Weet jij de hoogte van het bod dat van Leeds en nu Marseille is geaccepteerd?quote:Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel hele rare praktijken dat je als club zo duidelijk zegt dat je het bod van Marseille niet serieus kunt nemen, daarom did gesprekken stopt zet, een flink hoger bod vaan Leeds accepteert maar dan nu ineens wel akkoord gaat met een bod van Marseille dat een stuk lager is dan het reeds geaccepteerde bod.
Ook als speler zou voor mij een keuze tussen Marseille en Leeds een no-brainer zijn trouwens en dat zou geen Frankrijk worden voor mij.
Dat heeft toch in alle kranten gestaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij de hoogte van het bod dat van Leeds en nu Marseille is geaccepteerd?
quote:Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Toch wel hele rare praktijken dat je als club zo duidelijk zegt dat je het bod van Marseille niet serieus kunt nemen, daarom did gesprekken stopt zet, een flink hoger bod vaan Leeds accepteert maar dan nu ineens wel akkoord gaat met een bod van Marseille dat een stuk lager is dan het reeds geaccepteerde bod.
Ook als speler zou voor mij een keuze tussen Marseille en Leeds een no-brainer zijn trouwens en dat zou geen Frankrijk worden voor mij.
35 miljoen is gewoon een goed bedrag voor Paxaio. Als ik de berichten hier zo lees denken sommige dat er oneindig veel gevraagd kan worden voor spelers van Feyenoord maar dat is niet zo.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Als jij echt denkt dat er een voetbalclub ter wereld is die akkoord gaat met een bod dat vele malen lager is dan een bod dat al is uitgebracht dan mag dat verder hoor.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat heeft toch in alle kranten gestaan?
Hopelijk gaat Feyenoord verstandig om met al dat geld wat binnengeharkt is en doet Feyenoord niet een 2e Martin van Geel Actquote:
Eh er is niks lagers geaccepteerd hoor, OM wilde eerst Paixao voor 25 miljoen, daar ging Feyenoord niet mee akkoord, toen ging OM voor Weah, kwam Leeds voor Paixao met +- 30/35 miljoen, Weah ging niet door voor OM die terugschakelde voor Paixao en het bod van Leeds hebben overtroffen of gematcht. Rond de 35 dus.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je als eredivisie club 60 mil uitgeeft dan ben je wel verplicht om kampioen te worden. Ondanks de grote uitgaven die we tot nu toe hebben gedaan, is het kwalitatief niet echt beter geworden.quote:Op zondag 27 juli 2025 20:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoewel een beetje overdreven en zwart-wit zie ik wel een kern van waarheid. Wat dat betreft vind ik dit wel een beetje het jaar van de waarheid voor DtK. Er wordt met gigantische hoeveelheden geld gesmeten, dan moet dat wel een beetje gaan renderen ook anders graaf je je eigen graf.
Of jullie ploeg beter of niet beter is geworden kan je op dit moment nog niet stellen. Die conclusie moet je trekken na 10 competitie wedstrijden.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als je als eredivisie club 60 mil uitgeeft dan ben je wel verplicht om kampioen te worden. Ondanks de grote uitgaven die we tot nu toe hebben gedaan, is het kwalitatief niet echt beter geworden.
Dit is de 3e transferseizoen van Dtk, en elke keer weer blijkt dat die niet weet hoe je gebalanceerd team samen moet stellen. De man heeft een fetisj voor dure middelmaat
We hebben alleen nog maar Steijn echt aan het werk gezien van de nieuwe aankopen, de rest heeft nog niet meer dan een helftje gemaakt tot zelfs 0,0 minuten. Dus laten we die voorbarige conclusies alsjeblieft even achterwege laten.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als je als eredivisie club 60 mil uitgeeft dan ben je wel verplicht om kampioen te worden. Ondanks de grote uitgaven die we tot nu toe hebben gedaan, is het kwalitatief niet echt beter geworden.
Dit is de 3e transferseizoen van Dtk, en elke keer weer blijkt dat die niet weet hoe je gebalanceerd team samen moet stellen. De man heeft een fetisj voor dure middelmaat
quote:Op maandag 28 juli 2025 18:43 schreef Tomatenboer het volgende:
35 miljoen inclusief bonussen wordt genoemd.
Maar met zoveel investeringen moet je wel bijna verplicht meedoen voor de titel. Je kan 2e worden zoals Slot met bizar veel punten, dan kan je jezelf niet veel verwijten, maar kansloos 3e en in de winterstop al niet meer meedoen dat mag eigenlijk niet meer. En wil je dat voorkomen moet er echt een goede linker cv bij en het liefst een goede 6. Dan laat ik de spits nog buiten beschouwing en hoop ik dar Tengsted een goede gok is.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar Steijn echt aan het werk gezien van de nieuwe aankopen, de rest heeft nog niet meer dan een helftje gemaakt tot zelfs 0,0 minuten. Dus laten we die voorbarige conclusies alsjeblieft even achterwege laten.
En dat je kwalitatief een stapje achteruit zet is meer dan logisch met het vertrek van Hancko en Paixao.
Ga me nou niet wijsmaken dat de twee vertrekkende spelers onvervangbaar zijn. En als je al met zoveel geld zit te smijten dan hoort de vervaging net zo goed of misschien zelfs beter te zijnquote:Op maandag 28 juli 2025 19:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben alleen nog maar Steijn echt aan het werk gezien van de nieuwe aankopen, de rest heeft nog niet meer dan een helftje gemaakt tot zelfs 0,0 minuten. Dus laten we die voorbarige conclusies alsjeblieft even achterwege laten.
En dat je kwalitatief een stapje achteruit zet is meer dan logisch met het vertrek van Hancko en Paixao.
''Jullie''quote:Op maandag 28 juli 2025 19:51 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Of jullie ploeg beter of niet beter is geworden kan je op dit moment nog niet stellen. Die conclusie moet je trekken na 10 competitie wedstrijden.
quote:Op maandag 28 juli 2025 20:11 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ga me nou niet wijsmaken dat de twee vertrekkende spelers onvervangbaar zijn. En als je al met zoveel geld zit te smijten dan hoort de vervaging net zo goed of misschien zelfs beter te zijn
Zeker, maar je mag ook niet vergeten dat PSV ook niet stil zit. CL-voetbal zal er ten alle tijden gehaald moeten worden nu in de competitie.quote:Op maandag 28 juli 2025 20:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar met zoveel investeringen moet je wel bijna verplicht meedoen voor de titel. Je kan 2e worden zoals Slot met bizar veel punten, dan kan je jezelf niet veel verwijten, maar kansloos 3e en in de winterstop al niet meer meedoen dat mag eigenlijk niet meer. En wil je dat voorkomen moet er echt een goede linker cv bij en het liefst een goede 6. Dan laat ik de spits nog buiten beschouwing en hoop ik dar Tengsted een goede gok is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |