Hopelijk heb je vandaag geleerd om Viaplay niet zo serieus te nemen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Vooral die regen was leuk
Weer blij gemaakt met een dooie mus
Enige optie om Alfons een podium te geven. Russell kan me gestolen worden.quote:
Hij kwam er gewoon niet voorbij en de strategie was matigquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef xzaz het volgende:
Verstappen 4 sec op niet gelapped worden
..... Ouch
Regen is gewoon een paar rondjes achter de safety car rijden.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik stel voor om de McLarens geen podium te geven en Alonso tot winnaar uit te roepen voor Bortoleto en Lawsonquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Enige optie om Alfons een podium te geven. Russell kan me gestolen worden.
Het is geen Amerikaanse rapperquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef Sabata het volgende:
Danny Ricciardo denkt "Stop stealin ma divebombs"
Kan ik ook niks aan doen.quote:Op zondag 3 augustus 2025 16:30 schreef TheGreatAlfonso het volgende:
[..]
Vind je dat geklaag van Russell niet ergerlijk?
Goed planquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik stel voor om de McLarens geen podium te geven en Alonso tot winnaar uit te roepen voor Bortoleto en Lawson
Begrijp niet waar die regenvoorspelling vandaan kwam, zowel Google als Accuweather als Bergfex voorspelden droog weer. Maar goed, als er regen voorspeld wordt valt die nietquote:Op zondag 3 augustus 2025 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |