Tja, ze luisteren nooit naar hem dus hij had het kunnen weten.quote:
Succes supportersquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Merk dat ik de interesse wel echt enorm begin te verliezen nu Max om de spek en bonen mee aan het rijden is…en nu die volgend seizoen bij RB blijft gaat het alleen maar slechter worden, die neergaande lijn is al twee jaar bezig.
Volgend seizoen ga ik er niet meer voor betalen denk ik.
Nou, dan kijk je niet.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Merk dat ik de interesse wel echt enorm begin te verliezen nu Max om de spek en bonen mee aan het rijden is…en nu die volgend seizoen bij RB blijft gaat het alleen maar slechter worden, die neergaande lijn is al twee jaar bezig.
Signalement: 2 mannen in rode pakken?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand de hoogste brug van Boedapest even in de gaten houden?
Mooi. Ik heb de perst aan gloryhufters.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Maar wanneer leert hij eens om minder naar het team te luisteren. Dat deed Sainz ook een stuk beter.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, ze luisteren nooit naar hem dus hij had het kunnen weten.
Ach, die kijkt straks één keer naar z'n vriendinnetje en z'n optrekje + jacht in Monaco en alles is weer goed.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef heywoodu het volgende:
Kan iemand de hoogste brug van Boedapest even in de gaten houden?
Ok doei!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Hoopte op een drilboor.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat als een mes door een blok beton.
Welnee. Alonsoquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:19 schreef PzKpfw het volgende:
Gadverdamme krijgen we die kwal van een Russell zeker ook nog op het podium
Dat hoop ik maar, anders gebeurt er helemaal geen zak meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
10 rondjes en PIA zit in de versnellingsbak van NOR.
Volgend jaar zijn er weer nieuwe auto's, nieuwe motoren.. kan vanalles gebeuren, kaarten worden opnieuw geschud zo gezegdquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Met cementen schoenen zekerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Signalement: 2 mannen in rode pakken?
Vitesse-supporter gespot.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:16 schreef Eagles89 het volgende:
Ik denk het welquote:
Compleet kansloos weekend.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen gaat als een mes door een blok beton.
4 rondjes om in te halen is hier ook weer niet zo heel veel.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
10 rondjes en PIA zit in de versnellingsbak van NOR.
Doe normaal.quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:21 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Ik vrees hoop van wel, hij loopt veel te hard in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |