Verdient*quote:
Als een zonnetje hier.quote:
Haperende zon?quote:
Geen last van...andere provider nemenquote:
Het is wat meid.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verdient*
En hier geen problemen omdat mijn internet gewoon in orde is.
Voor het in de weg rijden van Verstappen of voor het buiten de baan rijden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit is gewoon 10 seconde straf
Water is nat.quote:
Als ze buiten waren gebleven, waren ze sowieso achter Piastri gekomen.quote:
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voor het in de weg rijden van Verstappen of voor het buiten de baan rijden?
Bij Red Bull niet nee.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef Elan het volgende:
Piastri had net 1.9 put dat mocht niet meer toch
Leuker om te zien.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mama Norris is er niet, dus maar Charles z'n meisje in beeld.
Niks aan de hand dus. Hamilton gaat hem niets aannaaien.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
Ze missen een Hannah.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef DKUp het volgende:
Ze tuinen hier wel heel erg makkelijk in bij Ferrari
Ze kunnen niets vindenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE
Dit kan nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Liever af en toe wat rage bij anderzins deskundig commentaar dan andere irritaties. En hou de British bias een beetje in de gaten zo.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Waarom blijven luisteren naar Sky? Dan doe je het toch puur voor de rage?
beidequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voor het in de weg rijden van Verstappen of voor het buiten de baan rijden?
Pfff.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Toch even kijken wat de uitslag het meest beinvloedtquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Plus strafpuntenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Ze verzinnen wel iets.quote:
Echt wat een gel*l is datquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit ja, hebben ze nog minstens een uur voor nodig.quote:
Max deed ook niets foutquote:
/nottheonionquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Het zou me niets verbazen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef vosss het volgende:
Ik zie Max er overigens wel voor aan dat hij, als hij voor de zoveelste keer een achterlijke kutstraf krijgt terwijl hij jn redelijk kansloze positie rijdt, om gewoon de auto de pits in te sturen, uit te stappen en te zeggen flikker allemaal maar op, ik kap er mee, doei! Om vervolgens nooit meer naar de F1 om te kijken. Ik zie het hem doen.
Ze kunnen nu even rustig nadenkenquote:
Levensgevaarlijk. Race ban.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Die checkt alleen of er gestort is.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Overigens denk ik dat Hamilton niet eens zin heeft om Max een straf aan te naaien.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:59 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:
Hulde.quote:
Orde hersteld.quote:
Ze hebben de telemetrie nodig om te zien of er contact was denk ik.quote:
What jij say?quote:
Premium nemenquote:
Aanhaken en door.quote:
Met zo'n vroege pitstop zullen die banden wel finaal op zijn aan het einde.quote:
Max maakt er nog iets leuks van.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:03 schreef Elan het volgende:
Het is wel echt saai nu Max het zo slecht doet
Ze zijn nu alle frames achter elkaar aan het leggen.quote:
Altijd die overacting.quote:
Piastri lijkt voor dezelfde strategie te gaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:04 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Met zo'n vroege pitstop zullen die banden wel finaal op zijn aan het einde.
Van P8 naar P5...ik vind het al heel watquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:03 schreef Elan het volgende:
Het is wel echt saai nu Max het zo slecht doet
Absoluut.quote:
Als je deze race niet boeiend vindt, is dit niet de sport voor jou.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:05 schreef PzKpfw het volgende:
Alleen regen of een safety car kan deze race nog boeiend maken.
Vreemde uitspraakquote:
Vond ik ook al zo jong.quote:
Ben toch bang dat hij het niet nog 24 rondes vol gaat houden op deze banden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van P8 naar P5...ik vind het al heel wat
Australië hequote:
That's what she saidquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:05 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
warmte en vocht zorgen ervoor dat rubber eerder loslaat
Zal wel tegen een achterligger knallenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Hij gaat natuurlijk nog wel zn foutjes maken.
Ja dat moet wel als hij op deze set banden wil finishenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgens mij is Max aan het managen.
Denk het ook max pos 5quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Tuurlijk, p5 is prima, p4 onhaalbaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Pics.quote:
Dochter van Maxquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
De vriendin van Albon en Piastri
Toen Mercedes zo dominant was was het ook niet leuk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Absoluut.
Nog los van Verstappen is het ook gewoon jammer dat er geen echte concurrentie is voor McLaren van een ander team.
Denk het ook niet, zou mooi zijn als er straks toch een bui valtquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat dit echt niet volhouden.
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:09 schreef -XOR- het volgende:
Wie is nu de voorste auto en heeft strategisch voorrang, PIA of NOR?
Terwijl hij niet hoopt op regen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk het ook niet, zou mooi zijn als er straks toch een bui valt
En daar is iequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan is het rode vlag. Regen doen we niet meer aan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De DRS trein is eindelijk gebroken na de pitstopsquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:11 schreef SiGNe het volgende:
Max dit keer een stuk minder plekken kwijt dan vorige keer
Ultra veelquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Max komt zo wel aan een mega aantal inhaalacties
Tja, het is geen Zandvoort hier.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
En terug naar P9quote:
Deurtje wagen wijd open.quote:
DotDquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
Joh, dat was bij voorbaat al kansloos.quote:
Of gewoon een plofjequote:Op zondag 3 augustus 2025 16:13 schreef QuidProJoe het volgende:
Nou, dan maar hopen dat de McLarens elkaar uit de race rijden.
Ging veel te ver naar de binnenkant.quote:
Ter verdediging, het team had die dingen die ze vooraf besproken hadden toegepast zonder dat te besprekenquote:
Maar wel weer achter alo, bor en str..quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
De DRS trein is eindelijk gebroken na de pitstops
Gaat een smerig gevecht worden i.i.g.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:13 schreef QuidProJoe het volgende:
Nou, dan maar hopen dat de McLarens elkaar uit de race rijden.
Moet ie wel.quote:
Zou mooi zijn.quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je deze race niet boeiend vindt, is dit niet de sport voor jou.
quote:
Zo, dat is op tijdquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:15 schreef TweedeKlum het volgende:
⚠️TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 27 (HUL) AND 22 (TSU) NOTED
Tja, ze luisteren nooit naar hem dus hij had het kunnen weten.quote:
Succes supportersquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Merk dat ik de interesse wel echt enorm begin te verliezen nu Max om de spek en bonen mee aan het rijden is…en nu die volgend seizoen bij RB blijft gaat het alleen maar slechter worden, die neergaande lijn is al twee jaar bezig.
Volgend seizoen ga ik er niet meer voor betalen denk ik.
Nou, dan kijk je niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Merk dat ik de interesse wel echt enorm begin te verliezen nu Max om de spek en bonen mee aan het rijden is…en nu die volgend seizoen bij RB blijft gaat het alleen maar slechter worden, die neergaande lijn is al twee jaar bezig.
Signalement: 2 mannen in rode pakken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand de hoogste brug van Boedapest even in de gaten houden?
Mooi. Ik heb de perst aan gloryhufters.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Maar wanneer leert hij eens om minder naar het team te luisteren. Dat deed Sainz ook een stuk beter.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, ze luisteren nooit naar hem dus hij had het kunnen weten.
Ach, die kijkt straks één keer naar z'n vriendinnetje en z'n optrekje + jacht in Monaco en alles is weer goed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand de hoogste brug van Boedapest even in de gaten houden?
Ok doei!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Hoopte op een drilboor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat als een mes door een blok beton.
Welnee. Alonsoquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:19 schreef PzKpfw het volgende:
Gadverdamme krijgen we die kwal van een Russell zeker ook nog op het podium
Dat hoop ik maar, anders gebeurt er helemaal geen zak meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
10 rondjes en PIA zit in de versnellingsbak van NOR.
Volgend jaar zijn er weer nieuwe auto's, nieuwe motoren.. kan vanalles gebeuren, kaarten worden opnieuw geschud zo gezegdquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Met cementen schoenen zekerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Signalement: 2 mannen in rode pakken?
Vitesse-supporter gespot.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Ik denk het welquote:
Compleet kansloos weekend.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat als een mes door een blok beton.
4 rondjes om in te halen is hier ook weer niet zo heel veel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
10 rondjes en PIA zit in de versnellingsbak van NOR.
Doe normaal.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik vrees hoop van wel, hij loopt veel te hard in
Precies, dat ga ik volgend seizoen waarschijnlijk ook niet meer doen. Heb tien jaar heel veel plezier gehad met kijken, dat is ook veel waardquote:
Maar dat heeft ie al 2 keer gedaan vandaag.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik zit even de onboard van Max te kijken. Die gaat Lawson dus niet inhalen.
Ik zal jou nemenquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
77 inch 4K OLED en Apple TV voor niets gekocht
Gewoon zo'n 1 euro Turkse F1TV-account nemen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Maar nu niet, op deze set banden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie al 2 keer gedaan vandaag.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Dit was ook wel weer een zeer bedenkelijke strategie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maar nu niet, op deze set banden.
Dan weet je het al.quote:
ik weet zeker dat jij volgend seizoen nog steeds kijktquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Precies, dat ga ik volgend seizoen waarschijnlijk ook niet meer doen. Heb tien jaar heel veel plezier gehad met kijken, dat is ook veel waard
Ongeveer elk circuit als de f1 auto's niet de omvang van een Hummer H1 zouden hebbenquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:23 schreef Parafernalia het volgende:
Ik hoorde elke race eigenlijk 'dit is een circuit waar je niet makkelijk kan inhalen'
Zijn er ook circuits waar je heel. Makkelijk kan inhalen?
Dan kunnen ze toch niet met goed fatsoen Max alsnog een straf aannaaien wel?quote:
Toto aan de schnapps?quote:
Hahaha! Wacht maar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan kunnen ze toch niet met goed fatsoen Max alsnog een straf aannaaien wel?
Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat die Red Bull volgend jaar beter gaat zijn dan nu. Met die Ford motor achterin….die gaan never nooit de ervaring van Mercedes, Ferrari en Honda verslaan. Nooit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:23 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik weet zeker dat jij volgend seizoen nog steeds kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |