Maar wel meer een Micky Mouse circuit dan Hongarijequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort is anders, hogere gemiddelde snelheid.
Omdat ik dan jarig ben hoop ik op punten voor onze super Japannerquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft Yuki hiermee te maken
Ja, inhalen is er absoluut niet mogelijk, dat dan weer wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar wel meer een Micky Mouse circuit dan Hongarije
Juist wel door de bankingquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, inhalen is er absoluut niet mogelijk, dat dan weer wel.
Ik help je hopenquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omdat ik dan jarig ben hoop ik op punten voor onze super Japanner
Lewis: "I don't give a fuck"quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis en Max met een teamvertegenwoordiger om een minuut geleden bij de stewards geroepen.
Volgens mij was Natkatje sarcasmisch omdat er vorig jaar juist wel extreem veel werd ingehaaldquote:
Is al langer dan dat een memequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was Natkatje sarcasmisch omdat er vorig jaar juist wel extreem veel werd ingehaald
Wat is/was er met Hadjar?quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop, absoluut onmogelijk. 0 inhaalacties.
FIA: "Here are your penalties now get lost."quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lewis: "I don't give a fuck"
Max: "Same"
Dat was toch al tijdens de race bekend? Of is hij gewond geraakt?quote:
Maar dat snapt niet iedereen hierquote:
Ik ken eerder de acts.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al jaren meepraten en nog steeds niet de memes kennen
Lewis heeft er niet om geklaagd dus het zal Ferrari zijn geweest die het heeft gerapporteerd aan de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Lewis: "I don't give a fuck"
Max: "Same"
Ik ook, maar daar houd ik wijselijk mijn mond over dicht om bans te voorkomenquote:
En anti user gedrag.quote:
Ik zie geen reden hiervoor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar houd ik wijselijk mijn mond over dicht om bans te voorkomen
TheStigsDutchCousinquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar daar houd ik wijselijk mijn mond over dicht om bans te voorkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |