quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als de regie een stel tienermeisjes in beeld neemt is de kans 95% dat ze McLaren merch dragen of Charles Leclerc fan zijn.
Wanneer zeik ik anderen af? Volgens mij helemaal nooit.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve als jij anderen afzeikt
Gruwelijk n..quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als de regie een stel tienermeisjes in beeld neemt is de kans 95% dat ze McLaren merch dragen of Charles Leclerc fan zijn.
En 100% kans dat ik denk goddomme wat lekker.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Beetje laten zien hoe schappelijk ze zijn, om geen straf te geven. Maar zodra het wel wat scheelt smeren ze Max meteen secondes aan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Als het niks uit maakt krijgt hij hem niet. Dat doen ze alleen bij Lewis.
The Goatknitter.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:46 schreef DerRabbit het volgende:
Wat een legende is Hamilton toch![]()
Buiten de punten met slechts 3 rookies voor hem![]()
Dan ben je toch echt wel de beste coureur die ooit op deze aard heeft rondgereden![]()
![]()
Wat vond je van Lewis vandaag?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris en Piastri drivers van heerlijke niveaus. Mooi team.
Benieuwd waar zij zouden rijden met de Red Bull. Ergens vlak voor Tsunoda.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Norris en Piastri drivers van heerlijke niveaus. Mooi team.
Klootviool zit ook altijd in de wegquote:
Tsja. Mag nog van geluk spreken dat posities heeft gepakt. Vanaf Alonso was het een grote DRS trein. Geen doorkomen aan helaas.quote:
Die zou doodverklaard worden op school.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen toch een goede opvoeding gehad
Het is ook niet heel slim om een camera achter een stoel te plaatsen.quote:
En tien jaar later bovenop een wachttoren staan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die zou doodverklaard worden op school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |