Na hancko kom je uit bij het elftal uit de jaren 70.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Wonderen komt een klein beetje in de buurt, maar sowieso de beste verdediger die ik heb gezien in een Feyenoordshirt
Een van de beste ooit, nah.
Welkom terugquote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:35 schreef Pistolero het volgende:
We zijn een jaar verder en men trapt hier nog steeds in alle leugens van dat stuk genetisch afval.
Ach ach ach.
Die pikt het niveau in de oefenwedstrijden ogenschijnlijk zo makkelijk en snel op dat ik me voor kan stellen dat het de perfecte (linksbenige) vervanger van Hancko moet zijn geweest.quote:
Ze hebben daar net Dean Huijsen verkocht. Waarom zouden ze dan ook Senesi verkopen?quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Senesi terughalen is de oplossing
Senesi is ondertussen 28 en heeft een MW van 20+ miljoen. Als ze al zo gek zouden zijn om hem te laten gaan én hij zo gek zou zijn om op die leeftijd de PL te verlaten voor de eredivisie, dan alsnog kun je hem niet betalen en grotendeels/volledig afschrijven.quote:Op woensdag 30 juli 2025 08:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Senesi terughalen is de oplossing
Nee dat gaat hij niet doen.quote:Op woensdag 30 juli 2025 09:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Senesi is ondertussen 28 en heeft een MW van 20+ miljoen. Als ze al zo gek zouden zijn om hem te laten gaan én hij zo gek zou zijn om op die leeftijd de PL te verlaten voor de eredivisie, dan alsnog kun je hem niet betalen en grotendeels/volledig afschrijven.
O ik was vergeten dat die site álle details enzulks in handen heeft.quote:
Dan nog moet nummer 3 en 4 klaar staan. Het kan niet zo zijn dat je maar 2 opties op je lijstje hebt. Dat is gewoon amateuristisch.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 22:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden twee spelers op het oog en die zijn op het laatste moment gekaapt. We mogen de nsbever weer een bedankje sturen en die hele soap rondom Hancko heeft ook niet geholpen.
Maar tegelijkertijd voel je ook wel dat als ze echt hadden doorgepakt óf Gomez óf Gasiorowski echt wel was gekomen.
Het is geen FIFA waar elke speler beschikbaar is, zo'n transfermarkt is constant in beweging. Dat maakt het ook leuk.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nog moet nummer 3 en 4 klaar staan. Het kan niet zo zijn dat je maar 2 opties op je lijstje hebt. Dat is gewoon amateuristisch.
Geloof maar dat die 2 klaar staan op het lijstje.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nog moet nummer 3 en 4 klaar staan. Het kan niet zo zijn dat je maar 2 opties op je lijstje hebt. Dat is gewoon amateuristisch.
Dat de transfermarkt constant in beweging is weten zij ook, dus dat moet je natuurlijk altijd meenemen. Feit blijft dat je straks zonder lcv zit en dan heeft Te Kloese dat simpelweg niet goed gedaan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geen FIFA waar elke speler beschikbaar is, zo'n transfermarkt is constant in beweging. Dat maakt het ook leuk.
Dus de aankoop van Hancko was ook simpelweg niet goed gedaan?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat de transfermarkt constant in beweging is weten zij ook, dus dat moet je natuurlijk altijd meenemen. Feit blijft dat je straks zonder lcv zit en dan heeft Te Kloese dat simpelweg niet goed gedaan.
De ‘het is geen FIFA’ reactie is ook wel ietwat vermoeiend. Dat snapt iedereen wel.
Zijn twee totaal verschillende situaties waarin Feyenoord zit en zat. Dit argument gaat helemaal niet op. Plus hier weet je al een jaar dat hij vertrekt.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus de aankoop van Hancko was ook simpelweg niet goed gedaan?
Soms heb je ook pech en te maken met omstandigheden, Hancko was einde seizoen al rond met die Arabieren, hadden hun toen doorgepakt had je rond Juni al een vervanger kunnen halen. Helaas kregen hun eerst intern gezeik waardoor het weken stil lag en toen het wel rond was ketste het af. Toen waren bepaalde opties al weg.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat de transfermarkt constant in beweging is weten zij ook, dus dat moet je natuurlijk altijd meenemen. Feit blijft dat je straks zonder lcv zit en dan heeft Te Kloese dat simpelweg niet goed gedaan.
De ‘het is geen FIFA’ reactie is ook wel ietwat vermoeiend. Dat snapt iedereen wel.
Ik haal liever gewoon CL eerlijk gezegd. En met een Jan Plug of een uitgerangeerde Trauner die vorig jaar fout op fout stapelde wordt dat sowieso heel erg lastig.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb liever dat we de nieuwe Hancko ophalen en daar wat langer op moeten wachten omdat deze laat beschikbaar is ipv dat ze nu een dartpijltje gaan gooien op een LCV die ze helemaal niet zo graag willen.
En je zit nu in een periode waarin men bovenaan de voedselketen ook wat spelers gaat laten afvloeien, kan nooit kwaad om je dan ook deels daarop te richten.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Soms heb je ook pech en te maken met omstandigheden, Hancko was einde seizoen al rond met die Arabieren, hadden hun toen doorgepakt had je rond Juni al een vervanger kunnen halen. Helaas kregen hun eerst intern gezeik waardoor het weken stil lag en toen het wel rond was ketste het af. Toen waren bepaalde opties al weg.
Kan je altijd zeggen ja had gewoon die vervanger al gehaald, maar dat was een groot risico. Wat als Hancko wel was gebleven. Je hebt het dus ook niet altijd in eigen hand.
Dat snap ik, maar kan me niet voorstellen dat je maar 2 opties hebt die op dit moment haalbaar zijn of net haalbaar waren. Het lukt andere clubs van vergelijkbaar niveau toch ook?quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:13 schreef alopio het volgende:
[..]
Soms heb je ook pech en te maken met omstandigheden, Hancko was einde seizoen al rond met die Arabieren, hadden hun toen doorgepakt had je rond Juni al een vervanger kunnen halen. Helaas kregen hun eerst intern gezeik waardoor het weken stil lag en toen het wel rond was ketste het af. Toen waren bepaalde opties al weg.
Kan je altijd zeggen ja had gewoon die vervanger al gehaald, maar dat was een groot risico. Wat als Hancko wel was gebleven. Je hebt het dus ook niet altijd in eigen hand.
Dat wordt sowieso een heel lastig verhaal. Lijkt me niet echt logisch dat je maar ten koste van alles verdedigers (die je misschien helemaal niet zo graag wil hebben) gaat halen zodat ze volgende week woensdag maar op het veld kunnen staan.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haal liever gewoon CL eerlijk gezegd. En met een Jan Plug of een uitgerangeerde Trauner die vorig jaar fout op fout stapelde wordt dat sowieso heel erg lastig.
Er wordt gedaan alsof we nu ‘ineens’ in deze situatie zitten. Dit heeft gewoon met goede voorbereiding te maken.
De markt voor geschikte linkspoten achterin is traditioneel heel erg lastig. We mogen in die zin niet klagen met Senesi en Hancko (en RasmussenGod).quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar kan me niet voorstellen dat je maar 2 opties hebt die op dit moment haalbaar zijn of net haalbaar waren. Het lukt andere clubs van vergelijkbaar niveau toch ook?
Het wordt sowieso heel erg lastig, zelfs al had Hancko op het veld gestaan. Een pijn die vorig seizoen geleden is en niet nu.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik haal liever gewoon CL eerlijk gezegd. En met een Jan Plug of een uitgerangeerde Trauner die vorig jaar fout op fout stapelde wordt dat sowieso heel erg lastig.
Er wordt gedaan alsof we nu ‘ineens’ in deze situatie zitten. Dit heeft gewoon met goede voorbereiding te maken.
Dat is het andere uiterste en dat zeg ik ook helemaal niet. Het punt is juist dat ik het idee heb dat de voorbereiding voor het vertrek van Hancko niet heel erg goed is geweest. Terwijl zo duidelijk als doel is gesteld om de selectie voor de vCL compleet te hebben. Nu heb je op lcv niet eens 1 fatsoenlijke optie.quote:Op woensdag 30 juli 2025 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt sowieso een heel lastig verhaal. Lijkt me niet echt logisch dat je maar ten koste van alles verdedigers (die je misschien helemaal niet zo graag wil hebben) gaat halen zodat ze volgende week woensdag maar op het veld kunnen staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |