Nog voor een officieel duel is gespeeld, weet jij al of transfers geslaagd zijnquote:
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het bewijs heeft ie al geleverd bij Twente. Leefden alle analisten in een waas toen ze hem bijna iedere wedstrijd prezen?
Buiten het feit dat het spel ineens te snel ging voor hem bij ons zal ie ook niet meer vol vertrouwen hebben gezeten.
Zerrouki was toch een prima regisseur bij FC Twente? Onder Ron Jans gebeurde een beetje hetzelfde als nu met FC Utrecht. Defensief heel stug/betrouwbaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.
Arend Martijn had wel gelijk dat heel de wereld op zoek is naar types als Hadj Moussa. In een jaartje al 20-25 miljoen waardquote:
Op een lager tempo waar hij in kleinere ruimtes kan dekken was het inderdaad wel een behoorlijke speler volgens mij. Goed in de duels, prima functionele techniek. Maar verder is het altijd wel een rare transfer geweest, want bij hem gaat alles te sloom voor het niveautje hoger.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zerrouki was toch een prima regisseur bij FC Twente? Onder Ron Jans gebeurde een beetje hetzelfde als nu met FC Utrecht. Defensief heel stug/betrouwbaar.
Speelden wel heel verticaal. Zetten ook niet zo hoog druk, volgens mij waren de meeste balveroveringen van Zerrouki gewoon op eigen helft.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet echt counteren wat Twente deed destijds.
Natuurlijk heeft God gelijk.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Arend Martijn had wel gelijk dat heel de wereld op zoek is naar types als Hadj Moussa. In een jaartje al 20-25 miljoen waard
Nou ja, OH ARNE heeft ook wel een aardige negatieve invloed gehad in wat uiteindelijk één van onze slechtste transferzomers ooit was (lol)quote:
Fantastische trainer, matige scout.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, OH ARNE heeft ook wel een aardige negatieve invloed gehad in wat uiteindelijk één van onze slechtste transferzomers ooit was (lol)
Ik vind het nu wel mooi geweest met die grote verkopen eigenlijk. Genoeg geld binnengekomen.quote:
Daarom controleert de FSG-groep ook strikt het transferbeleid bij Liverpool. Klopp scheen bij zijn aanstelling jaren geleden ook liever Brandt dan Salah te hebben. Dodged a bullet.quote:
Een spits gaat er natuurlijk niet komen. Een 6, LCV en linksbuiten mag wel.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel mooi geweest met die grote verkopen eigenlijk. Genoeg geld binnengekomen.
Achterin moet er sowieso nog wat bij. Hopelijk kun je nog wat (overbodige) spelers verkopen / eea verhuren en dan in ieder geval een spits (in plaats van Ueda, Carrillo verhuren) en een echte 6 halen (ik vind Hwang geen 6). Maar ja, wishful thinking.
Als vervanger zou dat nog wel kunnen. Eventueel huur. Die Carrillo gaat waarschijnlijk verhuurd worden en met een beetje ongelooflijk veel mazzel kun je Ueda nog slijten.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:09 schreef alopio het volgende:
[..]
Een spits gaat er natuurlijk niet komen. Een 6, LCV en linksbuiten mag wel.
Totaal niet realistisch, Carrillo gaat wel verhuurd worden ja maar verder blijven Caranza, Ueda en Tengsted natuurlijk. Een 6 is gewenst maar zie ik ook niet komen, een LCV en linksbuiten wel. Hadj Moussa laten ze ook niet gaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Als vervanger zou dat nog wel kunnen. Die Carrillo gaat waarschijnlijk verhuurd worden en met een beetje ongelooflijk veel mazzel kun je Ueda nog slijten.
Onderschat de transfermarkt nooit.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We gaan gewoon met Tengstedt en Ueda het seizoen in. Ik denk niet dat daar nog iets aan te doen is.
Dat weet je natuurlijk nooit. De transfermarkt is nog lang en ik denk dat als Ueda weg kan dat Feyenoord gewoon mee gaat werken.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We gaan gewoon met Tengstedt en Ueda het seizoen in. Ik denk niet dat daar nog iets aan te doen is.
Tuurlijk zou het in theorie kunnen.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit. De transfermarkt is nog lang en ik denk dat als Ueda weg kan dat Feyenoord gewoon mee gaat werken.
Een speler voelt ook wel aan als een club niet helemaal tevreden over je is. Dan zet je die stap toch net wat sneller als er wat komt. Dat laatste lijkt me vooral het probleem, want Ueda ga je alleen halen op basis van het tijdperk Cercle (een beetje wat wij met die Deen hebben gedaan). Verder zijn er maar weinig redenen om hem te halen. Zeker als het gaat om clubs die zijn salaris kunnen betalen.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tuurlijk zou het in theorie kunnen.
Maar heeft Ueda nu reden om weg te willen? De hiërarchie in de spits is nog helemaal niet bepaald tussen hem en Tengstedt. Ik zou eerder verwachten dat Carranza weg wil.
M-misschien wordt Ueda nog wat jongensquote:Op maandag 28 juli 2025 23:14 schreef hhh38 het volgende:
We wachten eind augustus nog even af.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:29 schreef Scrummie het volgende:
We zijn in de fase waarin collectief zelfmoord niet uitgesloten is.
113 jongens.
Bij Twente was het een prima stofzuiger die er nog wel eens tussen zat. Denk dat hij samen met Pröpper toch wat meer stabiliteit aan Twente gaat geven.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een prima speler is in een counterploeg, maar als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt heb je echt niets aan een middenvelder die het spel alleen maar vertraagt.
Droevig bedrag voor een speler met die kwaliteiten.quote:
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarom controleert de FSG-groep ook strikt het transferbeleid bij Liverpool. Klopp scheen bij zijn aanstelling jaren geleden ook liever Brandt dan Salah te hebben. Dodged a bullet.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c5y0eper8l1o
Het belangrijkste is of die ook een penalty kan nemenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.
Nou ja ik denk niet dat Slot zo te werk ging. Zeker in zijn laatste seizoen moet je er begrip voor hebben dat hij vooral versterkingen van de bovenkant wilde in plaats van groeiprojectjes uit Zuid-Amerika die geen woord Engels kunnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.
Prima, laat hem daar maar minuten maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:26 schreef hhh38 het volgende:
Andreev officieel verhuurd aan Racing Santander
Jeetje zegquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:29 schreef Scrummie het volgende:
We zijn in de fase waarin collectief zelfmoord niet uitgesloten is.
113 jongens.
Hij is 20. Er zijn genoeg goeie keepers (geweest) die op die leeftijd nog bij de amateurs keepten. Mooi dat hij zich nu op een fatsoenlijk niveau (tussen Eredivisie en KKD) kan testenquote:
Dat was Slabbekoorn ook.quote:
Ah, ik zie de beste Feyenoorder van deze eeuw… Zonder hem was dat wel een enorme afgang geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:33 schreef Divje het volgende:
Precies 4 jaar geleden..
Bekijk deze YouTube-video
Dessers en Danilo in de spits.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
Dat was sowieso een wereldseizoen, leuker dan het kampioensjaar
Welnee, geen prijzen en een aardig verschrikkelijke periode rond de winterstop zonder publiek en zeer matige resultaten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
Dat was sowieso een wereldseizoen, leuker dan het kampioensjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |