abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2025 @ 13:15:53 #201
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218338537
Dick Schneider is overleden.

Voormalig Oranje-international Dick Schneider is overleden. 'Knakkie', zoals zijn bijnaam luidde, is 77 jaar geworden.
Schneider maakte tijdens zijn carrière vooral naam bij Go Ahead Eagles en Feyenoord. Ook droeg hij het shirt van Vitesse, FC Zutphen en FC Wageningen en speelde hij elf interlands voor het Nederlands elftal.

Hij deed onder meer mee in de enige interland ooit in De Adelaarshorst. Tijdens dat duel met IJsland kreeg Nederland een penalty en wilde het publiek dat Schneider achter de bal ging staan. Johan Cruijff legde de bal neer, waarna Schneider de strafschop nam en scoorde.

Op dat moment stond Schneider onder contract bij Feyenoord, de club waarmee hij twee keer de landstitel en één keer de UEFA Cup won. Hij speelde drie periodes bij Go Ahead Eagles.

Na zijn actieve loopbaan was Schneider kort directeur voetbal bij Go Ahead Eagles. Ook in de periode daarna bleef hij de club op de voet volgen. Zo bezocht 'Knakkie' met regelmaat de trainingen en was hij een vaste gast bij de thuiswedstrijden van Go Ahead.

https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html

Wel mooi dat hij de bekerwinst van GAE nog heeft meegemaakt. _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218338822
twitter

#ANNOUNCE
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_218344981
Ik heb vanaf dag één gezegd het niet in de zelfoverschattende praatjesmaker Van Persie te zien zitten. Ik hoop daar nu eindelijk eens de credits voor te krijgen.

Nog los van het veldspel waar geen reet van klopt kiest hij voor een eerste keeper waarvan iedereen weet dat hij ongeschikt is voor topsport. Zelfs bij zo'n kinderlijk eenvoudige beslissing gaat de beste man al de mist in. Hij heeft het niet. Er worden tientallen miljoenen geïnvesteerd in de selectie, nog nooit eerder vertoond in de club geschiedenis, en de trainer is een pannenkoek die net komt kijken. Ik snap daar niks van.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lokale_Notabele op 27-07-2025 20:05:52 ]
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  zondag 27 juli 2025 @ 19:45:49 #204
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218345072
Het is eind juli en we hebben nog altijd maar één centrale verdediger. Geef het nou even tijd.

Ik weet nog wel een andere trainer bij wie het drukzetten eind juli nog niet zo lukte met maar één fatsoenlijke centrale verdediger.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_218345129
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is eind juli en we hebben nog altijd maar één centrale verdediger. Geef het nou even tijd.

Ik weet nog wel een andere trainer bij wie het drukzetten eind juli nog niet zo lukte met maar één fatsoenlijke centrale verdediger.
Ken je ook nog een club die een gefaalde trainer van Heerenveen heeft gehaald en hem vervolgens een zak met 50 miljoen heeft gegeven?
pi_218345441
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 19:49 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ken je ook nog een club die een gefaalde trainer van Heerenveen heeft gehaald en hem vervolgens een zak met 50 miljoen heeft gegeven?
:D
  zondag 27 juli 2025 @ 20:34:30 #207
393053 De_Pel
Is weg.
pi_218345777
quote:
2s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:51 schreef Ali_boo het volgende:
En dit dus :lijstje:

[ x ]
Hoewel een beetje overdreven en zwart-wit zie ik wel een kern van waarheid. Wat dat betreft vind ik dit wel een beetje het jaar van de waarheid voor DtK. Er wordt met gigantische hoeveelheden geld gesmeten, dan moet dat wel een beetje gaan renderen ook anders graaf je je eigen graf.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218347276
Marseille die de deal voor Paxaio wil KAPEN van Leeds.

Heel mooi nieuws. Gewoon lekker bieden.
pi_218347427
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Marseille die de deal voor Paxaio wil KAPEN van Leeds.

Heel mooi nieuws. Gewoon lekker bieden.
Wel jammer dat Paixao dan sowieso zal vertrekken deze zomer. Zo blijven er nauwelijks nog echte uitblinkers over in de selectie (van het niveau Hancko en Paixao). Al kunnen we niet alle aankopen al helemaal inschatten.

Maar wat mij betreft moet er dan echt nog wel een hele goede vleugelaanvaller bij. Sauer en Slory zijn aardige talenten maar ten opzichte van Paixao doe je dan toch wel een paar stappen terug voorlopig.

Of die Borges moet een schot in de roos blijken te zijn en ook op links kunnen spelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218347479
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Wel jammer dat Paixao dan sowieso zal vertrekken deze zomer. Zo blijven er nauwelijks nog echte uitblinkers over in de selectie (van het niveau Hancko en Paixao). Al kunnen we niet alle aankopen al helemaal inschatten.

Maar wat mij betreft moet er dan echt nog wel een hele goede vleugelaanvaller bij. Sauer en Slory zijn aardige talenten maar ten opzichte van Paixao doe je dan toch wel een paar stappen terug voorlopig.

Of die Borges moet een schot in de roos blijken te zijn en ook op links kunnen spelen.
Als ik Van Persie zo hoorde verwacht ik eigenlijk wel dat Moussa blijft, daar zit ook zeker nog wel rek in (beide kanten op eigenlijk haha). De scouting heeft er afgelopen seizoen best goed opgezeten qua aankopen, dus best nog wel goede hoop dat een Borges in de Eredivisie zeker in ieder geval zijn stempel kan gaan drukken. Ik zou het echt wel aandurven met het trio Borges, Sauer en Moussa. Uiteraard nog een back-up erachter die gehaald moet worden.
pi_218347722
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In het beste geval hebben de spelers de mogelijkheid zichzelf te verbeteren. Als ze al op het niveau van uitblinkers waren, hadden ze nooit voor deze prijzen naar ons gekomen.

Voor de vleugel hebben we dan ook Diarra nog
  zondag 27 juli 2025 @ 22:54:03 #212
474254 GurneyIsBestOke
pi_218348070
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 22:26 schreef snabbi het volgende:

[..]
In het beste geval hebben de spelers de mogelijkheid zichzelf te verbeteren. Als ze al op het niveau van uitblinkers waren, hadden ze nooit voor deze prijzen naar ons gekomen.

Voor de vleugel hebben we dan ook Diarra nog
Precies. Voor deze versie van Paixao hebben we ook twee jaar moeten wachten, en dat was soms wel even afzien. Dat eerste seizoen struikelde hij drie koprollen over ieder been waar hij tegenaan liep, en vorig seizoen was hij wel taak bewuster maar had hij een winterdip waarin hij zelden een beslissende actie had. Zelfs begin dit seizoen waren er nog mensen die hem bij ieder kansloos afstandsschot afschreven.

Het is een beetje je lot als Feyenoord dat zodra je vleugelspelers écht gaan renderen, je ze direct kwijtraakt. Maar wel voor flink wat knaken.
pi_218348648
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 23:36 schreef fetX het volgende:
Dit geeft mij toch weinig vertrouwen. Uitslag boeit niet zo, maar het spel is toch wel schrikbarend slecht hoor. Mijn hemel.
twitter

https://x.com/PieterZwartNL/status/1949352532137902272
pi_218349022
Als er goede nieuwe trainers op de lijst staan en beschikbaar zijn, dan zou ik niet te lang wachten, zoals vorig jaar.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_218349398
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 02:52 schreef H.FR het volgende:
Als er goede nieuwe trainers op de lijst staan en beschikbaar zijn, dan zou ik niet te lang wachten, zoals vorig jaar.
Ik denk dat Robin van Persie in ieder geval tot november de tijd krijgt, mocht het niet lopen.

Ik heb er zelf ook een hard hoofd in. Niet vanwege de aankopen, daar zitten zeker gokjes tussen maar dat zullen we moeten afwachten, maar meer omdat hij het al vanaf maart niet voor elkaar krijgt om zijn tactiek, het drukzetten en het doordekken er goed in te krijgen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  maandag 28 juli 2025 @ 08:31:44 #216
474254 GurneyIsBestOke
pi_218349491
quote:
Toch vind ik dit een beetje snel. Van het Slot-tijdperk zijn enkel nog spelers over die momenteel niet fit zijn of destijds nauwelijks speelden, dus dat fundament is gewoon weg, en vorig seizoen moet je qua tactiek als verloren beschouwen. Zeker nu weer met een hoop aankopen erbij begin je praktisch opnieuw, dan vind ik het niet gek dat het drukzetten eind juli nog niet loopt. Al helemaal niet aangezien van je twee CV’s één er pas een paar dagen bij is en de ander er niks van kan. Bij Slot duurde het ook de eerste twee seizoenen enkele weken en dat was echt een vakman.

Kanttekening dat vPersie wel al in maart gestart is en deze spelers beter zijn. Als het tegen Wolfsburg niet lukt hoop ik wel op een meer pragmatische tactiek tegen Fener.
  maandag 28 juli 2025 @ 08:39:13 #217
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218349562
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Toch vind ik dit een beetje snel. Van het Slot-tijdperk zijn enkel nog spelers over die momenteel niet fit zijn of destijds nauwelijks speelden, dus dat fundament is gewoon weg, en vorig seizoen moet je qua tactiek als verloren beschouwen. Zeker nu weer met een hoop aankopen erbij begin je praktisch opnieuw, dan vind ik het niet gek dat het drukzetten eind juli nog niet loopt. Al helemaal niet aangezien van je twee CV’s één er pas een paar dagen bij is en de ander er niks van kan. Bij Slot duurde het ook de eerste twee seizoenen enkele weken en dat was echt een vakman.

Kanttekening dat vPersie wel al in maart gestart is en deze spelers beter zijn. Als het tegen Wolfsburg niet lukt hoop ik wel op een meer pragmatische tactiek tegen Fener.
Bij Slot zag je het na Drita eigenlijk meteen in elkaar vallen. Toen stond de tactiek als een huis, alleen met het materiaal kon je niet elke wedstrijd winnen.

Daar twijfel ik nu wel aan.
  maandag 28 juli 2025 @ 08:44:40 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218349608
Ik vind vooral de selectie niet in balans, je hebt een overvol middenveld met eigenlijk een aantal hele dure en zelfde type spelers voor één positie, geen creativiteit en geen 6. Verdediging is bekend en de aanval is een coinflip. Dat kan echt alle kanten op.

Zet je daar nog een rookie voor als trainer en tel uit je winst.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 juli 2025 @ 09:00:26 #219
474254 GurneyIsBestOke
pi_218349718
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bij Slot zag je het na Drita eigenlijk meteen in elkaar vallen. Toen stond de tactiek als een huis, alleen met het materiaal kon je niet elke wedstrijd winnen.

Daar twijfel ik nu wel aan.
Maar tegen Drita klopte er nog werkelijk niks van, die thuiswedstrijd was echt schandalig. Dat ging over een week tijd ineens beter en had ook wel te maken dat je Fer verving voor Trauner. Zo’n Jan Plug haalt op dit moment het hele team naar beneden.

Ik twijfel ook wel hoor, maar ik zou echt uitkijken met harde woorden totdat Tengstedt en een fatsoenlijke LCV zijn aangehaakt.
  maandag 28 juli 2025 @ 09:03:15 #220
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218349740
Het is 2058, men heeft het nog steeds over Drita thuis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 28 juli 2025 @ 09:05:12 #221
474254 GurneyIsBestOke
pi_218349757
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:03 schreef Caland het volgende:
Het is 2058, men heeft het nog steeds over Drita thuis.
Ik vind de vergelijking nu wel wat meer gepast dan september vorig jaar toen sommigen het gebruikten om Priske te verdedigen na de zoveelste mislukte wedstrijd.
  maandag 28 juli 2025 @ 09:10:24 #222
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_218349801
Alles staat en valt met het feit of RvP het kan overbrengen, voorlopig twijfel ik daar aan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 28 juli 2025 @ 09:30:43 #223
474254 GurneyIsBestOke
pi_218349967
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Alles staat en valt met het feit of RvP het kan overbrengen, voorlopig twijfel ik daar aan.
En of de selectie een beetje in balans is. Slot kreeg bepaalde (dure) spelers ook nooit echt aan de praat. Qua drukzetten met het hele team ben je ook wel een beetje zo goed als je zwakste schakel, en op dit moment zijn Plug en eigenlijk ook Ueda en Hwang wel erg zwakke schakels.
pi_218349997
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En of de selectie een beetje in balans is. Slot kreeg bepaalde (dure) spelers ook nooit echt aan de praat. Qua drukzetten met het hele team ben je ook wel een beetje zo goed als je zwakste schakel, en op dit moment zijn Plug en eigenlijk ook Ueda en Hwang wel erg zwakke schakels.
Hadj Moussa verzaakt ook stelselmatig in drukzetten en meelopen met z'n tegenstander. Ook afgelopen oefenwedstrijd weer.
  maandag 28 juli 2025 @ 09:34:46 #225
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218350000
Ik dacht eigenlijk dat Hwang een goede voetballer was.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')