zien op welke uitspraken jij je stellingen baseert.
oooo je wilt geen linkjes ....... je wilt alleen matten met mij
Bij deze..
Jij wint !!
pi_218435144
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
oooo je wilt geen linkjes ....... je wilt alleen matten met mij
Bij deze..
Jij wint !!
Ik had je hoger zitten
pi_218435148
Jongons... }:|
  Forum Admin woensdag 6 augustus 2025 @ 18:55:43 #174
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218435156
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:54 schreef xpompompomx het volgende:
Jongons... }:|
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218435177
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Het komt wat ongezellig over natuurlijk maar op zich is het ook weer niet heel gek om iemand naar z'n bronnen te vragen toch?
pi_218435224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar wat schieten ze ermee op? Voor mensen die "AlLe kRiTiEk oP IsRaEl iS jOdEnHaAt" als visie hebben blijft de PVV de betere optie dan een slap aftreksel. En voor een genuanceerd standpunt heeft Dilan zich al teveel belachelijk gemaakt.
De VVD is overduidelijk beter in besturen dan Geertje ooit zal zijn, dus het is voor de VVD vrij gunstig om hierop mee te liften en zo kiezers, die voor Geertjes standpunt over Israël op de pvv willen gaan stemmen, los te weken.
pi_218435416
Dus ze hebben rel over een tweet die de partij geen goed doet omdat de reactie te heftig was. In plaats van die tweet minnelijk, zonder fanfare, te verwijderen en eventueel een berichtje te plaatsen dat het zo niet was bedoeld gaan ze nu een rechtzaak voeren waarin Yesilgöz wellicht gelijk krijgt maar waarbij die vlek er hoe dan ook dieper wordt ingewreven middels nog 3 grote koppen.

Mag ik voorzichting concluderen dat ik dit voor de zoveelste keer tactisch niet erg handig vind?
pi_218435425
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De VVD is overduidelijk beter in besturen dan Geertje ooit zal zijn, dus het is voor de VVD vrij gunstig om hierop mee te liften en zo kiezers, die voor Geertjes standpunt over Israël op de pvv willen gaan stemmen, los te weken.
'Geertje' hoeft feitelijk maar één tweetje de lucht in te slingeren om ook deze VVD-facade door te prikken.

https://jonet.nl/vvd-maakt-draai-maatregelen-tegen-israel/
  Forum Admin woensdag 6 augustus 2025 @ 19:24:10 #179
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218435465
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef tizitl2 het volgende:
Dus ze hebben rel over een tweet die de partij geen goed doet omdat de reactie te heftig was. In plaats van die tweet minnelijk, zonder fanfare, te verwijderen en eventueel een berichtje te plaatsen dat het zo niet was bedoeld gaan ze nu een rechtzaak voeren waarin Yesilgöz wellicht gelijk krijgt maar waarbij die vlek er hoe dan ook dieper wordt ingewreven middels nog 3 grote koppen.

Mag ik voorzichting concluderen dat ik dit voor de zoveelste keer tactisch niet erg handig vind?
Ik denk dat de werkelijkheid veel erger is. Dit is bewust, het is een vorm van campagnevoeren
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218435477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik denk dat de werkelijkheid veel erger is. Dit is bewust, het is een vorm van campagnevoeren
Hé hé.
Blij dat ik niet de enige ben die dit kinderachtige toneelstukje doorziet.
pi_218435534
Ik denk dus eigenlijk dat dit een van de weinige thema’s is waar Yeşilgöz zich wel echt oprecht in interesseert. Ik kan al die ingestudeerde zinnen van haar over welk thema dan ook niet aanhoren maar m’n gevoel komen haar ideeën over dit thema wel echt uit haar hart.

Dat verklaart denk ik ook die flater t.a.v. Douwe Bob. Veel te emotioneel, daar is volgens mij bijna iedereen het inmiddels wel over eens. Dat ze die tweets niet verwijdert en het risico loopt om wéér op haar bek te gaan op dit onderwerp zie ik juist als een aanleiding om te concluderen dat dit wél echt belangrijk voor haar is. Als ik chef VVD-campagne zou zijn had ik dit zsm onder het tapijt geveegd door die tweets te verwijderen.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 21:41:18 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218437353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef tizitl2 het volgende:

Ik zou niet weten waarom Yesilgoz gelijk zal krijgen. Zij doet valse beschuldigingen naar het adres van Bob.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:11:26 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218437777
Ik hoop vanuit mijn politieke blik eigenlijk dat Vitesse morgen door de rechter wordt gered. Natuurlijk hebben die het zelf verkloot. Maar het verdwijnen van zoiets is gewoon zeer slecht voor de sociale cohesie van zo'n stad. Ik vind dat zo'n KNVB daar veel te makkelijk overheen stapt met zijn bureaucratische houding.
pi_218437907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop vanuit mijn politieke blik eigenlijk dat Vitesse morgen door de rechter wordt gered. Natuurlijk hebben die het zelf verkloot. Maar het verdwijnen van zoiets is gewoon zeer slecht voor de sociale cohesie van zo'n stad. Ik vind dat zo'n KNVB daar veel te makkelijk overheen stapt met zijn bureaucratische houding.
Totaal off topic maar deze club heeft de boel zo belazerd dat het voor andere clubs oneerlijk is dit toe te laten
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:21:47 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218437956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Totaal off topic maar deze club heeft de boel zo belazerd dat het voor andere clubs oneerlijk is dit toe te laten
Tja ik vind een bepaald maatschappelijk belang toch wat belangrijker. Een club de nek omdraaien is ook een tamelijk fantasieloze oplossing voor zoiets. Ik vind dat daar eens breder over na mag worden gedacht.
pi_218438044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja ik vind een bepaald maatschappelijk belang toch wat belangrijker. Een club de nek omdraaien is ook een tamelijk fantasieloze oplossing voor zoiets. Ik vind dat daar eens breder over na mag worden gedacht.
Dat maatschappelijke belang van voetbal wordt meestal extreem overdreven. De KNVB en voetbalfans kloppen dat vooral gigantisch op. Uiteindelijk kan je met de subsidie die die sport slurpt denk bijvoorbeeld alleen al wat de politieinzet die deze ene sport nodig heeft veel groter maatschappelijk belang dienen. Bijvoorbeeld Tennis of Hockey hebben een maatschappelijk belang dat in de buurt komt voor een fractie van de kosten.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:31:19 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218438088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat maatschappelijke belang van voetbal wordt meestal extreem overdreven. De KNVB en voetbalfans kloppen dat vooral gigantisch op. Uiteindelijk kan je met de subsidie die die sport slurpt denk bijvoorbeeld alleen al wat de politieinzet die deze ene sport nodig heeft veel groter maatschappelijk belang dienen. Bijvoorbeeld Tennis of Hockey hebben een maatschappelijk belang dat in de buurt komt voor een fractie van de kosten.
Het zorgt simpelweg voor veel samenhang tussen zeer diverse groepen mensen. Het is ook een van de weinige dingen die onder alle opleidingsgroepen populair is. Het geeft ook veel mensen een levensinvulling. Genoeg lui ook voor wie het het enige is wat hun leven een beetje leuk maakt.
pi_218438097
quote:

[..]
Wat dan?
Puntenaftrek hebben ze al diverse keren gehad en er zijn eerder clubs verdwenen en het maatschsppelijk leven in Haarlem, Apeldoorn en Veendam draaide gewoon door
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:33:02 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218438108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat dan?
Puntenaftrek hebben ze al diverse keren gehad en er zijn eerder clubs verdwenen en het maatschsppelijk leven in Haarlem, Apeldoorn en Veendam draaide gewoon door
Je zou ook personen uit hun functie kunnen zetten en vervolgen.
pi_218438450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je zou ook personen uit hun functie kunnen zetten en vervolgen.
Probleem is dat de club blijft vervallen in dubieuze investerdeerders wat niet vreemd is want een goede zakenman stopt zijn geld niet in een kkd club met problemen
pi_218438746
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het zorgt simpelweg voor veel samenhang tussen zeer diverse groepen mensen. Het is ook een van de weinige dingen die onder alle opleidingsgroepen populair is. Het geeft ook veel mensen een levensinvulling. Genoeg lui ook voor wie het het enige is wat hun leven een beetje leuk maakt.
Ja elke sport kan dat toch doen. Gamen brengt ook zeer diverse groepen mensen samen, dat hoeft de overheid toch ook niet constant te ondersteunen.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 23:10:35 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218438764
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja elke sport kan dat toch doen. Gamen brengt ook zeer diverse groepen mensen samen, dat hoeft de overheid toch ook niet constant te ondersteunen.
Maar als zo'n club verdwijnt is niet iedereen *floeps* aan het gamen.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 23:11:14 #193
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218438775
Ironisch genoeg kun je als voetbalclub het best een Golf-Arabische suikeroom hebben. dE iSlAmIsErInG vAn De PtT-tElEcOmPeTiTiE!1!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218438911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar als zo'n club verdwijnt is niet iedereen *floeps* aan het gamen.
Nee maar als Vitesse verdwijnt zal de impact ook niet gigantisch zijn, dan heeft een ander stadje weer meer kans op een eredivisie plekje.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 07:12:06 #195
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218439441
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik mijd dergelijke "diverse groepen" en ga liever naar de jachtenclub waar er Fleurs en Jydskes (ja ook Diederikken en Jan-Willems helaas) rondlopen. :D
pi_218441099
quote:

[..]
Nouja dat men hiermee ophoudt snap ik na zoveel jaar gedoe wel.

Ze hebben het alleen zo godsonmogelijk gemaakt een nieuwe profclub op te richten, ook als daar gewoon een markt voor is.

Gewoon hier de deuren dicht, mensen eruit, bestuur eventueel vervolgen en als faillissement afhandelen. Maar wel Arnhem de kans op een nieuwe profclub geven, want al die jong teams voegen echt niet meer toe dan een echte profclub als daar gewoon een markt voor is.
pi_218441385
Een vermogensplafond van 50 miljoen in het concept-vp van de SP, koekoek.
pi_218441447
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:27 schreef nostra het volgende:
Een vermogensplafond van 50 miljoen in het concept-vp van de SP, koekoek.
Mja, toch niet heel gek voor de meest linkse partij van Nederland?
Waarschijnlijk weinig effectief omdat vermogen vrij vluchtig is, maar voor SP-begrippen vind ik het zelfs nog vrij fors. Dit raakt pakweg de 0,1% meest vermogenden in dit land.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 augustus 2025 @ 11:40:20 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218441516
Jimmy zal zich wel weer niet aan een doorrekening willen branden.
pi_218441564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:33 schreef Monolith het volgende:

[..]
Mja, toch niet heel gek voor de meest linkse partij van Nederland?
Waarschijnlijk weinig effectief omdat vermogen vrij vluchtig is, maar voor SP-begrippen vind ik het zelfs nog vrij fors. Dit raakt pakweg de 0,1% meest vermogenden in dit land.
Nou ja, 100% belasten gaat wel erg ver. Die vluchtigheid willen ze ondervangen door een vluchttaks te heffen (voor zover dat überhaupt juridisch kan).. "Vermogen" wordt ook nergens gedefinieerd, maar als Box 2 daar ook onder valt is het vrij onuitvoerbaar. Maar goed, het wordt toch nooit werkelijkheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')