Op betere banden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Dat Max niet langs Lawson kon, of zelfs bij bijblijven, is wel een hele grote getuige van die baggerbak van rbr op het moment. Niet eens je zusterteam bijblijven... holy shit.
De 2de.quote:
Vertrouwen tanken voor een clean sheet design in 2026, van de hand van hetzelfde team.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Dat Max niet langs Lawson kon, of zelfs bij bijblijven, is wel een hele grote getuige van die baggerbak van rbr op het moment. Niet eens je zusterteam bijblijven... holy shit.
De 2e rondequote:
Norris heeft ze in veiligheid gebracht.quote:
Hoezo overacting?quote:
Het ondersturen is duidelijk zichtbaar en dat kost tijd waardoor hij niet echt kan aanvallen en bovendien gaan de banden er sneller aan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:55 schreef Red_85 het volgende:
Wat heeft Yuki hiermee te makenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:56 schreef R-woud93 het volgende:
Volgende GP op mijn verjaardag, hup Yuki
Zandvoort is anders, hogere gemiddelde snelheid.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:03 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het ondersturen is duidelijk zichtbaar en dat kost tijd waardoor hij niet echt kan aanvallen en bovendien gaan de banden er sneller aan.
Wellicht op banen waar ze niet veel neerwaartse druk nodig hebben kunnen ze wat doen zoals in Silverstone maar ook op Zandvoort gaat het niets worden.
Maar wel meer een Micky Mouse circuit dan Hongarijequote:Op zondag 3 augustus 2025 17:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zandvoort is anders, hogere gemiddelde snelheid.
Omdat ik dan jarig ben hoop ik op punten voor onze super Japannerquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft Yuki hiermee te maken
Ja, inhalen is er absoluut niet mogelijk, dat dan weer wel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar wel meer een Micky Mouse circuit dan Hongarije
Juist wel door de bankingquote:Op zondag 3 augustus 2025 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, inhalen is er absoluut niet mogelijk, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |