abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218435224
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 18:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar wat schieten ze ermee op? Voor mensen die "AlLe kRiTiEk oP IsRaEl iS jOdEnHaAt" als visie hebben blijft de PVV de betere optie dan een slap aftreksel. En voor een genuanceerd standpunt heeft Dilan zich al teveel belachelijk gemaakt.
De VVD is overduidelijk beter in besturen dan Geertje ooit zal zijn, dus het is voor de VVD vrij gunstig om hierop mee te liften en zo kiezers, die voor Geertjes standpunt over Israël op de pvv willen gaan stemmen, los te weken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218435416
Dus ze hebben rel over een tweet die de partij geen goed doet omdat de reactie te heftig was. In plaats van die tweet minnelijk, zonder fanfare, te verwijderen en eventueel een berichtje te plaatsen dat het zo niet was bedoeld gaan ze nu een rechtzaak voeren waarin Yesilgöz wellicht gelijk krijgt maar waarbij die vlek er hoe dan ook dieper wordt ingewreven middels nog 3 grote koppen.

Mag ik voorzichting concluderen dat ik dit voor de zoveelste keer tactisch niet erg handig vind?
pi_218435425
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De VVD is overduidelijk beter in besturen dan Geertje ooit zal zijn, dus het is voor de VVD vrij gunstig om hierop mee te liften en zo kiezers, die voor Geertjes standpunt over Israël op de pvv willen gaan stemmen, los te weken.
'Geertje' hoeft feitelijk maar één tweetje de lucht in te slingeren om ook deze VVD-facade door te prikken.

https://jonet.nl/vvd-maakt-draai-maatregelen-tegen-israel/
  Forum Admin woensdag 6 augustus 2025 @ 19:24:10 #179
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218435465
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef tizitl2 het volgende:
Dus ze hebben rel over een tweet die de partij geen goed doet omdat de reactie te heftig was. In plaats van die tweet minnelijk, zonder fanfare, te verwijderen en eventueel een berichtje te plaatsen dat het zo niet was bedoeld gaan ze nu een rechtzaak voeren waarin Yesilgöz wellicht gelijk krijgt maar waarbij die vlek er hoe dan ook dieper wordt ingewreven middels nog 3 grote koppen.

Mag ik voorzichting concluderen dat ik dit voor de zoveelste keer tactisch niet erg handig vind?
Ik denk dat de werkelijkheid veel erger is. Dit is bewust, het is een vorm van campagnevoeren
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218435477
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik denk dat de werkelijkheid veel erger is. Dit is bewust, het is een vorm van campagnevoeren
Hé hé.
Blij dat ik niet de enige ben die dit kinderachtige toneelstukje doorziet.
pi_218435534
Ik denk dus eigenlijk dat dit een van de weinige thema’s is waar Yeşilgöz zich wel echt oprecht in interesseert. Ik kan al die ingestudeerde zinnen van haar over welk thema dan ook niet aanhoren maar m’n gevoel komen haar ideeën over dit thema wel echt uit haar hart.

Dat verklaart denk ik ook die flater t.a.v. Douwe Bob. Veel te emotioneel, daar is volgens mij bijna iedereen het inmiddels wel over eens. Dat ze die tweets niet verwijdert en het risico loopt om wéér op haar bek te gaan op dit onderwerp zie ik juist als een aanleiding om te concluderen dat dit wél echt belangrijk voor haar is. Als ik chef VVD-campagne zou zijn had ik dit zsm onder het tapijt geveegd door die tweets te verwijderen.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 21:41:18 #182
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218437353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 19:18 schreef tizitl2 het volgende:

Ik zou niet weten waarom Yesilgoz gelijk zal krijgen. Zij doet valse beschuldigingen naar het adres van Bob.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:11:26 #183
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218437777
Ik hoop vanuit mijn politieke blik eigenlijk dat Vitesse morgen door de rechter wordt gered. Natuurlijk hebben die het zelf verkloot. Maar het verdwijnen van zoiets is gewoon zeer slecht voor de sociale cohesie van zo'n stad. Ik vind dat zo'n KNVB daar veel te makkelijk overheen stapt met zijn bureaucratische houding.
pi_218437907
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:11 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop vanuit mijn politieke blik eigenlijk dat Vitesse morgen door de rechter wordt gered. Natuurlijk hebben die het zelf verkloot. Maar het verdwijnen van zoiets is gewoon zeer slecht voor de sociale cohesie van zo'n stad. Ik vind dat zo'n KNVB daar veel te makkelijk overheen stapt met zijn bureaucratische houding.
Totaal off topic maar deze club heeft de boel zo belazerd dat het voor andere clubs oneerlijk is dit toe te laten
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:21:47 #185
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218437956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:19 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Totaal off topic maar deze club heeft de boel zo belazerd dat het voor andere clubs oneerlijk is dit toe te laten
Tja ik vind een bepaald maatschappelijk belang toch wat belangrijker. Een club de nek omdraaien is ook een tamelijk fantasieloze oplossing voor zoiets. Ik vind dat daar eens breder over na mag worden gedacht.
pi_218438044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja ik vind een bepaald maatschappelijk belang toch wat belangrijker. Een club de nek omdraaien is ook een tamelijk fantasieloze oplossing voor zoiets. Ik vind dat daar eens breder over na mag worden gedacht.
Dat maatschappelijke belang van voetbal wordt meestal extreem overdreven. De KNVB en voetbalfans kloppen dat vooral gigantisch op. Uiteindelijk kan je met de subsidie die die sport slurpt denk bijvoorbeeld alleen al wat de politieinzet die deze ene sport nodig heeft veel groter maatschappelijk belang dienen. Bijvoorbeeld Tennis of Hockey hebben een maatschappelijk belang dat in de buurt komt voor een fractie van de kosten.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:31:19 #187
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218438088
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dat maatschappelijke belang van voetbal wordt meestal extreem overdreven. De KNVB en voetbalfans kloppen dat vooral gigantisch op. Uiteindelijk kan je met de subsidie die die sport slurpt denk bijvoorbeeld alleen al wat de politieinzet die deze ene sport nodig heeft veel groter maatschappelijk belang dienen. Bijvoorbeeld Tennis of Hockey hebben een maatschappelijk belang dat in de buurt komt voor een fractie van de kosten.
Het zorgt simpelweg voor veel samenhang tussen zeer diverse groepen mensen. Het is ook een van de weinige dingen die onder alle opleidingsgroepen populair is. Het geeft ook veel mensen een levensinvulling. Genoeg lui ook voor wie het het enige is wat hun leven een beetje leuk maakt.
pi_218438097
quote:

[..]
Wat dan?
Puntenaftrek hebben ze al diverse keren gehad en er zijn eerder clubs verdwenen en het maatschsppelijk leven in Haarlem, Apeldoorn en Veendam draaide gewoon door
  woensdag 6 augustus 2025 @ 22:33:02 #189
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218438108
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat dan?
Puntenaftrek hebben ze al diverse keren gehad en er zijn eerder clubs verdwenen en het maatschsppelijk leven in Haarlem, Apeldoorn en Veendam draaide gewoon door
Je zou ook personen uit hun functie kunnen zetten en vervolgen.
pi_218438450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je zou ook personen uit hun functie kunnen zetten en vervolgen.
Probleem is dat de club blijft vervallen in dubieuze investerdeerders wat niet vreemd is want een goede zakenman stopt zijn geld niet in een kkd club met problemen
pi_218438746
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het zorgt simpelweg voor veel samenhang tussen zeer diverse groepen mensen. Het is ook een van de weinige dingen die onder alle opleidingsgroepen populair is. Het geeft ook veel mensen een levensinvulling. Genoeg lui ook voor wie het het enige is wat hun leven een beetje leuk maakt.
Ja elke sport kan dat toch doen. Gamen brengt ook zeer diverse groepen mensen samen, dat hoeft de overheid toch ook niet constant te ondersteunen.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 23:10:35 #192
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218438764
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ja elke sport kan dat toch doen. Gamen brengt ook zeer diverse groepen mensen samen, dat hoeft de overheid toch ook niet constant te ondersteunen.
Maar als zo'n club verdwijnt is niet iedereen *floeps* aan het gamen.
  woensdag 6 augustus 2025 @ 23:11:14 #193
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218438775
Ironisch genoeg kun je als voetbalclub het best een Golf-Arabische suikeroom hebben. dE iSlAmIsErInG vAn De PtT-tElEcOmPeTiTiE!1!
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218438911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 23:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar als zo'n club verdwijnt is niet iedereen *floeps* aan het gamen.
Nee maar als Vitesse verdwijnt zal de impact ook niet gigantisch zijn, dan heeft een ander stadje weer meer kans op een eredivisie plekje.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 07:12:06 #195
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_218439441
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 22:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik mijd dergelijke "diverse groepen" en ga liever naar de jachtenclub waar er Fleurs en Jydskes (ja ook Diederikken en Jan-Willems helaas) rondlopen. :D
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_218441099
quote:

[..]
Nouja dat men hiermee ophoudt snap ik na zoveel jaar gedoe wel.

Ze hebben het alleen zo godsonmogelijk gemaakt een nieuwe profclub op te richten, ook als daar gewoon een markt voor is.

Gewoon hier de deuren dicht, mensen eruit, bestuur eventueel vervolgen en als faillissement afhandelen. Maar wel Arnhem de kans op een nieuwe profclub geven, want al die jong teams voegen echt niet meer toe dan een echte profclub als daar gewoon een markt voor is.
pi_218441385
Een vermogensplafond van 50 miljoen in het concept-vp van de SP, koekoek.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_218441447
quote:
10s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:27 schreef nostra het volgende:
Een vermogensplafond van 50 miljoen in het concept-vp van de SP, koekoek.
Mja, toch niet heel gek voor de meest linkse partij van Nederland?
Waarschijnlijk weinig effectief omdat vermogen vrij vluchtig is, maar voor SP-begrippen vind ik het zelfs nog vrij fors. Dit raakt pakweg de 0,1% meest vermogenden in dit land.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 7 augustus 2025 @ 11:40:20 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218441516
Jimmy zal zich wel weer niet aan een doorrekening willen branden.
pi_218441564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 11:33 schreef Monolith het volgende:

[..]
Mja, toch niet heel gek voor de meest linkse partij van Nederland?
Waarschijnlijk weinig effectief omdat vermogen vrij vluchtig is, maar voor SP-begrippen vind ik het zelfs nog vrij fors. Dit raakt pakweg de 0,1% meest vermogenden in dit land.
Nou ja, 100% belasten gaat wel erg ver. Die vluchtigheid willen ze ondervangen door een vluchttaks te heffen (voor zover dat überhaupt juridisch kan).. "Vermogen" wordt ook nergens gedefinieerd, maar als Box 2 daar ook onder valt is het vrij onuitvoerbaar. Maar goed, het wordt toch nooit werkelijkheid.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')