SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gaat wel naar een iets leukere clubquote:Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch 10 miljoen meer te pakken dan PSV gekregen heeft voor Noa Lang.
Dat noemen we een uitstekende deal.
Na die 30+5 is Leeds nog een keer met een verhoogd bod gekomen toch? De consensus van de zogenaamde experts (zoals die here we go knakker waarvan ik de naam even kwijt ben) is in ieder geval dat het voor Feyenoord beter had geweest als ie naar Leeds was gegaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:47 schreef alopio het volgende: [..] Eh er is niks lagers geaccepteerd hoor, OM wilde eerst Paixao voor 25 miljoen, daar ging Feyenoord niet mee akkoord, toen ging OM voor Weah, kwam Leeds voor Paixao met +- 30/35 miljoen, Weah ging niet door voor OM die terugschakelde voor Paixao en het bod van Leeds hebben overtroffen of gematcht. Rond de 35 dus. Prima bedrag, weet niet of je heel veel meer had gekregen, bij nog zo’n bizar goed seizoen wel, maar had ook minder gekund. Al met al is 35 goed.
Dan zou Feyenoord de eerste club ter wereld zijn die met een veel lager bod akkoord gaat dan dat er al ligtquote:Op maandag 28 juli 2025 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Na die 30+5 is Leeds nog een keer met een verhoogd bod gekomen toch? De consensus van de zogenaamde experts (zoals die here we go knakker waarvan ik de naam even kwijt ben) is in ieder geval dat het voor Feyenoord beter had geweest als ie naar Leeds was gegaan.
Het zal elkaar niet veel hebben ontlopen. Misschien was Leeds wel 32 + onhaalbare bonussen en is OM nu 33 direct. Geen idee. Maar als Leeds echt veel meer had geboden, dus zeg 40, dan had Feyenoord niet met 30 akkoord gegaan van OM hoorquote:Op maandag 28 juli 2025 20:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Na die 30+5 is Leeds nog een keer met een verhoogd bod gekomen toch? De consensus van de zogenaamde experts (zoals die here we go knakker waarvan ik de naam even kwijt ben) is in ieder geval dat het voor Feyenoord beter had geweest als ie naar Leeds was gegaan.
Denk dat het toch al gauw zo’n 20 centimeter scheelt makkerquote:Op maandag 28 juli 2025 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk doet Sauer onze Braziliaanse vriend snel vergeten.
Dan horen we niemand hier meer over.
Kritiek is zeker voorbarig, maar je mag nu wel hogere verwachtingen hebben en eisen. Dus echt meedoen om de titel en minimaal CL voetbal halen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeker, maar je mag ook niet vergeten dat PSV ook niet stil zit. CL-voetbal zal er ten alle tijden gehaald moeten worden nu in de competitie.
Die LCV komt echt nog wel, maar ik vrees nu wel wat later in de window. Verder vind ik de kritiek allemaal buitengewoon voorbarig en volledig op de onderbuik. Laten we eerst maar zien wat we daadwerkelijk echt in huis gehaald hebben en of het allemaal zo kut is als nu geroepen wordt.
Zoiets zal het uiteindelijk dan wel zijn inderdaad, maar met hoe verhoudingen gisteren nog leken te liggen heeft Marseille dan wel een enorme stap gezet met hun bod die ik niet verwacht had.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Het zal elkaar niet veel hebben ontlopen. Misschien was Leeds wel 32 + onhaalbare bonussen en is OM nu 33 direct. Geen idee. Maar als Leeds echt veel meer had geboden, dus zeg 40, dan had Feyenoord niet met 30 akkoord gegaan van OM hoor
Genoeg talent te vinden in Zuid-Amerika of in Zuid-Europa. Alleen scouten we daar nauwelijks meer. En spelers in die competities zijn wel betaalbaar zowel kwa transfersom als salarisquote:Op maandag 28 juli 2025 20:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Uhhh, wat? Die zijn voor Feyenoord wel onvervangbaar.
Of we moeten ineens een dik salarishuis kunnen bieden en ook transfersommen van rond de 40 miljoen op tafel kunnen gooien. Om nog maar te zwijgen over een leuk verhaal verzinnen rond de Eredivisie en hoe leuk het hier is.
we worden niet sterker van de uitgaande transfers op voetbal gebied, maar het is in ieder geval een positie waar we alternatieven hebben met sauer en diarra.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat het toch al gauw zo’n 20 centimeter scheelt makker
Ik durf er een kratje goede pils op te zetten dat hij minimaal 25 goals/assists heeft, ik hoor het antwoord wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
Sem Steijn gaat dé tegenvaller van het seizoen worden
U las het hier voor de zoveelste keer
Nee, dat denk ik niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
Liever een flesje sterk naar keuze, kratje is zo kut met bezorgen. Exclusief oefenwedstrijden, alle competities?quote:Op maandag 28 juli 2025 20:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik durf er een kratje goede pils op te zetten dat hij minimaal 25 goals/assists heeft, ik hoor het antwoord wel.
Dat denk ik niet. Die gaat er gewoon 15 maken dit jaar wat prima is. Word net als een Kuijt elke keer onderschat. Gaat hij nog mega stappen maken en naar Real Madrid? Nee, maar sta er niet verbaasd van te kijken als die naar de Bournemouths van deze wereld gaat en die betalen ook gewoon 20 miljoen.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:27 schreef Caland het volgende:
Laten we zo zeggen, de verliezer verzorgt een schappelijke alcoholische versnapering naar keuze aan de winnaar, ik stel voor alleen de Competitiequote:Op maandag 28 juli 2025 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Liever een flesje sterk naar keuze, kratje is zo kut met bezorgen. Exclusief oefenwedstrijden, alle competities?
Gaan we doenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen, de verliezer verzorgt een schappelijke alcoholische versnapering naar keuze aan de winnaar, ik stel voor alleen de Competitie
Tegenwoordig valt aantal goals wel stuk lager uit door die verrekte VAR. Net zoals vroeger in serie A aantal ook stuk lager lag omdat ze regel aan hielden dat gene die laatste aanraakte het doelpunt kreeg, dus een schampertje via scheenbeen kwam op naam van verdediger en eigen doelpunt.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Steijn er 15 maakt wil dat niet automatisch zeggen dat hij niet tegenvalt, Immers maakte er immers ook structureel meer dan 10 per seizoen.
Ik ben oprecht wel benieuwd naar wat Feyenoord nu in kas heeft. Voor al die dingen die moeten afgedragen worden en ook omdat ze bijv voor een aantal spelers niet alle transferrechten hadden... Zou leuk zijn om te weten maar dat gaat nog 1,5 jaar duren voor we het weten ben ik bang.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:42 schreef Haringkop het volgende:
150 miljoen op de bank en nog steeds een kutselectie, gelukkig blijven sommige zaken altijd bij het oude.
Er is nooit geen geld!quote:Op maandag 28 juli 2025 20:42 schreef Haringkop het volgende:
150 miljoen op de bank en nog steeds een kutselectie, gelukkig blijven sommige zaken altijd bij het oude.
Feyenoord kennende gaan ze nu veel te veel geld uitgeven aan de Kuip, hetzelfde als water naar de zee dragenquote:Op maandag 28 juli 2025 20:42 schreef Haringkop het volgende:
Vorig seizoen was er ongeveer 15 miljoen in kas, denk dus niet dat er nu in 1 keer 100 miljoen+ aanwezig is.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:46 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik ben oprecht wel benieuwd naar wat Feyenoord nu in kas heeft. Voor al die dingen die moeten afgedragen worden en ook omdat ze bijv voor een aantal spelers niet alle transferrechten hadden... Zou leuk zijn om te weten maar dat gaat nog 1,5 jaar duren voor we het weten ben ik bang.
Ik weet niet of dat zo makkelijk gaat.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:48 schreef H.FR het volgende:
Matig, er gaat al 5 naar zn oude club dus dan heb je 25. Achja, als je een goede LCV haalt dan is dat wel meer waard.
Voor de zoveelste keer. Had 10 mln hiervan extra gestoken in een echt goede spits.
Dit is niet leukquote:'Feyenoord stoomt Trauner klaar voor voorrondes Champions League'
vandaag, 17:28 999 reacties
Feyenoord zet alles op alles om Gernot Trauner op tijd klaar te stomen voor de voorronde van de Champions League. De centrale verdediger is bijna volledig hersteld van een lichte blessure en wordt deze week terugverwacht op het trainingsveld. Dit meldt Feyenoord Transfermarkt op X.
De Oostenrijker trainde de afgelopen dagen individueel en maakte geen deel uit van de selectie tijdens het trainingskamp, maar lijkt op tijd fit te raken voor het belangrijke tweeluik met Fenerbahçe. Binnen de club is de verwachting dat Trauner deze week weer kan aansluiten bij de groepstrainingen, zodat hij wedstrijdritme kan opbouwen richting de heenwedstrijd in De Kuip tijdens de openingswedstrijd tegen Vlf Wolfsburg.
Met het oog op de cruciale wedstrijden hoopt trainer Robin van Persie te kunnen werken met een vast centraal duo. Daarbij wordt gekeken naar een samenwerking tussen Trauner en nieuwkomer Tsuyoshi Watanabe, die vorige week de overstap naar Feyenoord maakte. De Rotterdammers mikken op een nieuwe linkercentrale verdediger, maar de kans dat die aanwinst in de komende dagen nog wordt gerealiseerd, is klein.
Trauner gaat toch nooit drie wedstrijden in zeven dagen kunnen spelen? En zelfs tegen NAC zou ik niet vertrouwen op Jan Plug season.quote:
Als we donderdag nog geen andere centrale verdediger hebben zal ie in ieder geval die 2 tegen Fener moeten spelen.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trauner gaat toch nooit drie wedstrijden in zeven dagen kunnen spelen? En zelfs tegen NAC zou ik niet vertrouwen op Jan Plug season.
quote:Op maandag 28 juli 2025 21:07 schreef fetX het volgende:
Volgens de berichten (nog) niet concreet voor een lcv. Ik vind dat echt ongelooflijk
Niet als 'buitenkansjes' vroegtijdig gelekt worden in ieder geval. Maar er moet toch wat beters beschikbaar zijn dan Tengstedt. Ik zou het zonde vinden als we nu een buitenspeler van 10mln halen die de ontwikkeling van anderen weer in de weg zit.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat zo makkelijk gaat.
Bij onder 21 vond ik Jan Plug weinig indrukwekkend in ieder geval.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Trauner gaat toch nooit drie wedstrijden in zeven dagen kunnen spelen? En zelfs tegen NAC zou ik niet vertrouwen op Jan Plug season.
Het is een dooddoener, maar Tengstedt kan ook de nieuwe Pelle zijn. Hoezo heb je hem nu al afgeschreven?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet als 'buitenkansjes' vroegtijdig gelekt worden in ieder geval. Maar er moet toch wat beters beschikbaar zijn dan Tengstedt. Ik zou het zonde vinden als we nu een buitenspeler van 10mln halen die de ontwikkeling van anderen weer in de weg zit.
Tja, de lijst bestond zo te zien uit 2 stuks die nu beiden bij andere clubs zitten.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:07 schreef fetX het volgende:
Volgens de berichten (nog) niet concreet voor een lcv. Ik vind dat echt ongelooflijk
* De lijst die bekend is.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, de lijst bestond zo te zien uit 2 stuks die nu beiden bij andere clubs zitten.
Ik vind het vooral raar dat RvP afgelopen weekend roept dat hij Watanabe vooral als RCV ziet.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:07 schreef fetX het volgende:
Op basis van de scoutingsrapporten en dat hij op zijn 25e pas 1x een half seizoen echt goed heeft gespeeld in een competitie die werkelijk niks voorstelt.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een dooddoener, maar Tengstedt kan ook de nieuwe Pelle zijn. Hoezo heb je hem nu al afgeschreven?
Dat is dus voorbarig.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op basis van de scoutingsrapporten en dat hij op zijn 25e pas 1x een half seizoen echt goed heeft gespeeld in een competitie die werkelijk niks voorstelt.
Ik geloof niet zo erg dat transfers stuklopen op dat vroegtijdig lekken.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:10 schreef H.FR het volgende:
[..]
Niet als 'buitenkansjes' vroegtijdig gelekt worden in ieder geval. Maar er moet toch wat beters beschikbaar zijn dan Tengstedt. Ik zou het zonde vinden als we nu een buitenspeler van 10mln halen die de ontwikkeling van anderen weer in de weg zit.
Volgens mij speelde Gent voornamelijk 532 / 352 en was Watanabe de middelste verdediger.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Watanabe speelde bij Gent altijd als lcv, maar blijkbaar wil Van Persie per se een linkspoot?
In ieder geval kan niet ontkend worden dat Tengstedt, maar ook Borges en Diarra, gokjes zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is een dooddoener, maar Tengstedt kan ook de nieuwe Pelle zijn. Hoezo heb je hem nu al afgeschreven?
Transfers lopen wel degelijk stuk op vroegtijdig lekken. We hebben nu al twee keer gehad dat een dealtje gekaapt is op die positie, bij Gasiorowski en Gomez. Zeker wanneer details uitlekken, zoals de hoogte van het bod/salaris.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo erg dat transfers stuklopen op dat vroegtijdig lekken.
Andere clubs zijn ook niet gek en hebben spelers echt wel op de radar hoor. Bovendien schijnen transfers processen te zijn van soms weken of maanden.
Ik denk dat het eerder te maken heeft met slagvaardig handelen.
Ik help het je hopen, maar op basis waarvan heb jij er wel vertrouwen in?quote:
Die speelt daar als lcv omdat er wereldwijd een tekort aan linkspoten is. Waar Feyenoord nu zelf ook achterkomtquote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Watanabe speelde bij Gent altijd als lcv, maar blijkbaar wil Van Persie per se een linkspoot?
In principe is bijna elke speler een gok. Te Kloese gaat nu voor spelers die al bij grotere clubs in goede/degelijke competities hebben gespeeld en daar net niet geslaagd zijn in plaats van spelers die in een (veel) mindere competitie uitblinken (zoals Hancko, Ivanusec, Walemark). Allebei zijn gokjes.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ieder geval kan niet ontkend worden dat Tengstedt, maar ook Borges en Diarra, gokjes zijn.
Terwijl we nú eindelijk budget hebben om voor iets meer “bewezen” spelers te kiezen. Al heb je nooit 100% zekerheid.
Als de club zegt dat ze er last van hebben dan vertrouw ik daarop. Ik denk dat je wel deels gelijk hebt, maar ik sluit niet uit dat andere clubs ineens accelereren als iets uit lekt. En dan kan het best dat wij dan niet slagvaardig genoeg waren, dat heeft dan wellicht ook te maken met wat er te besteden is. Het duurt wat langer als je niet de hoofdprijs kan of wil betalen.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo erg dat transfers stuklopen op dat vroegtijdig lekken.
Andere clubs zijn ook niet gek en hebben spelers echt wel op de radar hoor. Bovendien schijnen transfers processen te zijn van soms weken of maanden.
Ik denk dat het eerder te maken heeft met slagvaardig handelen.
Die zijn soms lekkerder dan het verse gerecht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Dit is matig, we zijn nog steeds niet van hem af en we ontvangen geen transfersom.quote:
Ik vond het al raar dat ik maanden las dat er zoveel interesse in Zerrouki wasquote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is matig, we zijn nog steeds niet van hem af en we ontvangen geen transfersom.
Net als Ivanusec. 2023 was zo'n horrorzomer
Maar er was toch interesse uit Frankrijk e.d.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Tap-in-merchant met Eredivisienieuws!!
Die was er dus overduidelijk niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat ik maanden las dat er zoveel interesse in Zerrouki was
Er was gewoon een onmetelijke transfersaga rond Zerrouki twee jaar geleden. Lekker besef.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar er was toch interesse uit Frankrijk e.d.mooi voor nu, maar een permanente oplossing was natuurlijk veel prettiger geweest.
Dat begreep toen al bijna niemand hier.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er was gewoon een onmetelijke transfersaga rond Zerrouki twee jaar geleden. Lekker besef.
"2 jaar geleden" dekt de lading niet. Hij begon 3 jaar geleden en duurde een jaarquote:Op maandag 28 juli 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er was gewoon een onmetelijke transfersaga rond Zerrouki twee jaar geleden. Lekker besef.
De openingswedstrijd?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een middenveld met Van den Belt en Zerrouki.
Ik weet welke wedstrijden we niet gaan winnen.
Dat middenveld van FC Twente zit overvol met brave leerlingen. Dan ga je toch je levenskeuzes heroverwegen op Vak P, hoop ik?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een middenveld met Van den Belt en Zerrouki.
Ik weet welke wedstrijden we niet gaan winnen.
Daarom plaatsen ze er nu iemand tussen die ook zomaar oude vrouwtjes kan beroven in Marseillequote:Op maandag 28 juli 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat middenveld van FC Twente zit overvol met brave leerlingen. Dan ga je toch je levenskeuzes heroverwegen op Vak P, hoop ik?
Van den Belt, Kjølø, Eiting, Besselink, Vlap, Hlynsson, Verschueren.
Godsallemachtig manquote:Op maandag 28 juli 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Tap-in-merchant met Eredivisienieuws!!
Dit is echt precies waar ik ook aan dacht. Maargoed, wat verwacht je met een TD die niet aan z’n uitvoerig gescoute toptrainer vraagt wat voor opstelling hij voor ogen heeftquote:Op maandag 28 juli 2025 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar ik dan weer minder vrolijk van word is dat die Rav van den Berg-deal blijkbaar helemaal stil ligt. Alsof ze er nu pas achter komen dat ie rechtsbenig is en niet links (Wiljan Pluimgenot).
Wat?quote:Op maandag 28 juli 2025 22:15 schreef snabbi het volgende:
waarom spreken ze wel van een keuring bij een huurdeal. Het wordt steeds gekker
https://www.fr12.nl/trans(...)terug-naar-fc-twentequote:
quote:'Zerrouki ondergaat dinsdag medische keuring en verlaat Feyenoord tijdelijk'
En Twente kan op zeker zijn salaris niet doorbetalen óf een redelijke optie tot koop ophoesten. Hier heb je eigenlijk niet zo veel aan, nog minder dan bij Ivanusec.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is matig, we zijn nog steeds niet van hem af en we ontvangen geen transfersom.
Waarom wordt het 'steeds gekker'?quote:Op maandag 28 juli 2025 22:20 schreef snabbi het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/trans(...)terug-naar-fc-twente
[..]
Rav van den Berg schijnt toch geblesseerd te zijn geraakt in één van de wedstrijden tijdens de onderhandelingen? Ik heb ergens gelezen dat hij er 3 maanden zou uitliggen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is mooi nieuws, al had het mooier kunnen zijn inderdaad
Waar ik dan weer minder vrolijk van word is dat die Rav van den Berg-deal blijkbaar helemaal stil ligt. Alsof ze er nu pas achter komen dat ie rechtsbenig is en niet links (Wiljan Pluimgenot).
+1 voor de naam Wiljan Pluim.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is mooi nieuws, al had het mooier kunnen zijn inderdaad
ik vind het wel opvallend. Als je een transfersom betaalt snap ik dat wel, maar voor de huurgelden?quote:Op maandag 28 juli 2025 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het 'steeds gekker'?
quote:Op maandag 28 juli 2025 22:15 schreef snabbi het volgende:
waarom spreken ze wel van een keuring bij een huurdeal. Het wordt steeds gekker
Want een huur is geen investering?quote:Op maandag 28 juli 2025 22:23 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vind het wel opvallend. Als je een transfersom betaalt snap ik dat wel, maar voor de huurgelden?
Ik denk nog steeds dat het een prima speler is in een counterploeg, maar als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt heb je echt niets aan een middenvelder die het spel alleen maar vertraagt.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Twente kan op zeker zijn salaris niet doorbetalen óf een redelijke optie tot koop ophoesten. Hier heb je eigenlijk niet zo veel aan, nog minder dan bij Ivanusec.
Blijft gek dat we die fantastische wedstrijden van Zerrouki hebben meegemaakt tegen Atletico en Lazio, maar uiteindelijk was dit helemaal niks natuurlijk.
huur is inderdaad geen investering, dat klopt. Het is wel een uitgave ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Want een huur is geen investering?
Het enige wat er goed aan kan zijn (zowel bij Zerrouki als Ivanusec) is dat je, in elk geval, een deel van het salaris kwijt bent wat dus voor ruimte kan zorgen voor nieuwe aankopen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Twente kan op zeker zijn salaris niet doorbetalen óf een redelijke optie tot koop ophoesten. Hier heb je eigenlijk niet zo veel aan, nog minder dan bij Ivanusec.
Blijft gek dat we die fantastische wedstrijden van Zerrouki hebben meegemaakt tegen Atletico en Lazio, maar uiteindelijk was dit helemaal niks natuurlijk.
Voordat jij ergens geld in steekt, zou jij niet checken of alles werkelijk deugt/goed zit?quote:Op maandag 28 juli 2025 22:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
huur is inderdaad geen investering, dat klopt. Het is wel een uitgave ja.
Bij de meeste uitgaven check ik dat niet. Alleen voor hele bijzondere uitgaven check ik dingen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voordat jij ergens geld in steekt, zou jij niet checken of alles werkelijk deugt/goed zit?
Ik denk het niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een prima speler is in een counterploeg
Ik vind eigenlijk zijn handelingssnelheid daar veel te traag voor. Hij kwam er afgelopen seizoen ook vrij vaak in als we een voorsprong te verdedigen hadden en dan ging het juist helemaal mis, waar het vaak bij Zerrouki begon.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een prima speler is in een counterploeg, maar als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt heb je echt niets aan een middenvelder die het spel alleen maar vertraagt.
Het bewijs heeft ie al geleverd bij Twente. Leefden alle analisten in een waas toen ze hem bijna iedere wedstrijd prezen?quote:
Nee, deze zomer is topquote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog voor een officieel duel is gespeeld, weet jij al of transfers geslaagd zijnquote:
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het bewijs heeft ie al geleverd bij Twente. Leefden alle analisten in een waas toen ze hem bijna iedere wedstrijd prezen?
Buiten het feit dat het spel ineens te snel ging voor hem bij ons zal ie ook niet meer vol vertrouwen hebben gezeten.
Zerrouki was toch een prima regisseur bij FC Twente? Onder Ron Jans gebeurde een beetje hetzelfde als nu met FC Utrecht. Defensief heel stug/betrouwbaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.
Arend Martijn had wel gelijk dat heel de wereld op zoek is naar types als Hadj Moussa. In een jaartje al 20-25 miljoen waardquote:
Op een lager tempo waar hij in kleinere ruimtes kan dekken was het inderdaad wel een behoorlijke speler volgens mij. Goed in de duels, prima functionele techniek. Maar verder is het altijd wel een rare transfer geweest, want bij hem gaat alles te sloom voor het niveautje hoger.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zerrouki was toch een prima regisseur bij FC Twente? Onder Ron Jans gebeurde een beetje hetzelfde als nu met FC Utrecht. Defensief heel stug/betrouwbaar.
Speelden wel heel verticaal. Zetten ook niet zo hoog druk, volgens mij waren de meeste balveroveringen van Zerrouki gewoon op eigen helft.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.
Natuurlijk heeft God gelijk.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend Martijn had wel gelijk dat heel de wereld op zoek is naar types als Hadj Moussa. In een jaartje al 20-25 miljoen waard
Nou ja, OH ARNE heeft ook wel een aardige negatieve invloed gehad in wat uiteindelijk één van onze slechtste transferzomers ooit was (lol)quote:
Fantastische trainer, matige scout.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, OH ARNE heeft ook wel een aardige negatieve invloed gehad in wat uiteindelijk één van onze slechtste transferzomers ooit was (lol)
Ik vind het nu wel mooi geweest met die grote verkopen eigenlijk. Genoeg geld binnengekomen.quote:
Daarom controleert de FSG-groep ook strikt het transferbeleid bij Liverpool. Klopp scheen bij zijn aanstelling jaren geleden ook liever Brandt dan Salah te hebben. Dodged a bullet.quote:
Een spits gaat er natuurlijk niet komen. Een 6, LCV en linksbuiten mag wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel mooi geweest met die grote verkopen eigenlijk. Genoeg geld binnengekomen.
Achterin moet er sowieso nog wat bij. Hopelijk kun je nog wat (overbodige) spelers verkopen / eea verhuren en dan in ieder geval een spits (in plaats van Ueda, Carrillo verhuren) en een echte 6 halen (ik vind Hwang geen 6). Maar ja, wishful thinking.
Als vervanger zou dat nog wel kunnen. Eventueel huur. Die Carrillo gaat waarschijnlijk verhuurd worden en met een beetje ongelooflijk veel mazzel kun je Ueda nog slijten.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Een spits gaat er natuurlijk niet komen. Een 6, LCV en linksbuiten mag wel.
Totaal niet realistisch, Carrillo gaat wel verhuurd worden ja maar verder blijven Caranza, Ueda en Tengsted natuurlijk. Een 6 is gewenst maar zie ik ook niet komen, een LCV en linksbuiten wel. Hadj Moussa laten ze ook niet gaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Als vervanger zou dat nog wel kunnen. Die Carrillo gaat waarschijnlijk verhuurd worden en met een beetje ongelooflijk veel mazzel kun je Ueda nog slijten.
Onderschat de transfermarkt nooit.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We gaan gewoon met Tengstedt en Ueda het seizoen in. Ik denk niet dat daar nog iets aan te doen is.
Dat weet je natuurlijk nooit. De transfermarkt is nog lang en ik denk dat als Ueda weg kan dat Feyenoord gewoon mee gaat werken.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We gaan gewoon met Tengstedt en Ueda het seizoen in. Ik denk niet dat daar nog iets aan te doen is.
Tuurlijk zou het in theorie kunnen.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit. De transfermarkt is nog lang en ik denk dat als Ueda weg kan dat Feyenoord gewoon mee gaat werken.
Een speler voelt ook wel aan als een club niet helemaal tevreden over je is. Dan zet je die stap toch net wat sneller als er wat komt. Dat laatste lijkt me vooral het probleem, want Ueda ga je alleen halen op basis van het tijdperk Cercle (een beetje wat wij met die Deen hebben gedaan). Verder zijn er maar weinig redenen om hem te halen. Zeker als het gaat om clubs die zijn salaris kunnen betalen.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het in theorie kunnen.
Maar heeft Ueda nu reden om weg te willen? De hiërarchie in de spits is nog helemaal niet bepaald tussen hem en Tengstedt. Ik zou eerder verwachten dat Carranza weg wil.
M-misschien wordt Ueda nog wat jongensquote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We wachten eind augustus nog even af.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:29 schreef Scrummie het volgende:
We zijn in de fase waarin collectief zelfmoord niet uitgesloten is.
113 jongens.
Bij Twente was het een prima stofzuiger die er nog wel eens tussen zat. Denk dat hij samen met Pröpper toch wat meer stabiliteit aan Twente gaat geven.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een prima speler is in een counterploeg, maar als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt heb je echt niets aan een middenvelder die het spel alleen maar vertraagt.
Droevig bedrag voor een speler met die kwaliteiten.quote:
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarom controleert de FSG-groep ook strikt het transferbeleid bij Liverpool. Klopp scheen bij zijn aanstelling jaren geleden ook liever Brandt dan Salah te hebben. Dodged a bullet.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c5y0eper8l1o
Het belangrijkste is of die ook een penalty kan nemenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.
Nou ja ik denk niet dat Slot zo te werk ging. Zeker in zijn laatste seizoen moet je er begrip voor hebben dat hij vooral versterkingen van de bovenkant wilde in plaats van groeiprojectjes uit Zuid-Amerika die geen woord Engels kunnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.
Prima, laat hem daar maar minuten maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:26 schreef hhh38 het volgende:
Andreev officieel verhuurd aan Racing Santander
Jeetje zegquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:29 schreef Scrummie het volgende:
We zijn in de fase waarin collectief zelfmoord niet uitgesloten is.
113 jongens.
Hij is 20. Er zijn genoeg goeie keepers (geweest) die op die leeftijd nog bij de amateurs keepten. Mooi dat hij zich nu op een fatsoenlijk niveau (tussen Eredivisie en KKD) kan testenquote:
Dat was Slabbekoorn ook.quote:
Ah, ik zie de beste Feyenoorder van deze eeuw… Zonder hem was dat wel een enorme afgang geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:33 schreef Divje het volgende:
Precies 4 jaar geleden..
Bekijk deze YouTube-video
Dessers en Danilo in de spits.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
Dat was sowieso een wereldseizoen, leuker dan het kampioensjaar
Welnee, geen prijzen en een aardig verschrikkelijke periode rond de winterstop zonder publiek en zeer matige resultaten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
Dat was sowieso een wereldseizoen, leuker dan het kampioensjaar
Danilo was pas een jaar later!quote:
Het was wel het jaar van de grote veranderingen. Eindelijk fatsoenlijk voetbal, de opmaat naar de titel een jaar later. En als je met Danilo, Desers en Linssen goed voetbal op de mat kan leggen zegt dat genoeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welnee, geen prijzen en een aardig verschrikkelijke periode rond de winterstop zonder publiek en zeer matige resultaten.
Maar ik snap wel dat dit je mening is als je graag naar Europese uittripjes gaat.
Oh verrek. Ik ben in de war (goh).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Danilo was pas een jaar later!
Danilo en Dessers hebben nooit samen gespeeld bij Feyenoord. Wel bij Rangers
Ik vond die thuiswedstrijd tegen Marseille ook wel onvergetelijker dan de kampioenswedstrijd een jaar laterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welnee, geen prijzen en een aardig verschrikkelijke periode rond de winterstop zonder publiek en zeer matige resultaten.
Maar ik snap wel dat dit je mening is als je graag naar Europese uittripjes gaat.
Ik vind het wel grappig dat Danilo iedere wedstrijd van het kampioensjaar heeft meegespeeld en dat we hem al collectief vergeten zijn (lol)quote:
Alleen zijn goal tegen AZ uit staat me nog bij eigenlijk. Die zat er lekker in.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Danilo iedere wedstrijd van het kampioensjaar heeft meegespeeld en dat we hem al collectief vergeten zijn (lol)
Ja, die is ook bij mij wel bij gebleven als een van de meest magische Feyenoord-avonden ooit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond die thuiswedstrijd tegen Marseille ook wel onvergetelijker dan de kampioenswedstrijd een jaar later
Avondwedstrijden
Veel meer een binding met die selectie en zo’n toffe Europese campagne inclusief een finale aan de andere kant van Europa gaan wij vermoedelijk niet meer meemaken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik net zo veel Europese finales als gewonnen kampioenswedstrijden van Feyenoord gezienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel meer een binding met die selectie en zo’n toffe Europese campagne inclusief een finale aan de andere kant van Europa gaan wij vermoedelijk niet meer meemaken.
Kampioenschap komt wel weer een keer
Nee hoor, maar het verbaast me wel een beetje dat hij afgezakt is tot 4e keeper en nu op lager niveau gaat ballen terwijl hij bij Sofia al 90 potjes basis er op had zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij had een verhuurperiode aan Real Madrid verwacht?
Het zou best kunnen dat ie 3e keeper zou zijn als ie bleef, maar de 29 jarige Bossin verhuren heeft niet zoveel zin.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het verbaast me wel een beetje dat hij afgezakt is tot 4e keeper en nu op lager niveau gaat ballen terwijl hij bij Sofia al 90 potjes basis er op had zitten.
Ajax en Sparta uit waren voor mij dan ook mooier dan GAEquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
De eerste winst in Amsterdam in zo'n lange tijd was toch ook wel een fantastisch moment. Vooral omdat dat eigenlijk de bevestiging was van "we gaan dit jaar flikken" en je daarvoor vooral in de "ja, leuk dat eerste staan, maar we gaan toch verliezen bij Ajax"-modus zat
Ik was zelfs alweer vergeten dat de kampioenswedstrijd tegen Go Ahead was. Dat doek dat het hele stadion rondging was wel geweldigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax en Sparta uit waren voor mij dan ook mooier dan GAE
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef GGMM het volgende:
Hato 50 miljoen
Dat zou bij jullie een recordbedrag zijn
Oké Solispolarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef GGMM het volgende:
Hato 50 miljoen
Ik lees dat Sauer en Borges het in ieder geval prima doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:02 schreef Scrummie het volgende:
https://x.com/feytraining/status/1950173892615471563
X is kut.
Borges, Valente, Sauer en Carrillo in actie bij Feyenoord O21
Inmiddels 1-2.
Die moeten dat niveau ook dik overstijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lees dat Sauer en Borges het in ieder geval prima doen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef GGMM het volgende:
Hato 50 miljoen
Chelski die iedere speler koopt die een bal vooruit kan trappen. Als ze beter hun scoutingswerk zouden doen zouden ze weten dat deze speler geen 50 miljoen waard is.quote:Transferuitgaven Chelsea
🔹 Seizoen 2023/24
Totale uitgaven: £408 miljoen (~¤468,8 mln)
Hiervoor verkochten ze spelers voor £226 miljoen, wat resulteerde in een net spend van ≈ £181 miljoen (~¤208 mln)
en.wikipedia.org
+11
salarysport.com
+11
theanalyst.com
+11
metro.co.uk
+1
talksport.com
+1
🔹 Seizoen 2024/25
Totaal uitgegeven: £218,9 miljoen
Inkomen door verkopen: £189,8 miljoen
Net spend: ≈ £29,1 miljoen
en.wikipedia.org
Hey cryptoneesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Chelski die iedere speler koopt die een bal vooruit kan trappen. Als ze beter hun scoutingswerk zouden doen zouden ze weten dat deze speler geen 50 miljoen waard is.
Wie?quote:
Wie waren de zwakke schakels die die ballen niet afmaakten?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef SnuggLe het volgende:
O21 wint met 3-2. Blijkbaar was Borges erg goed en had hij met gemak 5 assists kunnen hebben.
Let Dennis cookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef SnuggLe het volgende:
O21 wint met 3-2. Blijkbaar was Borges erg goed en had hij met gemak 5 assists kunnen hebben.
Fenerbahçe uitquote:Referee
Glenn Nyberg SWE
Assistant referee
Mahbod Beigi SWE
Andreas Söderkvist SWE
Fourth official
Oscar Johnson SWE
Video Assistant Referee
Carlos del Cerro Grande ESP
Assistant Video Assistant referee
Juan Martínez Munuera ESP
quote:Referee
István Kovács ROU
Assistant referee
Mihai Marica ROU
Ferencz Tunyogi ROU
Fourth official
Marcel Birsan ROU
Video Assistant referee
Daniele Chiffi ITA
Assistant Video Assistant referee
Luca Pairetto ITA
Een hele leuke user die precies kwam toen jij verbannen was, en nu verdwenen is terwijl jij terug bentquote:
Die is ook rechtsbenig.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Gewoon Geert huren. Dat niemand daar over nagedacht heeft.
Geert is wel een baas maar denk dat je beter echt een versterking kan kopen. Maar goed, als die er niet zijn is het een optiequote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat wij die ook nog zoeken en niet willen kopen.
als hij bereid is op links en beide posities centraal te spelen lijkt het mee en prima tijdelijke oplossingquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Geert is wel een baas maar denk dat je beter echt een versterking kan kopen. Maar goed, als die er niet zijn is het een optie
Heel jammer jah, doe hem of haar de groeten van mij als deze persoon er weer is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hele leuke user die precies kwam toen jij verbannen was, en nu verdwenen is terwijl jij terug bent
Jammer dat jullie elkaar precies zijn misgelopen!
Nu moeten we weer ontcijferen wie @De_Caranz is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hele leuke user die precies kwam toen jij verbannen was, en nu verdwenen is terwijl jij terug bent
Jammer dat jullie elkaar precies zijn misgelopen!
Kan Danny niet gewoon een IP ban eruit gooien?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu moeten we weer ontcijferen wie @:De_Caranz is.
Dat is de upgrade van Twente die Zerrouki huren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Gewoon Geert huren. Dat niemand daar over nagedacht heeft.
Laat maarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu moeten we weer ontcijferen wie @:De_Caranz is.
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert kan ook links centraal he, als die wil komen direct doen, geen seconde over nadenken.
Maar dat lijkt mij eigenlijk kansloos.
Maar niet voor 20 miljoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert kan ook links centraal he, als die wil komen direct doen, geen seconde over nadenken.
Maar dat lijkt mij eigenlijk kansloos.
Dat zou ik allemaal niet overdenken op dit moment, op dit moment heb je gewoon een CV nodig die je een shirtje aan kan doen en er direct staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.
Nuja, als Moussa al de band om de arm krijgt in een oefenwedstrijd..quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.
Gewoon om een beetje te pleasen joh, alsof dat allemaal iets voorstelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, als Moussa al de band om de arm krijgt in een oefenwedstrijd.
Ik haat atypischquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel grappig dat het crypto dubbelaccount van Klaas wekenlang vrij mocht rondlopen en atypisch er direct weer afgesmeten wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor gekke dingen doe jij dat je om de haverklap een ban aan je broek krijgt ? 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel jammer jah, doe hem of haar de groeten van mij als deze persoon er weer is.
Ja zoek al mijn berichten maar is op, ik heb geen idee. Ik ben klaas dat is het probleem he. KLaasweetalles beterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Wat voor gekke dingen doe jij dat je om de haverklap een ban aan je broek krijgt ? 🫣
Dat zal vast niet lang duren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel jammer jah, doe hem of haar de groeten van mij als deze persoon er weer is.
Waarom wil jij mensen een ban aansmeren?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom krijgen users geen ip ban btw als iedereen tien accounts heeft
FC Twente een concurrent, gaat 'ie lekker @hafcfan @LordVoldermort ?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:02 schreef DobbyDobby het volgende:
Speler uitlenen aan een concurrent. Wat een beleid.
Nu weet ik eindelijk wie @DobbyDob alias @DobbyDobby is, @hafcfan natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Twente een concurrent, gaat 'ie lekker @:hafcfan @:Lordvoldermort ?
Je kunt wel meer volwassen gaan typen, maar het hysterisch opportunisme valt moeiteloos te herkennen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu weet ik eindelijk wie @:dobbydob alias @:dobbydobby is, @:hafcfan natuurlijk.
Het is niet heel moeilijk om IP bans te omzeilen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom krijgen users geen ip ban btw als iedereen tien accounts heeft
Of net doen alsof je voor Ajax bent, ofzo.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet heel moeilijk om IP bans te omzeilen.
Waarom je het precies zou doen is weer een andere vraag. Om niet op te vallen moet je doen alsof je een volkomen ander persoon bent, en zelfs dan valt het vaak op door taalgebruik.
Zowel atypisch als klaas hebben dit nu geprobeerd, ik moet zeggen dat ik het een best aardig dekmantel vond. Duurde bij beiden toch een weekje voordat we er doorheen prikten (lol)quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Of net doen alsof je voor Ajax bent, ofzo.
Het performatief de hele tijd "kakkerlakken" gebruiken was wel een weggever dat het om een kloon/act ging. Maar "hansco" maakte het onmiskenbaar wie het wasquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zowel atypisch als klaas hebben dit nu geprobeerd, ik moet zeggen dat ik het een best aardig dekmantel vond. Duurde bij beiden toch een weekje voordat we er doorheen prikten (lol)
Van Wonderen komt een klein beetje in de buurt, maar sowieso de beste verdediger die ik heb gezien in een Feyenoordshirtquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we er al eerlijk over dat Hancko een van de beste Feyenoord spelers ooit is? Sowieso van de laatste twintig jaar.
Trap er niet in. Iemand met Harvard IQ zou zich nooit zo makkelijk weggeven. Duidelijke false flag operatie.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het performatief de hele tijd "kakkerlakken" gebruiken was wel een weggever dat het om een kloon/act ging. Maar "hansco" maakte het onmiskenbaar wie het was
Het voelt altijd een beetje lastig aan om voetballers van tegenwoordig te vergelijken met die van vijftig jaar geleden, omdat het spelletje zich zo heeft ontwikkeld en omdat weinig mensen die tijd bewust hebben meegemaakt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn we er al eerlijk over dat Hancko een van de beste Feyenoord spelers ooit is? Sowieso van de laatste twintig jaar.
Niet Edgar Ie noemenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het voelt altijd een beetje lastig aan om voetballers van tegenwoordig te vergelijken met die van vijftig jaar geleden, omdat het spelletje zich zo heeft ontwikkeld en omdat weinig mensen die tijd bewust hebben meegemaakt.
Sinds de eeuwwisseling staat ie in ieder geval 100% in mijn favoriete elftal.
Dat is ook weer zo, wel benieuwd naar al die nieuwe spelers. Zitten wat aanwinsten bij die al wat ouder zijn en ervaring hebben bij grotere clubs/competities dus hopelijk kunnen we daarvan profiteren.quote:
niet gelijk zo doen, jij bent mijn favoriete user hierquote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom wil jij mensen een ban aansmeren?
Wat een amateurismequote:Rav van den Berg lijkt een transfer naar Feyenoord - in ieder geval deze zomer - op zijn buik te kunnen schrijven. Dat meldt FeyenoordTransfermarkt. De voorkeur van hoofdtrainer Robin van Persie speelt naar verluidt een grote rol in het afketsen van de deal.
De transfer van Van den Berg leek vorige week in kannen en kruiken, maar gaat niet door. Volgens FeyenoordTransfermarkt rekent 'niemand' bij Feyenoord nog op de komst van de centrale verdediger. 'Hoewel er een verbaal akkoord werd gevonden met Middlesbrough en de speler, staat de beweging stil.'
Van den Berg liep in de warming-up voorafgaand aan het oefenduel van Middlesbrough met Rangers een rugblessure op. 'Dat speelt parten, maar er speelt meer', klinkt het. Er wordt gewezen naar Van Persie. De trainer van Feyenoord staat naar verluidt 'niet te springen' met twee rechtsbenige centrale verdedigers aan het seizoen te beginnen. 'Deal rond Tsuyoshi Watanabe raakte in een stroomversnelling, ten koste van de komst van Van den Berg.'
De directie van Feyenoord én de scouting waren het 'unaniem eens' over de komst van Van den Berg. Toch zette Feyenoord de onderhandelingen uiteindelijk niet door. De Rotterdammers zijn momenteel druk met 'marktverkenning' voor twee linker centrale verdedigers, besluit FeyenoordTM. 'Één koop, één huur. Maar een bod bleef uit.'.
Erg professioneel dat ze blijkbaar ook al persoonlijk rond waren met plan B voor als de Jap niet doorgingquote:
Straks gaat Dennis nog de opstelling maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Je oren laten hangen naar een beginnende trainer.
Vind ik ook inderdaad amateurisme ten top. Dergelijke zaken neem je toch door met elkaar als je met elkaar bespreekt wat er nodig is dit jaar qua mutaties?quote:
Dat idee had ik ook al, dat door het uitvallen van Beelen er plots meer voorkeur was voor een ervaren CV dan voor Rav.quote:
Dit. Rutger is een ophitser.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:35 schreef Pistolero het volgende:
We zijn een jaar verder en men trapt hier nog steeds in alle leugens van dat stuk genetisch afval.
Ach ach ach.
Dit vind ik een beetje flauw eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Je oren laten hangen naar een beginnende trainer.
Je weet pas een jaar of meer dat Hancko weggaat. Had je niet kunnen voorzien natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al, dat door het uitvallen van Beelen er plots meer voorkeur was voor een ervaren CV dan voor Rav.
Niet heel onbegrijpelijk vind ik. Maar het duurt allemaal wel te lang met een LCV.
Bedoel je die Gomez? Welke linksbenige centrale verdediger hadden we nog meer bijna binnen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje flauw eigenlijk.
Los van dat dit ook het zoveelste halve waarheidje kan zijn van de bever die érg fan is van vdBerg, vind ik dit een plausibele uitleg. Niks onlogisch aan dat je het seizoen wil beginnen met een linksbenige LCV. Het probleem is vooral dat je nu al twee op het laatste moment afgeketste transfers hebt gehad voor LCV, dat heeft weinig te maken met vPersie.
Gasiorowskiquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je die Gomez? Welke linksbenige centrale verdediger hadden we nog meer bijna binnen?
Ik denk dat het gebrek aan een fatsoenlijke partner voor Watanabe achterin ons duur gaat komen te staan...quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De goede LCV's liggen natuurlijk ook weer niet voor het oprapen. Kut dat je 2x misgrijpt om wat voor reden dan ook, maar Senesi en Hancko kwamen ook pas laat in augustus. En dat zijn transfers die een uitstekende afloop hebben gekend.
Scheelt een hoop dat Watanabe niet geheel onbekend is met die LCV positie dus dat legt de druk wat minder hoog nu.
Nou ja, ze hadden twee spelers op het oog en die zijn op het laatste moment gekaapt. We mogen de nsbever weer een bedankje sturen en die hele soap rondom Hancko heeft ook niet geholpen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Je weet pas een jaar of meer dat Hancko weggaat. Had je niet kunnen voorzien natuurlijk.
Ontzettende amateurs
Nuja, Trauner lijkt mij voor nu een prima partner en die zal het wel gaan halen dan gezien de ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebrek aan een fatsoenlijke partner voor Watanabe achterin ons duur gaat komen te staan...
Fijn dat jij altijd zo optimistisch bentquote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, Trauner lijkt mij voor nu een prima partner en die zal het wel gaan halen dan gezien de ontwikkelingen.
Ik doe mijn best. Het is hard nodig in dit topic.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fijn dat jij altijd zo optimistisch bent
De bever heeft ongeveer persoonlijk gezorgd dat beide transfers door Feyenoord’s neus zijn geboord om nu te vinden dat het allemaal amateurs zijn…quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje flauw eigenlijk.
Los van dat dit ook het zoveelste halve waarheidje kan zijn van de bever die érg fan is van vdBerg, vind ik dit een plausibele uitleg. Niks onlogisch aan dat je het seizoen wil beginnen met een linksbenige LCV. Het probleem is vooral dat je nu al twee op het laatste moment afgeketste transfers hebt gehad voor LCV, dat heeft weinig te maken met vPersie.
Ik hoop echt dat ze een lijstje langer dan 2 namen per positie hebbenquote:
Wat?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De bever heeft ongeveer persoonlijk gezorgd dat beide transfers door Feyenoord’s neus zijn geboord om nu te vinden dat het allemaal amateurs zijn…
Woont ie toevallig in Schipluiden?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 23:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
De bever heeft ongeveer persoonlijk gezorgd dat beide transfers door Feyenoord’s neus zijn geboord om nu te vinden dat het allemaal amateurs zijn…
Na hancko kom je uit bij het elftal uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Wonderen komt een klein beetje in de buurt, maar sowieso de beste verdediger die ik heb gezien in een Feyenoordshirt
Een van de beste ooit, nah.
Welkom terugquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:35 schreef Pistolero het volgende:
We zijn een jaar verder en men trapt hier nog steeds in alle leugens van dat stuk genetisch afval.
Ach ach ach.
Die pikt het niveau in de oefenwedstrijden ogenschijnlijk zo makkelijk en snel op dat ik me voor kan stellen dat het de perfecte (linksbenige) vervanger van Hancko moet zijn geweest.quote:
Ze hebben daar net Dean Huijsen verkocht. Waarom zouden ze dan ook Senesi verkopen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Senesi terughalen is de oplossing
Senesi is ondertussen 28 en heeft een MW van 20+ miljoen. Als ze al zo gek zouden zijn om hem te laten gaan én hij zo gek zou zijn om op die leeftijd de PL te verlaten voor de eredivisie, dan alsnog kun je hem niet betalen en grotendeels/volledig afschrijven.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Senesi terughalen is de oplossing
Nee dat gaat hij niet doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Senesi is ondertussen 28 en heeft een MW van 20+ miljoen. Als ze al zo gek zouden zijn om hem te laten gaan én hij zo gek zou zijn om op die leeftijd de PL te verlaten voor de eredivisie, dan alsnog kun je hem niet betalen en grotendeels/volledig afschrijven.
O ik was vergeten dat die site álle details enzulks in handen heeft.quote:
Dan nog moet nummer 3 en 4 klaar staan. Het kan niet zo zijn dat je maar 2 opties op je lijstje hebt. Dat is gewoon amateuristisch.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden twee spelers op het oog en die zijn op het laatste moment gekaapt. We mogen de nsbever weer een bedankje sturen en die hele soap rondom Hancko heeft ook niet geholpen.
Maar tegelijkertijd voel je ook wel dat als ze echt hadden doorgepakt óf Gomez óf Gasiorowski echt wel was gekomen.
Het is geen FIFA waar elke speler beschikbaar is, zo'n transfermarkt is constant in beweging. Dat maakt het ook leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nog moet nummer 3 en 4 klaar staan. Het kan niet zo zijn dat je maar 2 opties op je lijstje hebt. Dat is gewoon amateuristisch.
Geloof maar dat die 2 klaar staan op het lijstje.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nog moet nummer 3 en 4 klaar staan. Het kan niet zo zijn dat je maar 2 opties op je lijstje hebt. Dat is gewoon amateuristisch.
Dat de transfermarkt constant in beweging is weten zij ook, dus dat moet je natuurlijk altijd meenemen. Feit blijft dat je straks zonder lcv zit en dan heeft Te Kloese dat simpelweg niet goed gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geen FIFA waar elke speler beschikbaar is, zo'n transfermarkt is constant in beweging. Dat maakt het ook leuk.
Dus de aankoop van Hancko was ook simpelweg niet goed gedaan?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat de transfermarkt constant in beweging is weten zij ook, dus dat moet je natuurlijk altijd meenemen. Feit blijft dat je straks zonder lcv zit en dan heeft Te Kloese dat simpelweg niet goed gedaan.
De ‘het is geen FIFA’ reactie is ook wel ietwat vermoeiend. Dat snapt iedereen wel.
Zijn twee totaal verschillende situaties waarin Feyenoord zit en zat. Dit argument gaat helemaal niet op. Plus hier weet je al een jaar dat hij vertrekt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus de aankoop van Hancko was ook simpelweg niet goed gedaan?
Soms heb je ook pech en te maken met omstandigheden, Hancko was einde seizoen al rond met die Arabieren, hadden hun toen doorgepakt had je rond Juni al een vervanger kunnen halen. Helaas kregen hun eerst intern gezeik waardoor het weken stil lag en toen het wel rond was ketste het af. Toen waren bepaalde opties al weg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat de transfermarkt constant in beweging is weten zij ook, dus dat moet je natuurlijk altijd meenemen. Feit blijft dat je straks zonder lcv zit en dan heeft Te Kloese dat simpelweg niet goed gedaan.
De ‘het is geen FIFA’ reactie is ook wel ietwat vermoeiend. Dat snapt iedereen wel.
Ik haal liever gewoon CL eerlijk gezegd. En met een Jan Plug of een uitgerangeerde Trauner die vorig jaar fout op fout stapelde wordt dat sowieso heel erg lastig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb liever dat we de nieuwe Hancko ophalen en daar wat langer op moeten wachten omdat deze laat beschikbaar is ipv dat ze nu een dartpijltje gaan gooien op een LCV die ze helemaal niet zo graag willen.
En je zit nu in een periode waarin men bovenaan de voedselketen ook wat spelers gaat laten afvloeien, kan nooit kwaad om je dan ook deels daarop te richten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Soms heb je ook pech en te maken met omstandigheden, Hancko was einde seizoen al rond met die Arabieren, hadden hun toen doorgepakt had je rond Juni al een vervanger kunnen halen. Helaas kregen hun eerst intern gezeik waardoor het weken stil lag en toen het wel rond was ketste het af. Toen waren bepaalde opties al weg.
Kan je altijd zeggen ja had gewoon die vervanger al gehaald, maar dat was een groot risico. Wat als Hancko wel was gebleven. Je hebt het dus ook niet altijd in eigen hand.
Dat snap ik, maar kan me niet voorstellen dat je maar 2 opties hebt die op dit moment haalbaar zijn of net haalbaar waren. Het lukt andere clubs van vergelijkbaar niveau toch ook?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Soms heb je ook pech en te maken met omstandigheden, Hancko was einde seizoen al rond met die Arabieren, hadden hun toen doorgepakt had je rond Juni al een vervanger kunnen halen. Helaas kregen hun eerst intern gezeik waardoor het weken stil lag en toen het wel rond was ketste het af. Toen waren bepaalde opties al weg.
Kan je altijd zeggen ja had gewoon die vervanger al gehaald, maar dat was een groot risico. Wat als Hancko wel was gebleven. Je hebt het dus ook niet altijd in eigen hand.
Dat wordt sowieso een heel lastig verhaal. Lijkt me niet echt logisch dat je maar ten koste van alles verdedigers (die je misschien helemaal niet zo graag wil hebben) gaat halen zodat ze volgende week woensdag maar op het veld kunnen staan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haal liever gewoon CL eerlijk gezegd. En met een Jan Plug of een uitgerangeerde Trauner die vorig jaar fout op fout stapelde wordt dat sowieso heel erg lastig.
Er wordt gedaan alsof we nu ‘ineens’ in deze situatie zitten. Dit heeft gewoon met goede voorbereiding te maken.
De markt voor geschikte linkspoten achterin is traditioneel heel erg lastig. We mogen in die zin niet klagen met Senesi en Hancko (en RasmussenGod).quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kan me niet voorstellen dat je maar 2 opties hebt die op dit moment haalbaar zijn of net haalbaar waren. Het lukt andere clubs van vergelijkbaar niveau toch ook?
Het wordt sowieso heel erg lastig, zelfs al had Hancko op het veld gestaan. Een pijn die vorig seizoen geleden is en niet nu.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haal liever gewoon CL eerlijk gezegd. En met een Jan Plug of een uitgerangeerde Trauner die vorig jaar fout op fout stapelde wordt dat sowieso heel erg lastig.
Er wordt gedaan alsof we nu ‘ineens’ in deze situatie zitten. Dit heeft gewoon met goede voorbereiding te maken.
Dat is het andere uiterste en dat zeg ik ook helemaal niet. Het punt is juist dat ik het idee heb dat de voorbereiding voor het vertrek van Hancko niet heel erg goed is geweest. Terwijl zo duidelijk als doel is gesteld om de selectie voor de vCL compleet te hebben. Nu heb je op lcv niet eens 1 fatsoenlijke optie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso een heel lastig verhaal. Lijkt me niet echt logisch dat je maar ten koste van alles verdedigers (die je misschien helemaal niet zo graag wil hebben) gaat halen zodat ze volgende week woensdag maar op het veld kunnen staan.
Volgens mij wil iedere trainer ter wereld ook wat linkspoten voor de verdedigende posities, dat heeft weinig met Van Persie te maken.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is het andere uiterste en dat zeg ik ook helemaal niet. Het punt is juist dat ik het idee heb dat de voorbereiding voor het vertrek van Hancko niet heel erg goed is geweest. Terwijl zo duidelijk als doel is gesteld om de selectie voor de vCL compleet te hebben. Nu heb je op lcv niet eens 1 fatsoenlijke optie.
Ook omdat je je oren laat hangen naar van Persie. Had vdBerg dan maar opgehaald (toen hij nog niet geblesseerd was). Had je in ieder geval een (tijdelijk) centrum en nog een goede, jonge cv achter de hand met restwaarde.
Die vd Berg had je sowieso goed kunnen gebruiken. Met 1 lcv ben je er überhaupt nog niet en de opties op rcv zijn na Watanabe ronduit matig nu Beelen er een jaar (in ieder geval voor hele lange tijd) uit ligt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wil iedere trainer ter wereld ook wat linkspoten voor de verdedigende posities, dat heeft weinig met Van Persie te maken.
Buiten dat je weet dat Hancko 90% zeker weg is, weet je ook al een half jaar dat Gonzalez niet volstaat én had je maar 1 LB waar zowel Hancko als Gasidinges prima kunnen spelen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Was een vreemde keuze, ja. De prioriteit had vanaf moment 1 al op een lcv / lb moeten liggen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Buiten dat je weet dat Hancko 90% zeker weg is, weet je ook al een half jaar dat Gonzalez niet volstaat én had je maar 1 LB waar zowel Hancko als Gasidinges prima kunnen spelen.
Ondertussen haal je wel Borges voor 10m, een veel grote risico terwijl die positie al goed bezet is.
Gelul
Goed bezet met alleen Hadj Moussaquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Buiten dat je weet dat Hancko 90% zeker weg is, weet je ook al een half jaar dat Gonzalez niet volstaat én had je maar 1 LB waar zowel Hancko als Gasidinges prima kunnen spelen.
Ondertussen haal je wel Borges voor 10m, een veel grote risico terwijl die positie al goed bezet is.
Gelul
Ik begrijp heel goed dat men Osman vergeten is.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed bezet met alleen Hadj Moussa
Oké.
Hadj Moussa, Diarra en eventueel Stengsquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed bezet met alleen Hadj Moussa
Oké.
Diarra is een linksbuiten en Stengs kon al niet op rechtsbuiten maar nu al helemaal niet meer.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hadj Moussa, Diarra en eventueel Stengs
Dan kunnen we Moder en Hwang ook wel als opties voor de CV beschouwen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hadj Moussa, Diarra en eventueel Stengs
Hwang speelt al een jaar op een positie waar hij eigenlijk niet hoort, dus prima suggestie inderdaadquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan kunnen we Moder en Hwang ook wel als opties voor de CV beschouwen.
Het lost zich vanzelf allemaal op.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Hwang speelt al een jaar op een positie waar hij eigenlijk niet hoort, dus prima suggestie inderdaad
We hebben nog tijd, maar de hoop op CL is wel nog kleiner geworden. Er kan nog veel gebeuren, maar ik vind de selectie zoals het nu is nog niet denderend.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het lost zich vanzelf allemaal op.
Diarra kan ook prima op rechts, en is in beginsel gehaald als vervanger van Osmanquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Diarra is een linksbuiten en Stengs kon al niet op rechtsbuiten maar nu al helemaal niet meer.
Precies dit. Eigenlijk zijn we gewoon nog niet klaar voor 3 potjes volgende week. Het zou gewoon heel jammer zijn als je de CL miljoenen misloopt omdat je een Jan Plug of Kasanwirjo moet gaan inzetten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:32 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben nog tijd, maar de hoop op CL is wel nog kleiner geworden. Er kan nog veel gebeuren, maar ik vind de selectie zoals het nu is nog niet denderend.
Valt wel mee hoor, Trauner is nog niet topfitquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
er moet wel iets HEEL geks gebeuren willen we volgende week een ander centrum dan Watanabe - Trauner zien.
Ik ben het wel eens dat de CL ook met een lcv lastig was geworden. Zelfs met Hancko. De kwaliteitsimpulsen zijn ook niet van een dusdanig niveau dat ik daar vertrouwen in heb.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit. Eigenlijk zijn we gewoon nog niet klaar voor 3 potjes volgende week. Het zou gewoon heel jammer zijn als je de CL miljoenen misloopt omdat je een Jan Plug of Kasanwirjo moet gaan inzetten.
inb4 trauner geblesseerd de komende weekquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens is de deadline voor het indienen van de spelerslijst voor de kwalificatie morgen, dus er moet wel iets HEEL geks gebeuren willen we volgende week een ander centrum dan Watanabe - Trauner zien.
Ja, fair enoughquote:Op woensdag 30 juli 2025 10:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, Trauner is nog niet topfit
Er stonden heus wel meer spelers op de lijst, maar sommigen waren aan het begin van de transferwindow misschien beschikbaar (toen Feyenoord zich nog op andere targets focuste) maar nu niet meer, andere spelers komen weer pas later beschikbaar.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kan me niet voorstellen dat je maar 2 opties hebt die op dit moment haalbaar zijn of net haalbaar waren. Het lukt andere clubs van vergelijkbaar niveau toch ook?
Er lopen honderden Mitchells in Rotterdam met een niet heel aantrekkelijke meid.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:59 schreef bbuddybb het volgende:
Ik zag Mitchell gisteren lopen op de Binnenrotte.
Hij at schepijs. En liep met een niet heel aantrekkelijke meid.
Wauw, vertel me meer? Wat had ze aan? Wat had hij aan? Kapsel? Andere fashion statements?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:59 schreef bbuddybb het volgende:
Ik zag Mitchell gisteren lopen op de Binnenrotte.
Hij at schepijs. En liep met een niet heel aantrekkelijke meid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |