We wachten eind augustus nog even af.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:29 schreef Scrummie het volgende:
We zijn in de fase waarin collectief zelfmoord niet uitgesloten is.
113 jongens.
Bij Twente was het een prima stofzuiger die er nog wel eens tussen zat. Denk dat hij samen met Pröpper toch wat meer stabiliteit aan Twente gaat geven.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat het een prima speler is in een counterploeg, maar als je alleen maar op de helft van de tegenstander speelt heb je echt niets aan een middenvelder die het spel alleen maar vertraagt.
Droevig bedrag voor een speler met die kwaliteiten.quote:
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.quote:Op maandag 28 juli 2025 23:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Daarom controleert de FSG-groep ook strikt het transferbeleid bij Liverpool. Klopp scheen bij zijn aanstelling jaren geleden ook liever Brandt dan Salah te hebben. Dodged a bullet.
https://www.bbc.com/sport/football/articles/c5y0eper8l1o
Het belangrijkste is of die ook een penalty kan nemenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.
Nou ja ik denk niet dat Slot zo te werk ging. Zeker in zijn laatste seizoen moet je er begrip voor hebben dat hij vooral versterkingen van de bovenkant wilde in plaats van groeiprojectjes uit Zuid-Amerika die geen woord Engels kunnen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje gek. Je zou verwachten dat bij elke club de discussies zo zouden gaan, maar blijkbaar heb je dus nog steeds trainers die er maar spelers door heen blijven drukken zonder zich te laten informeren.
Prima, laat hem daar maar minuten maken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:26 schreef hhh38 het volgende:
Andreev officieel verhuurd aan Racing Santander
Jeetje zegquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:29 schreef Scrummie het volgende:
We zijn in de fase waarin collectief zelfmoord niet uitgesloten is.
113 jongens.
Hij is 20. Er zijn genoeg goeie keepers (geweest) die op die leeftijd nog bij de amateurs keepten. Mooi dat hij zich nu op een fatsoenlijk niveau (tussen Eredivisie en KKD) kan testenquote:
Dat was Slabbekoorn ook.quote:
Ah, ik zie de beste Feyenoorder van deze eeuw… Zonder hem was dat wel een enorme afgang geworden.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:33 schreef Divje het volgende:
Precies 4 jaar geleden..
Bekijk deze YouTube-video
Dessers en Danilo in de spits.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
Dat was sowieso een wereldseizoen, leuker dan het kampioensjaar
Welnee, geen prijzen en een aardig verschrikkelijke periode rond de winterstop zonder publiek en zeer matige resultaten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:42 schreef Caland het volgende:
Dat was sowieso een wereldseizoen, leuker dan het kampioensjaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |