Ik had een tiktoklive stream van iemand die een camera op z'n tv had gericht waarop Feyenoord ONE gecast werd..quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik had een tiktoklive stream van iemand die een camera op z'n tv had gericht waarop Feyenoord ONE gecast werd..
Zit nu in een hoekje m'n levenskeuzes te overpeinzen.
Stond de televisie op een hoogglans witte meubel?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik had een tiktoklive stream van iemand die een camera op z'n tv had gericht waarop Feyenoord ONE gecast werd..
Zit nu in een hoekje m'n levenskeuzes te overpeinzen.
Niet zichtbaar, stond vrij dicht op de tv en mistte een stuk beeldquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond de televisie op een hoogglans witte meubel?
Weer lastig 3e.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef De_Pel het volgende:
Ik kijk nog niet uit naar de start van het seizoen
Meen jequote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
David Moyes says #mufc must improve in a number of areas, including passing, creating chances and defending.
Ah, of de trainersstaf krijgt dat er al maanden niet in (ook vorig seizoen niet), of ons spelersmateriaal is niet goed genoeg om het uit te kunnen voeren.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:01 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)rijden-van-feyenoord
Tldr; de spelers hebben geen idee wat ze moeten doen met druk zetten.
De staf, uiteraard.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ah, of de trainersstaf krijgt dat er al maanden niet in (ook vorig seizoen niet), of ons spelersmateriaal is niet goed genoeg om het uit te kunnen voeren.
Er staat een samenvatting van bijna een kwartier van Feyenoord - Atletico op YouTube. Daarin zie je echt wel een heel duidelijk strijdplan en de tactische inbreng van Arend Martijn. Vooral in de looplijnen, manier van opbouwen en met name de omschakeling is het dag en nacht verschil met wat Robin en Priske lieten zien. En dat was nog met Haps als linksback. Het lijkt vooralsnog nergens op.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:55 schreef alopio het volgende:
Ik hou mij vast aan het feit dat Oh Arne in de voorbereiding van het kampioensjaar met 0-7 verloor van Kopenhagen.
Ik mis Arne
Eens hoor, zelfs in zijn eerste seizoen tegen Drita zag je zijn ideeen en dat was met spelers als Fer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat een samenvatting van bijna een kwartier van Feyenoord - Atletico op YouTube. Daarin zie je echt wel een heel duidelijk strijdplan en de tactische inbreng van Arend Martijn. Vooral in de looplijnen, manier van opbouwen en met name de omschakeling is het dag en nacht verschil met wat Robin en Priske lieten zien. En dat was nog met Haps als linksback. Het lijkt vooralsnog nergens op.
Hoelang zat-ie bij Feijenoordquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We zijn veel te verwend geweest met Arne.
Zo blijft er wel heel weinig echte klasse overquote:
Dat Van Persie genoodzaakt was om defensief te spelen. Zeker gezien de vorm waarin we verkeerden en blessures die we hadden, is allemaal prima te rechtvaardigen. Het voetbal was niet om aan te gluren, maar we wonnen onze wedstrijden, we hebben ons geplaatst voor de CL-voorronde. De 3e plek was ook het max haalbare.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 14:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe Van Persie het vorige seizoen heeft afgemaakt met heel pragmatisch spelen vanuit een gesloten verdediging was wel precies wat we op dat moment nodig hadden. Op het moment dat Priske weg ging vreesde ik serieus dat we dit seizoen überhaupt geen Europees zouden spelen maar uiteindelijk word je (makkelijk) derde. Daar mag je hem best credits voor geven.
Nou was dat vorig seizoen wel een stuk makkelijker, alleen al de naam Van Persie zal spelers die niet al te lekker in hun vel zitten een moraalboost geven. De volgende stap met ook fatsoenlijk spel zal dit seizoen gezet moeten wouden, dus pas dit seizoen zal moeten blijken of Van Persie meer kan dan een mentaal geknakte selectie opkalefateren. Op basis van een paar oefenpotjes kan je daar echter natuurlijk nog geen enkele conclusie aan verbinden.
Denk dat de 3e/4e plek dit seizoen het max haalbare isquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef De_Pel het volgende:
Ik kijk nog niet uit naar de start van het seizoen
Voor mensen die weigeren te betalen voor hun VI pro, hier is de gratis versie:https://www.reddit.com/r/(...)efenwedstrijden_van/quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:01 schreef H.FR het volgende:
https://www.vi.nl/pro/ana(...)rijden-van-feyenoord
Tldr; de spelers hebben geen idee wat ze moeten doen met druk zetten.
Thanks.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Voor mensen die weigeren te betalen voor hun VI pro, hier is de gratis versie:https://www.reddit.com/r/(...)efenwedstrijden_van/
Als Dick Schreuder het goed doet bij NEC zou ik die wel willen proberen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:51 schreef Elan het volgende:
Hebben jullie voorkeur voor een vervanger?
Niet omdat hij op de schopstoel zit maar gewoon omdat het kan.
Het kan ook zijn dat Van Persie helemaal niet voor die spelstijl kiest en voor meer zekerheid kiest. Hij moest na Priske meer zekerheid inbouwen omdat het vaak open huis was bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Thanks.
Allemaal niet bepaald hoopgevend, temeer omdat Robin van Persie al vanaf maart geen goed antwoord weet te bedenken op dat probleem met drukzetten en doordekken.
Dan heb ik er geen vertrouwen in dat hij dat antwoord nu in een paar weken ineens wel weet te vinden.
Dat krijg je met een open dak. Qua hemel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:36 schreef fetX het volgende:
Dit geeft mij toch weinig vertrouwen. Uitslag boeit niet zo, maar het spel is toch wel schrikbarend slecht hoor. Mijn hemel.
Lekker dan. Wéér 3 miljoen voor 7 potjes. Ekte ekte.quote:Bijlow sluit zomers vertrek uit
Die weet vooral heel goed dat geen enkele club hem nog wil hebben.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker dan. Wéér 3 miljoen voor 7 potjes. Ekte ekte.
Jup. Nog een jaartje dan zit ‘ie permanent in de WW/ziektewet.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die weet vooral heel goed dat geen enkele club hem nog wil hebben.
Het is dat Timon goed keepte anders was het helemaal pijnlijk geworden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:36 schreef fetX het volgende:
Dit geeft mij toch weinig vertrouwen. Uitslag boeit niet zo, maar het spel is toch wel schrikbarend slecht hoor. Mijn hemel.
Als je dacht dat Priske cringe was op social media.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Dick Schreuder het goed doet bij NEC zou ik die wel willen proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |