Wat ik er van vind?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:04 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wat vind je er nou eigenlijk zelf van?
Vooralsnog heeft niemand die er toe doet het erover.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:20 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Wat ik er van vind?
Ik vind het kinderachtige scheitlolligheid. De gemiddelde moslim haalt er volgens mij zijn schouders over op, terwijl Wilders smult van de morele verontwaardiging en de kramp reflex die hij oogst bij 'moreel weldenkend' Nederland. Als Timmermans er dan straks óók nog even over begint, is het electoraal cashen.
Maar hopelijk wordt de post door zoveel mogelijk Twitteraars gerapporteerd.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft niemand die er toe doet het erover.
Degenen die zich als klassiek-liberaal verkopen hebben het toch vooral niet zo op buitenlanders en links?quote:Op maandag 4 augustus 2025 12:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, nee. Het propageert een hoop liberalisme ten gunste van de eigen achterban, en een sloot regelzucht voor anderen. Dat is niet hoe klassiek-liberalisme werkt.
Missen we niks aan.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:04 schreef capricia het volgende:
Partij van de dieren valt uit elkaar.
Defensiediscussie in Partij voor de Dieren leidt tot afsplitsing - https://nos.nl/l/2577542
Ik mag niet hopen dat je hiermee op mij doelt?quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:52 schreef KareldeStoute het volgende:
Degenen die zich als klassiek-liberaal verkopen hebben het toch vooral niet zo op buitenlanders en links?
Zeker niet. Meer op dat clubje binnen de VVD die zich zo noemt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat je hiermee op mij doelt?
Nou ja... het is al 20 jaar bekend dat die man een opruier is.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:49 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]Zeg je nu dat Wilders een opruier en een rascist is?
Verdorie.... alweer een blanke blonde vrouw met blanke aanhang.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nou ja... het is al 20 jaar bekend dat die man een opruier is.
Is hij ook een racist ? Dat is de vraag, vandaar dat ik een vraagteken zet
Misschien Vrede & Dierenquote:Op maandag 4 augustus 2025 15:48 schreef Hexagon het volgende:
Ik verwacht overigens wel dat de VVD een andere partijnaam afdwingt voor Vrede voor dieren.
En dan komt ie in de regering en zitten we tegen de kop van Faber aan te kijken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Verdorie.... alweer een blanke blonde vrouw met blanke aanhang.
En die groep moet de Nederlandse bevolking symboliseren?
[ x ]
Nog meer de Nederlandse bevolking verbeeld als vooral blond
... door de zeer geblondeerde opruier[ x ]
Heee er zijn ook mannen in Nederland die wat donkerblond haar hebben.
https://x.com/geertwilderspvv/status/1798234672339792057
[ afbeelding ]
Maar zulke vrouwen zijn niet Nederlands ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weg met Sydney Sweeney!quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat heet opruien..... bepaalde etnische groepen systematisch wegzetten als slecht, minderwaardig, geen recht van leven in dit land.
Valt me op dat "ons" weer afgebeeld is als een blond jong mens in de wilderspropaganda.
Toch een stiekem racisme ?
Je zult altijd blonde pick-me vrouwen hebben. De hype erover is nogal gemaakt. Ik zag al rechtse bronnen schuimen over hoe boos links hierover zou zijn nog voordat ik ooit die reclame zag. Dat zeiden ze in Soviet Rusland natuurlijk ook al, goede propaganda gaat erover om mensen te laten weten wat anderen zouden denken.quote:Op maandag 4 augustus 2025 18:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Weg met Sydney Sweeney!
(zou trouwens wel de ultieme test zijn voor de linkse hetero man)
Dat is dan ook gewoon waar, in de zin van het Amerikaanse links. Backlash zal er altijd zijn.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dus in dit geval dat links boos zou zijn op Sweeney ofzo.
Dit alleen al is bewijs dat je er heel weinig van hebt meegekregen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:52 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Je zult altijd blonde pick-me vrouwen hebben. De hype erover is nogal gemaakt. Ik zag al rechtse bronnen schuimen over hoe boos links hierover zou zijn nog voordat ik ooit die reclame zag. Dat zeiden ze in Soviet Rusland natuurlijk ook al, goede propaganda gaat erover om mensen te laten weten wat anderen zouden denken.
Dus in dit geval dat links boos zou zijn op Sweeney ofzo. Het is toch echt meer trademark rechts om over de zeik te gaan als er een dikke of oude vrouw in een reclame wordt gebruikt of dat soort ophef. Van dat gezeur over go Woke go broke enzo.
Nee we hebben inderdaad geen blanke blondines als Eva Vlaardingebroek of alle vrouwen op campagne spotjes van PVV in Nederland. Inderdaad zo'n spotje laat een vrouw haar plaats wel kennen als sex object. Dat vind Sweeney prima dus wat is dan het probleem. Ik geloof dat mensen nogal vallen over het component opscheppen over genen?quote:Op maandag 4 augustus 2025 21:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dit alleen al is bewijs dat je er heel weinig van hebt meegekregen.
Maar gelukkig is Sydney een blonde pick-me vrouw. Benieuwd hoeveel vrouwen dit hebben gehoord die voor meerdere Emmy's zijn genomineerd (lichte spoiler)![]()
En het rare is dat ik dit als allochtoon zou moeten toejuichen. Maar ja, blijkbaar heb ik in tegenstelling tot anderen dat trauma al achter me gelaten.
En om het terug te brengen naar de NL politiek, gelukkig hebben we daar niet veel witte blanke blondines die daar voor zulke controversies kunnen zorgen. Mensen hebben het over teruggaan naar de jaren '30, maar ik zie het meer als de terugkeer van de jaren '50 (vrouwen, ken je plaats).
Dit is inderdaad nogal gênant.quote:
En welke etnische groepen hebben we het hier precies over?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat heet opruien..... bepaalde etnische groepen systematisch wegzetten als slecht, minderwaardig, geen recht van leven in dit land.
Valt me op dat "ons" weer afgebeeld is als een blond jong mens in de wilderspropaganda.
Toch een stiekem racisme ?
Mooi, de VVD dus weer wat kleiner en wat klootjesvolk dat zichzelf irrelevant stemt.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:20 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Wat ik er van vind?
Ik vind het kinderachtige scheitlolligheid. De gemiddelde moslim haalt er volgens mij zijn schouders over op, terwijl Wilders smult van de morele verontwaardiging en de kramp reflex die hij oogst bij 'moreel weldenkend' Nederland. Als Timmermans er dan straks óók nog even over begint, is het electoraal cashen.
Kies links?quote:
Blonde jonge vrouwen. Want die associeer ik nu met de PVVquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad nogal gênant.
[..]
En welke etnische groepen hebben we het hier precies over?
Hmm, ik associeer laagopgeleide bejaarden met PVV. Vreemd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Blonde jonge vrouwen. Want die associeer ik nu met de PVV
quote:In Brussel, waar het ’Ter Apel van België’ staat, belanden al jaren asielaanvragers op straat vanwege een gebrek aan opvangplekken.
De vorige Belgische regering – met zusterpartijen van GL en PvdA aan het roer – besloot zelfs even om alleenstaande mannelijke asielzoekers helemaal niet meer op te vangen.
Deurwaarder haalde koffiemachine weg bij staatssecretaris van Asiel
Asieladvocaten behalen overwinning na overwinning, maar de autoriteiten haalden de schouders op.
Zelfs dwangsommen voor het niet opvangen van asielzoekers die de procedure hadden doorlopen werden niet betaald: een deurwaarder heeft daarop een diepvriezer en koffiemachine van de toenmalige staatssecretaris in beslag genomen.
De huidige Belgische regering zegt dat er niet genoeg plek is om alle alleenstaande mannelijke asielzoekers op te vangen en werkt daarom met een wachtlijst.
Belgische minister is het niet eens met kritiek Raad van State
Ze hekelt dat de hoogste bestuursrechter in Nederland spreekt van ’onverschilligheid’.
Nederland mag van rechter geen mannelijke asielzoekers terugsturen naar België: ’Enorm frustrerend’
Mannelijke asielzoekers komen in België veelal terecht op straat, zoals hier in Brussel, waar ze in tentjes leven.
„Dit is een moeilijke zaak voor zowel België als voor ons buurland,” aldus de bewindsvrouw in een verklaring. „Ik heb een asielcrisis geërfd. Dit land neemt vandaag al meer verantwoordelijkheid dan proportioneel is binnen Europa. Onze samenleving kan dit niet meer dragen.”
Maar vooralsnog maakt België geen aanstalten om te zorgen dat de zogenoemde Dublinclaimanten uit Nederland per direct een dak boven hun hoofd krijgen.
Nederland blijft wel asielzoekers overnemen
Vanuit het Nederlandse ministerie van Asiel en Migratie blijft de toon diplomatiek. „Nederland is in contact met België om te bekijken wat er nodig is om overdrachten van deze groep alsnog mogelijk te maken”, zegt een woordvoerder. „Intussen worden Dublinclaimanten vanuit België nog wel overgenomen.’
Ze zouden die mensen ergens in een exclave in Baarle Hertog moeten dumpen?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Het ergste is nog dat de raad van state het vervolgens weer een probleem van Nederland maakt.
Ach ja, verdragen hé. Die moeten vanuit de ivoren toren geïnterpreteerd worden. Daar worden we door geregeerd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Het ergste is nog dat de raad van state het vervolgens weer een probleem van Nederland maakt.
Klinkt allemaal heel goed en ze heeft uiteraard volledig gelijk. Ik ben blij dat D66 op deze tour gaat, maar ik zie geen enkele reden om Jetten te vertrouwen. Alleen al omdat een eventuele coalitie met PvdA/GL al deze plannen meteen dwarsboomt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef Hexagon het volgende:
D66 komt morgen met de nieuwe lijst en laat een teaser los.
https://www.ad.nl/politie(...)-ten-goede~acc43aca/
De topvrouw van het UWV staat op nummertje 2.
"Teaser van D66." "De topvrouw van het UWV."quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:26 schreef Hexagon het volgende:
D66 komt morgen met de nieuwe lijst en laat een teaser los.
https://www.ad.nl/politie(...)-ten-goede~acc43aca/
De topvrouw van het UWV staat op nummertje 2.
Tja het is wat verfrissender dan het voor de zoveelste keer recyclen van PVV-zetelklevers die daar alleen weggaan als ze niet loyaal zijn naar de grote baas.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:39 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
"Teaser van D66." "De topvrouw van het UWV."
😄
Ik denk dat het vertrek van Kaag de verhoudingen weer wat terugbrengt naar de Pechtold tijd.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:45 schreef nostra het volgende:
Lijkt me geen verkeerde keus, wel bijzonder waar die verrechtsing van D66 ineens vandaan komt.
Zijn aan het vissen in de vijver van de linkerflank van VVD. Niet dat ik er blij mee ben.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 11:45 schreef nostra het volgende:
Lijkt me geen verkeerde keus, wel bijzonder waar die verrechtsing van D66 ineens vandaan komt.
Dan maar hopen dat ze geen van die groepen in hun familie hebbenquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 08:38 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hmm, ik associeer laagopgeleide bejaarden met PVV. Vreemd.
Stuur ze terug naar België, of beter laat België zorgen dat ze niet hierheen komen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ze zouden die mensen ergens in een exclave in Baarle Hertog moeten dumpen?
D66 is af van de drang om het wereldklimaat te redden met ons belastinggeld , en wil nu een verstandige jongetje zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zijn aan het vissen in de vijver van de linkerflank van VVD. Niet dat ik er blij mee ben.
quote:Rob Jetten lijkt te willen afrekenen met de hardnekkige fabel dat D66 een linkse partij is.
Daarom slaat hij in aanloop naar de nieuwe Kamerverkiezingen een nieuw pad in, weg van linksige en zogenaamd "woke" standpunten naar een uitgesproken rechts geluid.
Daarmee hoopt D66 meer kiezers aan te spreken na de zware verkiezingsnederlaag van november 2023.
De voormalige "klimaatdrammer" presenteert zich nu als "Rob de Bouwer", zo blijkt uit een verslag in NRC, en wil "de bezem halen" door de vastgelopen overheid.
Deze week kondigde Jetten een koerswijziging aan op asiel en migratie, waarbij hij opvallend rechtse taal gebruikte. "Aso's" moeten worden aangepakt, internationale verdragen mogen worden opengebroken en D66 pleit voor het eerst voor een Canadees migratiemodel waarbij asielzoekers alleen op uitnodiging komen. "
Ik kan eigenlijk geen regenboogzebrapad meer zien," aldus Jetten die "minder discussie [wil] voeren over de symboliek".
Een versimpeling van de regels/minder uitzonderingen is wel noodzakelijk wil je het allemaal behapbaar maken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 12:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zijn aan het vissen in de vijver van de linkerflank van VVD. Niet dat ik er blij mee ben.
Een opportunistisch managertje van ProRail, dat zich graag laat voorstaan op een academische graad van bedenkelijke relevantie. Typisch D66: als het even kon, plakten ze ‘drs.’ achterop hun Volvo V70 - als vervanging van de Bobbejaanland-sticker.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
D66 is af van de drang om het wereldklimaat te redden met ons belastinggeld , en wil nu een verstandige jongetje zijn
D66 is niet meer woke en niet voor inclusie en differentiatie in biodiversiteit en niet meer tegen dierentuinen en bloemen.
Van voedselbossen moet D66 helemaal niets meer hebben
Rob zegt het ook gewoon als ie naar Argentinie vliegt
Hij heeft het zelfs over woningbouw in nieuwe steden voor jongeren, ongekend
https://www.bnnvara.nl/jo(...)vige-ruk-naar-rechts
[..]
Ook maar op ignore. Ik twijfelde nog een paar dagen geleden.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:32 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Een opportunistisch managertje van ProRail, dat zich graag laat voorstaan op een academische graad van bedenkelijke relevantie. Typisch D66: als het even kon, plakten ze ‘drs.’ achterop hun Volvo V70 - als vervanging van de Bobbejaanland-sticker.
De Ruttiaanse tijden van dit soort gebakkenluchtgepoos zijn voorbij, en ook het fop-ministerie van klimaat keert
niet meer terug.
Die baggeraar blijft ook maar bezig over zijn voedselbossen.quote:Op maandag 4 augustus 2025 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat lees ik hier over voedselbossen
Zitten we nou dingen te verzinnen?
Een aantal van die types is inderdaad echt niet te doen. Constante herhaling van dezelfde bagger. En als ze overhand krijgen is een topic als dit niet heel leesbaar meer…quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:04 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ook maar op ignore. Ik twijfelde nog een paar dagen geleden.
Voor wie is dit soort willekeurige letterbrij?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 15:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)leine-blonde-kutland
Tante Theodora is boos
Je hebt het over "ons" belastinggeld, maar jij woont toch al zeer geruime tijd in het buitenland?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
D66 is af van de drang om het wereldklimaat te redden met ons belastinggeld , en wil nu een verstandige jongetje zijn
D66 is niet meer woke en niet voor inclusie en differentiatie in biodiversiteit en niet meer tegen dierentuinen en bloemen.
Van voedselbossen moet D66 helemaal niets hebben, liever peultjes en tomaten uit het Westland
Rob zegt het ook gewoon op X als ie naar Argentinië vliegt
Hij heeft het zelfs over woningbouw in nieuwe steden voor jongeren, ongekend
Vastplakken op de snelweg tegen fossiel doen ze ook niet aan mee
https://www.bnnvara.nl/jo(...)vige-ruk-naar-rechts
[..]
De PVV zal riazop wel hebben ingehuurd om hier te komen galbakken.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 14:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Een aantal van die types is inderdaad echt niet te doen. Constante herhaling van dezelfde bagger. En als ze overhand krijgen is een topic als dit niet heel leesbaar meer…
Neuh, dit is te “bijzonder” om ingehuurd te zijnquote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De PVV zal riazop wel hebben ingehuurd om hier te komen galbakken.
Ad hominems en brigading. Het is geen 2002 meer.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 16:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De PVV zal riazop wel hebben ingehuurd om hier te komen galbakken.
Morgen loopt ze weer mee in een River to the sea-protest. Niemand gelóóft de zwabberende opportunisten van de VVD nog. Behalve Timmermans natuurlijk: die blijft structureel weigeren om de VVD uit te sluiten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef Hexagon het volgende:
Dilan weigert haar video over jodenhaat offline te halen dus gaat Douwe Bob naar de rechter
https://www.nu.nl/muziek/(...)-over-jodenhaat.html
Die zaak verliest Douwe Bob... maar vooral doen en de jodenhaatroepers aan de kaak stellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef Hexagon het volgende:
Dilan weigert haar video over jodenhaat offline te halen dus gaat Douwe Bob naar de rechter
https://www.nu.nl/muziek/(...)-over-jodenhaat.html
Waarom zou hij dat verliezen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die zaak verliest Douwe Bob... maar vooral doen en de jodenhaatroepers aan de kaak stellen.
Jurisprudentie over meningsuiting.quote:
Gaza, het klimaat, voedselbanken voor bijen, bed, bad, brood. Handig ezelsbruggetje: zolang het maar niet ten goede komt aan die walgelijke, xenofobe Nederlander. Of 'GL/PvdA', dat mag ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt van Schoof 1, maar zoals ik het hier lees zijn alle problemen in Nederland opgelost want het draait alleen om Gaza.
In die zin lukt de framing vanuit de VVD heel aardig.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt van Schoof 1, maar zoals ik het hier lees zijn alle problemen in Nederland opgelost want het draait alleen om Gaza.
Nouja Gaza is voor de VVD nou niet het meest aantrekkelijke om bij de verkiezingen over te gaan hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In die zin lukt de framing vanuit de VVD heel aardig.
Daarnaast ligt de Nederlandse politiek nu ook gewoon zo goed als stil. Het is volop reces.
Helemaal mee eens.......met al mijn bloedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die zaak verliest Douwe Bob... maar vooral doen en de jodenhaatroepers aan de kaak stellen.
Tja, dat hadden ze een paar maand terug moeten bedenken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja Gaza is voor de VVD nou niet het meest aantrekkelijke om bij de verkiezingen over te gaan hebben.
Dus jouw voorkeur is dat twee grote democratische partijen elkaar uitsluiten, zodat de formatie lekker lang kan duren en er grote kans is dat we weer eindigen met zo’n lappendekenkabinet als Schoof?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:50 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Morgen loopt ze weer mee in een River to the sea-protest. Niemand gelóóft de zwabberende opportunisten van de VVD nog. Behalve Frenske natuurlijk: die blijft structureel weigeren om de VVD uit te sluiten.
We zullen zien of ze dat gaan proberen. Als ze weer graag met de pvv in zee willen gaan zullen ze zeker doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja Gaza is voor de VVD nou niet het meest aantrekkelijke om bij de verkiezingen over te gaan hebben.
Heb je linkjes naar wat uitspraken hierover?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jurisprudentie over meningsuiting.
Nee... ga zoeken op het internetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb je linkjes naar wat uitspraken hierover?
Reces inderdaad, het verschil met geen reces is nauwelijks te merken in dit kabinet wat niks doet behalve moddergooienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In die zin lukt de framing vanuit de VVD heel aardig.
Daarnaast ligt de Nederlandse politiek nu ook gewoon zo goed als stil. Het is volop reces.
Maar wat schieten ze ermee op? Voor mensen die "AlLe kRiTiEk oP IsRaEl iS jOdEnHaAt" als visie hebben blijft de PVV de betere optie dan een slap aftreksel. En voor een genuanceerd standpunt heeft Dilan zich al teveel belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zullen zien of ze dat gaan proberen. Als ze weer graag met de pvv in zee willen gaan zullen ze zeker doen.
Jij haalt het toch aan? Kom maar door met die ECLI nummers want ik vind het zo 123 nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee... ga zoeken op het internet
http://www.willemvandinth(...)-gij-zult-vinden.pngquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij haalt het toch aan? Kom maar door met die ECLI nummers want ik vind het zo 123 niet
Nee nee zo makkelijk kom je er niet vanaf. Laat nou eens zien op welke uitspraken jij je stellingen baseert.quote:
oooo je wilt geen linkjes ....... je wilt alleen matten met mijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nee nee zo makkelijk kom je er niet vanaf. Laat nou eens zien op welke uitspraken jij je stellingen baseert.
Ik had je hoger zittenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oooo je wilt geen linkjes ....... je wilt alleen matten met mij
Bij deze..
Jij wint !!
quote:
Het komt wat ongezellig over natuurlijk maar op zich is het ook weer niet heel gek om iemand naar z'n bronnen te vragen toch?quote:
De VVD is overduidelijk beter in besturen dan Geertje ooit zal zijn, dus het is voor de VVD vrij gunstig om hierop mee te liften en zo kiezers, die voor Geertjes standpunt over Israël op de pvv willen gaan stemmen, los te weken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar wat schieten ze ermee op? Voor mensen die "AlLe kRiTiEk oP IsRaEl iS jOdEnHaAt" als visie hebben blijft de PVV de betere optie dan een slap aftreksel. En voor een genuanceerd standpunt heeft Dilan zich al teveel belachelijk gemaakt.
'Geertje' hoeft feitelijk maar één tweetje de lucht in te slingeren om ook deze VVD-facade door te prikken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De VVD is overduidelijk beter in besturen dan Geertje ooit zal zijn, dus het is voor de VVD vrij gunstig om hierop mee te liften en zo kiezers, die voor Geertjes standpunt over Israël op de pvv willen gaan stemmen, los te weken.
Ik denk dat de werkelijkheid veel erger is. Dit is bewust, het is een vorm van campagnevoerenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef tizitl2 het volgende:
Dus ze hebben rel over een tweet die de partij geen goed doet omdat de reactie te heftig was. In plaats van die tweet minnelijk, zonder fanfare, te verwijderen en eventueel een berichtje te plaatsen dat het zo niet was bedoeld gaan ze nu een rechtzaak voeren waarin Yesilgöz wellicht gelijk krijgt maar waarbij die vlek er hoe dan ook dieper wordt ingewreven middels nog 3 grote koppen.
Mag ik voorzichting concluderen dat ik dit voor de zoveelste keer tactisch niet erg handig vind?
Hé hé.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat de werkelijkheid veel erger is. Dit is bewust, het is een vorm van campagnevoeren
Ik zou niet weten waarom Yesilgoz gelijk zal krijgen. Zij doet valse beschuldigingen naar het adres van Bob.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef tizitl2 het volgende:
Dus ze hebben rel over een tweet die de partij geen goed doet omdat de reactie te heftig was. In plaats van die tweet minnelijk, zonder fanfare, te verwijderen en eventueel een berichtje te plaatsen dat het zo niet was bedoeld gaan ze nu een rechtzaak voeren waarin Yesilgöz wellicht gelijk krijgt maar waarbij die vlek er hoe dan ook dieper wordt ingewreven middels nog 3 grote koppen.
Mag ik voorzichting concluderen dat ik dit voor de zoveelste keer tactisch niet erg handig vind?
Totaal off topic maar deze club heeft de boel zo belazerd dat het voor andere clubs oneerlijk is dit toe te latenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop vanuit mijn politieke blik eigenlijk dat Vitesse morgen door de rechter wordt gered. Natuurlijk hebben die het zelf verkloot. Maar het verdwijnen van zoiets is gewoon zeer slecht voor de sociale cohesie van zo'n stad. Ik vind dat zo'n KNVB daar veel te makkelijk overheen stapt met zijn bureaucratische houding.
Tja ik vind een bepaald maatschappelijk belang toch wat belangrijker. Een club de nek omdraaien is ook een tamelijk fantasieloze oplossing voor zoiets. Ik vind dat daar eens breder over na mag worden gedacht.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Totaal off topic maar deze club heeft de boel zo belazerd dat het voor andere clubs oneerlijk is dit toe te laten
Dat maatschappelijke belang van voetbal wordt meestal extreem overdreven. De KNVB en voetbalfans kloppen dat vooral gigantisch op. Uiteindelijk kan je met de subsidie die die sport slurpt denk bijvoorbeeld alleen al wat de politieinzet die deze ene sport nodig heeft veel groter maatschappelijk belang dienen. Bijvoorbeeld Tennis of Hockey hebben een maatschappelijk belang dat in de buurt komt voor een fractie van de kosten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik vind een bepaald maatschappelijk belang toch wat belangrijker. Een club de nek omdraaien is ook een tamelijk fantasieloze oplossing voor zoiets. Ik vind dat daar eens breder over na mag worden gedacht.
Het zorgt simpelweg voor veel samenhang tussen zeer diverse groepen mensen. Het is ook een van de weinige dingen die onder alle opleidingsgroepen populair is. Het geeft ook veel mensen een levensinvulling. Genoeg lui ook voor wie het het enige is wat hun leven een beetje leuk maakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat maatschappelijke belang van voetbal wordt meestal extreem overdreven. De KNVB en voetbalfans kloppen dat vooral gigantisch op. Uiteindelijk kan je met de subsidie die die sport slurpt denk bijvoorbeeld alleen al wat de politieinzet die deze ene sport nodig heeft veel groter maatschappelijk belang dienen. Bijvoorbeeld Tennis of Hockey hebben een maatschappelijk belang dat in de buurt komt voor een fractie van de kosten.
Wat dan?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja ik vind een bepaald maatschappelijk belang toch wat belangrijker. Een club de nek omdraaien is ook een tamelijk fantasieloze oplossing voor zoiets. Ik vind dat daar eens breder over na mag worden gedacht.
Je zou ook personen uit hun functie kunnen zetten en vervolgen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat dan?
Puntenaftrek hebben ze al diverse keren gehad en er zijn eerder clubs verdwenen en het maatschsppelijk leven in Haarlem, Apeldoorn en Veendam draaide gewoon door
Probleem is dat de club blijft vervallen in dubieuze investerdeerders wat niet vreemd is want een goede zakenman stopt zijn geld niet in een kkd club met problemenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je zou ook personen uit hun functie kunnen zetten en vervolgen.
Ja elke sport kan dat toch doen. Gamen brengt ook zeer diverse groepen mensen samen, dat hoeft de overheid toch ook niet constant te ondersteunen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zorgt simpelweg voor veel samenhang tussen zeer diverse groepen mensen. Het is ook een van de weinige dingen die onder alle opleidingsgroepen populair is. Het geeft ook veel mensen een levensinvulling. Genoeg lui ook voor wie het het enige is wat hun leven een beetje leuk maakt.
Maar als zo'n club verdwijnt is niet iedereen *floeps* aan het gamen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja elke sport kan dat toch doen. Gamen brengt ook zeer diverse groepen mensen samen, dat hoeft de overheid toch ook niet constant te ondersteunen.
Nee maar als Vitesse verdwijnt zal de impact ook niet gigantisch zijn, dan heeft een ander stadje weer meer kans op een eredivisie plekje.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar als zo'n club verdwijnt is niet iedereen *floeps* aan het gamen.
Ik mijd dergelijke "diverse groepen" en ga liever naar de jachtenclub waar er Fleurs en Jydskes (ja ook Diederikken en Jan-Willems helaas) rondlopen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zorgt simpelweg voor veel samenhang tussen zeer diverse groepen mensen. Het is ook een van de weinige dingen die onder alle opleidingsgroepen populair is. Het geeft ook veel mensen een levensinvulling. Genoeg lui ook voor wie het het enige is wat hun leven een beetje leuk maakt.
Nouja dat men hiermee ophoudt snap ik na zoveel jaar gedoe wel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mja, toch niet heel gek voor de meest linkse partij van Nederland?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:27 schreef nostra het volgende:
Een vermogensplafond van 50 miljoen in het concept-vp van de SP, koekoek.
Nou ja, 100% belasten gaat wel erg ver. Die vluchtigheid willen ze ondervangen door een vluchttaks te heffen (voor zover dat überhaupt juridisch kan).. "Vermogen" wordt ook nergens gedefinieerd, maar als Box 2 daar ook onder valt is het vrij onuitvoerbaar. Maar goed, het wordt toch nooit werkelijkheid.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 11:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, toch niet heel gek voor de meest linkse partij van Nederland?
Waarschijnlijk weinig effectief omdat vermogen vrij vluchtig is, maar voor SP-begrippen vind ik het zelfs nog vrij fors. Dit raakt pakweg de 0,1% meest vermogenden in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |