Trauner die nog geen minuut gespeeld heb…..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de huidige selectie neem ik aan dat tegen Fenerbahce Read, Trauner, Timber en Paixao/Sauer zouden moeten spelen.
Verwacht dat Trauner, Timber en Tengstedt nog niet fit genoeg zijn om de thuiswedstrijd tegen Fenerbahçe te halen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met de huidige selectie neem ik aan dat tegen Fenerbahce Read, Trauner, Timber en Paixao/Sauer zouden moeten spelen.
Nog altijd een betere optie dan Plug. Maar er zal nog wel een verdediger komen in de komende week.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:24 schreef Irrem het volgende:
[..]
Trauner die nog geen minuut gespeeld heb…..
Toch mooi dat je Hancko kan vervangen met EIGEN JEUGD van een vergelijkbaar niveauquote:
Nou, ik zie de basis elf van Feyenoord toch liever unplugged hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch mooi dat je Hancko kan vervangen met EIGEN JEUGD van een vergelijkbaar niveau
Robin is ook geen trainer en dat zie je aan alles terugquote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We gaan gewoon hetzelfde spelbeeld krijgen als de laatste wedstrijden in de competitie vanaf maart verwacht ik.
Ik heb niet zoveel vertrouwen in de kwaliteiten van Robin van Persie als trainer.
Alles aan die aanstelling schreeuwt "compromis". Te Kloese had z'n kans gehad om een originele gescoute trainer aan te stellen, dat was Priske. Aangezien dat flopte op bijna alle aspecten moest er een NEDERLANDSE trainer komen die goed zou liggen bij de fans.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Robin is ook geen trainer en dat zie je aan alles terug
- Persconferenties kijk ik al lang niet meer ( komt geen zinnig woord uit)
- Tactisch is het een onbenul
- Druk zetten bij hem staat gelijk aan: als kippen zonder kop achter spelers aanrennen
- Wisselbeleid is zeer voorspelbaar
- Tempo is veel laag waardoor we makkelijk te verdedigen zijn
- Aanvallend zijn we veel te voorspelbaar
Het was ook lachwekkend om hem aan te stellen. En iedereen die het een goed idee vond om hem voor de spelers te gooien, dient per direct ontslagen te worden
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
- Druk zetten bij hem staat gelijk aan: als kippen zonder kop achter spelers aanrennen
Het was ook lachwekkend om hem aan te stellen. En iedereen die het een goed idee vond om hem voor de spelers te gooien, dient per direct ontslagen te worden
En toch is hij vrij makkelijk te verdedigen, hij zoekt namelijk vrijwel altijd naar zijn linkerbeen. Dat zie je hier ook weer... Plus dat je als verdediger weet dat de kans klein is dat hij afspeelt, hij ziet hier bijv. niet eens dat hij een steekpassje had kunnen geven. Gewoon de lijn van het schot van zijn linkerbeen verdedigen, hij kapt toch ook niet met links.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:09 schreef Qarrad het volgende:
Kooltje van Aniss
https://www.reddit.com/r/(...)anis_hadj_moussa_36/
Dan kan je net zo goed Ruud Gullit aanstellen. Is die goed genoeg voor de baan als trainer? Nee. Maar is nog steeds een stuk beter dan Robinquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles aan die aanstelling schreeuwt "compromis". Te Kloese had z'n kans gehad om een originele gescoute trainer aan te stellen, dat was Priske. Aangezien dat flopte op bijna alle aspecten moest er een NEDERLANDSE trainer komen die goed zou liggen bij de fans.
Tja.
Precies, geef hem wat tijd en steun je kk clubquote:
Hij kapt ook regelmatig wel naar z'n rechter, zo heeft ie ook meerdere goals gemaakt afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En toch is hij vrij makkelijk te verdedigen, hij zoekt namelijk vrijwel altijd naar zijn linkerbeen. Dat zie je hier ook weer... Plus dat je als verdediger weet dat de kans klein is dat hij afspeelt, hij ziet hier bijv. niet eens dat hij een steekpassje had kunnen geven. Gewoon de lijn van het schot van zijn linkerbeen verdedigen, hij kapt toch ook niet met links.
Tussenjaar #4045quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nou ja, kijk, als jij mij als voormalige tob-speler wilt tegenspreken, moet je dat vooral doenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij kapt ook regelmatig wel naar z'n rechter, zo heeft ie ook meerdere goals gemaakt afgelopen seizoen.
En een bepaalde speler is juist heel succesvol geweest op deze manier
Nee, gedraag je gewoon niet als een simpele tokkie.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, geef hem wat tijd en steun je kk club
quote:Feyenoord heeft het zwaar en wordt in de beginfase weggespeeld.
Jongons, ik heb hier een HEEL slecht gevoel bij.quote:Daar is de 1-0 voor de Oostenrijkers. Phillip Verhounig schuift een lage voorzet binnen en zet FC Liefering verdiend op voorsprong. Het zat er al even aan te komen voor Feyenoord, dat het lastig heeft.
Kijk even naar wie er in de verdediging staan buddy... Godsallemachtigquote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
[..]
Jongons, ik heb hier een HEEL slecht gevoel bij.
Beetje voorbarig. Het is nu te laat voor een koerswijziging. Als ik aan betere alternatieven moet denken, kan ik mij alleen maar kandidaten bedenken die waarschijnlijk niet haalbaar zijn. We gaan het wel zien, eerste jaar slot werd ook zo'n beetje elk duel in de voorbereiding verloren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |