Ken je ook nog een club die een gefaalde trainer van Heerenveen heeft gehaald en hem vervolgens een zak met 50 miljoen heeft gegeven?quote:Op zondag 27 juli 2025 19:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is eind juli en we hebben nog altijd maar één centrale verdediger. Geef het nou even tijd.
Ik weet nog wel een andere trainer bij wie het drukzetten eind juli nog niet zo lukte met maar één fatsoenlijke centrale verdediger.
quote:Op zondag 27 juli 2025 19:49 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ken je ook nog een club die een gefaalde trainer van Heerenveen heeft gehaald en hem vervolgens een zak met 50 miljoen heeft gegeven?
Hoewel een beetje overdreven en zwart-wit zie ik wel een kern van waarheid. Wat dat betreft vind ik dit wel een beetje het jaar van de waarheid voor DtK. Er wordt met gigantische hoeveelheden geld gesmeten, dan moet dat wel een beetje gaan renderen ook anders graaf je je eigen graf.quote:
Wel jammer dat Paixao dan sowieso zal vertrekken deze zomer. Zo blijven er nauwelijks nog echte uitblinkers over in de selectie (van het niveau Hancko en Paixao). Al kunnen we niet alle aankopen al helemaal inschatten.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Marseille die de deal voor Paxaio wil KAPEN van Leeds.
Heel mooi nieuws. Gewoon lekker bieden.
Als ik Van Persie zo hoorde verwacht ik eigenlijk wel dat Moussa blijft, daar zit ook zeker nog wel rek in (beide kanten op eigenlijk haha). De scouting heeft er afgelopen seizoen best goed opgezeten qua aankopen, dus best nog wel goede hoop dat een Borges in de Eredivisie zeker in ieder geval zijn stempel kan gaan drukken. Ik zou het echt wel aandurven met het trio Borges, Sauer en Moussa. Uiteraard nog een back-up erachter die gehaald moet worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel jammer dat Paixao dan sowieso zal vertrekken deze zomer. Zo blijven er nauwelijks nog echte uitblinkers over in de selectie (van het niveau Hancko en Paixao). Al kunnen we niet alle aankopen al helemaal inschatten.
Maar wat mij betreft moet er dan echt nog wel een hele goede vleugelaanvaller bij. Sauer en Slory zijn aardige talenten maar ten opzichte van Paixao doe je dan toch wel een paar stappen terug voorlopig.
Of die Borges moet een schot in de roos blijken te zijn en ook op links kunnen spelen.
In het beste geval hebben de spelers de mogelijkheid zichzelf te verbeteren. Als ze al op het niveau van uitblinkers waren, hadden ze nooit voor deze prijzen naar ons gekomen.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel jammer dat Paixao dan sowieso zal vertrekken deze zomer. Zo blijven er nauwelijks nog echte uitblinkers over in de selectie (van het niveau Hancko en Paixao). Al kunnen we niet alle aankopen al helemaal inschatten.
Maar wat mij betreft moet er dan echt nog wel een hele goede vleugelaanvaller bij. Sauer en Slory zijn aardige talenten maar ten opzichte van Paixao doe je dan toch wel een paar stappen terug voorlopig.
Of die Borges moet een schot in de roos blijken te zijn en ook op links kunnen spelen.
Precies. Voor deze versie van Paixao hebben we ook twee jaar moeten wachten, en dat was soms wel even afzien. Dat eerste seizoen struikelde hij drie koprollen over ieder been waar hij tegenaan liep, en vorig seizoen was hij wel taak bewuster maar had hij een winterdip waarin hij zelden een beslissende actie had. Zelfs begin dit seizoen waren er nog mensen die hem bij ieder kansloos afstandsschot afschreven.quote:Op zondag 27 juli 2025 22:26 schreef snabbi het volgende:
[..]
In het beste geval hebben de spelers de mogelijkheid zichzelf te verbeteren. Als ze al op het niveau van uitblinkers waren, hadden ze nooit voor deze prijzen naar ons gekomen.
Voor de vleugel hebben we dan ook Diarra nog
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:36 schreef fetX het volgende:
Dit geeft mij toch weinig vertrouwen. Uitslag boeit niet zo, maar het spel is toch wel schrikbarend slecht hoor. Mijn hemel.
Ik denk dat Robin van Persie in ieder geval tot november de tijd krijgt, mocht het niet lopen.quote:Op maandag 28 juli 2025 02:52 schreef H.FR het volgende:
Als er goede nieuwe trainers op de lijst staan en beschikbaar zijn, dan zou ik niet te lang wachten, zoals vorig jaar.
Toch vind ik dit een beetje snel. Van het Slot-tijdperk zijn enkel nog spelers over die momenteel niet fit zijn of destijds nauwelijks speelden, dus dat fundament is gewoon weg, en vorig seizoen moet je qua tactiek als verloren beschouwen. Zeker nu weer met een hoop aankopen erbij begin je praktisch opnieuw, dan vind ik het niet gek dat het drukzetten eind juli nog niet loopt. Al helemaal niet aangezien van je twee CV’s één er pas een paar dagen bij is en de ander er niks van kan. Bij Slot duurde het ook de eerste twee seizoenen enkele weken en dat was echt een vakman.quote:Op maandag 28 juli 2025 00:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[ X ]
https://x.com/PieterZwartNL/status/1949352532137902272
Bij Slot zag je het na Drita eigenlijk meteen in elkaar vallen. Toen stond de tactiek als een huis, alleen met het materiaal kon je niet elke wedstrijd winnen.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch vind ik dit een beetje snel. Van het Slot-tijdperk zijn enkel nog spelers over die momenteel niet fit zijn of destijds nauwelijks speelden, dus dat fundament is gewoon weg, en vorig seizoen moet je qua tactiek als verloren beschouwen. Zeker nu weer met een hoop aankopen erbij begin je praktisch opnieuw, dan vind ik het niet gek dat het drukzetten eind juli nog niet loopt. Al helemaal niet aangezien van je twee CV’s één er pas een paar dagen bij is en de ander er niks van kan. Bij Slot duurde het ook de eerste twee seizoenen enkele weken en dat was echt een vakman.
Kanttekening dat vPersie wel al in maart gestart is en deze spelers beter zijn. Als het tegen Wolfsburg niet lukt hoop ik wel op een meer pragmatische tactiek tegen Fener.
Maar tegen Drita klopte er nog werkelijk niks van, die thuiswedstrijd was echt schandalig. Dat ging over een week tijd ineens beter en had ook wel te maken dat je Fer verving voor Trauner. Zo’n Jan Plug haalt op dit moment het hele team naar beneden.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij Slot zag je het na Drita eigenlijk meteen in elkaar vallen. Toen stond de tactiek als een huis, alleen met het materiaal kon je niet elke wedstrijd winnen.
Daar twijfel ik nu wel aan.
Ik vind de vergelijking nu wel wat meer gepast dan september vorig jaar toen sommigen het gebruikten om Priske te verdedigen na de zoveelste mislukte wedstrijd.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:03 schreef Caland het volgende:
Het is 2058, men heeft het nog steeds over Drita thuis.
En of de selectie een beetje in balans is. Slot kreeg bepaalde (dure) spelers ook nooit echt aan de praat. Qua drukzetten met het hele team ben je ook wel een beetje zo goed als je zwakste schakel, en op dit moment zijn Plug en eigenlijk ook Ueda en Hwang wel erg zwakke schakels.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Alles staat en valt met het feit of RvP het kan overbrengen, voorlopig twijfel ik daar aan.
Hadj Moussa verzaakt ook stelselmatig in drukzetten en meelopen met z'n tegenstander. Ook afgelopen oefenwedstrijd weer.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En of de selectie een beetje in balans is. Slot kreeg bepaalde (dure) spelers ook nooit echt aan de praat. Qua drukzetten met het hele team ben je ook wel een beetje zo goed als je zwakste schakel, en op dit moment zijn Plug en eigenlijk ook Ueda en Hwang wel erg zwakke schakels.
Het kan snel gaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Hwang een goede voetballer was.
Het probleem is een beetje dat zowel Hwang, Timber en Moder het beste zijn op 8.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:34 schreef Buitendam het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Hwang een goede voetballer was.
En als je Timber verkoopt en daarvoor een goeie 6 haalt. Ga je er wel op vooruit, denk ik.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat zowel Hwang, Timber en Moder het beste zijn op 8.
Dat vermoeden heb ik ook wel, ja.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En als je Timber verkoopt en daarvoor een goeie 6 haalt. Ga je er wel op vooruit, denk ik.
Als je met een echte 10 speelt is 2 8en daarachter niet per se een probleem. Maar dat ligt een beetje aan wat voor type. Timber heeft wel een stofzuiger naast zich nodig.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat zowel Hwang, Timber en Moder het beste zijn op 8.
Je hebt dus gewoon een goeie 6 nodig.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je met een echte 10 speelt is 2 8en daarachter niet per se een probleem. Maar dat ligt een beetje aan wat voor type. Timber heeft wel een stofzuiger naast zich nodig.
Je hebt er nu eigenlijk maar één (Taghi) die wel potentie heeft laten zien, maar ook nog wel erg weinig inhoud heeft.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt dus gewoon een goeie 6 nodig.
Ja, die moet je ook nog verkopenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt er nu eigenlijk maar één (Taghi) die wel potentie heeft laten zien, maar ook nog wel erg weinig inhoud heeft.
En je hebt Zerrouki nog, maar ach.
Je mist gewoon een goed verdedigend blok, ik heb wel vertrouwen in Watanabe maar die is er pas een paar dagen, en er moet gewoon nog een CV bij.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:44 schreef Caland het volgende:
Ik vind vooral de selectie niet in balans, je hebt een overvol middenveld met eigenlijk een aantal hele dure en zelfde type spelers voor één positie, geen creativiteit en geen 6. Verdediging is bekend en de aanval is een coinflip. Dat kan echt alle kanten op.
Zet je daar nog een rookie voor als trainer en tel uit je winst.
Ja, maar met het vertrek van Hancko is dat natuurlijk een logische ontwikkeling dat je defensief twee stappen terug zet, die vervang je echt niet zomaar en je moet hopen dat iemand de stappen naar datzelfde niveau kan zetten.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Watanabe is een degelijke verdediger, en vast beter dan Trauner en Beelen, maar met het vertrek van Hancko zijn we defensief gewoon minder dan vorig seizoen. Zo is het ook gewoon. Smal is ook gewoon minder dan Bueno bijvoorbeeld.
Watanabe schijnt ook niet top te zijn met veel ruimte in zijn rug, dus als we de organisatie niet top voor elkaar krijgen gaan we echt meer tegendoelpunten krijgen dan vorig seizoen.
Maar allemaal zaken die je Te Kloese kunt verwijten in het samenstellen van de spelersgroep.
Hancko ga je niet vervangen natuurlijk. Dat was met afstand de beste verdediger in Nederland. Ik hoop nog steeds dat ze die vdBerg halen en daarnaast nog een lcv (huur/koop). Dan zit je de komende jaren achterin ook wel goed. Ik vond Bueno persoonlijk niet zo bijzonder, maar daar verschillen de meningen over.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Watanabe is een degelijke verdediger, en vast beter dan Trauner en Beelen, maar met het vertrek van Hancko zijn we defensief gewoon minder dan vorig seizoen. Zo is het ook gewoon. Smal is ook gewoon minder dan Bueno bijvoorbeeld.
Natuurlijk wel botte pech met de blessure van Beelen, anders had je afgelopen weekend een prima centrum staan.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Hancko ga je niet vervangen natuurlijk. Dat was met afstand de beste verdediger in Nederland. Ik hoop nog steeds dat ze die vdBerg halen en daarnaast nog een lcv (huur/koop). Dan zit je de komende jaren achterin ook wel goed. Ik vond Bueno persoonlijk niet zo bijzonder, maar daar verschillen de meningen over.
Zolang er achterin niks bij komt is de selectie niet compleet en dat vind ik toch wel wat vermoeiend worden. Derde jaar op rij, en nu heb je genoeg financiële slagkracht. Maar wellicht komt er de komende dagen nog wat bij. Alleen moet dat voor de 31e, want dan kun je ze nog inschrijven.
Ik betwijfel dat niet echt, eigenlijk. Die twijfel rondom vdBerg zit denk ik met name omdat het een rechtspoot is. Daarnaast kun je altijd kijken naar huur. Voor de CL moet de selectie compleet zijn en dat was ook de doelstelling. Het begint er toch op te lijken dat we dit niet gaan redden.quote:Op maandag 28 juli 2025 10:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel botte pech met de blessure van Beelen, anders had je afgelopen weekend een prima centrum staan.
En of we nog genoeg financiele slagkracht hebben waag ik te betwijfelen gezien het kostenplaatje van deze window. Aangezien Van den Berg nog altijd niet geseald is moeten er kennelijk toch keuzes gemaakt worden.
Ja. Igor.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
Gaat deze club ooit nog een speler verkopen voor meer dan 35 miljoen exclusief bonussen? Zeg het maar, jongons.
We zijn in een paar jaar tijd van jodenfooitjes in de categorie 10-15 naar 30-40 gegaan.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:22 schreef bbuddybb het volgende:
Gaat deze club ooit nog een speler verkopen voor meer dan 35 miljoen exclusief bonussen? Zeg het maar, jongons.
Misschien wordt Tengstedt wel lachend de topscorer van de Europa Leaguequote:Op maandag 28 juli 2025 12:35 schreef H.FR het volgende:
Ik vind het vooral zonde dat we Tengstedt nu hebben gehaald. Had liever een echt goede spits gezien en dan wat later in de voorbereiding.
Roya2Faces niet meer in de top 5 duurste spelersquote:Op maandag 28 juli 2025 12:24 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn in een paar jaar tijd van jodenfooitjes in de categorie 10-15 naar 30-40 gegaan.
Make Royston Ricky great againquote:Op maandag 28 juli 2025 12:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Roya2Faces niet meer in de top 5 duurste spelers
Dirkie Kuyt van toen hij nog scheve tanden had die 100 jaar dat lijstje heeft aangevoerd.quote:Op maandag 28 juli 2025 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Make Royston Ricky great again.
Misschien van de Denen bij Feyenoord seizoen 25/26.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien wordt Tengstedt wel lachend de topscorer van de Europa League
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |