Ik kan Feyenoord One gewoon casten van mijn telefoon naar mijn Chromecast hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Net toch maar Feyenoord One aangeschaft, maar dat kan je niet casten?
Dat komt tzt met de upgrade, waarvoor je een schamele 10 euro per jaar extra betaald voor de nieuwe features.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Op de webversie was er geen knopje, in de app nu wel gevonden. Maar hij vindt mijn TV niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan Feyenoord One gewoon casten van mijn telefoon naar mijn Chromecast hoor.
Ja wie heeft dit vervallen stadion uitgekozen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:49 schreef Caland het volgende:
Lekker veldje wel, vanmiddag zelfde veld neem ik aan?
Jawel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Denken dat @hhh38 een telefoon heeft...quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik kan Feyenoord One gewoon casten van mijn telefoon naar mijn Chromecast hoor.
We gaan gewoon hetzelfde spelbeeld krijgen als de laatste wedstrijden in de competitie vanaf maart verwacht ik.quote:
Gezien de omstandigheden was dat wel een beetje wat je kon verwachten. Er is geen samenhang als je net je eerste wedstrijd speelt als een watanabe bijv. Verder eens dat je nog meer verdedigers nodig hebt. Plug en Zerrouki achterin kan niet je eerste team zijn in elk geval.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond de samenhang nog matig als je bedenkt dat je over anderhalve week al zo'n belangrijke wedstrijd hebt. Je had nu eigenlijk al met je beoogde basis moeten spelen.
Er moet echt heel snel nog een centrale verdediger bij.
Ik vind het eerlijk gezegd nog niet veel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:53 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond de samenhang nog matig als je bedenkt dat je over anderhalve week al zo'n belangrijke wedstrijd hebt. Je had nu eigenlijk al met je beoogde basis moeten spelen.
Er moet echt heel snel nog een centrale verdediger bij.
read + hopelijk nog een centrale verdediger die er nog niet isquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een matig elftal op de mat vandaag.
Welke beoogde basisklanten misten er nog?
Met de huidige selectie neem ik aan dat tegen Fenerbahce Read, Trauner, Timber en Paixao/Sauer zouden moeten spelen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een matig elftal op de mat vandaag.
Welke beoogde basisklanten misten er nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |