abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218332502
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 19:51 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Nog eens 35-40 miljoen erbij
Zo blijft er wel heel weinig echte klasse over
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218332560
Mijn god. Ik zap net langs Feyenoord - Cambuur 10 jaar terug. Alsof je naar F-jes zit te kijken, met o.a. van Beek, Nelom, Immers en Kazim.
pi_218332583
Zou Kloese weten dat je niet persé al het tafelzilver hoeft te verkopen iedere zomer?

Mocht hij vertrekken moet er echt wel een vervanger bij die er meteen staat (dus geen gokje).

Anders kunnen we onze sportieve ambities wel meteen vaarwel zeggen komend seizoen. Dan wordt het qua scorend vermogen en creativiteit wel erg mager.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218333108
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe Van Persie het vorige seizoen heeft afgemaakt met heel pragmatisch spelen vanuit een gesloten verdediging was wel precies wat we op dat moment nodig hadden. Op het moment dat Priske weg ging vreesde ik serieus dat we dit seizoen überhaupt geen Europees zouden spelen maar uiteindelijk word je (makkelijk) derde. Daar mag je hem best credits voor geven.

Nou was dat vorig seizoen wel een stuk makkelijker, alleen al de naam Van Persie zal spelers die niet al te lekker in hun vel zitten een moraalboost geven. De volgende stap met ook fatsoenlijk spel zal dit seizoen gezet moeten wouden, dus pas dit seizoen zal moeten blijken of Van Persie meer kan dan een mentaal geknakte selectie opkalefateren. Op basis van een paar oefenpotjes kan je daar echter natuurlijk nog geen enkele conclusie aan verbinden.
Dat Van Persie genoodzaakt was om defensief te spelen. Zeker gezien de vorm waarin we verkeerden en blessures die we hadden, is allemaal prima te rechtvaardigen. Het voetbal was niet om aan te gluren, maar we wonnen onze wedstrijden, we hebben ons geplaatst voor de CL-voorronde. De 3e plek was ook het max haalbare.

Wat niet te rechtvaardigen is dat we nu, met een volledig fitte selectie plus de nodige versterkingen. Weer dezelfde reactie zit voetbal spelen. Jezelf ingraven en hopen op een counter. Dat doe je maar bij NAC/NEC maar niet bij onze club. Bij Feyenoord verwacht ik dominant/aanvallend voetbal

Dat je dan een paar oefenwedstrijden verliest, daar hecht ik niet aan te veel waarde aan. Het gaat mij vooral om de manier waarop. Hij is al bijna 6 maanden trainer en ik zie geen enkele vooruitgang in de manier van spelen.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218333184
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef De_Pel het volgende:
Ik kijk nog niet uit naar de start van het seizoen -O-
Denk dat de 3e/4e plek dit seizoen het max haalbare is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_218333265
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 17:01 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)rijden-van-feyenoord

Tldr; de spelers hebben geen idee wat ze moeten doen met druk zetten.
Voor mensen die weigeren te betalen voor hun VI pro, hier is de gratis versie:https://www.reddit.com/r/(...)efenwedstrijden_van/
pi_218333927
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 21:17 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Voor mensen die weigeren te betalen voor hun VI pro, hier is de gratis versie:https://www.reddit.com/r/(...)efenwedstrijden_van/
Thanks.

Allemaal niet bepaald hoopgevend, temeer omdat Robin van Persie al vanaf maart geen goed antwoord weet te bedenken op dat probleem met drukzetten en doordekken.

Dan heb ik er geen vertrouwen in dat hij dat antwoord nu in een paar weken ineens wel weet te vinden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_218334379
Hebben jullie voorkeur voor een vervanger?

Niet omdat hij op de schopstoel zit maar gewoon omdat het kan.
blablablabla
  zaterdag 26 juli 2025 @ 22:55:25 #184
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_218334417
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 22:51 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie voorkeur voor een vervanger?

Niet omdat hij op de schopstoel zit maar gewoon omdat het kan.
Als Dick Schreuder het goed doet bij NEC zou ik die wel willen proberen.
pi_218334428
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]
Thanks.

Allemaal niet bepaald hoopgevend, temeer omdat Robin van Persie al vanaf maart geen goed antwoord weet te bedenken op dat probleem met drukzetten en doordekken.

Dan heb ik er geen vertrouwen in dat hij dat antwoord nu in een paar weken ineens wel weet te vinden.
Het kan ook zijn dat Van Persie helemaal niet voor die spelstijl kiest en voor meer zekerheid kiest. Hij moest na Priske meer zekerheid inbouwen omdat het vaak open huis was bij Feyenoord.
  zaterdag 26 juli 2025 @ 23:36:57 #186
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218334764
Dit geeft mij toch weinig vertrouwen. Uitslag boeit niet zo, maar het spel is toch wel schrikbarend slecht hoor. Mijn hemel.
  Trouwste user 2022 zondag 27 juli 2025 @ 01:10:11 #187
7889 tong80
Spleenheup
pi_218335295
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 23:36 schreef fetX het volgende:
Dit geeft mij toch weinig vertrouwen. Uitslag boeit niet zo, maar het spel is toch wel schrikbarend slecht hoor. Mijn hemel.
Dat krijg je met een open dak. Qua hemel.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 27 juli 2025 @ 09:21:10 #188
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_218336206
Zo, even al dat gezeik van FR12.nl ontvluchten…
  zondag 27 juli 2025 @ 09:54:39 #189
393053 De_Pel
Is weg.
pi_218336454
quote:
Bijlow sluit zomers vertrek uit
Lekker dan. Wéér 3 miljoen voor 7 potjes. Ekte ekte.
  zondag 27 juli 2025 @ 10:02:53 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218336574
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 09:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Lekker dan. Wéér 3 miljoen voor 7 potjes. Ekte ekte.
Die weet vooral heel goed dat geen enkele club hem nog wil hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 27 juli 2025 @ 10:08:28 #191
393053 De_Pel
Is weg.
pi_218336679
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Die weet vooral heel goed dat geen enkele club hem nog wil hebben.
Jup. Nog een jaartje dan zit ‘ie permanent in de WW/ziektewet.
pi_218336702
Of hij krijgt een ander type contract, zonder vast salaris.
pi_218337022
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 23:36 schreef fetX het volgende:
Het is dat Timon goed keepte anders was het helemaal pijnlijk geworden.
  zondag 27 juli 2025 @ 10:44:40 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218337042
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als Dick Schreuder het goed doet bij NEC zou ik die wel willen proberen.
Als je dacht dat Priske cringe was op social media.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218337998
Leuk om te zien dat we al met een volgende trainer bezig zijn.

Het is toch zeker 27 juli.
pi_218338128
Geprezen door Mike Verweij, een Ajax-journalist
Dtk is de Rotterdamse Overmars _O_

Te Kloese geprezen om transferbeleid: ''Feyenoord kan zich een misser veroorloven''

Feyenoord krijgt lof voor het transferbeleid van deze zomer. Algemeen directeur Dennis te Kloese wordt zowel intern als extern geprezen om de manier waarop hij de selectie heeft versterkt én tegelijk financieel resultaat heeft geboekt. Trainer Robin van Persie sprak vrijdag tijdens het persmoment al zijn waardering uit, en ook in de podcast van De Telegraaf is de toon positief.

Feyenoord wist zich tot dusver te versterken met acht nieuwe spelers, terwijl er sprake is van een brutto winst van achttien miljoen euro op de transfermarkt. Toch is er ook kritiek op enkele aanwinsten, zoals Gonçalo Borges. De buitenspeler kwam voor tien miljoen euro over van FC Porto. Journalist Mike Verweij ziet echter geen reden tot paniek. ''Als jij op je scouting vertrouwt, en dat doet Feyenoord, waarom dan niet?''

Verweij noemt ook Jordan Bos als voorbeeld van een minder bekende naam. ''Het is een naam waar niemand ooit van heeft gehoord. Of de scouting van Feyenoord is geweldig goed en dat zal blijken. Of het is een gok. Dat gaan we zien. Het is ook het makkelijke van ons werk. Wij kunnen achteraf zeggen dat het een waardeloze aankoop is.''

Wel plaatst Verweij een kanttekening bij de flexibiliteit van Feyenoord op de transfermarkt. ''Wat me wel verbaast: elke club heeft lijstjes. Als nummer één niet lukt, ga je voor nummer twee, enzovoorts. Bij Feyenoord veranderen ze wel snel van profielen, vind ik. Ook de eerste spits die ze wilden van Atalanta is een heel ander type dan Tengstedt. Maar ook in het verleden heeft de scouting van Feyenoord laten zien dat ze er oog voor hebben.''

Vertrouwen in Te Kloese groeit

Volgens Verweij moeten supporters meer vertrouwen hebben in de beleidsmakers van de club. ''Ik heb toevallig ook contact gehad met een goede bekende van Te Kloese. Als je ziet wat hij momenteel doet bij Feyenoord... Er ging een mooi plaatje rond op sociale media: Kökcü, Giménez, Hancko, Wieffer en Milambo. In totaal voor 15,5 miljoen euro gehaald en voor 162 miljoen verkocht.''

''Te Kloese doet iets gigantisch goed. Het roept een beetje herinneringen op aan Overmars, die ook zijn eigen oorlogskas creëerde. Als je dat geld hebt, dan zal er ongetwijfeld een keer een misser tussen zitten bij al die aankopen die Feyenoord momenteel doet. Het is inmiddels een behoorlijk rijtje geworden. Voor 49 miljoen gekocht en dit seizoen ook weer voor 67 miljoen verkocht. Als je het geld hebt, kun je je een misser veroorloven en dat kan Alex Kroes bij Ajax bijvoorbeeld niet.''

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 27-07-2025 14:25:25 ]
pi_218338219
En dit dus :lijstje:

twitter
  zondag 27 juli 2025 @ 12:58:15 #198
269692 Divje
brr brr patapim
pi_218338291
Godverdomme wat gaat het slecht met onze club hè jongens

/s
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_218338336
Alles wat ik over de afgelopen weken lees, wijst erop dat er helemaal niets klopt van het spel. En dat er geen progressie in zit.

Ik denk dat we een pak slaag krijgen van Fenerbahce, jongons.
  zondag 27 juli 2025 @ 13:04:44 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218338370
quote:
2s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:51 schreef Ali_boo het volgende:
En dit dus :lijstje:

[ x ]
Jeetje, als we nu niet degraderen weet ik het ook niet. Sauer en Read zijn geen euro waard
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')