Het was wel het jaar van de grote veranderingen. Eindelijk fatsoenlijk voetbal, de opmaat naar de titel een jaar later. En als je met Danilo, Desers en Linssen goed voetbal op de mat kan leggen zegt dat genoeg.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welnee, geen prijzen en een aardig verschrikkelijke periode rond de winterstop zonder publiek en zeer matige resultaten.
Maar ik snap wel dat dit je mening is als je graag naar Europese uittripjes gaat.
Oh verrek. Ik ben in de war (goh).quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Danilo was pas een jaar later!
Danilo en Dessers hebben nooit samen gespeeld bij Feyenoord. Wel bij Rangers
Ik vond die thuiswedstrijd tegen Marseille ook wel onvergetelijker dan de kampioenswedstrijd een jaar laterquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welnee, geen prijzen en een aardig verschrikkelijke periode rond de winterstop zonder publiek en zeer matige resultaten.
Maar ik snap wel dat dit je mening is als je graag naar Europese uittripjes gaat.
Ik vind het wel grappig dat Danilo iedere wedstrijd van het kampioensjaar heeft meegespeeld en dat we hem al collectief vergeten zijn (lol)quote:
Alleen zijn goal tegen AZ uit staat me nog bij eigenlijk. Die zat er lekker in.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig dat Danilo iedere wedstrijd van het kampioensjaar heeft meegespeeld en dat we hem al collectief vergeten zijn (lol)
Ja, die is ook bij mij wel bij gebleven als een van de meest magische Feyenoord-avonden ooit.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vond die thuiswedstrijd tegen Marseille ook wel onvergetelijker dan de kampioenswedstrijd een jaar later
Avondwedstrijden
Veel meer een binding met die selectie en zo’n toffe Europese campagne inclusief een finale aan de andere kant van Europa gaan wij vermoedelijk niet meer meemaken.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik net zo veel Europese finales als gewonnen kampioenswedstrijden van Feyenoord gezienquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel meer een binding met die selectie en zo’n toffe Europese campagne inclusief een finale aan de andere kant van Europa gaan wij vermoedelijk niet meer meemaken.
Kampioenschap komt wel weer een keer
Nee hoor, maar het verbaast me wel een beetje dat hij afgezakt is tot 4e keeper en nu op lager niveau gaat ballen terwijl hij bij Sofia al 90 potjes basis er op had zitten.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij had een verhuurperiode aan Real Madrid verwacht?
Het zou best kunnen dat ie 3e keeper zou zijn als ie bleef, maar de 29 jarige Bossin verhuren heeft niet zoveel zin.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het verbaast me wel een beetje dat hij afgezakt is tot 4e keeper en nu op lager niveau gaat ballen terwijl hij bij Sofia al 90 potjes basis er op had zitten.
Ajax en Sparta uit waren voor mij dan ook mooier dan GAEquote:Op dinsdag 29 juli 2025 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
De eerste winst in Amsterdam in zo'n lange tijd was toch ook wel een fantastisch moment. Vooral omdat dat eigenlijk de bevestiging was van "we gaan dit jaar flikken" en je daarvoor vooral in de "ja, leuk dat eerste staan, maar we gaan toch verliezen bij Ajax"-modus zat
Ik was zelfs alweer vergeten dat de kampioenswedstrijd tegen Go Ahead was. Dat doek dat het hele stadion rondging was wel geweldigquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax en Sparta uit waren voor mij dan ook mooier dan GAE
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef GGMM het volgende:
Hato 50 miljoen
Dat zou bij jullie een recordbedrag zijn
Oké Solispolarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef GGMM het volgende:
Hato 50 miljoen
Ik lees dat Sauer en Borges het in ieder geval prima doen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:02 schreef Scrummie het volgende:
https://x.com/feytraining/status/1950173892615471563
X is kut.
Borges, Valente, Sauer en Carrillo in actie bij Feyenoord O21
Inmiddels 1-2.
Die moeten dat niveau ook dik overstijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik lees dat Sauer en Borges het in ieder geval prima doen.
quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:59 schreef GGMM het volgende:
Hato 50 miljoen
Chelski die iedere speler koopt die een bal vooruit kan trappen. Als ze beter hun scoutingswerk zouden doen zouden ze weten dat deze speler geen 50 miljoen waard is.quote:Transferuitgaven Chelsea
🔹 Seizoen 2023/24
Totale uitgaven: £408 miljoen (~¤468,8 mln)
Hiervoor verkochten ze spelers voor £226 miljoen, wat resulteerde in een net spend van ≈ £181 miljoen (~¤208 mln)
en.wikipedia.org
+11
salarysport.com
+11
theanalyst.com
+11
metro.co.uk
+1
talksport.com
+1
🔹 Seizoen 2024/25
Totaal uitgegeven: £218,9 miljoen
Inkomen door verkopen: £189,8 miljoen
Net spend: ≈ £29,1 miljoen
en.wikipedia.org
Hey cryptoneesquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Chelski die iedere speler koopt die een bal vooruit kan trappen. Als ze beter hun scoutingswerk zouden doen zouden ze weten dat deze speler geen 50 miljoen waard is.
Wie?quote:
Wie waren de zwakke schakels die die ballen niet afmaakten?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef SnuggLe het volgende:
O21 wint met 3-2. Blijkbaar was Borges erg goed en had hij met gemak 5 assists kunnen hebben.
Let Dennis cookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:11 schreef SnuggLe het volgende:
O21 wint met 3-2. Blijkbaar was Borges erg goed en had hij met gemak 5 assists kunnen hebben.
Fenerbahçe uitquote:Referee
Glenn Nyberg SWE
Assistant referee
Mahbod Beigi SWE
Andreas Söderkvist SWE
Fourth official
Oscar Johnson SWE
Video Assistant Referee
Carlos del Cerro Grande ESP
Assistant Video Assistant referee
Juan Martínez Munuera ESP
quote:Referee
István Kovács ROU
Assistant referee
Mihai Marica ROU
Ferencz Tunyogi ROU
Fourth official
Marcel Birsan ROU
Video Assistant referee
Daniele Chiffi ITA
Assistant Video Assistant referee
Luca Pairetto ITA
Een hele leuke user die precies kwam toen jij verbannen was, en nu verdwenen is terwijl jij terug bentquote:
Die is ook rechtsbenig.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Gewoon Geert huren. Dat niemand daar over nagedacht heeft.
Geert is wel een baas maar denk dat je beter echt een versterking kan kopen. Maar goed, als die er niet zijn is het een optiequote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat wij die ook nog zoeken en niet willen kopen.
als hij bereid is op links en beide posities centraal te spelen lijkt het mee en prima tijdelijke oplossingquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Geert is wel een baas maar denk dat je beter echt een versterking kan kopen. Maar goed, als die er niet zijn is het een optie
Heel jammer jah, doe hem of haar de groeten van mij als deze persoon er weer is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hele leuke user die precies kwam toen jij verbannen was, en nu verdwenen is terwijl jij terug bent
Jammer dat jullie elkaar precies zijn misgelopen!
Nu moeten we weer ontcijferen wie @De_Caranz is.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een hele leuke user die precies kwam toen jij verbannen was, en nu verdwenen is terwijl jij terug bent
Jammer dat jullie elkaar precies zijn misgelopen!
Kan Danny niet gewoon een IP ban eruit gooien?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu moeten we weer ontcijferen wie @:De_Caranz is.
Dat is de upgrade van Twente die Zerrouki huren.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Gewoon Geert huren. Dat niemand daar over nagedacht heeft.
Laat maarquote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nu moeten we weer ontcijferen wie @:De_Caranz is.
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert kan ook links centraal he, als die wil komen direct doen, geen seconde over nadenken.
Maar dat lijkt mij eigenlijk kansloos.
Maar niet voor 20 miljoen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert kan ook links centraal he, als die wil komen direct doen, geen seconde over nadenken.
Maar dat lijkt mij eigenlijk kansloos.
Dat zou ik allemaal niet overdenken op dit moment, op dit moment heb je gewoon een CV nodig die je een shirtje aan kan doen en er direct staat.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.
Nuja, als Moussa al de band om de arm krijgt in een oefenwedstrijd..quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever iemand kopen eerlijk gezegd. Bij Geert krijg je ook de vraag of hij dan aanvoerder moet worden, wat je eigenlijk liever niet doet met een huurspeler. Zorgt voor een rare status binnen de spelersgroep denk ik.
Gewoon om een beetje te pleasen joh, alsof dat allemaal iets voorstelt.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, als Moussa al de band om de arm krijgt in een oefenwedstrijd.
Ik haat atypischquote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel grappig dat het crypto dubbelaccount van Klaas wekenlang vrij mocht rondlopen en atypisch er direct weer afgesmeten wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor gekke dingen doe jij dat je om de haverklap een ban aan je broek krijgt ? 🫣quote:Op dinsdag 29 juli 2025 16:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heel jammer jah, doe hem of haar de groeten van mij als deze persoon er weer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |