Welke TD was dat precies? Ik kan het me niet meer heugen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze auto's waren echt top, de eerste helft van 2022 was fantastisch.
Toen kwam die TD die Wolff zo graag wilde. Sinds dien is het niets dan drama, drama dat alleen maar erger en erger wordt.
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:28 schreef 3rr0r het volgende:
Harde band, dan zal hij wel hard gaan
[ afbeelding ]
Moeten ze hem nu binnen halen.quote:
Probleem opgelostquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:29 schreef Nattekat het volgende:
Vraag me af of Verstappen nog last gaat krijgen van Tsunoda die Hulkenberg een DRS geeft.
Ff wat temperatuur er inquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:31 schreef DKUp het volgende:
Leclerc remt al goed met zijn nieuwe banden
Help me even…James stapte begin van het seizoen over naar IndyCar en is nu terug bij F1 TV omdat het InyCar seizoen nog twee races duurt..? En betekent dat, dat Will Buxton ook weer terug zal komen bij F1 TV ná het IndyCar seizoen…? Dat zou wel echt allemachtig geweldig zijn. Die man is een legende met zn gridwalks.quote:Op zondag 3 augustus 2025 14:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog twee races dan zit het IndyCar seizoen er op
Billenknijpen.quote:
Meer dat hij dan weer beschikbaar zou kunnen zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:34 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Help me even…James stapte begin van het seizoen over naar IndyCar en is nu terug bij F1 TV omdat het InyCar seizoen nog twee races duurt..? En betekent dat, dat Will Buxton ook weer terug zal komen bij F1 TV ná het IndyCar seizoen…? Dat zou wel echt allemachtig geweldig zijn. Die man is een legende met zn gridwalks.
En Laura Winter is de laatste maanden regelmatig niet aanwezig bij een F1 weekend, maar vorig seizoen was ze dat ook al dus denk gewoon vakantie ofzoiets.
Nico Hulkenberg kan Nederlands he?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hulkenberg is wel lief voor Max.
Of heeft meegekeken.quote:
Maakt de race wel boeiendquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die reed gewoon tegen Alonso aan
Gras is groenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja of niet. Scheelde echt niks.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hiërarchie-dingetje zeker. Alsonso is toch z'n manager he..quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:39 schreef StephanL het volgende:
Iedereen voorbij Alonso behalve Bortoleto
Hij begon zelf te klagen over z'n banden..quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red Bull dacht dat traffic geen probleem op zou leveren?
Of zou Max echt maar iets van 50% van de levensduur uit de banden halen tov McLaren, AM en Sauber?
Jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red Bull dacht dat traffic geen probleem op zou leveren?
Of zou Max echt maar iets van 50% van de levensduur uit de banden halen tov McLaren, AM en Sauber?
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:44 schreef DjVero het volgende:
Zit hier met veel Britten. Gescheld op Verstappen is niet mis
Gewoon lekker stoken en zeggen dat die Hamilton zijn auto niet eens meer fatsoenlijk op het asfalt kan houden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:44 schreef DjVero het volgende:
Zit hier met veel Britten. Gescheld op Verstappen is niet mis
Hij is er al lang voorbijquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Het lukt Verstappen niet om HAm in te halen
Dat lijkt me sterk want Verstappen zat er nog achter, Hamilton kon die bocht zelf niet houden.quote:
Klaas is geestelijk niet helemaal volwaardig.quote:
Die wist ook wel dat hij zelf een fout maakte.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef DKUp het volgende:
Hamilton heeft niet eens geklaagd. Hij is helemaal gebroken.
Team LH kan mijn dikke ballen likken.quote:
Bang voor Maxquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want Verstappen zat er nog achter, Hamilton kon die bocht zelf niet houden.
Je had zijn boordradio opstaan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef DKUp het volgende:
Het kan hem geen reet meer schelen, lekker geld harken en de rest zoekt het maar uitquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef DKUp het volgende:
Inmiddels wel noted..quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want Verstappen zat er nog achter, Hamilton kon die bocht zelf niet houden.
Lewis is wel klaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef DKUp het volgende:
Crap.quote:
ik was even wat te drinken gaan pakkenquote:
Werd gezegd op Viaplayquote:
Jawelquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ook niets noted. Interessant.
Dat is wel echt enorm kansloos.quote:
Ja ik had het al gezien hoorquote:
Nope.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zeggen dat slechts adhv wat wij ook te zien/horen krijgen lijkt me
Misschien even testen of het voor Verstappen eventueel nog de moeite waard is zijn laatste stint op Softs te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef franklop het volgende:
Red Bull heeft Tsunoda op Softs gezet.
Ze doen ook maar wat he.
De Nattekat act met Viaplay, om daarna te gaan klagen en reacties te gaan verwijderen als mensen erop reageren.quote:
Veel te logisch ditquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien even testen of het voor Verstappen eventueel nog de moeite waard is zijn laatste stint op Softs te doen.
Ach ja als je toch geen punten gaat halen kan je er net zo goed een trainingsritje van makenquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef franklop het volgende:
Red Bull heeft Tsunoda op Softs gezet.
Ze doen ook maar wat he.
Prima testrijder inderdaadquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Misschien even testen of het voor Verstappen eventueel nog de moeite waard is zijn laatste stint op Softs te doen.
In lucht zit altijd vochtigheidquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:49 schreef R-woud93 het volgende:
Zit er nog regen in de lucht of kunnen we dat loslaten?
Allardquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Viaplay heeft een stagiaire die constant de radio van Lewis in de gaten houdt?
Als we het loslaten, valt het dan naar beneden?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:49 schreef R-woud93 het volgende:
Zit er nog regen in de lucht of kunnen we dat loslaten?
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als we het loslaten, valt het dan naar beneden?
Valt heel erg mee, voorzichtig maar dat komt ook omdat Brundle vlak daarvoor naar eigen zeggen rubbish zat te vertellen, dus ze hopen nog wel een beetje op een straf.quote:
Niet voor niets de GOATquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Zitten nu alle reglementen door te pluizen om een excuus te vinden om Max een penalty te gevenquote:
Pakt 2 sec per ronde naar Lawsonquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:50 schreef HiDiHo het volgende:
Max vrij baan..eens kijken naar zijn tijden...
Complot!quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:51 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Zitten nu alle reglementen door te pluizen om een excuus te vinden om Max een penalty te geven
Het lijkt me sterk dat Verstappen straf krijgt voor een fout van Hamilton.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:49 schreef vosss het volgende:
Noted.... wachten tot max de volgende inhaalt 2 rondes later, zodat er niet meer gezegd kan eerden plek teruggeven.
Kut-FIA.
Het zit nog diep bij de stewardsquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 44 (HAM) UNDER INVESTIGATION
That's it then.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 44 (HAM) UNDER INVESTIGATION
Under investigation is niet zo raar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zit nog diep bij de stewards
Welke stewards zijn er vandaag?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het zit nog diep bij de stewards
Why? De Ferrari reed zelf de baan afquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Decision after the racequote:Op zondag 3 augustus 2025 15:51 schreef TweedeKlum het volgende:
Je kunt ongeveer wel uittekenen wat er beslist gaat worden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Under investigation is niet zo raar.
Je mist wel meerquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Verstappen gaat een straf krijgen
jammer dat ik die actie gemist heb
Warwick toch?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Zitten er dubieuze stewards vandaag?
Ik wil graag dat je voortaan gewoon scherp bentquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Mógelijk wat regen over 35 min zeiden ze.quote:
Hoe zit max met z'n punten?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
En daar komt de straf inclusief penalty points…
Was het ook, maar Hamilton maakte een foutje.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij F1tv vonden ze het een ambitious move.
Zoals?quote:
Mogelijk wat....quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mógelijk wat regen over 35 min zeiden ze.
Water is natquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky begint de zaak tegen Verstappen te maken met het uit verband trekken van de regels.
Is gewoon een gif van gepostquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Ja, dat denk ik ookquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef Elan het volgende:
Verstappen krijgt sowieso penalty
20 seconden
Dat klinkt positief uit hun mond.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij F1tv vonden ze het een ambitious move.
Moedig het nu niet aan, VBL is al verziekt.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je voortaan gewoon scherp bent
Sky gaat maar fijn na de race Lewis een blowjob geven.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky begint de zaak tegen Verstappen te maken met het uit verband trekken van de regels.
F1TV is gewoon neutraal.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat klinkt positief uit hun mond.
Niet altijd.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Under investigation is toch ook standaard een straf?
NFA kan ook nog gewoon natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je voortaan gewoon scherp bent
Mehquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Was ook wel een idiote actie laten we eerlijk zijn.quote:
prima te vinden in dit topicquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom blijven luisteren naar Sky? Dan doe je het toch puur voor de rage?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Sinds vorig seizoen betwijfel ik dat.quote:
nou nou nou....quote:
Alleen als het Max isquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Je verdient dat bedroevende niveauquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ook wel een idiote actie laten we eerlijk zijn.
En dan op viaplay ja maar ze zijn niet gecrasht hoor!!!!
Skyquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef Weltschmerz het volgende:
Bij Max ja, bij een Brit meestal nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:54 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Misschien ben jij wel niet neutraal.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sinds vorig seizoen betwijfel ik dat.
Boeie.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel niet neutraal.
Een non-event spinnen kost tijdquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:55 schreef DKUp het volgende:
Bij de FIA hebben ze het zo druk dat ze even de tijd hiervoor gaan nemen
Premium nemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |