Jaquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Red Bull dacht dat traffic geen probleem op zou leveren?
Of zou Max echt maar iets van 50% van de levensduur uit de banden halen tov McLaren, AM en Sauber?
quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:44 schreef DjVero het volgende:
Zit hier met veel Britten. Gescheld op Verstappen is niet mis
Gewoon lekker stoken en zeggen dat die Hamilton zijn auto niet eens meer fatsoenlijk op het asfalt kan houden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:44 schreef DjVero het volgende:
Zit hier met veel Britten. Gescheld op Verstappen is niet mis
Hij is er al lang voorbijquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:45 schreef klaasweetalles het volgende:
Het lukt Verstappen niet om HAm in te halen
Dat lijkt me sterk want Verstappen zat er nog achter, Hamilton kon die bocht zelf niet houden.quote:
Klaas is geestelijk niet helemaal volwaardig.quote:
Die wist ook wel dat hij zelf een fout maakte.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef DKUp het volgende:
Hamilton heeft niet eens geklaagd. Hij is helemaal gebroken.
Team LH kan mijn dikke ballen likken.quote:
Bang voor Maxquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want Verstappen zat er nog achter, Hamilton kon die bocht zelf niet houden.
Je had zijn boordradio opstaan?quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef DKUp het volgende:
Het kan hem geen reet meer schelen, lekker geld harken en de rest zoekt het maar uitquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef DKUp het volgende:
Inmiddels wel noted..quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk want Verstappen zat er nog achter, Hamilton kon die bocht zelf niet houden.
Lewis is wel klaar.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:46 schreef DKUp het volgende:
Crap.quote:
ik was even wat te drinken gaan pakkenquote:
Werd gezegd op Viaplayquote:
Jawelquote:Op zondag 3 augustus 2025 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ook niets noted. Interessant.
Dat is wel echt enorm kansloos.quote:
Ja ik had het al gezien hoorquote:
Nope.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die zeggen dat slechts adhv wat wij ook te zien/horen krijgen lijkt me
Misschien even testen of het voor Verstappen eventueel nog de moeite waard is zijn laatste stint op Softs te doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 15:48 schreef franklop het volgende:
Red Bull heeft Tsunoda op Softs gezet.
Ze doen ook maar wat he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |