huur is inderdaad geen investering, dat klopt. Het is wel een uitgave ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Want een huur is geen investering?
Het enige wat er goed aan kan zijn (zowel bij Zerrouki als Ivanusec) is dat je, in elk geval, een deel van het salaris kwijt bent wat dus voor ruimte kan zorgen voor nieuwe aankopen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Twente kan op zeker zijn salaris niet doorbetalen óf een redelijke optie tot koop ophoesten. Hier heb je eigenlijk niet zo veel aan, nog minder dan bij Ivanusec.
Blijft gek dat we die fantastische wedstrijden van Zerrouki hebben meegemaakt tegen Atletico en Lazio, maar uiteindelijk was dit helemaal niks natuurlijk.
Voordat jij ergens geld in steekt, zou jij niet checken of alles werkelijk deugt/goed zit?quote:Op maandag 28 juli 2025 22:25 schreef snabbi het volgende:
[..]
huur is inderdaad geen investering, dat klopt. Het is wel een uitgave ja.
Bij de meeste uitgaven check ik dat niet. Alleen voor hele bijzondere uitgaven check ik dingen.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Voordat jij ergens geld in steekt, zou jij niet checken of alles werkelijk deugt/goed zit?
Ik denk het niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een prima speler is in een counterploeg
Ik vind eigenlijk zijn handelingssnelheid daar veel te traag voor. Hij kwam er afgelopen seizoen ook vrij vaak in als we een voorsprong te verdedigen hadden en dan ging het juist helemaal mis, waar het vaak bij Zerrouki begon.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een prima speler is in een counterploeg, maar als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt heb je echt niets aan een middenvelder die het spel alleen maar vertraagt.
Het bewijs heeft ie al geleverd bij Twente. Leefden alle analisten in een waas toen ze hem bijna iedere wedstrijd prezen?quote:
Nee, deze zomer is topquote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is matig, we zijn nog steeds niet van hem af en we ontvangen geen transfersom.
Net als Ivanusec. 2023 was zo'n horrorzomer
Nog voor een officieel duel is gespeeld, weet jij al of transfers geslaagd zijnquote:
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het bewijs heeft ie al geleverd bij Twente. Leefden alle analisten in een waas toen ze hem bijna iedere wedstrijd prezen?
Buiten het feit dat het spel ineens te snel ging voor hem bij ons zal ie ook niet meer vol vertrouwen hebben gezeten.
Zerrouki was toch een prima regisseur bij FC Twente? Onder Ron Jans gebeurde een beetje hetzelfde als nu met FC Utrecht. Defensief heel stug/betrouwbaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.
Arend Martijn had wel gelijk dat heel de wereld op zoek is naar types als Hadj Moussa. In een jaartje al 20-25 miljoen waardquote:
Op een lager tempo waar hij in kleinere ruimtes kan dekken was het inderdaad wel een behoorlijke speler volgens mij. Goed in de duels, prima functionele techniek. Maar verder is het altijd wel een rare transfer geweest, want bij hem gaat alles te sloom voor het niveautje hoger.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zerrouki was toch een prima regisseur bij FC Twente? Onder Ron Jans gebeurde een beetje hetzelfde als nu met FC Utrecht. Defensief heel stug/betrouwbaar.
Speelden wel heel verticaal. Zetten ook niet zo hoog druk, volgens mij waren de meeste balveroveringen van Zerrouki gewoon op eigen helft.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.
Natuurlijk heeft God gelijk.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend Martijn had wel gelijk dat heel de wereld op zoek is naar types als Hadj Moussa. In een jaartje al 20-25 miljoen waard
Nou ja, OH ARNE heeft ook wel een aardige negatieve invloed gehad in wat uiteindelijk één van onze slechtste transferzomers ooit was (lol)quote:
Fantastische trainer, matige scout.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, OH ARNE heeft ook wel een aardige negatieve invloed gehad in wat uiteindelijk één van onze slechtste transferzomers ooit was (lol)
Ik vind het nu wel mooi geweest met die grote verkopen eigenlijk. Genoeg geld binnengekomen.quote:
Daarom controleert de FSG-groep ook strikt het transferbeleid bij Liverpool. Klopp scheen bij zijn aanstelling jaren geleden ook liever Brandt dan Salah te hebben. Dodged a bullet.quote:
Een spits gaat er natuurlijk niet komen. Een 6, LCV en linksbuiten mag wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel mooi geweest met die grote verkopen eigenlijk. Genoeg geld binnengekomen.
Achterin moet er sowieso nog wat bij. Hopelijk kun je nog wat (overbodige) spelers verkopen / eea verhuren en dan in ieder geval een spits (in plaats van Ueda, Carrillo verhuren) en een echte 6 halen (ik vind Hwang geen 6). Maar ja, wishful thinking.
Als vervanger zou dat nog wel kunnen. Eventueel huur. Die Carrillo gaat waarschijnlijk verhuurd worden en met een beetje ongelooflijk veel mazzel kun je Ueda nog slijten.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Een spits gaat er natuurlijk niet komen. Een 6, LCV en linksbuiten mag wel.
Totaal niet realistisch, Carrillo gaat wel verhuurd worden ja maar verder blijven Caranza, Ueda en Tengsted natuurlijk. Een 6 is gewenst maar zie ik ook niet komen, een LCV en linksbuiten wel. Hadj Moussa laten ze ook niet gaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Als vervanger zou dat nog wel kunnen. Die Carrillo gaat waarschijnlijk verhuurd worden en met een beetje ongelooflijk veel mazzel kun je Ueda nog slijten.
Onderschat de transfermarkt nooit.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We gaan gewoon met Tengstedt en Ueda het seizoen in. Ik denk niet dat daar nog iets aan te doen is.
Dat weet je natuurlijk nooit. De transfermarkt is nog lang en ik denk dat als Ueda weg kan dat Feyenoord gewoon mee gaat werken.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We gaan gewoon met Tengstedt en Ueda het seizoen in. Ik denk niet dat daar nog iets aan te doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |