Nederland heeft alle regen gereserveerd deze zomer.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Vooral die regen was leuk
Weer blij gemaakt met een dooie mus
Waarom, toch gewoon een nette race gereden?quote:
VER naar de Racing Bulls na de zomerstop.quote:
Not the first time, fuckers!quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:42 schreef HiDiHo het volgende:
Max: Sorry Max, we didn't give you the car you deserved
Waarschijnlijk is hij dan wel snellerquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
VER naar de Racing Bulls na de zomerstop.
Eens met je voorstel. Soberzo moet Alonso nog een win pakken voor zijn pensioen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik stel voor om de McLarens geen podium te geven en Alonso tot winnaar uit te roepen voor Bortoleto en Lawson
Amateursquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:42 schreef Sabata het volgende:
[..]
Begrijp niet waar die regenvoorspelling vandaan kwam, zowel Google als Accuweather als Bergfex voorspelden droog weer. Maar goed, als er regen voorspeld wordt valt die niet
Als het niks uit maakt krijgt hij hem niet. Dat doen ze alleen bij Lewis.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, Max kan 10 sec straf krijgen en het maakt niks uit
Waarom 10 seconden als je tegenstander zelf de baan afrijdt?quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:44 schreef 3rr0r het volgende:
Nou, Max kan 10 sec straf krijgen en het maakt niks uit
quote:
Waarom denigrerend doen? Volgens mij is de regel in F1 elkaar te respecteren.quote:
Behalve als jij anderen afzeiktquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Waarom denigrerend doen? Volgens mij is de regel in F1 elkaar te respecteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |