Morgen loopt ze weer mee in een River to the sea-protest. Niemand gelóóft de zwabberende opportunisten van de VVD nog. Behalve Timmermans natuurlijk: die blijft structureel weigeren om de VVD uit te sluiten.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef Hexagon het volgende:
Dilan weigert haar video over jodenhaat offline te halen dus gaat Douwe Bob naar de rechter
https://www.nu.nl/muziek/(...)-over-jodenhaat.html
Die zaak verliest Douwe Bob... maar vooral doen en de jodenhaatroepers aan de kaak stellen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:33 schreef Hexagon het volgende:
Dilan weigert haar video over jodenhaat offline te halen dus gaat Douwe Bob naar de rechter
https://www.nu.nl/muziek/(...)-over-jodenhaat.html
Waarom zou hij dat verliezen?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die zaak verliest Douwe Bob... maar vooral doen en de jodenhaatroepers aan de kaak stellen.
Jurisprudentie over meningsuiting.quote:
Gaza, het klimaat, voedselbanken voor bijen, bed, bad, brood. Handig ezelsbruggetje: zolang het maar niet ten goede komt aan die walgelijke, xenofobe Nederlander. Of 'GL/PvdA', dat mag ook.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt van Schoof 1, maar zoals ik het hier lees zijn alle problemen in Nederland opgelost want het draait alleen om Gaza.
In die zin lukt de framing vanuit de VVD heel aardig.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:19 schreef Kickinalfa het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt van Schoof 1, maar zoals ik het hier lees zijn alle problemen in Nederland opgelost want het draait alleen om Gaza.
Nouja Gaza is voor de VVD nou niet het meest aantrekkelijke om bij de verkiezingen over te gaan hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In die zin lukt de framing vanuit de VVD heel aardig.
Daarnaast ligt de Nederlandse politiek nu ook gewoon zo goed als stil. Het is volop reces.
Helemaal mee eens.......met al mijn bloedquote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Die zaak verliest Douwe Bob... maar vooral doen en de jodenhaatroepers aan de kaak stellen.
Tja, dat hadden ze een paar maand terug moeten bedenken.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja Gaza is voor de VVD nou niet het meest aantrekkelijke om bij de verkiezingen over te gaan hebben.
Dus jouw voorkeur is dat twee grote democratische partijen elkaar uitsluiten, zodat de formatie lekker lang kan duren en er grote kans is dat we weer eindigen met zo’n lappendekenkabinet als Schoof?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 14:50 schreef Mathijsco het volgende:
[..]
Morgen loopt ze weer mee in een River to the sea-protest. Niemand gelóóft de zwabberende opportunisten van de VVD nog. Behalve Frenske natuurlijk: die blijft structureel weigeren om de VVD uit te sluiten.
We zullen zien of ze dat gaan proberen. Als ze weer graag met de pvv in zee willen gaan zullen ze zeker doen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja Gaza is voor de VVD nou niet het meest aantrekkelijke om bij de verkiezingen over te gaan hebben.
Heb je linkjes naar wat uitspraken hierover?quote:Op woensdag 6 augustus 2025 15:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jurisprudentie over meningsuiting.
Nee... ga zoeken op het internetquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:00 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Heb je linkjes naar wat uitspraken hierover?
Reces inderdaad, het verschil met geen reces is nauwelijks te merken in dit kabinet wat niks doet behalve moddergooienquote:Op woensdag 6 augustus 2025 16:57 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
In die zin lukt de framing vanuit de VVD heel aardig.
Daarnaast ligt de Nederlandse politiek nu ook gewoon zo goed als stil. Het is volop reces.
Maar wat schieten ze ermee op? Voor mensen die "AlLe kRiTiEk oP IsRaEl iS jOdEnHaAt" als visie hebben blijft de PVV de betere optie dan een slap aftreksel. En voor een genuanceerd standpunt heeft Dilan zich al teveel belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 17:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We zullen zien of ze dat gaan proberen. Als ze weer graag met de pvv in zee willen gaan zullen ze zeker doen.
Jij haalt het toch aan? Kom maar door met die ECLI nummers want ik vind het zo 123 nietquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee... ga zoeken op het internet
http://www.willemvandinth(...)-gij-zult-vinden.pngquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:17 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Jij haalt het toch aan? Kom maar door met die ECLI nummers want ik vind het zo 123 niet
Nee nee zo makkelijk kom je er niet vanaf. Laat nou eens zien op welke uitspraken jij je stellingen baseert.quote:
oooo je wilt geen linkjes ....... je wilt alleen matten met mijquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:30 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nee nee zo makkelijk kom je er niet vanaf. Laat nou eens zien op welke uitspraken jij je stellingen baseert.
Ik had je hoger zittenquote:Op woensdag 6 augustus 2025 18:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oooo je wilt geen linkjes ....... je wilt alleen matten met mij
Bij deze..
Jij wint !!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |