Zijn allemaal later erbij gekomenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valente en Read ook nog niet.
Maar Sauer heeft al meegedaan. Die heeft gisteren niet meegetraind dus hij zal een lichte blessure hebben.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valente en Read ook nog niet.
Geld is geld, het maakt niet uit op welke datum het geld binnenkomt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:18 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je telt te veel bedragen bij elkaar op. De verkoop na 1 juli valt niet meer in het seizoen van 2024-2025. Maar whatever, ik geef je die cadeau. Ook geef ik je cadeau, dat je in werkelijkheid van die 200m nog heel wat moet aftrekken in de vorm van makelaars, afdrachten aan andere clubs en belasting.
We hebben in 2024-2025 + de recente transfers ook 75m aan transfers uitgegeven. Hou je 125m over. De bedrijfslasten in het seizoen 2023-2024 waren 112m. Je hebt inderdaad genoeg geld om het einde van het komende seizoen te halen. Dat ziet er zeer solide uit hoor.
Dat maakt redelijk uit in boekjaren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:04 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Geld is geld, het maakt niet uit op welke datum het geld binnenkomt.
dan moet je niet schrijven "in 2025", want er is geen 200m binnengekomen in 2025.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:04 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Geld is geld, het maakt niet uit op welke datum het geld binnenkomt.
quote:
Het is voor voetbalclub echt helemaal niets van meerwaarde om met winst of verlies bezig te houden en je met boekjaren bezig te houden. Je kan op de sluitdatum van het boekjaar 5 miljoen verlies hebben en dag erop iemand voor 30 miljoen verkopen. Wat zegt mij dat? Helemaal niets. Is niets anders dan een boekhoudkundige feit met weinig meerwaarde. Bij een club als ajax kan het wel invloed hebben die cijfers omdat het beursgenoteerd is. Dat heeft externe invloed op de koers en belangen van aandeelhoudersquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
dan moet je niet schrijven "in 2025", want er is geen 200m binnengekomen in 2025.
Beflikkering in z'n zuiverste soort.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Feyenoord One aangeschaft, maar dat kan je niet casten?
Dit is voor elk bedrijf zo, maar goed daarom zeg ik ook in mijn antwoord. Je bedrijfslasten zijn 112m per jaar. Dus je kan 1 jaar overleven.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:12 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
[..]
Het is voor voetbalclub echt helemaal niets van meerwaarde om met winst of verlies bezig te houden en je met boekjaren bezig te houden. Je kan op de sluitdatum van het boekjaar 5 miljoen verlies hebben en dag erop iemand voor 30 miljoen verkopen. Wat zegt mij dat? Helemaal niets. Is niets anders dan een boekhoudkundige feit met weinig meerwaarde. Bij een club als ajax kan het wel invloed hebben die cijfers omdat het beursgenoteerd is. Dat heeft externe invloed op de koers en belangen van aandeelhouders
Bij Feyenoord hebben die cijfertjes nul invloed, behalve misschien in de budgetteringen en het beleid op de korte termijn. Elke transfer kan dat beleid beinvloeden.
Ik vraag me af hoeveel miljard een club als Feyenoord nodig heeft om gezond te zijn. Als het na het afgelopen boekjaar niet gezond is kan het zich beter opheffen want zo een seizoen met zoveel transferinkomsten en CL inkomsten ga je de komende jaren niet meer krijgen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
Dit is voor elk bedrijf zo, maar goed daarom zeg ik ook in mijn antwoord. Je bedrijfslasten zijn 112m per jaar. Dus je kan 1 jaar overleven.
Het lijkt veel geld, maar alles is relatief.
Dit antwoord is natuurlijk vrij simpel. Hoeveel je nodig hebt, hangt af van hoeveel je in je bedrijfslasten uitgeeft.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:19 schreef Cryptonees het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel miljard een club als Feyenoord nodig heeft om gezond te zijn. Als het na het afgelopen boekjaar niet gezond is kan het zich beter opheffen want zo een seizoen met zoveel transferinkomsten en CL inkomsten ga je de komende jaren niet meer krijgen.
Dit is Feyenoordquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:08 schreef hhh38 het volgende:
Net toch maar Feyenoord One aangeschaft, maar dat kan je niet casten?
Behalve dat ik op m'n telefoon moet kijken is de kwaliteit prima.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:26 schreef Scrummie het volgende:
Nou @:hhh38? Is het je 25 euro al waard?
ja hij blijft nu niet zo bij de zijlijn maar gaat ver naar binnen met zn actie, prima actie en schotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |