Die is ook rechtsbenig.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Gewoon Geert huren. Dat niemand daar over nagedacht heeft.
Geert is wel een baas maar denk dat je beter echt een versterking kan kopen. Maar goed, als die er niet zijn is het een optiequote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat wij die ook nog zoeken en niet willen kopen.
als hij bereid is op links en beide posities centraal te spelen lijkt het mee en prima tijdelijke oplossingquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Geert is wel een baas maar denk dat je beter echt een versterking kan kopen. Maar goed, als die er niet zijn is het een optie
Heel jammer jah, doe hem of haar de groeten van mij als deze persoon er weer is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hele leuke user die precies kwam toen jij verbannen was, en nu verdwenen is terwijl jij terug bent
Jammer dat jullie elkaar precies zijn misgelopen!
Nu moeten we weer ontcijferen wie @De_Caranz is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hele leuke user die precies kwam toen jij verbannen was, en nu verdwenen is terwijl jij terug bent
Jammer dat jullie elkaar precies zijn misgelopen!
Kan Danny niet gewoon een IP ban eruit gooien?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu moeten we weer ontcijferen wie @:De_Caranz is.
Dat is de upgrade van Twente die Zerrouki huren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Gewoon Geert huren. Dat niemand daar over nagedacht heeft.
Laat maarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu moeten we weer ontcijferen wie @:De_Caranz is.
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert kan ook links centraal he, als die wil komen direct doen, geen seconde over nadenken.
Maar dat lijkt mij eigenlijk kansloos.
Maar niet voor 20 miljoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert kan ook links centraal he, als die wil komen direct doen, geen seconde over nadenken.
Maar dat lijkt mij eigenlijk kansloos.
Dat zou ik allemaal niet overdenken op dit moment, op dit moment heb je gewoon een CV nodig die je een shirtje aan kan doen en er direct staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.
Nuja, als Moussa al de band om de arm krijgt in een oefenwedstrijd..quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.
Gewoon om een beetje te pleasen joh, alsof dat allemaal iets voorstelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, als Moussa al de band om de arm krijgt in een oefenwedstrijd.
Ik haat atypischquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel grappig dat het crypto dubbelaccount van Klaas wekenlang vrij mocht rondlopen en atypisch er direct weer afgesmeten wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor gekke dingen doe jij dat je om de haverklap een ban aan je broek krijgt ? 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel jammer jah, doe hem of haar de groeten van mij als deze persoon er weer is.
Ja zoek al mijn berichten maar is op, ik heb geen idee. Ik ben klaas dat is het probleem he. KLaasweetalles beterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 18:50 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Wat voor gekke dingen doe jij dat je om de haverklap een ban aan je broek krijgt ? 🫣
Dat zal vast niet lang duren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel jammer jah, doe hem of haar de groeten van mij als deze persoon er weer is.
Waarom wil jij mensen een ban aansmeren?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 19:13 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Waarom krijgen users geen ip ban btw als iedereen tien accounts heeft
FC Twente een concurrent, gaat 'ie lekker @hafcfan @LordVoldermort ?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:02 schreef DobbyDobby het volgende:
Speler uitlenen aan een concurrent. Wat een beleid.
Nu weet ik eindelijk wie @DobbyDob alias @DobbyDobby is, @hafcfan natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
FC Twente een concurrent, gaat 'ie lekker @:hafcfan @:Lordvoldermort ?
Je kunt wel meer volwassen gaan typen, maar het hysterisch opportunisme valt moeiteloos te herkennen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu weet ik eindelijk wie @:dobbydob alias @:dobbydobby is, @:hafcfan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |