Die speelt daar als lcv omdat er wereldwijd een tekort aan linkspoten is. Waar Feyenoord nu zelf ook achterkomtquote:Op maandag 28 juli 2025 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Watanabe speelde bij Gent altijd als lcv, maar blijkbaar wil Van Persie per se een linkspoot?
In principe is bijna elke speler een gok. Te Kloese gaat nu voor spelers die al bij grotere clubs in goede/degelijke competities hebben gespeeld en daar net niet geslaagd zijn in plaats van spelers die in een (veel) mindere competitie uitblinken (zoals Hancko, Ivanusec, Walemark). Allebei zijn gokjes.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In ieder geval kan niet ontkend worden dat Tengstedt, maar ook Borges en Diarra, gokjes zijn.
Terwijl we nú eindelijk budget hebben om voor iets meer “bewezen” spelers te kiezen. Al heb je nooit 100% zekerheid.
Als de club zegt dat ze er last van hebben dan vertrouw ik daarop. Ik denk dat je wel deels gelijk hebt, maar ik sluit niet uit dat andere clubs ineens accelereren als iets uit lekt. En dan kan het best dat wij dan niet slagvaardig genoeg waren, dat heeft dan wellicht ook te maken met wat er te besteden is. Het duurt wat langer als je niet de hoofdprijs kan of wil betalen.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo erg dat transfers stuklopen op dat vroegtijdig lekken.
Andere clubs zijn ook niet gek en hebben spelers echt wel op de radar hoor. Bovendien schijnen transfers processen te zijn van soms weken of maanden.
Ik denk dat het eerder te maken heeft met slagvaardig handelen.
Die zijn soms lekkerder dan het verse gerecht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Dit is matig, we zijn nog steeds niet van hem af en we ontvangen geen transfersom.quote:
Ik vond het al raar dat ik maanden las dat er zoveel interesse in Zerrouki wasquote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is matig, we zijn nog steeds niet van hem af en we ontvangen geen transfersom.
Net als Ivanusec. 2023 was zo'n horrorzomer
Maar er was toch interesse uit Frankrijk e.d.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Tap-in-merchant met Eredivisienieuws!!
Die was er dus overduidelijk niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het al raar dat ik maanden las dat er zoveel interesse in Zerrouki was
Er was gewoon een onmetelijke transfersaga rond Zerrouki twee jaar geleden. Lekker besef.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar er was toch interesse uit Frankrijk e.d.mooi voor nu, maar een permanente oplossing was natuurlijk veel prettiger geweest.
Dat begreep toen al bijna niemand hier.quote:Op maandag 28 juli 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er was gewoon een onmetelijke transfersaga rond Zerrouki twee jaar geleden. Lekker besef.
"2 jaar geleden" dekt de lading niet. Hij begon 3 jaar geleden en duurde een jaarquote:Op maandag 28 juli 2025 21:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er was gewoon een onmetelijke transfersaga rond Zerrouki twee jaar geleden. Lekker besef.
De openingswedstrijd?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een middenveld met Van den Belt en Zerrouki.
Ik weet welke wedstrijden we niet gaan winnen.
Dat middenveld van FC Twente zit overvol met brave leerlingen. Dan ga je toch je levenskeuzes heroverwegen op Vak P, hoop ik?quote:Op maandag 28 juli 2025 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een middenveld met Van den Belt en Zerrouki.
Ik weet welke wedstrijden we niet gaan winnen.
Daarom plaatsen ze er nu iemand tussen die ook zomaar oude vrouwtjes kan beroven in Marseillequote:Op maandag 28 juli 2025 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat middenveld van FC Twente zit overvol met brave leerlingen. Dan ga je toch je levenskeuzes heroverwegen op Vak P, hoop ik?
Van den Belt, Kjølø, Eiting, Besselink, Vlap, Hlynsson, Verschueren.
Godsallemachtig manquote:Op maandag 28 juli 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
Tap-in-merchant met Eredivisienieuws!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |