Ik had een tiktoklive stream van iemand die een camera op z'n tv had gericht waarop Feyenoord ONE gecast werd..quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik had een tiktoklive stream van iemand die een camera op z'n tv had gericht waarop Feyenoord ONE gecast werd..
Zit nu in een hoekje m'n levenskeuzes te overpeinzen.
Stond de televisie op een hoogglans witte meubel?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik had een tiktoklive stream van iemand die een camera op z'n tv had gericht waarop Feyenoord ONE gecast werd..
Zit nu in een hoekje m'n levenskeuzes te overpeinzen.
Niet zichtbaar, stond vrij dicht op de tv en mistte een stuk beeldquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond de televisie op een hoogglans witte meubel?
Weer lastig 3e.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef De_Pel het volgende:
Ik kijk nog niet uit naar de start van het seizoen
Meen jequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
David Moyes says #mufc must improve in a number of areas, including passing, creating chances and defending.
Ah, of de trainersstaf krijgt dat er al maanden niet in (ook vorig seizoen niet), of ons spelersmateriaal is niet goed genoeg om het uit te kunnen voeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:01 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)rijden-van-feyenoord
Tldr; de spelers hebben geen idee wat ze moeten doen met druk zetten.
De staf, uiteraard.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, of de trainersstaf krijgt dat er al maanden niet in (ook vorig seizoen niet), of ons spelersmateriaal is niet goed genoeg om het uit te kunnen voeren.
Er staat een samenvatting van bijna een kwartier van Feyenoord - Atletico op YouTube. Daarin zie je echt wel een heel duidelijk strijdplan en de tactische inbreng van Arend Martijn. Vooral in de looplijnen, manier van opbouwen en met name de omschakeling is het dag en nacht verschil met wat Robin en Priske lieten zien. En dat was nog met Haps als linksback. Het lijkt vooralsnog nergens op.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:55 schreef alopio het volgende:
Ik hou mij vast aan het feit dat Oh Arne in de voorbereiding van het kampioensjaar met 0-7 verloor van Kopenhagen.
Ik mis Arne
Eens hoor, zelfs in zijn eerste seizoen tegen Drita zag je zijn ideeen en dat was met spelers als Fer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat een samenvatting van bijna een kwartier van Feyenoord - Atletico op YouTube. Daarin zie je echt wel een heel duidelijk strijdplan en de tactische inbreng van Arend Martijn. Vooral in de looplijnen, manier van opbouwen en met name de omschakeling is het dag en nacht verschil met wat Robin en Priske lieten zien. En dat was nog met Haps als linksback. Het lijkt vooralsnog nergens op.
Hoelang zat-ie bij Feijenoordquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn veel te verwend geweest met Arne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |