Bij Hulk ging het om twee niet Britten.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:24 schreef vosss het volgende: [..] Dan kunnen ze toch niet met goed fatsoen Max alsnog een straf aannaaien wel?
Nou nou nouquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:25 schreef xzaz het volgende:
Nog 10 ronden. Hopen dat Pia nor er nog afrijdt
Niet als je Odido hebt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:25 schreef Rnie het volgende:
Krijg nou wat ... Een 77 inch TV op Marktplaats!
Klaarkomen in 4K!
Het aantal inch zegt niks over de resolutiequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:25 schreef Rnie het volgende:
Krijg nou wat ... Een 77 inch TV op Marktplaats!
Klaarkomen in 4K!
Lukt hem niet meerquote:
Gaat om de breedte, niet de lengte..quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:26 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het aantal inch zegt niks over de resolutie
Terwijl die eerder nog Alonso er bijna aftiktequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:26 schreef Nattekat het volgende:
Russell bezorgt Alonso bijna een podium
Hmmm...quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl die eerder nog Alonso er bijna aftikte
Gras is groenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell, stel je niet zo aan.
Nee, dat werd rap minder. Ze hadden gewoon niet voor een lange stint op hard moeten gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Die 8 sec voorsprong vasthouden op Alonso leek een beter idee
Sjors heeft wel een punt hoor. Leclerc zal geen penalty krijgen omdat er niks gebeurd maar als je Verstappen een straf geeft is dit ook gewoon een straf.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Nou, Sjors je hebt P3.
Voor het janken zou je een stop-and-go mogen krijgen
Dat zijn alleen de talentlozen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Russell weer, hoe kan je een fan zijn van die rat.
Podium Alonsoquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef Fleischmeister het volgende:
McLaren matpartij aanstaande, ik ga er even goed voor zitten
Vind je dat geklaag van Russell niet ergerlijk?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leclerc rijdt vrij gefrustreerd
Maar ja mooi gepareerd door Russell. Goed gedaan maat.
Hij heeft er wel 15.quote:
"Maat"quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zijn je maten niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max moet wegwezen bij RBR, die auto is echt niet in orde en dat gaan ze volgend jaar ook niet in orde hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:29 schreef DKUp het volgende:
Verstappen komt niet voorbij Red Bull B-team
Eigen schuld.quote:
Van die vrouw bij Red Bull die meesterlijk was hoor je ook nooit meer ietsquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was weer een gigantisch succesvolle strategie vandaag.
Die heeft zich daar wel bij neergelegd.quote:
Daar is de race nog te kort voor.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:34 schreef SiGNe het volgende:
Alonso mag van mij deze keer driver of the day worden..
Dan gaan we al helemaal weinig inhaalacties zien..quote:
Neequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max voorlaten, beiden Red Bull rijders..
Technisch gezien wel, alle rijders zijn Red Bull rijders maar er worden er 2 uitgeleend aan de racing bulls.quote:
Had alles op de laatste ronden moeten zetten.quote:
Terechtquote:
Iewquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:38 schreef vosss het volgende:
Allebei eraf, russel win, Leclerc P2 en Alonso podium kan nog altijd!
Hopelijk heb je vandaag geleerd om Viaplay niet zo serieus te nemen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Vooral die regen was leuk
Weer blij gemaakt met een dooie mus
Enige optie om Alfons een podium te geven. Russell kan me gestolen worden.quote:
Hij kwam er gewoon niet voorbij en de strategie was matigquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef xzaz het volgende:
Verstappen 4 sec op niet gelapped worden
..... Ouch
Regen is gewoon een paar rondjes achter de safety car rijden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stel voor om de McLarens geen podium te geven en Alonso tot winnaar uit te roepen voor Bortoleto en Lawsonquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Enige optie om Alfons een podium te geven. Russell kan me gestolen worden.
Het is geen Amerikaanse rapperquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef Sabata het volgende:
Danny Ricciardo denkt "Stop stealin ma divebombs"
Kan ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:30 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Vind je dat geklaag van Russell niet ergerlijk?
Goed planquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik stel voor om de McLarens geen podium te geven en Alonso tot winnaar uit te roepen voor Bortoleto en Lawson
Begrijp niet waar die regenvoorspelling vandaan kwam, zowel Google als Accuweather als Bergfex voorspelden droog weer. Maar goed, als er regen voorspeld wordt valt die nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Nederland heeft alle regen gereserveerd deze zomer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom, toch gewoon een nette race gereden?quote:
VER naar de Racing Bulls na de zomerstop.quote:
Not the first time, fuckers!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
Max: Sorry Max, we didn't give you the car you deserved
Waarschijnlijk is hij dan wel snellerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
VER naar de Racing Bulls na de zomerstop.
Eens met je voorstel. Soberzo moet Alonso nog een win pakken voor zijn pensioen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik stel voor om de McLarens geen podium te geven en Alonso tot winnaar uit te roepen voor Bortoleto en Lawson
Amateursquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Begrijp niet waar die regenvoorspelling vandaan kwam, zowel Google als Accuweather als Bergfex voorspelden droog weer. Maar goed, als er regen voorspeld wordt valt die niet
Als het niks uit maakt krijgt hij hem niet. Dat doen ze alleen bij Lewis.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, Max kan 10 sec straf krijgen en het maakt niks uit
Waarom 10 seconden als je tegenstander zelf de baan afrijdt?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, Max kan 10 sec straf krijgen en het maakt niks uit
quote:
Waarom denigrerend doen? Volgens mij is de regel in F1 elkaar te respecteren.quote:
Behalve als jij anderen afzeiktquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Waarom denigrerend doen? Volgens mij is de regel in F1 elkaar te respecteren.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als de regie een stel tienermeisjes in beeld neemt is de kans 95% dat ze McLaren merch dragen of Charles Leclerc fan zijn.
Wanneer zeik ik anderen af? Volgens mij helemaal nooit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve als jij anderen afzeikt
Gruwelijk n..quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als de regie een stel tienermeisjes in beeld neemt is de kans 95% dat ze McLaren merch dragen of Charles Leclerc fan zijn.
En 100% kans dat ik denk goddomme wat lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beetje laten zien hoe schappelijk ze zijn, om geen straf te geven. Maar zodra het wel wat scheelt smeren ze Max meteen secondes aan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het niks uit maakt krijgt hij hem niet. Dat doen ze alleen bij Lewis.
The Goatknitter.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een legende is Hamilton toch![]()
Buiten de punten met slechts 3 rookies voor hem![]()
Dan ben je toch echt wel de beste coureur die ooit op deze aard heeft rondgereden![]()
![]()
Wat vond je van Lewis vandaag?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris en Piastri drivers van heerlijke niveaus. Mooi team.
Benieuwd waar zij zouden rijden met de Red Bull. Ergens vlak voor Tsunoda.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris en Piastri drivers van heerlijke niveaus. Mooi team.
Klootviool zit ook altijd in de wegquote:
Tsja. Mag nog van geluk spreken dat posities heeft gepakt. Vanaf Alonso was het een grote DRS trein. Geen doorkomen aan helaas.quote:
Die zou doodverklaard worden op school.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen toch een goede opvoeding gehad
Het is ook niet heel slim om een camera achter een stoel te plaatsen.quote:
En tien jaar later bovenop een wachttoren staan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die zou doodverklaard worden op school.
Dat is op zijn stoel inderdaad.quote:
Op betere banden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Dat Max niet langs Lawson kon, of zelfs bij bijblijven, is wel een hele grote getuige van die baggerbak van rbr op het moment. Niet eens je zusterteam bijblijven... holy shit.
De 2de.quote:
Vertrouwen tanken voor een clean sheet design in 2026, van de hand van hetzelfde team.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Dat Max niet langs Lawson kon, of zelfs bij bijblijven, is wel een hele grote getuige van die baggerbak van rbr op het moment. Niet eens je zusterteam bijblijven... holy shit.
De 2e rondequote:
Norris heeft ze in veiligheid gebracht.quote:
Hoezo overacting?quote:
Het ondersturen is duidelijk zichtbaar en dat kost tijd waardoor hij niet echt kan aanvallen en bovendien gaan de banden er sneller aan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Wat heeft Yuki hiermee te makenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef R-woud93 het volgende:
Volgende GP op mijn verjaardag, hup Yuki
Zandvoort is anders, hogere gemiddelde snelheid.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het ondersturen is duidelijk zichtbaar en dat kost tijd waardoor hij niet echt kan aanvallen en bovendien gaan de banden er sneller aan.
Wellicht op banen waar ze niet veel neerwaartse druk nodig hebben kunnen ze wat doen zoals in Silverstone maar ook op Zandvoort gaat het niets worden.
Maar wel meer een Micky Mouse circuit dan Hongarijequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort is anders, hogere gemiddelde snelheid.
Omdat ik dan jarig ben hoop ik op punten voor onze super Japannerquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft Yuki hiermee te maken
Ja, inhalen is er absoluut niet mogelijk, dat dan weer wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar wel meer een Micky Mouse circuit dan Hongarije
Juist wel door de bankingquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, inhalen is er absoluut niet mogelijk, dat dan weer wel.
Ik help je hopenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik dan jarig ben hoop ik op punten voor onze super Japanner
Lewis: "I don't give a fuck"quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en Max met een teamvertegenwoordiger om een minuut geleden bij de stewards geroepen.
Volgens mij was Natkatje sarcasmisch omdat er vorig jaar juist wel extreem veel werd ingehaaldquote:
Is al langer dan dat een memequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was Natkatje sarcasmisch omdat er vorig jaar juist wel extreem veel werd ingehaald
Wat is/was er met Hadjar?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, absoluut onmogelijk. 0 inhaalacties.
FIA: "Here are your penalties now get lost."quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lewis: "I don't give a fuck"
Max: "Same"
Dat was toch al tijdens de race bekend? Of is hij gewond geraakt?quote:
Maar dat snapt niet iedereen hierquote:
Ik ken eerder de acts.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al jaren meepraten en nog steeds niet de memes kennen
Lewis heeft er niet om geklaagd dus het zal Ferrari zijn geweest die het heeft gerapporteerd aan de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lewis: "I don't give a fuck"
Max: "Same"
Ik ook, maar daar houd ik wijselijk mijn mond over dicht om bans te voorkomenquote:
En anti user gedrag.quote:
Ik zie geen reden hiervoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar houd ik wijselijk mijn mond over dicht om bans te voorkomen
TheStigsDutchCousinquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar houd ik wijselijk mijn mond over dicht om bans te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |